Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Japanese chin -keskustelu.
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
chini
rolleyes.gif ne 2 nimet ei muista mutta sai eh ja toinen h
Lory
Onnittelut chini:lle Oulun tuloksista smile.gif

Käykääs muuten vilkaisemassa Paavon uusitut sivut, http://namarie.org ;D
Luumu
OULU KV 8.10.2006
tuomari Rainer Vuorinen

UROKSET
nuorten luokka:
Joschaidas Cameron
Toby H (näin mun muistini mukaan, ihan 100% varma en ole)

valio:
Soluppgångens Casanova

NARTUT
juniori:
Fiia EH/2 (muistelen...)
Nicoret's Shiriya-Zaki EH/1

nuoret:
Lady-Nellyn Watashi No Ume EH/1

avoin:
Laajoen Pretty Woman

Siinä osallistujat. En jaksanut kirjoittaa noita Chinin koirien titteleitä, sori smile.gif
chini
wink.gif Pojat kiitää onniteluista
luumu eihän noita titteleitä nyt niin paljoa vielä ole;-) innocent.gif
Toi valio narttu sai h
chini
wink.gif kovin on hiljaista missäs mankukin on?
japsi onko tino kovasti kasvanu?
luumu entäs tossu?
Japsi
Hiljaista tosiaan.. mistäs keskusteltaisiin?
Täällä kovasti odotellaan Seinäjoen aikatauluja. rolleyes.gif

Tino on kyllä kovasti kasvanut, ja turkkiakin näyttäisin olevan tulossa mukavasti.
Poitsun kanssa on käyty kovasti pentukurssilla ja näyttelykoulutuksessa. Olin tänään todella ylpeä, kun lähdettiin kävellen nuorimpien poikien kanssa näyttelykoulutukseen. Tino on hiukan aristellut vastaan tulevia koiria ja ihmisiä, mutta nyt ei sellaisesta ollut puhettakaan. Häntä heiluen ohiteltiin vieraita ja olisi halunnut mennä väkisin tervehtimäänkin..
Taitaa tuolla olla joku murkkuikä välillä tulossa.. biggrin.gif
Uusia kuvia ei nyt ole netissä, mutta viimeistään Seinäjoella sitten ihan livenä.happy.gif

Tosiaan, mites Tossavainen? wink.gif
Luumu
Tossu on iso ja komea poika wub.gif
Reipas riiviö ja aivan yltiösosiaalinen. Ei sellaista ihmistä tai toista koiraa ole josta Tossu ei tykkäisi! Aina on menossa häntä heiluen pussaamaan kaikkia... Sylissä ei malttaisi olla, kävellä ei voi kun pitää juosta ja laukata. Koko ajan pitää touhuta jotain. Tappioiden puolelle täytyy lukea mm. yhden keittiönkaapin kulma, mun hienot kengät, yksi matto... lookaround.gif
Kuvia en voi laittaa kun meillä on digijärkkäri korjattavana angry.gif Menee varmaan vielä ainakin pari viikkoa ennen kuin sen saa takaisin.
Eiköhän se Tuusniemi ole Tossun eka näytelmä sitten helmikuussa. Seinäjoen aikatauluja muuten täälläkin odotellaan... Saapa nähdä tuleeko paljon Chinejä.
Mansku
En oo minnekään kadonnut. Koulu ja työ vie ajan niin perusteellisesti, ettei aikaa jää tänne kirjoittelemiseen taikka lukemiseen. Kotithtäviä on sen 1000 erilaista.. Tietoa pitää etsiä netistä, lukea joku paksu kirja taikka sitten havainnoida se työpaikalla ja kirjata ylös. Tähän saisi tai pitäisi käyttää työaikaa, mutta se ei valitettavasti onnistu millään. Sen verran kiivas työtahti.

Koirat voivat hyvin, joten sillä osiolla kaikki ok. Näyttelyihin pääsy on vaan nyt ollut tosi vaikeeta. Vuorotyöläisen vitsaus ja työkavereiden sairastumisten takia vajaalla miehistöllä pelataan.

