Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentuaitaus
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
Lamppu
Onko kellään kokemusta Midwest pentuaitauksesta, tuommoinen versio. Ja niin että siinä on tuo häkki mukana. Saako häkkiä käytettyä niin että katon saa pois?

Ps. Kasvattajakurssi hyväksytysti takana ja kennelnimi anottuna... Omaan pentueeseen menee aikaa, mutta todennäköisesti meillä asuva sijoitusnarttu synnyttää pennut meillä, jos hyvin käy smile.gif Hyvä opettavainen kokemus minulle kokemattomalle kun sijoittaja on tukena vieressä ja opastaa tulevaa kohti.

Niin ja hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty wink.gif
Lovskars
Tuosta ei ole kokemusta. Mutta, meillä käytössä lehtikompostikehikko, saa K-raudoista ja Biltemasta, eikä maksa paljoa.
Sitten laitoin yhdeksi komponentiksi vanhasta uunista ottamani ritilän, niin emokin pääsee hyppimään sisään ja ulos aitauksesta mielensä mukaan. (Kunnes ne pennut oppii kiipeämään siitä yli huh.gif )
Lamppu
Lehtikompostoria on minullekin suositeltu, mutta mutta.. Mulla on sen verran pikkutarkka mies ettei se sellaista talouteemme sisälle hyväksyisi wink.gif Mulle kyllä kelpaisi... Samapa tuo kun miehen tilipussista se aitaus kumminkin menee wink.gif Voi kyllä olla, että mieli muuttuu kun kuulee hinnan biggrin.gif
shaairah
Se lehtikompostorihan on tosi siisti, eihän siitä päällepäin näe ettei se oo ihan pentuaitaus? Ja maksaa alle 10 euroo, korkeintaan joissain paikoissa 15 egee per "komposti" ja nippusiteillä saa siistin ja korkean ja niin ison kuin haluaa smile.gif

Mutta siis joo - tosta nimenomasesta aitauksesta ei oo tietoo smile.gif
Terhi
Lehtikompostikehikko smile.gif
Lamppu
Okei okei... uskotaan biggrin.gif
Nala
Mulla oli käytössä tuota aitaa, kuin aloitusviestissä.
Ilman tuota häkkiä tosin. Se oli ihan jees pihakäytössä, mutta kolisee, siksi se ei sisällä ollut niin kiva.

Meillä on kompostiverkkoa ja sitten sitä "vanhaa" pentuaitaa, sellaista muovipinnoitettua, jota myydään yksittäisinä paloina.

Onko kellään sitä Freedom- leikkikehää? Tämä kun siitä haaveilee. Se on siisti ja tukevamman oloinen, kuín nuo käyttämäni aidat.
jööttifani
Se aita myydään erikseen. Tossa kuvassa se on yhdistetty häkin kanssa jotta näytetään millaisen kokonaisuuden niistä yhdessä voi saada. Mulla on 110cm:n korkuinen pentuaitaus ja se on käyttökelpoinen muuhunkin. Esim. kesällä pidin ulko-ovea auki ja koirat sai pidettyä sisällä laittamalla yhden aidanpalan ulko-oven eteen. dogrun.gif Eivät päässeet karkuun ! Ja niitä voi myös laittaa 2 päällekäin aika iisisti, kun niissä on sellainen metallitikku jonka voi pujotetella siten että se menee yläpuolella olevan aitapalan puolivälistä alapuolisen aitapalan puoliväliin. Ja sitten mulla onkin noin 2-metrinen aitapala! rolleyes.gif Noita samantyyppisiä pentuaitoja voi myös saada halpahalleista, esim. Lidlistä, ja paljon halvemmalla kuin eläinkaupasta. Kannattaa käydä katsomassa ! Säästät hyvinkin paljon rahaa ! Itse ostin omani halpahallista ja maksoin vain noin puolet siitä mitä olisin maksanut eläinkaupasta. Ja ajaa ihan saman asian !
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.