Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: hiukset, hiukset, hiukset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
-Saana-
Meillä käy yks tuttu kampaaja kotona leikkaamassa, ottaa yleensä semmoset 10-15e hiusten leikkuusta biggrin.gif smile.gif
Lanttu
Olen valinnut oulun kalleimman kampaamon, mutta olen kyllä ollut varsin tyytyväinenkin työn tulokseen wub.gif biggrin.gif
Terhi
LAINAUS(Lanttu @ 21.10. 2006, 00:05)
Olen valinnut oulun kalleimman kampaamon, mutta olen kyllä ollut varsin tyytyväinenkin työn tulokseen wub.gif biggrin.gif

Ei tuo kyllä ees kuulosta kalliilta Oulun hinnaksi. huh.gif biggrin.gif
Lanttu
Tiedettävästi lukeutuu oulun kalleimpiin kampaamoihin. biggrin.gif pakkohna siitä on tietenkin maksaa, että pesupaikantuoleissa on sellaset ihanat hierota jutut :Dolin kuolla nauruun kun istuin siihen tuolille laugh.gif
-anna-
Missäs kampaamossa käyt? smile.gif
Lanttu
Salon Virholla yleensä joskus myös Salon MP:llä (:
Omppo
Onnellisena tosiluonnonblondina (jep, ei vaalennuksia) väripurkkiin ei ole pahemmin tarvinnut turhautua ja näistä pitkistä tuskin osaisin luopua, vaikka onhan nämä lyhentyneet reilusti pisimmistä vuosista. Otsahiukset ja naamalle kerrostetut kutrit pahensivat huikeasti ihoni tilaa, kun yritin pyyhkiä niitä jatkuvasti pois naamalta, joten hiusten täytyy olla semmoiset, että ne saa ainakin korvan taakse. Ja vielä kysytte, miksi allekirjoittaneen hiustyyli on vuodesta toiseen varsin samanlainen cool.gif biggrin.gif

Nyt kuumeisena lähti ihan hirvittävästi hiuksia ja seuraavalla kampaamokäynnillä täytynee hylätä kerrostukset kokonaan, että nämä palmikoituna ei näyttäisi ihan hiirenhänniltä pinch.gif
Fitzgo
Mulla on sellaiset.. minkäköhän väriset nää on (jotkut ruskeasävyiset), no juurikasvua löytyy ainakin reilusti et pitäis ens viikolla värjätä. Ihan kotona värjään, sisko oikeastaan aina, joskus myös kampaajalla. Ja hiukset on melko suorat, kerroksittain leikatut, pitäis mennä kampaajalle niin vähän leikkaisin ja paljon kerroksia smile.gif
Ja pesen hiukset yleensä päivittäin, shampoo ja hoitoaine vähän vaihtelee. Ja lakkaa tm. en käytä yleensä ollenkaan.
marska
Mulla on semmoset olkapäälle ulottuvat hiukset, jotka on alta värjätty tummiksi ja Vaaleita raitoja. Laikkaus, alta värjäys ja raidat maksoivat alle 30euroa,tais olla jotain 26. Kampaaja on meidän tuttu.
zseverus
Tällä hetkellä omistan ärsyttävät hiukset. Koska samaan aikaan sekä pidän niistä, että tahtoisin myös jo käydä kampaajalla.
Nyt hiuksissani on lähes oma väri jo haalistunut takaisin ja ne ulottuvat pitkälle ala-selkään. Oma aito värini on tummanruskea ja nämä ovat leikattu kerroksittain, että joukossa on lyhyempiäkin.

Pidän näistä näin pitkinä, mutta toisaalta tahdon leikkauttaa ne n. olkapäille asti ja laittaa uutta väriä. Kenties myös leikata jonkun näköinen hajanainen ja "rikkinäinen" otsatukka. Tai.. sen tapainen. En sitten tiedä.
Tällä hetkellä ei ole kyllä edes rahaa käydä parturissa, joten se nyt ainakin siirtyy ensikuuhun, jos silloinkaan.
Äh. En tiedä mitä tekisin hiusteni kanssa. .. Kaverini sanoo, että jatka kasvattamista ja murhaa minut jos menen leikkaamaan nyt.
pikopiko
ei erityisen ihmeellistä tyyliä... mitä nyt pitkät ruskeet hiukset biggrin.gif
LonelyWolf
Ei just nyt oo hyvää kuvaa..
Mut luonnostaan tummanruskeet, paksut ja pitkät mulla on.
Yltää nyt 45cm sidotusta hiuksista selkään, jos se nyt mitään teille sanoo..
Kasvatan vielä ainakin 10cm.