Työpiste siirtyi nyt 41 kilometrin/suunta päähän kotoa, maanantaisin ajan 45 kilometriä suuntaansa koululle. Ajokilometrejä viikossa kertyy 418 ja työmatkoihin menee 7,5 tuntia viikossa. Tätä rumbaa riittää tonne 22.12 saakka. Sitten on viikon loma.

Yritän seurata kuitenkin chinien näyttelyissä käyntejä, joten tuloksia sitten vaan vaikkapa mulle meilinä. ohmy.gif

Aattelin nyt tulevana viikonloppuna kaikessa rauhassa uusia chin-sivut ja laittaa sinne Pentu-palstan pentukuville juttuineen.. Niitä saa sitten lähettää mulle.

Kauniita ja kirpeitä syyspäiviä teille kaikille smile.gif
Japsi
Seinäjoen aikataulut ilm.
Chineillä tuom. muutos Åke Cronander, SWE, ilmoitettu 8 kappaletta.
(meiltä tulee sitten puolet.. laugh.gif)
Luumu
Japsi, virkistä mun onnetonta muistia.. Mihin luokkiin teiltä tulee Chinejä? blush.gif Meiltä on siis yksi ilmoitettu nuoriin narttuihin. Itse en ole tuolla tuomarilla koskaan käynyt, joten minua ei ainakaan haittaa tuomarimuutos. Sen sijaan Chinit ja pk Chihut menee päällekkäin confused.gif
Mansku
Paula on ilmoittanut Saanan ja se on avoimessa luokassa. Mutta vielä avoin lähdetäänkö tuonne.. unsure.gif

Sain meilii Latviast ja siel on 3 chiniä, 2 niistä mun marraskuussa. Lienee taas se paikallinen ruipelo siellä. Hieman vinttikoiratyyppinen.. ohmy.gif
Japsi
Luumu; urokset pentuihin, nuoriin ja valioihin sekä valionarttu. biggrin.gif

Pähkäilin itse, että kukas se 8. olisi, mutta tietysti Manskun Saana. Pätkii se muisti täälläkin..
Mansku
Me ei sit tulla Seinäjoelle. Saana on turkiton, joten päädyttiin Paulan kanssa ratkaisuun jotta jätetään väliin. lookaround.gif
chini
cool.gif
http://www.worlddogshow2006.pl/index_en.php
Puolan Mv aikataulutkin on saapunu
ei ole kovin paljon chinejä;-)
missi
LAINAUS(chini @ 22.10. 2006, 21:09)
cool.gif
http://www.worlddogshow2006.pl/index_en.php
Puolan Mv aikataulutkin on saapunu
ei ole kovin paljon chinejä;-)

^ei ollut aikatauluja.. vaan Koiramäärät ilm. noille sivuille. Ja kyllä mun mielestä siel oli aika paljon chinei. Mun laskuopin mukaan tasan 60 smile.gif
chini
wink.gif Piti sanoman että koiramäärät
ja odotin että olis ollu joku 100 chiniä;-)
chini
wub.gif japanese chinien alajaoston viekku ei toimi missä vika?
missi
LAINAUS(chini @ 25.10. 2006, 16:38)
wub.gif japanese chinien alajaoston viekku ei toimi missä vika?

Kyl maar ainaki mul toimii: Lue vieraskirjaa
Luumu
Täällä on niin hiljaista... confused.gif

Tossun rakkain lelu on pehmeä poliisiauto... Toimii leikkikaluna, unileluna, tyynynä, istuimena... Välillä siihen pitää pissiä ja muiden kanssa Tossu ei poliisiautoaan jaa (ja kuvanlaatu on surkea, otettu kännykällä - kamera on yhä korjattavana).
chini
wink.gif jotain tällästä odotinkin;-)
koskas tossu pääsee näyttelyihin eli kuinkas vanha nyt on?
Japsi laitapas joku uus kuva tino pojasta;-)
Japsi
Uusia kuvia Tinosta ei nyt ihan juuri ole saatavilla.. tai löytyisköhän kameran muistista, täytyy katsella. innocent.gif Muuten kamera täytyy viedä korjaukseen, joten sillä ei nyt oteta kuvia confused.gif, en tiedä mikä on..
(Mutta livenä näkee sitten Seinäjoella.. ja Jyväskylässä.. ja Messarissakin. whistling.gif )
Luumu
Tossu on vasta vajaa 4kk vanha joten ihan vielä meitä ei Tohvelin kanssa kehässä näy...

