Immeiset- kaikki ympär Suomee, oisko mahdoton ajatus että josko yritettäs lähteä porukalla johonki, vaikka risteilylle, mäkille, samoamaan tai mitä vaan- ideoita kehiin - toteutusideoita siis - Pyysin tälle nastoitusta,
josko saatais oikeesti kyhätty semmonen tapaaminen et useampi kuin kaksi K-18 palstalaisista pääsis paikalle- Aikataulullisesti asialla ei ole kiire vaan hyvä suunnittelu ois ykkössijalla. myös koirien kanssa johonkin hevonkuuseen meneminen vois olla aika kivaa jos keksittäs hyvä paikka mis vois vaikka grillaa, chillaa, pikkasen ottaa kuppia, ainakin kahvikuppia, ehkä saunoa ja vaikka jäädä uneksimaankin jos vaan onnistuis-- ja koirat vois sässätä keskenään- vielä ennekuin lumet tulee-

Miltäs kuulostas?
sa-an-ri
19.8. 2006, 20:04
Tätähän yritettiin jo kerran. Suunnitelmat oli hyvät, mutta toteutus jäi hoitamatta

Mutta suunnitellaas nyt uudestaan, ja yritetään saada toteutettuakin.
Nuudeli
19.8. 2006, 20:08
Hei immeiset, ois kyllä jees! Onhan sitä vissiin jo yritettykin aiemmin, mutta onko onnistunut, sitä en tiedä...
Mutta mulle kyllä kävis, ois varmasti hauskaa
Juu aikasemmin yritettiin, mutta eipä sinne olis tainnut olla lopulta tulossa kun minä ja
Sannukka. Saanri heitti sillon idean, minä varasin Somerolta mökit, Henrietan kanssa suunniteltiin ohjelma. Otin varauksia vastaan jne...
Aloitettiin suunnittelu jo tammikuussa. Tuli peruutuksia ja muistan että
Hugis ja
Henrietta ilmoittivat hyvissä ajoin peruutuksistaan. Varmaan joku muukin, mutta nämä jäivät mieleen. Mieleen jäi myös eräs joka ei edes olisi ilmoittanut peruutustaan jos en olisi asiaa kysynyt.
Peruutuksia voi tulla, mutta jos se on tyylin että on kummilapsen synttärit niin ne ei todellakaan tule yllätyksenä.
Että jos muut järjestää niin kiitos kysymästä olen tulossa mukaan
Juu, ekan tapaamisen aikaan oli mun ainoa mahdollisuus lähteä mökille, joten valitsin sen viikon mökillä etusijalle

Jos tapaaminen olis täällä pääkaupunkiseudulla tai ainakin lähellä, olis ehkä mahdollisuus tulla. Kun en yöksi voi jäädä, kun mun koiranhoitaja lähtee Costa Ricaan puoleksi vuodeksi ja en pysty kahden koiran (hugon epäsosiaalisuuden takia) olemaan yötä... Olisko Nuuksiossa mahdollisuus viettää aikaa koirien kanssa?
Multa mennyt varmaan ohi ensimmäinen suunnitelma, ehkä se on ollut aikaa jolloin vähemmän aktiivisesti Puskassa olen pyörähdellyt...
Oikein mieluusti osallistuisin minäkin, omien kykyjeni ja taitojeni mukaan myöskin järjestelyissä auttaisin... paikalle myös saapuisin
Koirista en niin tiedä, löytyy tosin vähän sosiaalisempaa ja täysin epäsosiaalista versiota; eiköhän joku vaikka mukaankin.
Annelinne
21.8. 2006, 07:41
Kyllä minä tulen jos vaan aikaa on

