Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nuorten sm-kisan tuloksia?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
minni
Täällä eräs odottaa malttamattomana tuloksia... biggrin.gif
takkutukka
Täällä kans innocent.gif
tuunanen
Crim oli koiransa Vilman kanssa voittaneet Avoimen, tulleet Suomenmestareiksi ja asivat vielä kaiken lisäksi TK2 tunnuksen! thumbup.gif Onnea!
Summer.
LAINAUS(tuunanen @ 4.9. 2006, 14:59)
Crim oli koiransa Vilman kanssa voittaneet Avoimen, tulleet Suomenmestareiksi ja asivat vielä kaiken lisäksi TK2 tunnuksen! thumbup.gif Onnea!

WAU! Onnea! thumbup.gif Minäkin olen haaveillut osallistuvani sinne joskus, mutta pian tulee tuo ikä kumminkin jo vastaan, eikös viimeinen vuosi jolloin saa osallistua ole kun täyttää 17 confused.gif ?
<Iida>
Ja kolmantena Susanna Halme & berni Bella smile.gif . Muita en sitten tiedäkään.

Onnea Susanna ja Katri! flowers.gif
Hiipivä Siiseli
Voittajaluokassa suomenmestareiksi ylsivät hienosti ykköstuloksella Jaana Haasala ja belgianpaimenkoira tervueren Dana, hurjasti onnea heille smile.gif Me olimme Sandran kanssa toisia, kolmostuloksella 193,5 pistettä, ei ollut mikään hirveän hyvä kisa varsinkaan sään takia.. Kaksi muuta koirakkoa eivät voittajasta tulosta saaneet.

Onnea crim, hieno tulos teille! Onnea myös muille sijoittuneille ja ykkösen saaneille smile.gif
Ninnura
Onnittelut Susannalle ja Bellalle thumbup.gif
onnicoton
Onnittelut vielä Susannalle ja Bellalle! thumbup.gif Ja he siis saivat samalla TK2-tunnuksen. biggrin.gif
Oona
Onnea Katri ja Vilma! Hieno homma! flowers.gif
_berni_
Susanna ja Bella kiittää onnitteluista biggrin.gif Olihan se aikamoinen yllätys ja koko kisa meni yli odotusten smile.gif
JennaS
Tulokset löytyvätkin jo kennelliitton sivuilta smile.gif http://www.kennelliitto.fi/FI/Nuoriso/Uuti...en+SM-kisat.htm
Onnittelut kaikille menestyneille!
Kituli
Onnitelut kisanneille! smile.gif
Liewec
Mä olin suoraan sanottuna vähän pettynyt tohon Jatin kisajärjestelyihin. Ensinnäkin jo se otti päähän, että toko oli tungettu kentälle, joka oli täynnä lasinsiruja ja muutenkin toko tuntui saavan paljon vähemmän huomiota.

Esim opastuskylttejä oli vina agilityyn, ei tokooon. Lisäksi jonotimme ilmoittautumisessa jonkun aikaa ja vasta kysyessämme meille ilmoitettiin että se tokon ilmo onkin tuolla rakennuksen takana. Ilmapiiri oli kyllä tosi kiva ja kannustava, mutta järjestelyt...
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(crim @ 7.9. 2006, 16:45)
Mä olin suoraan sanottuna vähän pettynyt tohon Jatin kisajärjestelyihin. Ensinnäkin jo se otti päähän, että toko oli tungettu kentälle, joka oli täynnä lasinsiruja ja muutenkin toko tuntui saavan paljon vähemmän huomiota.

Esim opastuskylttejä oli vina agilityyn, ei tokooon. Lisäksi jonotimme ilmoittautumisessa jonkun aikaa ja vasta kysyessämme meille ilmoitettiin että se tokon ilmo onkin tuolla rakennuksen takana. Ilmapiiri oli kyllä tosi kiva ja kannustava, mutta järjestelyt...

Samaa mieltä olen kanssasi.. Agilityä näköjään arvostetaan tuolla Jyväskylässä enemmän sleepy.gif
Noiden mainitsemiesi seikkojen lisäksi jotkin "oheistarvikkeet" olivat melko puutteellisia. Esimerkiksi hyppyesteessä ei ollut sääntöjen määräämää 5 cm:n säätölautaa ja kaukojen ohjaustaulun virkaa toimittivat pahville kirjoitetut istu-seiso-maahan -laput.
_berni_
LAINAUS(crim @ 7.9. 2006, 16:45)
Esim opastuskylttejä oli vina agilityyn, ei tokooon. Lisäksi jonotimme ilmoittautumisessa jonkun aikaa ja vasta kysyessämme meille ilmoitettiin että se tokon ilmo onkin tuolla rakennuksen takana.

Myös me jonotettiin siihen agilityn ilmottautumiseen ensin confused.gif
Freda
Onnee kaikille menestyneille ja pärjänneille. biggrin.gif
<Iida>
Tietääkö kukaan, mistä löytyisi kokonaiset tulokset? Eli siis kaikkien koirakkojen pisteet.
Liewec
LAINAUS(<Iida> @ 14.9. 2006, 18:48)
Tietääkö kukaan, mistä löytyisi kokonaiset tulokset? Eli siis kaikkien koirakkojen pisteet.

Samaa minäkin olen miettinyt.
minni
Onnea kaikille flowers.gif Minua kans kiinnostais kaikki tulokset...
<Iida>
Järjestikö Jyväskylän Agility Team myös tämän tokokisan?
Soen
^ Kyllä tietääkseni. smile.gif
<Iida>
LAINAUS(Soen @ 17.9. 2006, 13:59)
^ Kyllä tietääkseni. smile.gif

Ok, lähetin mailia webmasterille wink.gif
Kituli
Kiitoksia crim linkistä smile.gif
<Iida>
Noh niin, oli jo aikakin wink.gif . Rodut tuohon olisi tietysti voinut laittaa..
tuunanen
LAINAUS(<Iida> @ 23.9. 2006, 08:28)
Noh niin, oli jo aikakin wink.gif . Rodut tuohon olisi tietysti voinut laittaa..

Ne rodut ois kyllä olleet iso plussa.. rolleyes.gif
Onnittelut kaikille menestyneille vielä kerran! happy.gif
Omppo
Mä en ihan hirvittävän vakuuttunut ollut muutenkaan noista tokon järjestelyistä, et kai ne rodut sinne ruinaamalla sais, ehkä...
Liewec
LAINAUS(Omppo @ 26.9. 2006, 13:09)
Mä en ihan hirvittävän vakuuttunut ollut muutenkaan noista tokon järjestelyistä, et kai ne rodut sinne ruinaamalla sais, ehkä...

Joo, en minäkään...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.