Japsi, mikäs teidän kameraan on iskenyt? Meidän Canonin digijärkkäri on ollut jo kuukauden korjattavana... Sais jo tulla takaisin!
chini
rolleyes.gif Japsi onhan ne Live kuvat aina parempia wub.gif dogrun.gif
Japsi
LAINAUS(Luumu @ 30.10. 2006, 21:26)
Japsi, mikäs teidän kameraan on iskenyt? Meidän Canonin digijärkkäri on ollut jo kuukauden korjattavana... Sais jo tulla takaisin!

Se on ihan outo, täytyy käydä näyttämässä kameraliikkeessä..
Välillä ei pysty ottamaan kuvia, kun näyttö välkkyy värejä (kas kun ei lumisadetta) ja ilmeisesti vika ei ole pelkässä näytössä, kun kuvastakin tulee samanlainen. unsure.gif
Mutta eilen kokeilin, ja värit olivat suht normaalit. Äkkiä sitten näpsin kuvia hiukan, ja täytyy siirrellä nettiin, kun koulukiireiltäni ehdin.
Harmi vain oli, kun huomattiin vika viikonloppuna, kun oltiin menossa ulos ottamaan Tinosta ja Taavista kuvia. Jäi niiden kuvien ottaminen..

Täällä tulee muuten parasta aikaa lunta alas taivaasta. Lauantaina tuli ensimmäiset hiutaleet, pieni huuru maan pinnalle. Eilen tulikin sitten kunnolla, siinä kymmenen sentin päälle. Eikä loppua näy.. biggrin.gif
Joten kyllä tänne eteläänkin on näköjään talvi tullut (vaikka toki se ehtii vielä sulamaan). Ja Tino tykkää.. "jee, lunta lunta lunta...*antilooppihyppy*..lunta"
Japsi
Seinäjoki INT 4.11.2006 Åke Cronander, SWE (ilm. 1+7, paik. 1+5)

PENNUT
U Okotan Tip Top PEK1 KP ROP-pentu

UROKSET
Nuorten luokka
Okotan Ototosau ERI1 PU3 VARASERT
Avoin luokka
Joshaidas Cameron ERI1 PU1 SERT MVA CACIB VSP
Valioluokka
Okotan Hitomi San ERI1 PU2 VARACACIB
Soluppgångens Casanova POISSA

NARTUT
Nuorten luokka
Lady-Nellyn Watashi No Ume ERI1 PN2 SERT VARACACIB
Avoin luokka
Mon Aminetten Lumi Lavendel POISSA
Valioluokka
Okotan Bijutsu ERI1 PN1 CACIB ROP

Onnittelut kaikille.. thumbup1.gif Mekin ollaan ihan tyytyväisiä päivään. whistling.gif
chini
wink.gif Kiitos onniteluista
Päivä meni yli odotusten
onnea myös japsille 2 Ropista;-)
Luumu
Onnea, onnea Seinäjoella menestyneille! Mä olen ainakin tyytyväinen Slivan sertiin ja varacacibiin biggrin.gif Saa mies mennä Jyväskylässäkin (siellä on muuten 11 Chiniä) Slivan kanssa kehään... wub.gif
Japsi
Juu, meiltä tulee sama lauma Jyväskyläänkin.
Keitä muita on nyt sitten tulossa tuonne? smile.gif
Mansku
Nelli kasvattini tulee Jyväskylään junnuilemaan, mikäli on selvinnyt kolarin aiheuttamista traumoista. smile.gif Me ei olla ite tulossa..

thumbup.gif sinne menijöille.. Niin ja onnittelut Seinäjoella olleille. tongue.gif
chini
wink.gif mekin luultavasti tullaan jyvikseen
Japsi
Messarin aikataulutkin ovat tulleet:
Irina Poletaeva
29 ilmoitettua, klo 11.30