Hiukset ovat naisen kruunu wub.gif
Pisara
Pitäis värjätä ja leikata hiuksia, kerkeis vaan jossain vaiheessa varata ajan cool.gif . Vois kyllä nyt kokeilla vähän erilaisempaa ruskeaa...
Kaupanvärillä varmaan nytkin, vaikkei ne kyllä mun päässä nykyään pysykään kovin pitkään, vaikka tarpeeksi laitetaan ohmy.gif .
sahku
Nyt olis ens viikolla kampaaja, saas nähdä, miten hiukset leikkaan shifty.gif Nykynen tyyli ottaa pannuun hiusten luontuvuuden takia confused.gif
australianpaimenkoira
mulla on sellaiset tavallisen "maantienharmaat" hiukset, johon olen tyystin kyllästynyt. joudun pitämään niitä aina kiinni, kun ne ovat kamalan malliset(menevät melkein päätä myöten).
kampaajalla tai siis parturissa käyn oikeastaan vain silloin kun hiukset on niin huonos kunnos ettei niitä enää jaksa kattella, tai kun ne ovat liian pitkät.
en hirveästi niitä värjää(tuntuu siltä kuin mikään väri ei sopisi mun hiuksiin), mitä nyt on ollut joskus punaisia ja ruskeita raitoja... blush.gif kotona mä ne melkein aina oon värjännyt, paitsi kerran parturissa, kun äiti ei viitsinyt.
mä pesen ne melkein joka toinen päivä, joka päivä jos pesen niin hiukseni eivät tykkää siitä... kaikkia aineita mitä pistän hiuksiini en edes tiedä, oikeastaan vain shampoota ja sitä mitä nyt kaapista löytyy...
takkutukka
Mulla on nyt ärsyttävät puolipitkät hiukset.Violetit oli syksyllä,nyt haalistunut punaiseksi ja juurikasvu näkyy.. Ei jaksa värjätä biggrin.gif Pitäs antaa oman värin kasvaa kokonaan takasin ja laittaa jotain raitoja
Netta
Voi hitsi, nyt löysin justiinsa sellaisen leikkauksen joka voisi sopia smile.gif Eihän viime kampaamoreissusta olekaan kuin 1,5 vuotta (latvoja on kyllä tasoitettu moneen kertaan tällä välillä). Ja värikin, aika pitkälti samaa kuin mitä nyt mutta aavistuksen ruskeampaa (nyt on vielä jäljellä sitä viime värjäyksen vaaleampaa). Saa kattoa jos vaikka vielä ennen joulua ehtis kampaajalle smile.gif
>tinja<
mä just uuden hiuslakan hommasin smile.gif Tigin hard head, tykkään kovasti!
~Lotta
Mulla ei oo ikinä kasvanut hiukset pidemmeksi kuin olkapäille vaikka oon yrittänyt kasvattaa. Hiukset oli ennen ihanan vaaleat mutta kerran menin värjäämään ne tummiksi ja se oli menoa se. Sen jälkeen en oo ikinä saanut takaisin samaa hiusten väriä, niistä tuli sitten harmaat. Nyt ois tarkotus pyytää täti tasottamaan hiukset ennen uutta vuotta ja uuden värinkin voisin pistää. Tässä oon pohtinut, että leikkaisinko otsatukan, mutta se saa mun huonon ihon voimaan entistä huonommin. dry.gif

Omppo, oon sulle tosi kateellinen hiuksistas! smile.gif
<Aino>
Meikä mietti et värjäiskö blondiksi w00t.gif ehkä se ei sopis yhteen mun älykkyysosamäärän kanssa, ken tietää.
Fitzgo
Nyt oon värjännyt aika kauan aikaa sit jo taas entistä tummemmiks, lähes mustathan nää aluks oli mut nyt vähän vaalennut. wink.gif Kampaajalle en oo vielkään jaksanut mennä ku se maksaakin (mun budjetille ainakin) niin paljon.
willow
Mulla oli blondit hiukset yli 10 vuotta mut kuukausi sitten päätin värjätä ne ruskeiksi ja nyt ne on ruskeet blondien raitojen kaa smile.gif
<Aino>
LAINAUS(<Aino> @ 17.12. 2006, 21:11)
Meikä mietti et värjäiskö blondiksi w00t.gif ehkä se ei sopis yhteen mun älykkyysosamäärän kanssa, ken tietää.

