Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: hiukset, hiukset, hiukset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
>tinja<
Eli keskustelua hiuksista tongue.gif
Millainen tyyli löytyy tällä hetkellä, väri yms?
Kuinka usein käyt kampaajalla?
värjäätkö? kotona vai kampaamossa?
Mitä hiustenhoitotuotteita käytät/kuinka usein peset hiuksesi? Mikä on tämänhetkinen shampoo/hoitoainemerkki?

YMS! smile.gif eli kaikenlaista keskustelua tänne. suositella saa myöskin smile.gif

yritetään saada tänne hieman elämää smile.gif
Pisara
Tämä paikka tosiaan kaipaa elämää.

Hiustyylini nyt on aika perus, vähän turhankin. Haluaisin näihin jotain vaihtelua. Mulla on vähän yli olkapäille ulottuvat, rusehtavat, suorat (välillä tuntuu, että vähän turhankin suorat rolleyes.gif ) hiukset. Yläasteaikoinani kävin ottamassa usein raitoja hiuksiini kampaajalla, mutta nykyään kaverini värjää koko pään kotikonstein, siis kaupanvärillä. Pitkiin hiuksiin, kampaajalla, koko pään värjäys ei ole mitään kovin halpaa, joten kaupasta saatavat värit kelpaavat aivan hyvin.
Pesen hiukseni joka päivä, vaikkei sille ehkä aina olisikaan tarvetta. Nämä eivät edes rasvoitu tms. Käytän Sunsilkin -shampoota ja hoitoainetta.
JennaS
Yyh, tällä hetkellä en pidä kuontalostani yhtään ph34r.gif

Pienestä pitäen mulla on ollut tosi paksut ja pitkät hiukset (kunnes jotain 4-5 vuotiaana eräänä aamuna otin sakset käteeni ja leikkelin hiuksiani kun ne oli silmien eessä biggrin.gif . Tuloksena se että mun isosisko juoksee hädissään herättämään äitiä että Jenna leikkaa hiuksiaan, äiti sitten juos äkkiä mun luo ja siisti mun leikkaukset. Sillon mulle tuli kammottava polkkatukka). Kaikenlisäks mulla on luonnonkiharat joista en välitä ollenkaan ja oikea väri on sellanen tumman ruskea.

Tän vuoden alussa sitten päätin leikkauttaa hiukseni, ihan totaallisesti. Leikkasin ne jonkun 10cm pituisiksi ja ne oli aivan _ihanat_, rakastin niitä vaikka kuinka. Ne sitten kasvo pituutta ja leikkasin ne toisella kampaajalla joka mun huolellisten kuvailujen jälkeen leikkas nää kuitenkin ihan oman makunsa mukaan. Nyt suorastaan vihaan näitä ja pidänkin näitä aina pinneillä kiinni.

Värjään aika usein oikeastaan hiuksia. Nämä on olleet raidalliset, blondit, punaiset violetit ja mustat. Tällähetkellä odotan innollani seuraavaa kertaa kun menen mutsille kun siellä aina hän värjää mun hiukset kaupan aineilla. Kun nyt nämä on mustat joissa on hirveesti juurikasvua sleepy.gif . Hiukset värjään monia kertoja vuodessa, riippuen että laitetaanko kestoväriä vai jotain kaksi viikkoa kestävää. Nyt haluasin vihreät hiukset mutta porukat ei oo kauheen innoissaan tongue.gif .
Laurlia
Mulla oli reippaasti hartioiden yli ulottuneet pitkät, vaaleat hiukset. Mutta huonokuntoiset. Maaliskuussa pätkäistiin varsin lyhkäisiksi, nytkin on sama malli mutta jonkun 10 cm venähtäneenä. Eli tämmönen takatukkajuttu.. Suunnilleen tällainen, mutta vähän lyhyemmät siis paitsi otsatukka. Ja vaaleat edelleen.

Nyt ois tarkoitus kasvattaa takaisin pitkä letti.
Mulla oli vähän aikaa takut (eli rastat, mutta se on oikeastaan väärä nimitys), mutta hiuslaatuni on sen verran liukas eikä mäntysuopakaan nujertanut sitä enkä jaksanut työstää pötköjä joten purin ne.

Näihin on kerran tehty vaaleampia raitoja, mutta nykyään on ihan oma väri, ne loputkin vaalennetut kohdat lähtivät silloin maaliskuussa pois.

Pesen nämä lähes joka päivä. Erittäin hienolla suomalaisella shampoolla useimmiten. En ole käyttänt koskaan hoitoainetta säännöllisesti, pari jonkun lehden mukana tulletta näytettä olen kyllä käyttänyt kai.
mirtina
pinkiks laitoin about kuukaus sitte. nyt on väri jo haalistunu melkein kokonaan pois ;(

Flavia
Mulla tällä hetkellä punaruskeat hiukset joissa vaalee tupsu edessä vasemmalla, pisimmät hiukset osuu olkapäihin ja sitten on päällä jotain 5 cm pätkiä.. Tosin en jaksa ikinä laittaa hiuksia aamusin, vaikka pitäis.

