Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: hiukset, hiukset, hiukset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
-Emmi-
Mie haluan lyhentää näitä hiuksia. Kunhan vain sais aikseks varata ajan kampaajalle. No ennen reissua on pakko saada kuntoon biggrin.gif
Bluebell
Tällä hetkellä sellaset hieman yli olkapäiden yltävät luonnon laineilla varustetut hiukset. Otsikset on. Väritykseltään nää olis oikeesti sellaset tummablondi, mutta vitosluokalta asti tarttunut kaupanhyllyltä mukaan aina punainensävy. smile.gif Eilen tosin värjäsin piitkästä aikaa joksikin muuksi - tai siis yritin. Tarkoitus oli saada näistä sellaiset vaalean ruskeat (ei kuitenkaan mtn blondia) kermanvärisillä raidoilla, mutta tietenkään yritys oli turha. dry.gif Näistä tulikin sellaiset punaruskeat, missä on pari hassua paksua raitaa. rolleyes.gif Kyllä nääkin kelpaa ja kivat on, mutta kun olisin nyt kaivannut sitä vaihtelua.. No ehkä äiti suostuisi kustantamaan kampaamo käynnin parinviikon kuluttua, josko sitten saisin haluamaani sävyä. biggrin.gif
Wupsu
viime kesänä meikäläisellä oli ne sellaisen persiiseen asti ulottuvat, pitkät ja paksut hiuksen, mutta niistäkin pääsin onneksi syksyllä eroon.. tai siis sillai, että ne on nyt tällä hetkellä ihan vain muutaman sentin olkapäiden yli uloittuvat ja tällä hetkellä on väriaines päässä ja pitäisi nyt sitten tulla joku punaisen värinen. biggrin.gif saas nähdä kohta, kun menen tämän pois pesemään..

oli sitten meinaan ensimmäinen kerta kun itse värjäsin ja sen näköistä se olikin.. biggrin.gif väriä oli meinaan naamassa ja vielä sitä on vähän käsissä, kaulassa ja niskassakin biggrin.gif äiti sai rätin kanssa kulmea perässä, kun oli lattialle tippunut ainesta kans ja minä tietenkin olin siihen sukallani astunut ja sit huidellut ympäri kämppää unsure.gif

mutta onneksi värin laittaminen on nyt ohi ja seuraavaksi on pesun vuoro. rolleyes.gif

oikein itseänikin jännittää nähdä millanen letti tulee oops.gif
Avispa
Nykyään mulla on vaaleet ja (liian) lyhyet hiukset. unsure.gif Pari kuukautta sitten kävinkampaajalla ja halusin "vähän" lyhemmät hiukset. Kampaajan kanssa käytiin keskustelu kuinka lyhyeks leikataan, mutta se sitten teki vähän omia suunnitelmia leikkauksen aikan ja kovasti sitte selitteli jälkeen päin että leikkas vähän enemmän ja luetteli syitä.. Mutta minkäs sille jälkeen päin enää voi kun vahinko on jo tapahtunut ja hiukset liian lyhyet.. Ja onneks nää kasvaa takas pitkiks. biggrin.gif Mulla kun on vielä nopeesti kasvavat hiukset.. Nykyään pidän nämä lyhyet hiukset aina kiinni, koska inhoon niitä kun ne on akui. tongue.gif
Kesän jälkeen kun hiukset on kasvanu taas tarpeen pitkiks aattelin että vois värjätä joko tumman tai vaaleen ruskeeks tai punaseks.. Ja jotain raitoja jos laittais...
pikkuessi
kävin tänään parturissa. leikkasin niitä 10 cm ja värjäsin ruskeiksi.
-Emmi-
Millainen tyyli löytyy tällä hetkellä, väri yms?
Kuinka usein käyt kampaajalla?
värjäätkö? kotona vai kampaamossa?
Mitä hiustenhoitotuotteita käytät/kuinka usein peset hiuksesi? Mikä on tämänhetkinen shampoo/hoitoainemerkki?