Hmm.. jotenki en yhtää tiedä että mitä sitä hiksille tekis? Jotenki en vaa yhtää tykkää näistä, liian pitkät jne.. vaikka pitää olla pituutta että saa kiinni mut silti, en haua blondiksikkaan koska sitten olisin BLONDI enkä tummaksi koska sit oisin kalpee.. help me biggrin.gif
Apila
Mitä mää teen mun hiuksillee crybaby.gif pää aivan tyhjä
italianG
Mulla on tämmöset kauhtuneenruskeet, vähän yli olkapäiden olevat (ohuet) hiukset. Eli aika kamalat. Mutta äiti sai vihdoin ja viimein varattua mulle parturin ja sitte mä värjään ja leikkaan, en vaan tiedä et miten wink.gif
Lanttu
munkin pitäis keksiä jotain uutta väriä tälle tukalle, varmaan pistän vaihteeksi tummenpaan suuntaan smile.gif

emma: Meikästä sulle vois sopia semmonen kunnon perus otsis! smile.gif)
sahku
Tänään kävin kampaajalla, takaa ohennettiin ja lyhennettiin ja sivuilta. Nyt tätä kestää taas hetken smile.gif
suvii
Mä kävin myös tänään kampaajalla biggrin.gif Olisin toivonut sellaista takaa vähän lyhempaa, aika saksittua mallia, mutta ilmeni että siinä ois huisin kova hoitaminen, joten kampaaja leikkas semmosen ihan kivannäköisen "rokkihorotukan" eli ylhäältä lyhyempää ja alhaalta pidempää ja aika ohutta (hyvin selitetty, eikö?). Nyt tätä taas kestää, ainakin hetken! thumbup.gif
CURLY
Minul on mustaksi värjätyt hiukset, tosin oikeasti vaaleat.. Hiukseni on sellaista ihan pientä säkkärää, ja yllensä sillain afrona biggrin.gif
Lydia
Pitäisi tässä lähiaikoina mennä kampaajalle, luultavasti vaan hiukkasen lyhennetään, mutta saa nähdä.
Swi
Viime talvena oli vielä pitkä tukka, nyt on kesäksi hiukset lyhennetty (ei tosin vieläkään kovin lyhyet), ja taidanpa tätä lyhyempää ruveta pitämäänkin. Ja väri siis oli ruskea... happy.gif
Lydia
Kävin tänään kampaajalla ja leikattiin sen verran, että nyt näyttävät tasapitkiltä. smile.gif
Tarkoituksena taas kasvattaa pitkät hiukset.
throls
Tällä hetkellä minulla on takapuoleen asti olevat pitkät tummat hiukset.jatkot niin sanoakseni.

parin viikon päästä on aika näiden poistoon,kun ovat jo puolisen vuotta olleet ja on jo aika uusia.
Lempo
Semmoset ällön vaaleet missä luonnoraitoja. Keskipitkät johonkin lapaluihin ja sitten ylikasvanut otsis leukaan.
Aattelin että kasvatan pitkät ja leikkaan otsatukan. rolleyes.gif
Toivossa on hyvä elää.
Btw ja ihan älyttömän ohuet... dry.gif
tuunanen
Tälläset tosi lyhyet, kauhtuneen väriset ja muutenkin onnettomat. Vihannut näitä alusta asti. wink.gif
Paimenkoirat
Omat hiukset on vivahteikkaan vaaleat, kihartuvat, keskipaksut. "vähän otsahiuksia toisella sivulla".
Cairn.
Keskipitkät ja vaaleat. Ei kovin paksut.
Maniac-
Täältä löytyy tummat punaruskeat, hirvittävän ohuet, kerroksittain leikaatu pehko. Ja varmasti pysyy ponnarilla koko ajan, kun on niin kamalat. Aina ollut pitkät ja paksut, mutta kampaaja tuhosi leikkaamalla 10 cm ylimääräistä ja kerrostamalla ihan liikaa. sneaky2.gif