Ketäs on tulossa sinne? smile.gif
Mansku
Oonan oon ilmonu tonne, mutta 100% varmaa ei tulemisemme ole. Riippuu niin monesta seikasta..jälleen kerran whistling.gif
Japsi
Kaarina pn Pirjo Aaltonen (1)

U 7-9kk
Okotan Tip Top PEK1 KP ROP-pentu

Tähän olemme enemmän kuin tyytyväisiä, sillä Tino esiintyi upeasti, arvostelu oli hieno ja tuomari oli tarkka, sillä monessa rodussa ei tullut yhtään KP'tä. smile.gif
Lisäksi kun tuohon yhdistetään junnujen sijoitus (2.) mun viimeisessä kilpailussa (ikä tulee vastaan), niin päivä oli lähes täydellinen. wub.gif

chini: Mites pojilla meni Puolassa? Entäs oliko muita suomalaisia?

Ai niin, ja jos viitsisit jossain vaiheessa lähettää sen Seinäjoella ottamasi ROP&VSP-kuvan, jos mahdollista, mulle sähköpostiin elahola[at]uusikaupunki.fi, niin olisin kiitollinen. Ja jos sitä vielä saisi käyttää toivottavasti-joskus-valmistuvilla kotisivuilla copyjen kera..?
chini
FIN MVA EST MVA LTU MVA LUX MVA EUV-06 DK MVA SOLUPPGÅNGENS CASANOVA
ERI/4 VALIOLUOKAN 4

LTUJV-06 FIN MVA JOSHAIDAS CAMERON
ERI/6 AVOLUOKASSA

Chin Japoński / Chin / Japanese Chin
JWW P (M) 17857 XERIEX Fuinrando, . Jappinen P., Armas J., Hiszpania
JWW S (F) 17888 HAPPY GIRL no Chasen, Doris Goepel, Niemcy
WW P (M) 17881 NISSAN BLUE-BERD Aikemuno, . Kovalevskaya G., Romanovskaya, Rosja
WW BOB S (F) 17906 IMPERATRITSA EKATERINA Chinart, P. J. Van Baaren-Grob, Holandia
missi
Manskun
PU-1 SERT CACIB ROP Lady-Nellyn Weiji Aonuma "Poju" thumbup.gif

tämä siis tänään Latvian kv:ssa
Japsi
Onnittelut Manskulle ja Pojulle! Olikos Saana siellä, vai olenko mä kuvitellut väärin..? wink.gif

JYVÄSKYLÄ INT 19.11.2006 Annukka Paloheimo (ilm. 1+10, paik. 1+9)

PENNUT
U Okotan Tip Top PEK1 KP ROP-pentu

UROKSET
Nuorten luokka
Okotan Ototosau ERI1 PU4 VARASERT
Avoin luokka
Of Zlazano Fuurin ERI1 PU2 SERT MVA VARACACIB
Valioluokka
Joshaidas Cameron ERI2 PU3
Okotan Hitomi San ERI1 PU1 CACIB ROP

NARTUT
Junioriluokka
Hin Satori Marja Krasavitsa ERI1 PN1 SERT ROP-juniori VSP
Tzaighan Anzu-Ame EH2
Nuorten luokka
Lady-Nellyn Watashi No Ume POISSA
Of Zlazano Topazu ERI1 PN2 VARASERT CACIB
Avoin luokka
Of Zlazano Funi ERI1 PN4
Valioluokka
Okotan Bijutsu ERI1 PN3
Luumu
Onnea menestyneille! thumbup.gif Jyväskylässä yritin seurata kahta kehää yhtä aikaa eikä se oikein sujunut joten mukavaa että tulokset löytyivät täältä. Japsi, Tino on ihana! wub.gif
missi
LAINAUS(Japsi @ 19.11. 2006, 19:10)
Onnittelut Manskulle ja Pojulle! Olikos Saana siellä, vai olenko mä kuvitellut väärin..? wink.gif

