Mulla ei ole tainnut ikinä kyyneleet tulla näyttelyssä
Nyt
meinasi jo tulla Hämeenlinnassa, kun meidän 10-wee Zami oli ROP ja ROP-veteraani ja shelttien taso oli tuolla päätä huimaava...
Ja vielä kun VSP-veteraani oli koira, jonka kanssa olemme olleet vastakkain viimeiset kaksi näyttelyä (Kouvola ja Heinola) tuloksin Zami VSP ja VSP-veteraani ja Lilli ROP ja ROP-veteraani ja ennen ROP-veteraani kehää Hämeenlinnassa naureskeltiin Sarin kanssa, että oisko tänään Zamin vuoro voittaa

silti ajattelin, että kyllä se Lilli vie voiton... herkän hetkestä teki se, että mä olin vielä kamalassa flunssassa ja kehän aikana sain varmaan 10 hengenahdistusta kun ei meinannut ilma kulkea.. äiti raukka kehän laidalla pelkäsi mun pyörtyvän..
Aamulla olin vielä sopinut esittäväni katalonianpaimenkoiran ryhmissä, koska ei vain tullut mieleen, että meidän "pappa" voisi olla ROP
EUV:ssa oli myös
lähellä ettei ilon kyyneet tullut kun hyvän tutun koirat pärjäsivät mitä mainioiten (ROP, joka samalla valioitui, kun oli edellisenä päivänä täyttänyt juuri sen 2wee, sen tytär "VSP" ja EUJW, urosten EUJW ja ROP-kasvattajaryhmä sekä se upea tunnelma, tuntui kun omat koirat olisivat voittaneet, vaikka eivät perjaatteessa omia olleetkaan) ja tuomari kehui koiramme maasta taivaisiin
Mutta yleensä mäkin olen näitä hypin-pompin-tanssin iloitsijoita