Haaveena on rastat heti kun hiukset on tarpeeksi pitkät. thumbup.gif
throls
Jeps, sain tilattua ajan näiden hiusten poistoon. Epäilijöille tiedoksi...minulla on pidennykset ollut puolisen vuotta ja nyt on aika poistattaa. 18.päivä on sitten taas lyhyttäkin lyhyempi letti happy.gif
iiris_
Mulla oli ennen n. puoleen selkään asti olevat hiukset, mutta nyt pätkäsin niitä n.15 cm ja leikkautin kerroksittain, ja nyt ne on vähän yli niskan, lapaluiden yläosaan asti. Mulla on semmoset luonnonraitaiset tumman vaalet hiukset. Ongelmana on se, että nyt kun ne leikattiin kerroksittain, niin mun hiukset kihartuu, joka ei oo kivaa koska etuhiukset alkaa törröttää päivän mittaa... :/
-Maija-
Nyt mullon tummanruskeet, ja vähän kerroksia.. rolleyes.gif olkapäille asti..
Summer.
Täytyy herätellä tämä hieno aihe henkiin! ;D

Juu, eli hiusteni oma luonnon väri on täysin vaalea, tosin nyt teinivuosina se on alkanut vähän tummeta. Hiusteni pohjaväri on oikeastaan vaalea, jonka päällä on (luonnon)raitoja vähän eri sävyyn, minulta kyllä löytyy hiustupsusta jopa lähes mustia smile.gif Hiukseni ovat vähän yli olkapäiden. Normaalisti minulla on otsahiukset, mutta etelänmatkan tuliaisina minulla on nyt pikkulettejä puoliväliin päätä sillain, että ne lähtevät juuri tosta edestä. En osaa oikein selittää.
Kampaajalle kyllä tarttisi päästä mahdollisimman pian kun otan nämä pois, tai ainakin sada edes tasoitusta näihin.
Nyt haaveilen leikkauksesta ja raidoista tai värjäyksestä osittain. Kerran aiemmin hiukseni värjättiin viinin punaisella alta, mutta tulos oli aika kirkas, siihen olisi pitänyt sekoittaa ruskeaa. Itse en uskaltaisi kotona hiuksiani käsitellä, kun en halua värjätä koko päätä.

Ja shampoomerkit vaihtelevat yleensä paljon, sillä tykkään vaihtelusta. Yleensä hiukseni ovat leikattu kerroksittain.
~Blink~
Täällä yksi tukastaan tarkka. Saan raivarit jos joku tulee sitä sotkemaan, oli se sitten hyvin tai huonosti omilta jäljiltä. Pentuna kuontalo oli umpiblondi, nyt niskasta tummentunut. Omaa väriä en ole nähnyt ala-asteen kuudellen luokan jälkeen. Syy löytyy kotoa, äiti on kampaaja. Kaikki muut paitsi rastat on tullu kokeiltua, väritkin aivan laidasta laitaan, värjätystä vaaleasta mustaan.

Tällä hetkellä kaipaa hätäapua, äiti tietää ja apteekki auttaa -periaatteella. Laukun pohjalla odottaa kampaamon sävyte pika-avuksi. Väri on tumma ruskea, jossain piilossa kai vielä raitojakin. Otsatukkaa kasvatan epätoivoisesti pois ja haaveena olisi pitkä tukka (omat tällä hetkellä lähes kainaloon asti). Sinettipidennykset on harkinnassa mutta pitänee tarkastella oman hermon kestävyyttä.

Omasta näkökulmasta mun tukka on ohut, äidin mielestä tätä on liikaa. Yksittäisiä hiuksia kuulemma tuhottomasti, ne vain ovat ohuita joten kokonaisuus ei ole järin paksu. Tämä kasa myös tuntuu olevan lasikuitumallia, jota ei tahdo saada kääntymään tai pysymään missään. Normaaliin ponnariin tarvitsee puoli pulloa lakkaa ettei jokainen yksittäinen hius karkaa omille teilleen.
-anna-
Taalta loytyy yksi luonnonblondi. Hiuksia en ole koskaan varjannyt, olen oikeastaan ihan tyytyvainen variini vaikka valilla toivonkin tummempaa.. Olen siis aina ollut ihan vaalea, nyt on alkanut tulemaan punertavia raitoja kokoajan enemman, mika on ihan kiva.. ei tarvitse varjata raitoja biggrin.gif Oikeastaan jos noita punertavia ( tuleekin varmaa ihan liiaksikkin asti, kun aitilla on ollut samalla tavalla, ja nyt han on ihan punatukkainen.. unsure.gif ) raitoja tulisi hieman viela lisaa niin olisin varsin tyytyvainen variin..