Saana saannu kuulemma H:n sad.gif
chini
wink.gif Onnea pojun ropista
Japsi joko on imuri tullut;-)?
Japsi
Luumu: Kiitos wub.gif Tuomarikin oli aivan ihastunut Tinoon ja hänen eesiintymiseensä.. Enkä ihmettele. laugh.gif

chini: Ei oo ei.. Eikä kukaan ainakaan ole mitään yhteyttä ottanut.. Kattellaan. wink.gif
Niin, ja kun otit niitä ROP-kuvia, niin voisinko saada sulta niitä (Seinäjoki&Jyväskylä, jos löytyy) joskus? smile.gif
Mansku
Kiitos onnitteluista. Juuri kotiuduin reissulta. Saana sai tosiaankin H:n. Tuomarin mielestä olisi saanut olla 6 alaetuhammasta eikä 4. Siitä siis tuo tulos.

Olimme myös 9:n parikilpailuun ilmoittautuneen joukosta BIS5-pari biggrin.gif BIS1 pari suomalaiset mopsit, 2-4 muun maalaisset ja sitten me..

Onnittelut myös Jyviksessä olleille smile.gif Kuvia jaoston sivuille kaivataan.

korjattu parikilpailun tuloksia.
chini
wink.gif Kuinkas moni on messariin tulossa?
Mansku
Oonan ilmoitin Messariin. laugh.gif
chini
Käytiin hubben kanssa viikonloppuna epävirallisissa agility kisoissa ja toko kisoissa
Agilityssä oltiin 2 sijalla ja tokossa jaetulla 3 sijalla ( ihan olen tyytyväinen kun sunnuntai agility/toko harraastajatkin jotka ei ole treenata ehtiny pääsi vielä sijoituksille asti
lisäksi oli puku kisa jossa oltiin 2 sijalla;-)
Tortaina olis aikomus aloitaa tuon nuoremmankin kanssa Agility;-)

wink.gif Jokos Mankun uudella tulokkaalla on nimi?
ja koskas meille kuvia näytetään tongue.gif ?
Mansku
LAINAUS(chini @ 27.11. 2006, 10:00)
wink.gif Jokos Mankun uudella tulokkaalla on nimi?
ja koskas meille kuvia näytetään tongue.gif ?

Kaikenlainen pentumainen touhu jää tuonne kevääseen/kesään. Mä kun en ehtis työn/opiskelun/läksyjen ja noiden nykyisten koirien ohessa pentua hoitaa. Nää isot pärjää hyvin koulu/työpäivän mutta pentu ei. Haluan viettää pennun kanssa sitten aikaa smile.gif
chini
wink.gif tietääkö kukaa onko kenelläkään chinin pentuja tällä hetkellä?
kaveri haluais sellasen
chini
rolleyes.gif Missäs Japsi lymyää
onkos suursiivot alkanut uudella imurilla kun ei ole täällä näkyny
eihän vain ollu tehoja liikaa;-)?
täytyy katsoa josko sen jyviksen kuvan jos kus löytäs ja lähettäis
Mansku
Mä en nyt tuu Messariin. Olin kolarissa, enkä pysty nukkumaankaan. Viime yön valvoin, vatvoin, mietin, kääntelin ja vääntelin asioita mielessä..

Yritän saada laina-auton, kun oma menee remonttiin kunhan vakuutusyhtiö selvittää asiat ja saan auton viedä korjaamolle.

Kaikki osapuolet hengissä ja ehjinä, vain autot kärsivät vahingot.

Chini: Kysy pentuja Pentuvälityksestä smile.gif
Japsi
Jaksamista Manskulle, onneksi kaikki säilyivät hengissä. hug.gif Koita pärjätä!

chini: En mä mitään luuraile, eikä ollut liian tehokas imuri.. laugh.gif Tekemistä vaan on enemmän, mitä voisi ottaa näin ennen joulua (soittokeikkoja yms..). Lisäksi koulujutut päälle, mutta kyllä me silti Messariin ehditään ensi lauantaina. biggrin.gif
chini
Manskulle toipumista
no hyvä kun japsikin oli herännyt
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.