Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ilon kyyneleet
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
-Milli-
Itsellä on lähiaikoina tullut menestystä näyttelyissä sen verran,että ajattelin kysäistä että kuinka helposti teiltä tulee ilon kyyneleet kehän jälkeen? Tämä ei siis koske ainoastaan junnukehiä,vaan ihan yleensäkin kehissä!

Eilen oli itsellä fantastinen päivä, oma pentuni oli BIS-pentu PON-tapahtumassa, ja voitti muutaman todella tärkeän koiran wub.gif Ja aiemmin siis ei ole ollut mahdollisuutta käydä oman koiran kanssa kehissä, ja nyt kun on mahdollisuus- ja menestystäkin tulee,niin kyllähän se on ihana asia.

Taitaa olla tyhmin aihe pitkään aikaan? cry.gif
Terhi
Ehheheee, tää on niiin mun aihe! (tutut varmaan tietää!) laugh.gif biggrin.gif
Minä itkeä pillitän melkein joka näyttelyssä, varsinkin jos joku hyvä ystävä menestyy. Eikä taatusi kukaan voi väittää etten olisi aidosti iloinen. biggrin.gif Joskus omien koirien hienoilla hetkillä on tullut kyyneleet silmiin, mutta kyllä se ystävien menestyksen seuraaminen on aina jotain ihan uskomatonta wub.gif , silloin kyyneleitä ei pidättele mikään!
Nekku
Ilon kyyneleitä ei oo vielä vuodatettu, mut kyllä oon ollu tosi ylpeenä tosta meijän naperosta! On saanu tähän astisista mätsäreistään 3 punaista nauhaa ja torstaina tuli 4. sijakin. smile.gif Oon ollu tosi ilonen tuollaisistakin asioista. Sinisiä ei oo vielä tullut, mut eiköhän niitäkin ehi keräilemään..
Apila
Joo mie itken tosi vähästä, monet varmaan tietää biggrin.gif:D . Esim. jos hyvä kaveri voittaa osarin, niin tulee vähän vetisteltyä (kuten tuossa muutama viikko takaperin) rolleyes.gif .

Myös Messarissa -04 kun monet kaverit sijoittuivat SM-sijoille, niin olin suorastaan hysteerinen biggrin.gif . Minkäs teet, oon aika tunteellinen ihminen, monissa eri suhteissa.
-Mia-
Mulla voi tulla jos vaikka katon jotain messarin junnujen SM-finaalia, musiikki soi ja junnut tulee kehään, varmasti ihan mieletön tunne! biggrin.gif Itsellä kun ei ole ollut mitään suuria menestyksen hetkiä.
-maria-
Se oli se ensimmäinen kerta niin minulle kuin Ellillekin kun viralliseen kehään astuttiin ja takana oli tämän penskan kanssa viikkoa aiemmin yksi mätsäri-kokemus. Itselläni tosin oli kokemusta muutamasta aiemmasta mätsäreistä.
Jyväskylässä marraskuussa Ellistä tuli ROP-pentu niin kehästä poistuttua kyllä kyyneleet nousivat silmiin biggrin.gif
-inessa-
LAINAUS(Apila @ 20.8. 2006, 15:08)
Myös Messarissa -04 kun monet kaverit sijoittuivat SM-sijoille, niin olin suorastaan hysteerinen biggrin.gif . Minkäs teet, oon aika tunteellinen ihminen, monissa eri suhteissa.

Emmahan sen jo sanoi. Minulle tulee AINA tälläisista aiheista mieleen juuri tämä Messarin finaali -04. Silloin kyllä tuli itku, se oli se tunnelma ja varsinkin se, kun ystävät ja sellaiset jotka todellakin ansaitsevat sijoituksen, sijoittuvat. smile.gif
Ja omasta menestyksestä. Se on aivan uskomaton fiilis, jos on tehnyt kovasti töitä jonkun koiran kanssa ja menestyy. Tällaiset hetket jäävät mieleen pitkäksi aikaa. wub.gif
willow
Mulla tulee aika helposti ilon kyyneleitä..tutut tietää laugh.gif
tänä vuonna lahdessa ku villeni sai ekan sertin olin aika herkällä tuulella blush.gif
pari ilon kyyneltä vierähti poskelle!!

