Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Shih Tzujen omistajia?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Kuuraparta
Onko täällä yhtään kenellä on Shih Tzu/oli Shih Tzu?Minulla itselläni on Shih Tzu uros Repoahon Sasse wub.gif No,mutta kuviakin ois kiva saada baa.gif
jonna75
Minulla on 3 shih tzua, 12-vuotias narttu sekä 1- ja 5-vuotiaat urokset.
missi
Paljon onnea Hilkka tämän pv:n menestyksestä Latviassa:

PU-1 SERT LV MVA CACIB ->INT CH VSP Mai-Tai's Lord Of The Dragons "Armas" wub.gif
Mansku
Täällä kirjoittelee ihan tuore shih tzun omistaja.. Mä kyllä "syytän" nyt pentuni isän omistajaa tästä uudesta rodusta.. tongue.gif Joten kiitos vaan Hilkka.. Meille tulee ensi viikon perjantaina sijoitukseen Tellenmussukoilta Onnen Avain "Satu" tytteli..

lhasa apso
Mansku aivan ihana pentu wub.gif
shih tzut ovat kyllä todella ihania, mutta ajattelin silti pysyä apsoissa ja silkeissä blush.gif
Kuuraparta
Mansku// Oi ku on nätti<33
lhasa apso// Ota vaan tollanen shih tzu kotiisi koiramäärän;D VAROITUS: Kun ostat Shih Tzun, et voi olla ostamatta toista, sitten kolmatta...
Mansku
Kiitos kuuraparta ja lhasa apso. Satu on sitten ollut uudessa kodissaan 4 pvää ja on kotiutunut erittäin hyvin. Luonne on rohkea ja hieman "rämäpäinenkin", eli kaikkea pitää maistaa, haistaa ja kokeilla.. Mutta löytyy myös luonnetta..

Olen tutustunut muutamiin sitsun omistajiin ja he ovat ottaneet uuden harrastajan avosylin vastaan. rolleyes.gif Heiltä olen kuullut juttuja, mitä kaikkea saattaa sattua ja tapahtua sitsun kanssa..

Satu osaa jo mennä ulos tarpeilleen taikka sanomalehdelle, jos en ole kotona taikka yön aikana. Joten tyytyväinen hänen oppivuuteensa olen.
Janez
Shihtzumme Favorite Sipoly " Sebastiano " saapuu suomeen heinäkuussa. Poitsu on tällä hetkellä hieman vaille 10kk vanha.

tässä vielä kuvatus:
Mame
Voi kun on kaunis shih tzu! Yritin Janez katsoa kotisivuiltasi, josko olisi lisäinfoa ihanuudesta rolleyes.gif , mitähän sukua mahtaa edustaa? Ja mistä innostus shih tzuihin?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.