Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vahtikselle kysymys
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
cuddle
Tästä on varmaan ollut jo puhetta.. (?)
..mutta eli, kun minulla siis lukee että olen kirjoittanut 6 viestiä vaikka olen kirjoittanut paljon enemmän, ja sitten minulla on tämmöinen merkintä: HUOM!: < 0 ( ) 5 >
Elikkäs mistä johtuu, ajattelin että lähtee varmaan ihan itsestään pois kyllä..
Voi olla että kyselen ihan turhia, mutta eihän se varmistu ennenkuin kysyy
blush.gif
tuunanen
HUOM!: < 0 ( ) 5 > on huomautusten määrä, joita sinulla näyttää olevan nolla.
Ja minne olet viestisi kirjoittanut? Jos olet kirjoittanut ne Offille, kaatopaikalle tai kadonneet/löytyneet palstalle, ne eivät "rekisteröidy".. smile.gif
Toivottavsti noista oli hyötyä, vaikken vahti olekaan. smile.gif
cuddle
Asia pihvi, kiitos vastauksesta biggrin.gif
Olenkin suurimman osan kirjoittanut offiin ja kaatopaikalle. smile.gif
paoja
Olen uusi rekisteröitynyt, joten kysäsen yhtä asiaa. Miksi en voi kirjoittaa kaikkiin aiheisiin? Ja tuossa vieressä lukee jäsenyys vahvistamatta, niin mitä se tarkoittaa?
-Tintti-
LAINAUS(donga @ 31.8. 2006, 20:05)
Olen uusi rekisteröitynyt, joten kysäsen yhtä asiaa. Miksi en voi kirjoittaa kaikkiin aiheisiin? Ja tuossa vieressä lukee jäsenyys vahvistamatta, niin mitä se tarkoittaa?

löytyiskö täältä apua smile.gif
<Iida>
LAINAUS(donga @ 31.8. 2006, 21:05)

Uuden viestin kirjoittamiseen on aikaraja (onko se tällä hetkellä 30 sek tai jotain?) eli et pysty saman tien vastaamaan avaamaasi keskusteluun.
paoja
No, tuota miten ne (ylläpito) niinkuin sitten hyväksyvät minut? biggrin.gif Pitääkö minun laittaa viesti sinne tmv.?
Nimim. AVuton ^^
Avispa
LAINAUS(donga @ 1.9. 2006, 20:50)
No, tuota miten ne (ylläpito) niinkuin sitten hyväksyvät minut? biggrin.gif Pitääkö minun laittaa viesti sinne tmv.?
Nimim. AVuton ^^

Ei tarvitse laittaa viestiä. He näkevät kyllä että kuka on rekisteröitynyt palstalle. wink.gif
jari
Ei pääse millään keinoin vahvistamaan rekisteröintiä.Missä vika?
toiskan muori
kokeileppas nyt smile.gif

oli meissä vika
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.