Parturissa käyn silloin tällöin kun tuntuu siltä että tarttis käydä, myös värjään parturissa, koska äitini ei suostu kotivärjäykseen, kun kerran laitettiin kotona mun hiuksiin sävytettä jonka piti vahvistaa hiuksien luonnollista väriä, ja mun hiuksista tuli kirkuvan punaset (normaalisti silloin blondi)...

hiukset pesen joka päivä, tosin harvoin tulee siten, että en jaksa illalla mennä käymään saunassa/suihkussa, joten saattaa jäädä yks päivä väliin..
>tinja<
mulla on kesän mittaan vaalentunu taas ihan kivasti, tällä hetkellä jonkin verran yli olkapäiden kerroksittain leikattu smile.gif ja värjänny oon viimeks joskus kesällä, en nyt muista smile.gif vaalee on kyllä se mun väri.

shampoo-hoitoaine-hoitotuote-muotoilutuotefriikki sitten oon ihan todella tongue.gif kampaamotuotteita kyllä oikeastaan vaan nykyään käytän, ainoana poikkeuksena schwarzkopfin Gliss on miellyttänyt paljon smile.gif tällä hetkellä multa löytyy hyllystä Nature4futuren värjätyille hiuksille tarkoitettu shamppo ja schwarzkopfin bonacure värjätyille hiuksille ja Wellan shampoo vaaleille hiuksille. hoitoaineita löytyykin sitten jo enemmän, tällä hetkellä on Graham Webbin hoitoaine ja goldwellin jonkinlainen kanssa, en nyt jaksa mennä katsomaan tarkemmin. sen lisäksi löytyy merkki jota en muista tähänhätään, kiva kuitenkin sekin.

muotoilu-hoitotuotteita löytyykin sitten jo niin paljon, etteivät mahdu minnekään ph34r.gif tigiä ja revlonia ja sebastiania (tästä tykkään paljon myös) ja schwarzkopfia ja kaikenlaista. pitää joskus päivittää lista tongue.gif

hiuksia pesen n. 3-4 krt viikossa, riippuu jonkin verran paikasta ja ajasta. kestää suht kauan kuitenkin kuivua kun ei ole ne perinteiset suomalaistyyppiset hiukset niin en jaksa ihan joka päivä sitä odotella enkä tosiaan viitsi kuivaajallakaan liiaksi rasittaa.
Kurotora
Mulla on tälläset vähän yli olkapään kerroksittain leikatut hiukset, joissa hieman vino otsis.
Oman väriset eli tälläiset ihmeelliset maantien väriset, koko ajan vain tummenevat biggrin.gif
Sisko on nämäkin hiukset leikanneet(opiskelee kampaajaksi) Ensi viikonloppuna haaveilin pyytäväni siskoa leikkaamaan uuteen tyyliin tämän kuontalon... Kun on ollut jo toukokuusta asti (leikattu samaan muotoon uudestaan)
Shampoita/hoitoaineita käytän vähän mitä sattuu, mitä löytyy.. joskus myös siskojen tongue.gif Yleensä kuitenkin jotain herbinan tyylisiä ja body shopin hoitoaineita. Hiukseni rasvoittuvat tosi nopeasti joten joka päiväinen pesu on välttämätön.. lookaround.gif
Joy.
Mulla tosi pitkät vaaleen ruskeet hiukset. Otsiksii ei oo enää (onneks).
Once
Mulla on pitkät (takapuoleen asti tongue.gif ) hiukset ja vielä huomiseen asti tummanruskeat. Huomenna menen kampaajalle, värjään ja leikkaan. Uusi väri tulee olemaan sinimusta, en kuitenkaan lyhennä paljoa.
sahku
Mulla on lyhyet hiukset, päälaelta noin 20 cm. Kasvatan hiuksia tasapitkiksi, sillä yhdellä kampaaja kerralla meni vähän pieleen se leikkaus. Sitten voin alkaa suunnitella uutta tyyliä. Otsis on, tukka on ruskea, jostain vaaleampi kuin jostain muualta. Hiukset luontuu (välillä liiankin kanssa rolleyes.gif ) ja aamulla ovat niin ihanat laittaa kuntoon dry.gif Kampaajalla käyn, kun on tarvis, noin 2-3 kk välein smile.gif

Itse en värjää hiuksiani, sillä olen tullut siihen tulokseen, että pitäs värjätä sitten aina, kun juurikasvu alkaa näkyä ja ei mulla siihen rahat riitä, eikä taidot kotona värjäämiseen. Ja kyllähän se värjäs hieman rasittaa hiuksia. Nykyinen hiustenlaitto rasittaa hiuksia aivan tarpeeksi unsure.gif Käytän silikoonittomia shampoita ja hoitoaineita, yleensä tota XZ /(vai olikohan se niin ph34r.gif ).
Quéta
Tällä hetkellä hiukset on kasvamista odottamassa viime kertaisen kampaaja reissun jäljiltä sleepy.gif , onneksi mulla hiukset kasvaa melko nopeasti! rolleyes.gif