Palataas vähän alkuperäiseen:

Tällähetkellä miulla on blondit, sellaset hartioille ylettyvä tasapitkät, edestä leukaan. Kampaan yleensä sivuille otsatukan.
Kampaajalla käyn harvoin. Kun oli tasapitkät, äiti leikkas. Nty taisin käydä kampaajalla pari kuukautta sitten.
En värjää hiuksiani. Muutaman kerran on raitoja laitettu kampaajalla.
Linnashampoota iskällä, äitillä jotain Pirkan aloevera&kurkkushampoota. Hoitoainetta pitää olla, tällä hetkellä iskällä sattuu olemaan sunsilkin blonde. Ätille pitää ostaa uus, nykyinen ei sovi ollenkaan, tulee sellanen kamala kerros hiuksiin vaikka kuinka huuhtelee. Hiukset pesen suunnilleen joka toinen päivä.

Huomenna taidan soittaa jaa varata ajan. Haluan tän lyhyemmäksi. Ja kerrostetuksi.
Lempo
Yli olkapäittein(keskipitkä),aika hassunväriset(vaaleet päältä,tummat alta ja luonnonraitoja) Kerroksittain leikatut, ylipitkä vanha otsatukka yli leuan pitunen biggrin.gif
n. 2-4kk välein, hyvähän olisi käydä kahden... rolleyes.gif
EN! En tahdo edes riskiä saada syöpää..Ois aika kurjaa ku sitte ei ois tukkaa ollenkaa..
Mitä hiustenhoitotuotteita käytät/kuinka usein peset hiuksesi? Mikä on tämänhetkinen shampoo/hoitoainemerkki?
Erittäinhieno suomalainen-merkkiä ja hoitoaineena vähän mitä sattuu..Vaihtelee aika paljon. Joka aamu sumutan hiuksiin hoitosuihketta:poistaa sähköisyyttä ym. Pesen koulupäivinä joka päivä ja lomalla joka 2. tai joka 3.
Että sellai tongue.gif
tuunanen
Lyhyet, kerrostetut tummat, lähes mustat, joissa vaaleita raitoja. Takaa lyhyemmät kuin edestä. Otsiskin löytyy. smile.gif Tykkään lyhyistä enemmän kuin pitkistä, mulle ei vain sovi pitkät tai vaaleat/punaiset jne.

Muutaman kuukauden välein. Yleensä värjäyttämässä, ettei juurikasvu paistaisi.

Kyllä, oma maantienruskea on niin kamala. biggrin.gif

Wellan värjätyille hiuksille tarkoitettua hoitavaa shampoota käytän, eli ei tarvitse hoitoainetta. Hiukset pesen n. joka toinen päivä.
fleyh
Todella tummanruskea, melkein musta on pohjavärinä ja edessä sitten molemmilla sivuilla (suunnilleen ohimoiden tasalla) punaiset palkit. Kokonaisuudessaan leikkaus on melko lyhyt (minulle ainakin rolleyes.gif), n. 10 cm ympäriinsä muuten, mutta eteenpäin pitenevä leikkaus (concave-tyylillä). Otsatukkakin on, mutta sitä pidän yleensä eri tavoilla sivussa. Veitsileikkauksella tehty, joten aika rikottu malli.

En edes muista milloin viimeksi, lähinnä kavereiden kanssa laitellaan itse toistemme päitä kuntoon kun tarve vaatii. Ollaan siis parturi-kampaajaopiskelijoita.

Värjäätkö? Kotona vai kampaamossa?
värjännyt olen jo ihan pienestä pitäen. Joko kotona tai koululla. Riippuu miten on itsellä värejä sillä hetkellä.

Pesen suunnilleen joka toinen päivä. Mulla taitaa olla tällä hetkellä jotain Sunsilkiä ph34r.gif happy.gif Pakko myöntää, että koirille tulee ostettua paremmat aineet kuin itselle.

