Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: PhotoShop Elements 4
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
<Iida>
Kyseistä ohjelmaa iskä on siis hankkimassa ja haluaisinkin kuulla kokemuksia. Onko vaikea käyttää? Sopiiko hyvin kotisivujen tekemiseen? Kaikki tänne wink.gif
Suzy
Minulla on se se elements 3.0 ja ihan hyvin käy varsinkin harrastelijalle smile.gif tai siis pystyy tekee kotisivut ihan hyvin. Tietysti omalla kokemuksella onhan se CS parempi ja oikeen ammattilaiskäyttöön. Mutta koska se maksaa tosi monta sataa, ni ei oikein ollu rahaa biggrin.gif joten tuo elements oli mun kotisivu tarpeisiin täydellinen smile.gif
<Iida>
Kiitos nopeasta vastauksesta! Tosiaan aluksi hieman epäilytti, kun olen niin vähän kuvankäsittelyohjelmia käyttänyt (lähinnä PSP). En mie tuolla ammattilaisohjelmalla mitään tee, kunhan pystyy kuvia muokkaamaan ja peruskotisivut tekemään wink.gif
pikopiko
Itse oon miettiny kans kumpi kannattaisi ostaa, Elements vai CS. Hintaero on huima, mutta varmasti laatukin... Yritä tässä sitten päättää sad.gif Kannattako investoida niin paljon CS:sään kun voisi pärjäillä Gimpilläkin biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.