Nykyinen väri on tummanruskea ja alta hohtaa vähäsen punainen, koska itselläni oli ennen ruskeaa väriä punertava väri. Pisimmät hiukset ulottuu olkapäihin, ja on kerroksittain leikattu. Otsis on myös, mutten pidä sitä "silmillä" (olipa taas hyvin selitetty! laugh.gif ). Ala-asteella mulla oli pitkät hiukset, takapuoleen asti ainakin, mutta kyllästyin niihin ja leikkasin lyhyeksi. wink.gif

Pesen hiukset joka päivä, siitä on suorastaan tullut pakko mielle mulle.. whistling.gif Shampoona käytän Elvital:a (miten lie kirjoitetaan..) tai Sunsilk:ä. Ja tietty värjätyille hiuksille tarkoitettua. biggrin.gif
<Aino>
Meikä on viimeks käyny kampaajalla toukokuussa, eikä sen jälkeen oo hiuksiin koskettu ei värillä eikä saksilla - ja kieltämättä ei nää rumat oo vieläkään, juurikasvu ei näy eikä mittään rolleyes.gif huomenna tosin meen kampaajalle ihan yleisen hyvän vuoksi. Värjään varmasti aika samanlaiseksi mitä on nyt, eli blondit päältä suklaanruskeet alla ja päällä pohjan värisiä raitoja. ja alunperinhän tää värjättiin suklaanruskeeksi ja laitettiin blondeja raitoa.. kesä vähän raiskannu sleeping.gif mie käyn joka aamu suihkussa, en osaa yhtään olla ees vähääkään rasvasilla hiuksilla.. tulee kamalan epämiellyttävä olo. hiukseni pesen sebatzian -aineilla ja öö mitäköhä muuta tongue.gif..
Nemi
Lyhyeksi leikattu, rikottu kauttaaltaan ja singlattu lyhyeksi takaata ja reunustettu v-mäisesti, etutukasta toine puoli pitempi. Siinä pääpiirteittain wink.gif
Punamustat ja kirkkaan tummanpunaisia raitoja.
n.7viikon välein käyn ja olen nyt muutaman kerran ottanut tuon ylläolevan ja aion ainakin seuraavallakin kerralla ottaa. Kampaaja tekee kaiken.
Shamppona ja hoito-aineena coldwellin corol definition ja pesen melkein joka päivä hiukset.

Kuvia voisin ottaa seuraavalla kerralla kun käyn, koska nyt on väri jo sen verta haalistunut tästä kaikesta auringosta rolleyes.gif
Buuhacas
nyt sain aikaseksi käydä vähän aikaa sitten kampaajalla..hiukset olivat yli olkapäiden, ja nyt ne ovat sitten polkkapituudella!radikaali muutos. w00t.gif yleensä käyn kampaajalla sillon kun oikein kaipaa muutosta..eli kait noin 2-3 kertaa vuodessa.

hiuksissa oli ennen ruskeaa väriä, mutta leikkauksen myötä nämä ovat sitten vaaleat. tongue.gif hiuksia olen värjänny sinimustalla, sinivioletilla, kuparinpunaista olen kokeillu...niin ja vaalentanu pari kertaa..

tällä hetkellä löytyy garnier hiustuotteita suihkun puolelta..garnier vahaakin laitan, joskus käytän äitin vahaa. whistling.gif
Lazer
Olkapäistä vielä 10cm lisää, pituus siis. smile.gif Tällähetkellä vaaleat juuresta, muute ruskea/kuparin sävyiset. Värjätty viimeeks touko vai huhtikuussa ja leikattu kesäkuussa.
Nyt pitäs värjätä taas wink.gif
Pesen hiukset päivittäin, käytän yleensä v05 tai jtn muuta. Sekä shamppoota että hoitoainetta joka pesussa.
Kummi värjää ja leikkaa, me ei rahaa parturii työnnetä biggrin.gif
-anna-
Kampaamo varattu kaverin kanssa maanantaina vierekkäisiin tuoleihin.. saa nähdä millaset hiukset on takasi tullessa.. laugh.gif
-Else-
Mun hiukset on suunnilleen olkapäille ulottuvat jotka on kerroksittain leikatut. ja on suora otsatukka, on kiva eikä ONNEKSI ole leikattu samalla tavalla kuin 5 vuotiailla. laugh.gif Värinä on oma aivan tumman ruskea(melkein musta). On sitä tukkaa värjätty jos monella värillä, on ollut punasta suklaan ruskeaa ja sinimustaa, mutta oon tullu siihen tuolokseen että oma väri on paras.

Suihkussa on käytävä joka aamu, en kestä olla edes pikkusen likaisilla hiuksilla (= tulee TOSI likanen olo) Ja shamppoona käytän silikonittomia yleensä XN tuuheuttavaa.