Vähän pistää miettiin että mitenkä tässä selvii kun pitäs olla koulussa ja töissä ja sosiaalineneläin vielä
Pääkaupunkiseutu olis ok. Täältäkin pääsis hienosti paikalle!
peikkovuorelainen
21.8. 2006, 11:03
Tulossa ollaan jos vaan aikataulu antaa myöten
Henrietta
22.8. 2006, 17:47
Ilmoittaudun mukaan, syksyn viikonloput vielä vapaana, poikkeuksena Lokakuun 20-22. viikonloppu, silloin reissataan Tromssan näyttelyyn....
Meillä viimeksi muutto siirtyi rakennuttajan puolelta sille viikonlopulle kun oli treffit Somerolle sovittuna ja mies ei innostunut siitä, että hoitaa muuton yksin. Rauhan säilymisen takia oli pakko perua.
Näissä koirahommissa olen tottunut että monet mukavat asiat keskittyvät pk-seudulle, syystä tai toisesta. Mutta reissaaminen onnistuu sinne kyllä. Toki mieluusti, jos päädytään treffaamaan jossain täällä periferiassa, autan paikan etsinnässä ja järjestelyissä. Jos niin halutaan
snoproof
23.8. 2006, 07:46
Enköhän mäkin voisi paikalle raahautua, jos vaan ei ole muuta ohjelmaa sinä viikonloppuna. Vaikka pk-seudulla asutaan, niin pakkohan sitä ei ole täällä pitää tai voidaanhan me pk-seutulaiset pitää omaa miitinkiä sitten erikseen jossain koirapuistossa
No mutta hyvä jos on porukka kiinnostunut:
Nyt pitäs miettiä missä ne vois järjestää - Turun ja Helsingin ähistössä ainakin on paikkoja joihin vois saada isommankin porukan koolle- myös se ois hyvä jos sais vaikka kauempaa tulevan porukan vaikka autoilla itse paikanpäälle juna ja bussiasemilta- Turusta tiedän ainakin yhden mestan Naantalin läheltä jonne mahtuis porukkaa makupussimeiningillä ja ois luontoa ja muuta lähellä- myös Pihlajasaaren leirintäaluetta vois muuten ajatella, mutta sinne ei saa yhteysaluksella viedä koiria, joten pitäs ite sitte kuskata botskilla-- siis ei hyvä- mites Suomenlinna tai joku kerhon tms. klubin saunatilat jossain? onko kellään semmosia?
Mä en viitsi raahata luitani etelään. Ei kyllä oo aikaa suunnata minnekään muuallekaan. Jos en oo töissä niin oon näyttelyissä jossakin suunnassa. Ja jos on vapaa viikonloppu, haluan olla kotona perheen parissa.
Joten jätän tän väliin.
Henrietta
23.8. 2006, 11:35
Naantali kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta ainakin Turkulaiselle

Löysin tällaisen netistä. Ainakin riittävästi lääniä, tontti 6 ha.
HEVOSNIEMI
Lisätietoja
KUVIA: - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 -
foto
Korppoo
10+2 hlöä. 110+50 m2
Upouusi, talviasuttava ja täysin varusteltu hirsihuvila 6 ha omalla rantatontilla, ilman lähinaapureita. Iso 80m² terassi. Autotie perille, 2 lossia. 1 km kirkonkylän palveluihin. Rakennusvuosi: 2005. Varustus: 2 tilavaa, avointa nukkumaparvea vastakkain, yhteensä 50 m²(5+5). Iso, valoisa ja avoin olohuone, ruokailutilat ja täysin varustettu keittiö, Lattialämmitys. Avotakka. OH vuodesohva (2). Juokseva lämminvesi,jääkaappi, pakastin+ kylmäkaappi, astianpesukone, mikro, kahvin- ja vedenkeitin, leivänpaahdin.TV, radio/cd. Liinavaatteet sis. hintaan, omat pyyhkeet mukaan. Sisäwc, suihku ja puulämmitteinen sauna. Ulkona kylpytynnyri lisätilauksesta (50e/lämmityskerta, toukokuusta alkaen). Kaasugrilli. Lapsiystävällinen hiekkaranta sekä uusi laituri. Moottorivene sisältyy vuokraan. 4-5 polkupyörää vuokrattavissa, 20e/viikko/pyörä. Liinavaatteet: sisältyy. Loppusiivous: 50 euroa. Kotieläimet sallittu.
3.9.-31.12. min 2 vrk: 300/vl ja 400/viikko
Lisävuorokaudet 20 eur/kpl
Vaihtopäivä: Lauantai
Turun/Naantalin seutu kuulostais tosi hyvältä, vaikka se matkassa on täältä. Mut välillä sielläkin, kun usein pk-seudulla koiramaisuudet tapahtuvat
Henrietta
23.8. 2006, 13:36
KatiH: Miltä suunnalta sinä tulet?
sa-an-ri
23.8. 2006, 13:39
Saas nähdä pääseekö töitten takia minnekkään enään... Voittajaan olis kiva päästä, samoin rotuyhdistyksen kasvattajapäiville.
Eli mitä aikoja tää häppeninki olis?
Miitti pystyyn vaan. *lupaa tulla paikalle*
Tekis mieli tulla, mutta saa nähdä miten järjestyis Hugon hoito. Ja saiskohan täältä pk-seudulta kyytiä sinne suuntaan? En tiedä miten Helmin kanssa matkustais junassa...
hugis kyyti järjestyy pääkaupunki seudulta kauemmax ja koiruutet mahtuu kyytiin
Täältä vois tulla