Älkää katsoko naamaa biggrin.gif Hieman ehkä tummahko kuva, mutta saa varmaan jotain käsitystä tukasta..
-Emmi-
Tänään sain vihdoin aikaiseks käyä kampaajalla. Leikkautin lyhyemmäksi ja sitten kerrostetuksi. En ollut siihenkään tyytyväinen, joten leikkasin kotona vielä lisää biggrin.gif Ja nyt n on ihanat smile.gif
^Minnalyn^
Mun hiukset on niin normaalit kun voi vaan olla, vähän yli hartioiden ja mustat. Tai no piti olla tumman ruskeat mutta kaupan värit tietäen... dry.gif Kampaajalla käyn jos on liikaa rahaa, tai haluun jotain erikoisempaa esim. raitoja, niitä on vaikee tehdä kotona niin että tulis hyvät. Mä en leikkaa hiuksiani melkeen koskaan, syystä että haluan ja yritän kovasti kasvattaa pitkiä, tosin muutaman kerran vuodessa pitää käydä kuivat napsasemassa pois. confused.gif
Pesen joka toinen päivä hiukset, Elvitalin vaaleanpunaisella shampoolla, se on pakollinen toimenpide, muuten ne on ihan rasvaset.. biggrin.gif
ansku^
Mulla oli ruskeet hiukset, mutta eilen värjättiin punasiksik. Piti kyllä olla puna/ruskeet mut tuli punaset. Paitsi latvoista lähti kaikki väri pois. En oo kun yhen kerran elämässäni käyny kampaamossa smile.gif Kun äiti leikkaa tukan biggrin.gif elimun hiukset on nyt sellaset tummanpunaset (ruskeet latvat) biggrin.gif
HetaK
- vino otsis, latvoja kevennetty tosi paljon, ylhäältä kerroksittain leikatut, vähän scenehiusten tyyppiset. Toosi tummanruskeat, otsiksessa punasta ja muutama punainen palkki ( http://irc-galleria.net/view.php?nick=hexx...age_id=86109551 )
- liian usein omalle lompakolle... ph34r.gif
- juu, kampaamossa
- joka (toinen) päivä kampaamon shamppoolla, ja siihen vielä poispestävä hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitosuihke, Shwarzkopf Bonacurea kaikki
Flavia
Vino otsuri, kerroksittain leikatut malko pitkät hiukset. Torstaina värjäsin nyt kokonaan mustaksi, yleensä mulla on ollut aina vähintään 2 väriä päässä..

Ööö, mä en oo koskaan oikeestaan kattonut, silloin kun juurikasvu alkaa häiritseen..

Kyllä, oon 3 krt elämäni aikana värjännyt kotona, muutoin parturissa. Torstaina värjäsin kotona, kamun kanssa oltiin ostoksilla ja tuli sellanen extempore fiilis että taidampa värjätä hiukset biggrin.gif Siitä se ajatus sitten lähti tongue.gif

Pesen hiukset pääasiassa joka päivä, shamppoolla ja hoitoaineella, n. kerran viikossa hiushoito (vahva hoitoaine ja pyyhe päähän ja sit saunaan), hoitosuihketta laitan silloin tällöin..
Käytän vähän milloin mitäkin, mut pääasiassa sunsilkin, doven tai shwarzkopfin tuoteita.
-inessa-
# mulla on tällä hetkellä vähän tyhmässä vaiheessa tukka, kasvattelen otsista pois. Se on nyt semmosessa pituudessa et ei mee kokonaan korvan taakse, ja jos roikkuu vapaana niin sekin näyttää hieman tyhmältä rolleyes.gif Värinä blondi tietysti, en ole koskaan muun värinen ollutkaan. Leikkaus on tosi paljon kerroksittain, lyhyimmät on n 10 cm lyhyitä ja pisimmät on jo tosi pitkiä.
# kerran 3 kuukaudessa (?), lompakko ei anna periksi käydä useammin.
# kampaamossa yleensä, kotonakin olen värjännyt (yleensä juurikasvun), kampaamossa värjään aina kun leikkaan samalla.
# shampoona on schwarzkopfin blonde me -shampoota (ns. hopeashampoota) ja hoitoaineena goldwellin color glowia. Aina pesun jälkeen laitan kosteisiin hiuksiin c-systemin straightener creamia, suojaa suoristusraudata ja fööniltä, ja toimii myös jonkinlaisena muotovaahtona. Kerran viikossa laitan latvoihin tehohoidon. Pesen hiukset yleensä joka päivä, tai joka toinen, riippuu vähän. Lakkaa menee melkeen jokapäivä.