PItäis tosiaan käydä kampaajalla tota otisista leikkaamassa..
Once
Nyt on sinimustat hiukset happy.gif pituuttakin otettiin kymmenisen senttiä, ehkä vähän enemmän.
---

Tuollaiset hiukset nykyään, ehkä vähän pitemmät.

Talvella leikkautin 10cm yli olkapäiden olevat hiukset polkkapituuteen.
No, kesällä tahdoin taas vähän uudenpaa lookkia ja leikkasin tuollaiseksi mitenkä ne nyt kuvassa on. En ole värjännyt hiuksiani joten tähän asti olen ollut iki-blondi.
Jos värjäisin, värjäisin mustaksi tai tummanruskeaksi.
Käytän 4 R hiustenpesu ainetta.

Ärsyttää kun on taipuisat hiukset mullakin, sitten aamulla ne sojottaa joka suuntaan ja niitä ei saa millään vempaimella suoraksi.
Onhan taipuisissa hiuksissakin omat hyvät puolet, mutta kyllä ne osaavat olla ärsyttävät silloin kun muutenkin rasittaa rolleyes.gif
Netta
Värinä kummallinen vaaleanruskea, väriä laitettu päähän viimeksi reilu vuosi sitten ja suunnitelmissa on kyllä taas ollut, mutta olen niin pirun nirso noiden sävyjen kanssa. Pituutta on ihan mukavasti, eivät ihan vyötärölle yllä mutta ei paljon puutukaan. Nyt on jo pitkään houkutellut jonkunmallinen otsatukka, kunhan nyt ajan saisi varattua kampaajalle. Ja värikin melkein valittuna (:

Hiukset pesen joka toinen/kolmas päivä, vähän riippuen. Nuo eivät meinaa likaantua tai näyttää likaisilta sitten millään, josta en kyllä valita wink.gif Nyt hiustenpesu on mennyt lähinnä lenkkeilyn mukaan: juoksen nelisen kertaa viikossa, ja vähintäänkin noina päivinä hiukset pestään. Nyt on aineina käytetty Sunsilkin Care&Repairia, joka on ihan kivaa noihin vaaleiden raitojen kiusaamiin hiuksiin.
Apila
Todella kerroksittain leikatut hiukset, takaa peittää niskan mutta eestä on sitten lyhyemmät. Vois sanoo vaikka että V-kirjaimen motoset hiukset oikeestaan. Tumma pohja ja vaaleita raitoja smile.gif .

Oon nyt kovasti kasvattanu näitä, ja alan olee ihan tyytyväinen, lisää vaan sais kasvaa ! Viimeeks leikkasin helmikuussa ja värjäsin heinäkuun lopussa, mutta nyt on jo hieman juurikasvua..

Tykkään hirveesti Bed Hedin tuotteista, mutta äidin mielestä ne on liian kalliita, joten "tyytyminen" on noihin tavallisiin... Glissistä tykkän kovasti, samoin kun L'oreal Elvital-tuotteista. En oo vieläkään oppinu että pitkiin hiuksiin pitää pistää hieman enemmän aineita kun lyhyisiin biggrin.gif ..
Sinisukka
Värjään hiuksiani aika usein koska pidän mustaa väriä. Tällä hetkellä otsis myös tiilenpunainen, kirkkaanpunaista toivoin mutta ei noista kaupan väreistä ikinä tiedä... dry.gif
marih
Elokuun alussa leikkautin hiukset, melkein olkapäille koskevat nämä nyt on, just ja just saa kiinni. Päältä on kerrostettu. Sitten otsahiukset on kans ollu jo aika kauan, niistä tykkään ainakin itse aika paljon. Luonnostaan hius on vähän laineikas.

Oma väri on sellanen tavallinen vaalea maantienväri, mutta sitä on aika kauan värjätty. Nyt varmaan sit kaks vuotta oon pitäny ruskeana. Kotona on useimmiten väri laitettu, alussa kokeiltiin muutamaaki merkkiä mutta nyt oon aina Lorealilla laittanu, pysyy yleensä tosi hyvin ja muutenki parhaat kokemukset.

Sampoona ja hoitoaineena on ollu Wellan tai Lorealin tuotteita :)
annamurr
tällä hetkellä en tykkää kuontalostani yhtään. ne on semmoset vähän yli olkapään, maantien väriset. nyt näitä yritän kasvattaa jonku verran ja sitte ajattelin leikata ja värjätä tongue.gif
Jasmin
Mulla on ihan omasta takaa tällanen kovasti mieluinen kullan/oljenvaalea väri hiuksissa. Pienenä mulla oli aivan vaalea tukka, mutta iän myötä on tullut vähän sävyä. smile.gif Joskus multa kysellään että raidatko sulla on vai mitä, kun aurinko vaalentaa tukkaa ja nyt tässä tosiaan näyttää olevan vaaleita raitoja. biggrin.gif