Myös kun ekan kerran voitin junnut olin aika herkällä päällä koska samana päivänä tessa oli voittanut luokkansa wub.gif blush.gif
verduli
Hmm,kyllä sitä silloin tällöin tulee herkisteltyä. Varsinaisesti en "pillitä",mutta kyllä sitä monesti pari kyyneltä posekkelle vierähtää blush.gif wink.gif
Maisku
Kun ensimmäisen kerran sijoituin, noin vuosi sitten Terri-Erissä, ei kyynelillä olut rajaa biggrin.gif Toisen sijoituksen kohdalla (Tre 06) silmät kostuivat, mutta en ns kyynelehtinyt.

Myös kun Franco oli Pohjoismaiden kaunein silkki, ja pohjoismaiden kolmanneksi kaunein terrieri, ei myöskään kyyneleillä ollut rajaa. Kun oma lapsi saavutti jotain noi hienoa. <3

//
Kun viikonloppuna voitin ensimmäisen kerran juniorhandlerin, niin silmät kostuivat pitkästä aikaa. Ja tätä korosti vielä se, että pärjäsin oman Frisconi kanssa, joka ei vielä ole täyttänyt edes vuotta, ja se esiintyi kuin unelma! smile.gif
Havahava
joo kyllä tulee harrastettua. tongue.gif

Omien handlattavien menestykselle on tullut vetisteltyä, viimeksi Euroopan voittajassa.. Ja sit jos kaverit pärjää, kuten Nooran osarivoitto Kouvolassa, ja Terhin & Nooran SM-sijoitukset viime vuonna. Yleensäkkin sillon tulee itkettyä, jos just sen tietyn henkilön voittoa on tullu toivottua. smile.gif
Pia
Mun on pakko myöntää, ettei tule vetisteltyä näyttelyissä koskaan. Eilen tuli kakara 2v ja 5pv kahdenmaan valioksi, muttei silti vetistelty. Nauretiin ja pompittiin vaan biggrin.gif
JennaS
Mä en oikeastaan itke kamalan helposti. Oon juuri näitä hyppijä-pomppija-iloitsija ihmisiä enemmän biggrin.gif
Pihla
No en oikeestaan paljon näyttelyissä itkeskele, toki muutamia sellaisia hetkiä on ollut, jolloin on ilosta itkeny... En kyl omasta puolesta vielä kertaakaan,mutta esim. Hillan SM-voitto 2003 itketti paljonkin, oli niin mahtava juttu! Samoin 2005 Iidan pitkän uran jälkeen ansaittu finaalin voitto oli hieno juttu! Seuraavana päivänä taas PMV 2005 Hillan täyden ja mahtavan junnu-uran hienoon lopetukseen oli kyllä tosi onnellinen. smile.gif
<Aino>
Kyl meikä on pari kertaa vetistelly.. oon lopulta aika herkkis kummiski. Hyvien kavereiden voitot kyllä pistää ilon kyyneleet poskille. En koskaan oo omille sijoituksille itkeny tms. rolleyes.gif
¤janette¤
Enpä yleensä vetistele. Se riemu on sitten nauramista, hyppimistä ja innostusta. Sillon kyllä tulee vetisteltyä jos vanha veteraani pärjää, se on jo kyyneleiden arvoista.
Netta
Ainoa kerta kun olen kunnolla kyynelehtinyt oman menestykseni vuoksi oli ihan viimeisessä kilpailussani, Jyväskylän osarissa -05 jossa Afron kanssa yllettiin pitkän kisan jälkeen kolmannelle sijalle. Siinä kuvattavaksi asettuessa silmät kostuivat väistämättä, oli niin upea tunne lopettaa kilpaileminen noin hienoon päivään. Ja vielä hienompaa oli se, että sain jakaa tuon päivän Ihanan Afron kanssa, jonka kanssa on ehditty kokea vaikka mitä smile.gif

Muiden menestys saa tuhertamaan itkua paljon helpommin; mikään ei ole hienompaa kuin nähdä todella taitavan handlerin vetävän kilpailun läpi tehden upeaa yhteistyötä koiransa kanssa ja pokkaavan kaikesta tästä työstä vielä palkintosijan. Silloin tykkään junior handler -harrastuksesta enemmän kuin koskaan smile.gif Vielä (ja erityisesti) nytkin kun itse en enää kilpaile.