Kampaajalle pitäisi taas päästä, juurikasvu alkaa olla paha ja kerrostuksiin pitäis saada taas enemmän korostusta smile.gif
worldsayshello
#No tälläinen reilusti yli olkapäiden ylittyvä tummanruskea tukka, sivujakauksella. Sekä sivu otsis, joihin olen ollut eritoten tyytyväinen , ne ovat nätit kun niitä ei kauheasti laittaisikaan, mutta tarpeen tullen sen voi myös laittaa pinnillä ylös.

#Suunnilleen kerran kahdessa / kolmessa kuukaudessa, kuitenkin niin ettei juurikasvu paista (:

Värjäätkö? kotona vai kampaamossa?
#Värjään kampaamossa, jotta tulisi mahdollisimma siistiä ja kaunista jälkeä!

#Pesen hiukseni wellan shompoolla / hoitoaineella joka aamu ennen koulua, viikon loppuisin saatan olla pesemättäkin.. (:
Minnalyn

- mustat hiukset ja sinettipidennykset, otsiksen alla mulla on ihan hopean harmaata teehee.gif
- oon itse parturi-kampaaja joten käyn asiakkaana tosi harvoin, yleensä mun joku opiskelijaystävä laittaa, tai sit itse. mutta noin kolmen viikon välein.
- sekä että, mutta aina kampaamon ammattilaisväreillä. smile.gif
- joka toinen pvä pesen, ja Bonacuren Moisture Kick on paras wink.gif

-p1njja
Mustat, vähän yli olkapäiden yltävät ja erittäin kerroksittain leikatut biggrin.gif Etuotsis, joka tosin tulee heitettyä miltei aina kiireessä sivulle. Kuva << laitettuna tuollaiset, mutta siis lyhyemmät. Kuvassa on Crashdïet-yhtyeen kitaristi Martin Sweet
En ikinä :'DDD Värjään ja leikkaan yleensä itse hiukset smile.gif
kotona ^^
Mitä hiustenhoitotuotteita käytät/kuinka usein peset hiuksesi?
Pesen hiukset yleensä joka päivä, mutta vähintään 3 kertaa viikossa ihan shampoon ja hoitoaineen kanssa. Käytän hiusnaamioita ja erilaisia hoitoaineita
Mikä on tämänhetkinen shampoo/hoitoainemerkki?
Schwarzkopf sekä satunnaisesti muut smile.gif
mikkis
LAINAUS(JennaS @ 30.8. 2006, 16:17) *
Tän vuoden alussa sitten päätin leikkauttaa hiukseni, ihan totaallisesti. Leikkasin ne jonkun 10cm pituisiksi ja ne oli aivan _ihanat_, rakastin niitä vaikka kuinka. Ne sitten kasvo pituutta ja leikkasin ne toisella kampaajalla joka mun huolellisten kuvailujen jälkeen leikkas nää kuitenkin ihan oman makunsa mukaan. Nyt suorastaan vihaan näitä ja pidänkin näitä aina pinneillä kiinni.

Juuri tuon takia ei kannata vaihtaa kampajaa, jos on sattunut löytämään hyvän! Siis jos ei ole aivan pakko. Tsemppiä...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.