Pituutta mun hiuksillani on ihan sopivasti, ulottuvat selkään asti. On ne olleet pidemmätkin, mut ainakin tällä hetkellä tämä pituus on aika kätevä. Tykkään pitkästä tukasta, mutta toisinaan sitä tulee miettineeksi että pitäisiköhän leikkauttaa... En tiedä, että miten lyhyempi tukka mulle sopisi, mutta olisi se kyllä älyttömän kätevä. wink.gif Parilla kaverilla (poikia) on sellanen kätevän mittanen, edestä silmille ulottuva ja takaa vähän pitempi tukka. Voivat uittaa päätänsä järjessä lauturilta käsin jne. ilman, että tukka menee takkuun ja kuivuukin joskus - arvostaisin tällaista käytännöllisyyttä kovasti. ^^ Toisaalta mittaa pitäs kuitenkin olla sen verran että sais ponnarille.

Se kyllä rassaa, että tukka on ollut malliltaan samanlainen jo ikuisuuden (ala-asteelta asti). Värjäämään en rupea, mutta jotain voisi tietysti keksiä etteivät luokkakuvat näyttäisi aina samalta. rolleyes.gif
Soen
Mä tykkään ja en tykkää hiuksistani. ph34r.gif
Toisaalta haluisin jotain pientä muutosta hiuksiini, koska ne on aina ollu tälläset vaaleahkot, olkapäille olevat (viime talvena pätkäsin n. 10cm pois, eli nyt vähän yli olkapäiden, melkein alle lapaluiden). Niin.. Jotain uutta tahtoisin hiuksiin, kauheasti en viitsisi värjäillä, koska se kuluttaa hiuksia aikas paljon. Mutta mietin just jotain rueksita tms raitoja.. Sais vähän eloa näihinkin hiuksiin shifty.gif
-Maija-
Tällä hetkellä on ruskeat olkapäille ylettyvät hiukset, joissa muutamia vaaleita raitoja. Äiti on ammatiltaan kampaaja, eli en käy muualla kuin "äidin kampaamossa", kotona biggrin.gif
sahku
Nyt on kyllä pakko tilata aika kampaajalta ja laittaa nämä hiukset ojennukseen. Uutta mallia pitää vielä harkita, mutta pitkään olen miettinyt sellaista "viistoa" sivuhiuksiin ja takahiusten tulisi olla aika lyhyet. Mutta onneksi on ne kirjat, missä on erilaisia hiustyylejä wink.gif
Gin
Tällä hetkellä löytyy taas vaihteeksi tällaiset tummahkot hiukset. Virallisesti väri on ruskeanmusta, käytännössä sinimusta (eli näyttää tummansiniseltä), mutta koska värjättiin ennestään melko tumman värin päälle, nämä ovat nyt lähinnä vain mustat, jotka tietyssä valossa heijastavat sinistä.

Leikkaus on jotain, jota kampaaja luonnehti brittipunk-tyyliseksi. Eli päältä nämä ovat aivan lyhyet, about viisi senttiä, siitä kerroksittain hieman pitenevät tuohon noin korvien korkeudelle, ja alimmat hiukset jätettiin viimeksi täysin leikkaamatta, eli ovat vähän alle hartioiden nyt. Tällainen takatukka-malli siis, mutta tuo takatukka jätettiin pyynnöstäni hieman normaalia paksummaksi, ei siis ole ihan sellainen hiirenhäntä wink.gif
Ja otsatukka on kahdessa kerroksessa, alla suora & lyhyt kerros, päällä sellainen V-mallinen hapsutukka.

Vasemmalla puolella, osaksi etuhiuksissa, minulla on luonnonhiuslisäkkeitä. Sinisiä on muistaakseni seitsemän ja ne ovat alla, niiden "päällä" lomittain on vaaleita. Alussa ne olivat ihan helmenvalkoisia, aivan ihania, mutta koska hiuksistani ja päänahastani lähti värjäyksen jälkeen vielä viikkojenkin jälkeen väriä, valkoiset raidat ovat värjäytyneet tuollaisiksi vaaleansiniharmaiksi, ovat ne kyllä nytkin hienot.

Olen ihan addiktoitunut hiuksiin ja erilaisiin kampauksiin, mutta hiukseni ovat niin hyvässä kunnossa ja terveet, että en uskalla kokeilla mitään liian radikaalia jotten pilaisi niitä. Värinpoistoja on tehty, mutta yksi unelma olisi vetää ihan valkoiseksi... Voi vaan olla, että sen jälkeen ei olisi hiuksia enää ollenkaan.
Vanilja
Mulla on vaaleet ja pitkät hiukset, etuhiukset siis myös pitkät, mut ehkä tukka on vähän lyhempi edestä kuin takaa, lievä kerrostus. Pituus on takaa lapaluiden alapuolelle jonkin verran, en oikeen tiiä mihin asti se menee... biggrin.gif Värjätty on joo, välillä kampaajalla välillä kotona. Kampaajalla käyn nykysin tosi harvoin, kun löysin tosi hyvän kotivärin (Loreal joku) ja hiusten mallikaan ei hirveesti tarte leikkausta, koitan kasvattaa suhteellisen pitkiks. Vaaleet hiukset mulla on luonnostaan, mutta iän myötä tummenee, joten oon vaalentanu jonkin verran. Aika luonnollinen väri silti. Ai niin ja mulla on sitten luonnonkihara. lookaround.gif Ei semmonen kauhee afrotukka mut kuitenkin. wink.gif Näyttää paljon paksummalta kun mitä se oikeesti ois. wink.gif