Aika makealta tuntui myös ensimmäinen ryhmäsijoitus Afrolle, kyllä silloin oli fiilis vielä tuplasti hienompi kuin junnuvoittojen kanssa, vaikka silmät kostuivatkin vain ihan vähän smile.gif
~Lotta
Seinäjoella -04 (kun Johanna Jykylä voitti osarin), nousi silmät kostuivat kun ajattelin miten upeaa olisi joskus päästä isoon kehään, tai jopa voittaa osari. biggrin.gif Ensimmäisen kerran ''kyynelehdin'' mätsärissä kun voitin junnukisan. wink.gif Se oli toka junnu mätsäri ja vielä Keijun kanssa. smile.gif

Ja voi sitä kyyneleitten määrää Aptuksessa tänä vuonna (näin jälkikäteenkin silmät kostuu kun muistelen aptusta ja keijua wub.gif ) . tongue.gif

Rotukehässä ei oo ikinä tullut itkettyä, vaikka menestys ois ollut esitettävälläni huonoa, hyvää, huippua ym.
henkkui
Joo miekin harrastelen tuota ilosta itkemistä biggrin.gif

Eilen olin Pielaveden ryhmä näyttelyssä ja tuomarina siellä oli fieldeille Ritva Raita joka on äitini mielestä tuikka tuomari, ja mä olin siellä sillä meiningillä, että enintään EH tulee, kun Nupulla ei ole vielä kunnolla Suoristuneet nuo etujalat..... No sitten kun mentiin kehään ootin, että sieltä se punanen nauha tulee, mutta saatiinkin ERI. Meinasin siinä jo purskahtaa itkuun...... Sitten kun tuli toinen fieldi kehään ja arvelin, että tuossa on ROP, kun sillä oli hyvät liikkee, mutta sitten se saikin T:n....... Siinä vaiheessa purskahin itkuun... Olin niin ilonen, että meidän hullu koiramme sai ekan sertin 9kk:n iässä ja oli vielä ROP siinä sitten yritin pyyhkiä kasvot, kun menin tuomarin luokse. Myöhemmin samana päivänä kun tuomari tuli mua ja Nuppua vastaa hän sanoi, että pidä koira yhtä hyvässä kunnossa kokoajan............. Sama oli kun Nuppu oli mätsärissä BIS-1.... Silloinkin purskahdin itkuun.........Ei sille vaan voi mitään, että on iloinen jos koira menestyy smile.gif
Omppo
Mulla ei juuri noita vetistelyjä kehässä tule, energia menee ihan toisenlaiseen iloitsemiseen.

Mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen, niin osarivoitto oli aika tiukka pala, mutta muuten on nuo ilonkyyneleet jääneet taka-alalle. Rotukehiin en sitä oikein osaisikaan kuvitella, ainakaan näin mun esittämisen tasolla, ROP-voitot on vain voittoja muiden seassa, niistä vain iloitaan yhtä iloisesti kuin vaikkapa ison näyttelyn luokkavoitosta smile.gif
pips_a
Mulla ei ole tainnut ikinä kyyneleet tulla näyttelyssä sleepy.gif

Nyt meinasi jo tulla Hämeenlinnassa, kun meidän 10-wee Zami oli ROP ja ROP-veteraani ja shelttien taso oli tuolla päätä huimaava...
Ja vielä kun VSP-veteraani oli koira, jonka kanssa olemme olleet vastakkain viimeiset kaksi näyttelyä (Kouvola ja Heinola) tuloksin Zami VSP ja VSP-veteraani ja Lilli ROP ja ROP-veteraani ja ennen ROP-veteraani kehää Hämeenlinnassa naureskeltiin Sarin kanssa, että oisko tänään Zamin vuoro voittaa biggrin.gif silti ajattelin, että kyllä se Lilli vie voiton... herkän hetkestä teki se, että mä olin vielä kamalassa flunssassa ja kehän aikana sain varmaan 10 hengenahdistusta kun ei meinannut ilma kulkea.. äiti raukka kehän laidalla pelkäsi mun pyörtyvän..
Aamulla olin vielä sopinut esittäväni katalonianpaimenkoiran ryhmissä, koska ei vain tullut mieleen, että meidän "pappa" voisi olla ROP smile.gif
EUV:ssa oli myös lähellä ettei ilon kyyneet tullut kun hyvän tutun koirat pärjäsivät mitä mainioiten (ROP, joka samalla valioitui, kun oli edellisenä päivänä täyttänyt juuri sen 2wee, sen tytär "VSP" ja EUJW, urosten EUJW ja ROP-kasvattajaryhmä sekä se upea tunnelma, tuntui kun omat koirat olisivat voittaneet, vaikka eivät perjaatteessa omia olleetkaan) ja tuomari kehui koiramme maasta taivaisiin wub.gif