Riippuen minne vklopulle tämä sijottuisi ja miten koirien hoitopaikka järjestely onnaisi. (En kyllä niitä mukaan roudaisi.. Liikaa vahtaamista ja jos toisia uroksia tulisi niin Castro on kyllä senverta dominoiva, että ei ehkä onnistuisi..) Turku sopisi erittäin hyvin! Ja hugis! Täältä sais kans kyydin! Tai sitten Tahavo, sie ja mie yhteen autoon
Cola juu yhtellä autolla samasta suunnasta
Meiltä tulis tuo Helmi-neiti vaan mukaan ja mä oon tosi pieni...

Eli jos saan Hugelle hoidon järjestettyä, eikä satu mitään todella tärkeetä samalle viikonlopulle, mukana ollaan
Jasubulli
23.8. 2006, 20:12
Turun seutu on kyllä turhan kaukana meikäläiselle täältä. Helsinkiinki lyhyempi matka. Mutta miittailkaa te etelän porukat ja laittakaa sitte raporttia meille täällä kauempana majaileville.
jonnekki muualle ko hesaa mieluiten...
tämäkin vois tulla mukaan, jos tämmöisiä ei niin ahkeria kirjoittajia otetaan mukaan! jos siis viikonloppu sopii aikatauluihin!
Mullakin voisi olla mahkuja tulla paikalle, jos Turun suunnalla tavataan

Tosin vklt on jo melko varattuja, mutta katsotaan jos sattuisi käymään flaksi ja aika sopisi. Yöksi uskon raahautuvani kotiin, ettei kenenkään tarvi sitten kärsiä meikäläisen pahoinvoinnista, jos tuo migreeni sattuu pukkaamaan päälle... On muuten menny jo kaks vkoa ilman, JEE!
Periaatteessa ois ihan sama Turku vai Helsinki, aattelin vaan sitä että Turusta vois olla pikkusen edullisempaa hankkia paikka kuin Stadista ja toisekseen ei vielä äole tullu semmosta ykköshyvää ideaa et mihin mentäis- kattelen tänään pikkusen mestoja jos ehdin niin palataan asiaan-
LaRa & Olli
24.8. 2006, 08:54
Minä en lupaa mitään, niin ette sitten voi syyttää perumisestakaan, jos homma muka menis puihin!
turkkuseen siel o kauniinmat naiset ko hesas
Onko jotain suunnittelua mihin aikaan syksystä häppening olisi? On tulossa todennäköiseesti melko kiireinen syksy niin voisi yrittää saada vapaata aikaa sille viikonlopulle.
Tahavo
Monet Hesan naisist on Turusta ja sitäpaitsi et tuu näkee muita kun Ceen mainitsemia selluliitti puskis naisia- jos mennään johki korpee
Ennen kuin paikka on kehissä ei oikeen voi aikataulua luvata-- yritän kattella tänään
no mitäs se korpi estää mitään ko pääseehä sielt ihmisten ilmoille kummiski keinolla tai toisella
LAINAUS(Henrietta @ 23.8. 2006, 14:36)
KatiH: Miltä suunnalta sinä tulet?
Keski-Suomesta, Jyväskylän laidalta
LAINAUS(Noel @ 24.8. 2006, 12:39)
jos mennään johki korpee
Muute pitä huoli et sielt korvesta löytyy si sauna ettei tekeminen lopu kesken
Juu, nyt ois muuten kiikarissa jo yks vaihtoehto, kunhan saan lisätietoa niin kerron:
Toivon mukaan kohde on myös koiraystävällinen, koska joku varmaan rahaa rakkinsa matkassa