Joka toinen päivä suunnilleen pesen, Garnierin shampoolla nyt ja Lorealin hoitoaineella. Sit käytän jotain kampaamohoitoainetta ja jotakin vaaleiden hiusten hoitoo ja kaikkee kivaa... teehee.gif Mut tykkään hiuksistani, niistä saa paljon kivoja kampauksia. wink.gif Välillä kiharat kyllä ärsyttää, mut voihan niitä suorista...
willow
Mulla on aika perushiukset..
suorat, keskijakaus ja yli olkapään pituudeltaan. otsatukkaa ei ole. Väriltään vaalean ruskeat tai luonnon vaalea.

Käyn kampaajalla sillon kun on tarve ja sillon tulee värjättyä ja yleensä myös leikattua.
Tylsät vastaukset jatkuu mut pesen hiukset sillon ku tarvii laugh.gif

Käyntän sunsilk merkkikstä hoitoainetta ja pantene shamppoota.
+ professional lakkaa ja muotovaahtoa wink.gif
reetushkaa
Mun hiukset kaipais kyl kampaajaa. lookaround.gif Mulla on vaaleet hiukset luonnostaan, mutta oon nyt värjänny alapuolen ruskeella ja yläpuoli on luonnollisen värinen. Otsatukka on, takatukka on sit sellanen puolipitkä, ei kylläkään mene olkapäille asti. Sit ku laitan hiukset niin käännän sivuilta ja takaa latvoja hiukan ulospäin.

Shamppoona ja hoitoaineina jotkut Lorealin aineet ja joskus pesen ihan Herbinan tuotteilla.

Pesen hiukset kerran päivässä, vaikkei ne ehkä ihan päivittäistä pesua tarvitsis.

Kampaajalla värjäytän ehkä kerran vuodessa, ja sit muullloin kotona kaupasta ostetulla värillä. Hiukset leikautan n. 6 viikon välein. smile.gif
minni
Tällä hetkellä hiukseni on värjätty päältä punertavan oranssiseksi ja alta tummanruskeaksi. Pituus on olkapäistä vähän yli ja kerroksittain nämä on leikattu. Oikeasti mulla on vaaleanruskeat hiukset, mutta kaikki sanovat että mulle sopii punaiset hiukset, niin sitten olen punapää biggrin.gif Pesen hiukset noin joka toinen päivä, joskus useammin tai miten ne nyt näyttävät ja tuntuvat likasilta. Shampoona on nyt milloin mitäkin... Hoitoaineita en käytä ollenkaan. Kampaajalle tulee aika harvoin käytyä, noin 2-4 kertaa vuodessa. Värjään hiukset kotona kun juurikasvua alkaa näkymään
Kuuraparta
Nyt päässä nököttää haalistuneety kuparit hiukset jotka on tarkoitus värjätä tummanruskeiks ja vaaleet raidat...Äiti entinen kampaaja joten äiti hoitaa hiukset whistling.gif thumbup.gif
Noore
Tällä hetkellä hiukset on värjätty noin 4 viikkoa sitten tummanruskeiksi (tosin ne olivat pari viikkoa aivan mustat, mutta ovat nyt muuttuneet tummanruskeiksi). Olen käynyt kampaajalla leikkaamassa hiukseni viimeksi hmm, huhtikuun lopulla! Pitkä aika siitä on, mutta ei ne ole vielä karseeseen kuntoon ole mennyt, mielestäni, kai biggrin.gif.
Mutta hiukset yltää nyt vähän yli olkapäiden ja otsatukka löytyy (ja yltää vähän yli kulmakarvojen). Otsatukkaa tosin leikkasin juuri tässä kesän aikana itse (joka oli suuri moka laugh.gif), taisi olla heinäkuussa, mutta vielä ei ole tarpeeksi kasvanut että leikkaisin uudelleen. Ja ensi kerralla taidan jättää sen kampaajan tehtäväksi... wink.gif

Näin kun miettii tätä vuotta, kävin kampaajalla ekaa kertaa (tänä vuonna siis) tammikuun lopulla, seuraavan kerran sitten maaliskuun alussa tai sitten vasta huhtikuun lopulla joten en kovin usein käy kampaajalla, noin 2-4 kuukauden välein.

Yleensä kun hiukseni värjään, värjään ihan kotona äidin avustamana biggrin.gif Olen kerran värjännyt kampaamossa hiukseni viime vuonna Pärnussa ja se olikin ihan ensimmäinen kertani.