Mutta yleensä mäkin olen näitä hypin-pompin-tanssin iloitsijoita biggrin.gif
-Maija-
En nyt yleensä itke, mutta pohjoismaitten voittaja -ja voittaja 2005, tuli itkettyä oman pikku tyttösen titteleistä... hug.gif
Nea^
AAW! Suloista wub.gif

Tämä itkeä pillitti sinä päivänä, kun meidän Flipin tyttärestä (Fin Kva Kinapak Net Beautyspot) tuli käyttövalio. Että oli iloinen olo. Sama oli, kun Flip oli Vuoden käyttöparson 2001 ja Fin Kva wub.gif
*Arska*.
Kun voitin sm-osakilpailun Vaasassa niin tuli pari ilon kyyneleitä. Kun matkustimme Vaasaan oli todella auto tunnelma ja puhuttiin kasvattajan, kaverin ja kaverinäidin kanssa autossa koirien menettämisestä. Kerroin kun todella rakas Ida ja Demi kuoli samana viikonloppuna ja että oli rankkaa mulla jne.. Ja sit Kasvattaja kerto että hänella oli myös todella rakas koira joka menehtyi ja hän sanosen todella jännällä tavalla jotenkin että hän uskoo näkevänsä koiransa vielä joskus taivaassa ja hän jopa näkee silmien edessä kun se heiluttaa häntä jne. Ja se tunne sillon oli semmonen että sillon olin jotenkin todella ilonen ja se jotenkin sytytti mussa todella hyvän olon ja aloin itkeä hiljaa ( kukaan ei tiennyt siitä ) mut en ollu surullinen vaan olin itseasiassa todella ilonen innocent.gif
Babaija
ei kyllä ihan kyyneleet tullu mutta kun olin iiihan ensimmäisissä junnuissa mätsärissä sijoutuin 5! oli yli ymmärryksen sillä en niinkään ollut harjoitellut paljoa... smile.gif kisassa oli silloin 11 kilpailijaa biggrin.gif
Liewec
En ole tirkaustellut ilon kyyneleitä varmaan ikinä. En koiranäyttelyissä, enkä muissakaan koiralajeissa.

Enemmänkin olen sellainen tyyppi, joka ajattelee että "Jaa, saatin TK2, tästä voiki nsitten jatkaa ovittajaan" tai "Serti tuli kerrankin, noh jatketaan niiden muiden metsästystä sitten".

Eli jotenkin se yksi saavutus on vain sellanen keino päästä taas vähän pidemmälle jne.
Nelet
Itkenyt en ole koiraurheilussa vielä mutta suurempaa menestystä ei ole tullutkaan. Mutta hieman on suvussa tuo itkupilli luonne joten ne yhtään ihmettelisi jos ne ilon kyynelet sieltä tulisivat. wink.gif
onnicoton
Näyttelyistä ei koskaan ole vielä sellasta menestystä tullut, että olisi itkettyä tullut, mutta sunnuntaina, kun koira sai TK1:n, niin siinä kyllä vähän aikaa sai nieleskellä. biggrin.gif
verduli
Kuten jo aikasemmin sanoin ei paljoo tuu koiraharrastusten parissa vetisteltyä.Ensimmäistä kertaa pillitin oikeen kunnolla pari viikkoa sitten ko matkasin kotiin oulusta ja sisko soitti ja kerto että Reetasta on tullu ava niin sillon kyllä itkin ja vuolaasti.Empä kyllä saanut vähään aikaa sanaa järkevää sanaa suustani,hoin vaan että Reetta on ava,Reetta on ava blush.gif
~Blink~
Kyllähän tuota kai tulisi vetisteltyä. Ilosta on harvemmin itketty, viime vuoden finaalissa kylläkin Iidan voiton puolesta ja muidenkin pärjäämisen takia, ah sitä päänsärkyä sen jälkeen.... biggrin.gif

