Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kirjastot
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Lydia
Mä odotan kuumeisesti Potteria, se on jo toiseen kertaan tulossa mulle. Varausjonokin on kivasti purkautunut... nyt ollaan jo sijalla 20 (varauksia yhteensä 159)
Toivottavasti tällä viikolla saan sen taas käsiini.

Muuten mä oon aikamoinen petturi, kun tuosta oman kunnan kirjastosta ei tule lainattua melkein koskaan.
Tykkään enemmän pk-seudun kirjastoista varata/lainata haluamiani kirjoja. No toisaalta on siinäkin syynsä, jotka sitä puoltavat wink.gif
-Emmi-
Mie käyn kirjastossa aina silloin tällöin. En kauhean usein. Ennen kävin enemmän.
-anna-
Maa viihtyisin kirjastossa ihan vaikka koko paivan smile.gif Jotenkin tykkaan siita tunnelmasta..

Lukusaleissa tulee kaytya lukemassa kokeisiin ja monesti ollaan menty kavereiden kanssa tekemaan laksyja kirjastoon ja hengaamaan vaan smile.gif Sitten yhtakkia se aika hurahtaa ja on jo ilta..

Kirjoja tulee lainattua ahkerasti myos.. Jotenkin Oulun kaupunkin kirjasto on jotenkin kauhean iso ja aikuisten osastolta en oikein loyda mitaan.. mutta nama pienet kirjastot ovat kivoja smile.gif

Avispa
Mä en ole pitkään aikaan käynyt kirjastossa. Mutta nyt on ollut jo muutaman viikon projekti että saisin lainattua yhden koulukirjan mikä pitäsi olla tunnilla mukana ja kotikoetta tehdessä. Ehkäpä nyt taas kun muistaa niin pitäisi se kirja laittaa varaukseen.
Muuten mulla ei tu enää käytyä kirjastossa, paitsi koulun "omassa" kirjastossa mistä voi lainata koulukirjoja mitä tarvii, mutta yleensä ne on kaikki lainassa jo muilla. unsure.gif
pips_a
Koska lukeminen ei ole koskaan ollut mun juttu niin kirjastokin on aikas vieras paikka...
Kaiken lisäksi olen niin huono palauttamaan ne lainaukset määräpäivään mennessä rolleyes.gif aina myöhässä.

Kirjastosta tulee lainattua vidoita, VHS:iä ja CD-levyjä silloin tällöin... Kun meidän kirjastossa on todella hyvä valikoima niitä.
Joskus käyn lainaamassa jonkun koirakirjan jonka olen jossain bongannut, enkä kuitenkaan raaski itteleni ostaa (yleensä ostan)... esmes tällä hetkellä on lainassa Riitta Ahon kirja "Koirien terve rakenne ja oikeat liikkeet".

Lähes järjestäen kuitenkin saan myöhästymismaksuja, kun noissa leffoissa ja CD-levyissä on niin lyhyet laina-ajat, että en oikeen tykkää niitäkään lainailla. Olen myös yhden kirjan ja yhden videon joutunut lunastamaan itselleni, kun kirjan päälle kaatui cocacolaa ja VHS:n päälle koira pissas rolleyes.gif
Eli eksyn kirjastoon silloin, kun joku kaveri sinne menee ja seuraa tahtoo.

Eli kerran kahdessa kuukaudssa kuulostaa todennäköiseltä sleepy.gif
-Paupi-
Mun täytyy myöntää etten ole käynyt kirjastossa varmaan vuoteen. Viime keväänä taisin käväistä luokan kanssa äikän tunnilla .. lookaround.gif
hannaliini
Käyn joka päivä paitsi viikonloppuisin.
Siellä tulee luettua päivänlehti ja muitakin lehtiä samalla. Kotiin kun en tilaile mitään.
Leffoja tulee myös aika usein, mutta cd levyjä ei.

Kirjoja sitten aina kesällä innostun lukemaan ja niitä sitten meneekin.
Samalla tulee tietenkin juotua kahvia tai jotain, kun tässä on kahvila myös.
iiris_
Mää käyn lähikirjastossa lähes kerran viikossa... Kesällä käyn useammin, kun sillon tulee luettua enemmän. Tosin nyt olen pitänyt vähän aikaa taukoa kirjastossa käymisestä, kun onnistuin vahingossa kastelemaan kirjaston kirjan ja jouduin sitte tietysti korvaamaan sen.. blush.gif Mutta enköhän ala taas kesällä pyörii kirjastossa. smile.gif

vastaanpa määki tohon kyselyyn smile.gif

1. Millainen mielikuva sinulla on kirjastosta paikkana?
Kiva, rauhallinen ja leppoisa paikka, joskus tunnelmaa rikkoo mölyävät pikkulapset.

2. Mitä kirjaston palveluita käytät?
Lainaan aika paljon eri kirjoja, en niinkään istu kirjaston tietokoneilla, ainoastaan silloin kun oma kone rikki tai huollossa, muuten olen mielummin omalla koneella. Joskus käyn lukemassa lehtiä jne..

3. Mitä mieltä henkilökunnasta?
Ainakin meidän lähikirjastossa on ihan kiva henkilökunta, jotka auttaa mielellään, tosin joskus on niitä harjoittelijoita, jotka ei tunnu tietävän mistään mitään ja varmistavat yhtä asiaa moneen kertaan, mutta eihän sitä opi kuin tekemällä smile.gif

4. Mitä kirjaston tulisi tarjota nuorille?
Mukavan, rauhallisen paikan lukea/istua tietokoneella ja uusia, mielenkiintoisia kirjoja, jotka innostaa lukemaan. Ja mun mielestä kirjasto tarjoaa nuo asiat jo ihan hyvin smile.gif Tosin cd-levyjä ja leffoja sais olla hiukan enemmän.
reetushkaa
Kyllä kirjastossa tuli käytyä ainakin kerran viikossa, mutta nyt se meni remonttiin, joten... dry.gif sleepy.gif
australianpaimenkoira
Kyllä mä käyn kirjastossa melkein joka kuukausi, sen verran lukutoukka oon (tänäänkin oon menossa). Meidän kirjasto uusittiin just viime vuonna, joten nyt siellä on mukava käydä, kun se on aika viihtyisä. Harmi vaan, että kaikki hyvät kirjat on jotenkin aina silloin kadoksissa, kun mä ne haluaisin lukea...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.