Pesen yleensä hiukset joka päivä, mutta tosin en halua rasittaa niitä niin joskus pesen kahden, kolmen tai enintään neljän pvän välein. Shampoona tulee käytettyä vähän mitä silloin sattuu olemaan, mutta tällä hetkellä käytän Lorealin ruskeille hiuksille suositeltua shampoota ja samanmerkkistä ruskeille hiuksille hoitoainetta. Aina ei tule kyllä muistettua pestä hiukset hoitoaineellakin... innocent.gif
mirtina
jep. laitoinpa tässä taas päältä kirkkaanpunaseks ja alta vähän tummemmaks aikani kuluks..

Ebony
Tummanruskeat hiukset löytyy. Aika rankasti kerrostetut ja yltävät tuonne olkapäitten tienoille. Muinoin haaveenani oli mustat hiukset, mutta nykyään nämä ruskeat kelpaavat minulle oikein hyvin. Toisinaan päästä löytää myös punaisia puuhelmiä <3

Ja on vielä ihan pakko sanoa: Pitkä letti tekee miehen!
Soen
Heh... MUistaakseni 14.10 kampaaja happy.gif Pääsen vihdoin tekemään hiuksilleni jotain. Jotain kivaa uutta ilmettä jos sais!
Nyt vaan pitäis keksiä jotain sellasta kivaa... Ei mitään kauheen tyypillistä. Mutta lyhyiks en vedä. Pitkinä haluisin säilyttää... tongue.gif
Lydia
Mä tein kesällä radikaalin päätöksen, kun kuumuus ahdisti... eli hiukset sai lähteä.
Ehkä ei nyt paras malli, kun hiukset sojottaa ties minne, mutta kyllä on kivaa vaihtelua, kun taas lyhyet hiukset... näin lyhyet mulla oli viimeksi n. 18 vuotta sitten tongue.gif

Siis "etuhiukset" menee vähän yli leuan, mutta takaa on ihan lyhyttä ehkä pisimmät 5 cm, mutta on ne pari kuukautta jo kerinnyt kasvaa. Tässä vasta leikattuna pari kk sitten

Nyt on tarkoitus taas kasvattaa hiuksia, en vielä tiedä kuinka pitkiksi... ehkä pitäis mennä kampaajalle tasoittamaan aikaisintaan vuoden vaihteessa... et olisi jotain tasotettavaa laugh.gif
>tinja<
oii mä pääsen huomenna shoppaamaan kaikkea uutta kivaa hairstoresta wub.gif tosin entisiäkin purkkeja on vaikka millä mitoin, mutta vaihtelu virkistää.. smile.gif
Soen
Nyt on sitten hiukset leikattu. Ihan hauskat tuli. ei ne ihan pitkinä pysyny, ponnaille saan vielä kylläkin. Kerroksittain. Otsis ja eteen vähän lyhyempiä kuin muut hiukset. Mutta tykkään.
Pohjavärinä sitten värjätty vaalee kultanenkupari, siinä vaaleita raitoja päällä ja alla vähän liloja raitoja.

Huomenna voin yrittää laittaa kuvan. shifty.gif
deeh
Haha, hauska aihe ainakin näin parturi-kampaajaopiskelijan silmillä katsottuna biggrin.gif.
Melkein joka kuukausi tulee värjättyä omia hiuksia, kun tuo perhanan tyvikasvu on niin kaunis hiirenharmaa.

Olin koko ala-aste ajan punapää, ylä-asteella minulla oli vaalean ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla ja sitten ysin jälkeen kesällä värjäsin kokonaan tumman ruskeaksi ja leikkasin pitkän lettini olkapäille. Melkein koko amiksen ekan mulla oli tumman ruskeat hiukset, välillä oli kuparin värisiä raitoja takana kun olin Shcwarzkopfin hiusmallina koulutustilaisuudessa ja lopulta viime keväänä värjäsin kokonaan mustaksi. Kesällä mulla oli mustat hiukset, joissa oli siellä täällä välillä pinkkejä ja välillä violetteja osioita.

Elokuun lopulla kaveri leikkasi koulussa veitsellä hiukseni olkapää-mittaan kerroksittain, kun olivat kesän aikana hieman villiintymään päässeet. Nyt sitten koulussa intouduin blondailemaan hiuksia, jotta sain ne punaisiksi. Nää on tälläset kirjavat punaiset tällä hetkellä. Pitäisi taas uudelleen värjätä, haluaisin voimakkaamman punavioletin vivahteen. Ja hiustenleikkuu mulle on jo uudelleen luvattu toimittaa, on tullut taas pituutta liikaa.

Tästä varmaan saa parhaimman käsityksen nykyisestä väristä. On tuorein kuva, viime viikonloppuna otettu.