Rotukehissä ei enää kyyneleitä irtoa, ehkä jos kohdalle osuisi rop, saattaisi vähän herkistyä. Muuten kyyneleitä irtoaa melko helposti (vaikka tekoitkua jos ei muuta...) vaihtoehtoisina tunnetiloina ilo, viha tai pettymys. Myös kahden jälkimmäisen yhdistelmää tavataan. Kaiken hyvän lisäksi huomaa joskus vetistelevänsä vaikkei itkemiseen ole syytä. Ehkä tätä kyynelnestettä sitten erittyy normaalia enemmän koska silmät vuotavat jopa yöllä eikä mitään allergiaa/muuta vastaavaa ole biggrin.gif
Diikeri
En varsinaisesti itkenyt, mutta kyllä nuo silmät kostuivat Axun ensimmäisen sertin jälkeen. Vielä kun tuomari laittoi Axun ROP:ksi niin kyllä siinä pakosti oli onnellinen. wink.gif
tuunanen
Ei tule mieleen, että oisin itkenyt, tosin tänä vuonna Joensuussa se oli lähellä. smile.gif Kaikki oli mennyt vaan niin putkeen. smile.gif
Kääpiö-
LAINAUS(tuunanen @ 20.10. 2006, 20:43)
Ei tule mieleen, että oisin itkenyt, tosin tänä vuonna Joensuussa se oli lähellä. smile.gif Kaikki oli mennyt vaan niin putkeen. smile.gif

Jaanika ainakin on ---> Imatra. laugh.gif

itse en varmaankaan ole itkenyt onnesta, eipähän vielä niin hyviä suorituksia ole osunut kohdalle. muutenkin onnesta itken todella vähän.
ainoa oli kun oli LPR:n pääsiäisnly, tänä vuonna maanantaina 1/1 (mitä en kyllä osannut odottaa, kisa ei ollut paras mahdollinen biggrin.gif) silloin tuli aikas paljon - nimittäin täristyä. rupean nimittäin tärisemään kamalasti kun olen innoissani ja iloinen biggrin.gif
Lory
LAINAUS(Kääpiö- @ 20.10. 2006, 20:50)
itse en varmaankaan ole itkenyt onnesta, eipähän vielä niin hyviä suorituksia ole osunut kohdalle. muutenkin onnesta itken todella vähän.
ainoa oli kun oli LPR:n pääsiäisnly, tänä vuonna maanantaina 1/1 (mitä en kyllä osannut odottaa, kisa ei ollut paras mahdollinen biggrin.gif) silloin tuli aikas paljon - nimittäin täristyä. rupean nimittäin tärisemään kamalasti kun olen innoissani ja iloinen biggrin.gif

Mulla on ihan sama juttu, en siis itke tosiaankaan herkästi onnesta mutta tärisen kyllä ihan hemmetisti biggrin.gif Vaikka en kisan alussa olisikaan jännittänyt yhtään enkä silloinkaan jännittäisi kun valitaan jatkoon jne niin alan vain ihan tajuttomasti tärisemään, kiva siinä sitten yrittää handlata koiraa... ph34r.gif
Kääpiö-
LAINAUS(Lory @ 20.10. 2006, 22:23)
Mulla on ihan sama juttu, en siis itke tosiaankaan herkästi onnesta mutta tärisen kyllä ihan hemmetisti biggrin.gif Vaikka en kisan alussa olisikaan jännittänyt yhtään enkä silloinkaan jännittäisi kun valitaan jatkoon jne niin alan vain ihan tajuttomasti tärisemään, kiva siinä sitten yrittää handlata koiraa... ph34r.gif

niimpä. ja koirakin hermostuu kun ihminen väpättää vierellä koko ajan innocent.gif mutta eipä sille voi paljoa mitään.. hyvä jos on iso koira, niin taakse pääsee piiloon osittain, ettei tuomari näe niin hyvin sitä tärinää biggrin.gif
Japsi
Kyllä meikä on niin herkkä, että väkisinkin silloin tällöin mahtavan saavutuksen tullessa rupean vetistelemään. lookaround.gif

Muistan 2004, kun olin kasvattajan ja omien kahden koiran kanssa Ruotsissa ja heti ensimmäisellä kerralla omasta uroksesta tuli S CH. Näin jälkeenpäin en ymmärrä miksi tuli vetisteltyä, mutta heti kun tajusin että saadaan SERT niin rupesi vedet valumaan.. Kiva siinä sitten selittää ruotsalaisille kanssakilpailijoille, että en mä muuten, mutta on niin hieno juttu. sleepy.gif Jotenkin vaistomaisesti se tuli, kun poika on oman koiran pentu ja ollut vajaa 5 viikkoisesta kotona kasvamassa.