Minä (päästessäni) nappaan ainakin toisen matkaan... Tai siis totta kai Noel nyt sen huomioon varmasti ottaa

Itselläkin oli jo yksi paikka ajatuksissa, mtu koirudet tuottavat siellä varmaan ongelmia...
Turunen
25.8. 2006, 19:36
Mulla alkaa koulu taas Paimiossa 4.9, joten jos tapaaminen on Turun lähistöllä, voisin tulla mukaan
mammanpoika
26.8. 2006, 21:43
Mä en taida tulla, ainaki näillä näkymin näyttää siltä. Täältä on matkaa vähä turhan paljon tällä kertaa
-tanja-
27.8. 2006, 14:50
Jos vaan mun kalenterista löytyy töiltä ja näyttelyltä vapaa viikonloppu,pyrin tulemaan paikalle
Joko se paikka on tierossa?
No niin.. mä oon nyt kyselly yli kymmenestä mestasta ja joka paikassa sama homma. ei koiria kiitos!
Eli pikkusen huono meininki- yks paikka on vielä avoinna joten ilmon kun tiedän..jotain.. enemmän .. tai mitään
Oliskohan kennelpiirin väellä tiedossa jotain paikkaa? Niillähän on oma maja, mut siel ei ole oikein tilaa koirien temmeltää eikä saunasta tietoakaan...
Mulla vois olla yx paikka tiedossa tässä pääkaupunki seudun lähel. jos en väärin muista niin on järven rannalla. otanko siitä selvää? Sielt löytyis rantasaunat, grillikatokset ja sunmuuta ko tutkiskeli sitä paikkaa tarkemmin
Kennelpiireillä, kennelkerhoilla ja paikallisilla palveluskoirayhdistyksillä on monesti omia leiri-/lomanviettopaikkoja, vuokraavat niitä myös ulkopuolisille tosin ymmärrettävästi kalliimpaan hintaan kuin jäsenille. En varsinais-Suomen, enkä liioin pk-seudun paikoista osaa sanoa... Keskisemmän maan osalta osaan sit kyllä auttaa
Espoon Pirttimäki on paikka jossa on unkarilaisten erkkaria pidetty useanakin vuonna. Ihan kiva paikka koirien kanssa oleiluun, majoituksista en tiedä mitään

En edes sitä, onko sitä ollenkaan... saunaa ja takkatupaa ja jotain on...
Henrietta
29.8. 2006, 20:43
Olen itse ollut Parkanossa Pyhäniemessä muutama vuosi sitten koiratapahtumassa, sinne koirat ainakin olivat silloin tervetulleita vieraita. Paikka mukava, siistit mökit järvenrannalla. Säkylässä on muistaakseni myös Loma- Säkylässä pidetty koiraleirejä.
Annelinne
29.8. 2006, 22:14
Espoossa, Oittaalla on kans ollu Bassetkerhon erkkari pari kertaa, siellä on mökkimajoitusta joihin koirat saa kyllä mennä.
Sitten on toki Haukkuapaja, mutta en muista sen tarkkaa sijaintia edes. Sehän on ihan pro-mesta jo sitten...
mammanpoika
30.8. 2006, 09:02
LaRa & Olli
30.8. 2006, 09:54
Toi Haukkuapajahan näyttä ihan helmeltä! Oikea Koiraleirikekus, kuulostaa hyvältä!
Niin ja minähän en ollut mukaan lähdössä, mutta pakko näitä keskusteluja on silti seurata ja kommentoida!
Haukkuapaja on kyllä loistopaikka, siellä on rotujärjestön kesäleirejä pidetty muutaman kerran. Niillä vaan on viikonloput esim. hyvin pitkälle varattuja aina, ainakin kesällä... näin syksyllä vois joku vapaa vaikka ollakin.
Sinne kun laittaa rahaa tiskiin, saa vaikka mitä toimintaa ...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.