Mallista sitten en ole niinkaan varma. Nyt mulla on ollut tuollainen sivuotsatukka malli jo monta vuotta.. Nyt kylla ottatukka alkaa lahtea pois, enaa sita ei oikein voi sanoa kun ylikasvaneeksi otsatukaksi.. Saa nahda, olen miettinyt miten leikkaisin mutta en oikean keksi. Tallaiset keskimittaiset pituudeltaan smile.gif

Shamppoona kaytan satunnaisesti Sunsilkkia, oikeastaan kaikkea "marketti" kamaa, lorealista lahtien.. Yleensa Sunsilkin vaaleille hiuksille tarkoitettua shamppoota.. hiuslakkaa kaytan TOSI harvoin, lahinna jos suoristan naita hieman laineilevia ja arsyttavia hiuksia.. Nyt sama hiuslakka purkki on ollut mulla, viime kesakuusta asti.. saa nahda kestaako vuoden paivat thumbup.gif
Pisara
Sain vihdoinkin varattua itselleni kampaamoajan smile.gif Olen totaalisen kyllästynyt näihin hiuksiin. Saa nähdä miten radikaalin muutoksen uskallan tehdä...
-Emmi-
Mie kävin jonkin aikaa sitten kampaajalla. No, eipä näistä mieleisiä tullu dry.gif Halusin sellaset revityt, kerroksittain leikatut... Tuli sitten sellaset ihan tasaset sneaky2.gif Pööh... Pitää varata vissii uus aika...
josefiina
Iiiikgg!

Mulla on ruskeat (tummat/punertavat?) hiukset, yli olkapäiden mutta ei järin pitkät kuitenkaan. Nämä on turkasen paksut ja painavat ja siksi melko hankalat. Olen valivalivalittanut äidille niistä pitkän aikaa ja äiti on kuunnellut ja nyt lopultakin uskalsin varata ajan hiuslääkärille, jännittää KAMALASTI että mitä näille teetän sitten. Sen ainakin tiedän että leikkaututan vain, ei värjäyksiä. Ja rikotuiksi ja/tai kerrostetuiksi.
Olen jo fiiliksissä, toisaalta pettynyt jo valmiiksi ja toisaalta aivan älyttömän innoissani ja mietin kaikkkia niitä mahdollisuuksia!
Google onkin ollut ystävänä kun yritän etsiä hienoja malleja mutta vaikeaa tämä etsiminen on. Olisiko kellään laittaa jotain hyviä linkkejä?

IIK: D , apua mitä teeeen. Jännittääjännittää. Viimeksi kävin kampaajalla noin vuosi sitten, silloinkin kerroksittain. Mutta senjälkeen olen itse rapsinut nämä lyhyemmiksi ja nyt ne on tasapitkät ja tasapaksut. Mulla on sellainen otsis jonka vetasn yleensä sivuun niin että se on vain "puoliksi".
Olisiko kellään mitään fantastisia ideoita näihin? cool.gif
mimilia
Minulla on sellaset vähän yli olkapäiden yltävät hiukset ja suora otsatukka. Aika tylsät, mutta kävin viimeks vuos sitten kampaajalla jä äiti on vaan tasoittanut hiuksiani sen jälkeen biggrin.gif Minulla on värjätyt hiukset. Oikeasti hiukseni on sellaset tylsät tumman ruskeet. Nytkin ne on ruskeat, valosta riippuen ehkä vähän punertavat ja niissä on vaaleampia raitoja. Haluaisin kerroksittain leikatut, mutta minulla on niin ohuet hiukset, että mietityttää jäiskö enään mitään jäljelle rolleyes.gif

Ostin muutama päivä sitten uuden hiusvärin ja ajattelin värjätä hiukset uudelleen nyt lomalla biggrin.gif
¤janette¤
JES! tänää on vihdoin parturi koulun jälkeen!! Leikkaan aika lyhyeksi ja kerroksittain. Toivottavasti siit tulee hyvä smile.gif
Charmy
mä otin pidennykset takas ku rupes lyhyt kuosi kyllästyttämään smile.gif
musta tukka muuten,vähä jonkunmoisia kerroksia taitaa olla biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.