Toisen kerran rotukehissä on tullut vetisteltyä tämän vuoden EUV-näyttelyn yhteydessä pidetyssä japanilaisten erkkarissa, jossa chinejä oli ilmoitettuna huikeat 85 koiraa mm. Kanadasta/Baltiasta/Ruotsista asti. Ennen ei tullut itku, mutta kun tuomari valitsi Tatun parhaaksi urokseksi. Siinä se tuli, suoraan jostain selkäytimestä, sillä en edes tajunnut, että aloin parkua. biggrin.gif

Ikinä en ole junnukehässä parkunut, vaikka hienoja hetkiä on ollut monia. Tosin Messarissa SM-finaalia '04 seuratessa tuli väkisin vedet silmistä, muiden hienon menestyksen takia. happy.gif

edit. typoja
*Noora*
heh. Mä en kyllä paljon oo näyttelyssä onnesta itkeny, ainut kerta varmaan oli tänä vuonna Kajaanissa. Sillo alko kyl vähän itkettää, ku kaikki muutkin itki. biggrin.gif !!
Mut kyl jos olisin Eckerössä ollu ku Miia voitti nii ois voinu "hieman" onnest itkettää.! smile.gif

ot. miia pahin siellä kouvolassa.2005 biggrin.gif
alsu
empä voi sanoa juta enkä jaata, kun ekat junnut vasta lähentelevät...
~goldens~
Seinäjoella kyllä tuli ilonkyynelet herkästi silmiin. biggrin.gif
Ennemmin en ole hirveästi vetistellyt etenkään itselleni, muiden puolesta kyllä. biggrin.gif
pips_a
Saas nähä miten käy Ruotsin voittajassa.. se tulee olemaan Zamin viimeinen näyttely ennen eläkkeellesiirtymistä. Kasvattaja halusi itse esittää Zamin siellä ja odotukset on ovat kovat wub.gif jos hyvin käy niin siinä voi muutama onnen kyynel vierähtää väkisinkin!
Äitillä taisi muutama onnen kyynel vierähtää kehän laidalla, kun nyt Seinäjoella Zami oli Bis Vet 4 ja enää on jäljellä vain Jyväskylä, messari ja se Ruotsin voittaja..
riiT
Miulla ei tietääkseni kyyneleet kovin helposti tule, että enemmän mieki just tota ilo-pomppu-tanssi jne.-tyyppiä biggrin.gif
Onnellisin hetki tähän mennessä urallani varmaan mätsärin junnujen 1. sija elokuussa happy.gif thumbup.gif Olin ihan innoissani ja ihmeissäni kun minulle annettiin punanen ruusuke kätee, et mie rupesin kyselee jo sijottuneilta "onks tää ykkönen vai kakkonen?" biggrin.gifD ja mätsärin ajan oli satanu ja tihuttanu ja muutenkin epämiellyttävä sää. Ja hyvin iloinen olin myös silloin kun Porvoossa olin osarissa chihun kanssa[4. virallinen ja 3. kerta sen koiran kanssa] ja pääsin 9 parh. joukkoon thumbup.gif Mut joo, oon tavallaan herkkis, mut ei kuitenkaan välttämättä samalla hetkellä tuu kyyneleitä, vaan ne tulee sit myöhemmin jos on tullakseen whistling.gif

// Nyt kun eka virallisen sijottuminen[5. vanhemmissa] tuli Jyviksessä, ni ai hemmetti ko mie tärisin kehän jälkeen.. rolleyes.gif Miullakin siis tämä tärinä on yksi muoto biggrin.gif
Veera
Enpä oo pahemmin kyyneleitä vuodattanut, mutta kyllä mäkin olin aivan messissä sillon finaalissa -04, hirvee mielenliikutus tongue.gif Oli ihan mahtava tunnelma!
Sindy-
Ei mulla kyllä oikeestaan tule. mutta ei sitä tiedä tulisiko jos oma koira olis BIS jossain messarissa.. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.