Kaupan väreillä olen aina värjännyt, myös aloitettuani alan opiskelun lookaround.gif. Nyt olen kyllä ihan koulussa värjäyttänyt ammattilaisten väreillä, kun niiden kanssa on kiva suhrata ja voi itte vähän miksailla. Ja pakko myöntää, että kotona käytän ihan markettituotteita hiusten pesuun ja laittoon, koulussa käytän sitten ihan ammattituotteita ja suunnitelmissa olisi kyllä ostaa ihan kunnon hiuslakkaa lopultakin . Kaupasta en saa tarpeeksi jytyä lakkaa, Silhouette on se joka minun hiukset pitää.
Wupsu
sellaiset oranssinruskeat (ja aivan liina pitkät) huikset löytyvät täältä rolleyes.gif
hiukset ovat onneksi nykyään lyhyemmät, kuin ennen.. (ulottuivat sinne persuksen kohdalle.. blush.gif )

kotona viimeksi värjättiin, mutta sitä ennen kävin kampaajalla.. eli se on niin ja näin.. äiti sen päättää värjätäänkö kotona vai kampaajalla. cool.gif

nyt olen pessyt huikseni joka päivä, mutta välillä se hyppää yhden päivän yli eli välillä joka toinen päivä lookaround.gif

sitä shampoota käytän mitä sattuu olemaan..eli tällä hetkellä jotain joulu shampoota mitä ollaan joskus jostain saatu.. hoitoainetta en niinkään käytä, ukn ei ole ollut tarvis.. mutta kyllä sitäkin pitäisi alkaa taas käyttämään.. rolleyes.gif
Lanttu
hihiih nyt on uus tucca, vois pistää melkeimpä kunnon ennen jälkeen kuvat smile.gif tykkään valtavasti uudesta leikkauksesta ja väiristä, väri on kaverini käsialaa ja leikkaus kampaajan.

Kuinka paljon teillä yleensä maksaa kampaamo käynti?
NYt leikkaus oli 42e sis. pelkän leikkauksen ( pesun verran sain alennusta tuttu kampaaja)
Yleensä leikkaus&värjäsy 80-90e< puolipitkällä tukalla olen yleensävärjännyt

Taidanmpa napata webbikamerra pari onnetonta kuvaa, uudest kuntalosta. digi kamera kun on rikki ja ollut huolossa jo toista kuukautta..

MEitin tukka muotia voi käydä kattoon kalleriast LMH
Jettis
Eilen kävin parturissa ja mukaan lähti uus tukka... Eli nyt on semmonen vino otsatukka. Kerroksittain leikatut ja olkapäille ulottuvat hiukset. Ihan luonnonväriset on, eli aika vaaleat. wink.gif

Eli toi leikkaus (tasasista pitkistä, suorista hiuksista tähän) maksoi 19 euroa, mielestäni melko halpaa. smile.gif Ja siihen kuulu vielä hiusten "laittaminen" eli perus pienet kiharrukset ja lakkaukset jne.
Netta
LAINAUS(Lanttu @ 19.10. 2006, 14:27)
NYt leikkaus oli 42e sis. pelkän leikkauksen ( pesun verran sain alennusta tuttu kampaaja)
Yleensä leikkaus&värjäsy 80-90e

Leikkauksesta maksan yleensä sen 20 euroa, kerran olen käynyt kampaajalla pistämässä väriä ja silloin taisi hinnaksi (siis leikkaus+väri) tulla 70e, mutta tuon sain jollain ihme alennuksella.
Apila
Hiusten leikkuu maksaa 30 e ilman pesua, sitten yhden värin värjäys puolipitkiin hiuksiin 47, mutta kun miulla on niin paksut niin ne ottaa aina sen 50 e biggrin.gif (pitkät hiukset ois sitten sen 53e .. ) Monivärjäys ja folioraidat on sitten siinä 60 euron paikkeilla ...

Oon nyt jo semmosessa suunnitteluvaiheessa, että menisin vähän ottaa latvoja pois, vaikka ei nää huonossa kunnossa kyllä vielä oo, mutta kun kaheksan kuukautta on jo viimesestä leikkauksesta niin ... biggrin.gif . Sitten aattelin että vois värjätä ihan kotona kerrankin .... Onko kellään kokemuksia raitojen päälle värjäämisestä ? (tummemmalla värillä.)
deeh
LAINAUS(Lanttu @ 19.10. 2006, 14:27)
Yleensä leikkaus&värjäsy 80-90e

Hui ph34r.gif. Jopas on kallis hinta pelkästä leikkauksesta. Täällä meillä päin saa kyllä tuohon hintaan jo leikkaus + pesu + väri puolipitkille hiuksille.

Ja mulla taas vaihtui hiusten väri, ei kauaa kestänyt rolleyes.gif.
Eli tukka on nyt suht tumma voimakkaalla punavioletilla vivahteella (jotkut sanoisi tumma kirsikka tai tumma mahonki). Katso kuva >>
sahku
Nyt pitäis mennä kampaajalla, ajattelin vähän leikata tukkaa ja sävyttää tummanruskeaksi eli tavallaan voimistaisin hiuksien väriä. En päässyt kyllä sinne kampaajalle, minne halusin, mutta tossa toisessa oon käyny myös monta kertaa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.