Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Poistuu koneen äärest..
Puskaradio > Puskis > K-18
missi
On taas aika poistua koneen äärestä, tosin 1,5 viikon päästä. Olen siis menossa taas ties monennenko kerran leikkauspöydälle. Eli, nyt sitten on tämän murtuneen nilkan leikkaus edessä -voipi olla hyvinkin jo luutunut, kun kinttua ruvetaan operoimaan biggrin.gif

Nytkään en kerkee hirveesti koneella olemaan, koska teen eräälle ystävälleni sitä isoa ristipistotyötä. yli puolet on vielä tekemäti... aloitin sen tekemisen 2 viikkoa sitten ja puolet tehty wink.gif
Työ on kooltaan 30x40cm
Arissa
Lykkyä leikkaukseen smile.gif

On joskus tullut mieleen, että tuleeko ristipistotyössä ikinä sellanen tunne, että sais olla jo työ valmis, jos työ on isotöinen ja vie paljon aikaa.
missi
LAINAUS(Arissa @ 12.9. 2006, 17:23)
On joskus tullut mieleen, että tuleeko ristipistotyössä ikinä sellanen tunne, että sais olla jo työ valmis, jos työ on isotöinen ja vie paljon aikaa.

Tilasin tän työn valokuvasta tammikuussa... mutta saanti kesti ja kesti, sen ois pitänyt olla valmis jo maaliskuussa, mutta... sain sen vasta 2 viikkoa sitten ja nyt oisin sen halunut olevan valmis tulevana vkonloppuna, mutta toisin käy 2/6 osaa tehty vasta >;), joten tuo on valmis kk:n sisällä kuitenkin jos pistelen sitä aamupäivisin 2-4 tuntia -kun koirat nukkuvat. Mutta viim. tuo on valmis ennen messaria, jolloin sen "juhlallisesti" voin antaa etiäpäin. Kuva siitä tulee kyllä sitten näkyviin, kun tehty ja kehystetty.
s-ml
Onnea leikkaukseen ja tulehan takaisin entistä ehompana!
Laitahan sitten kuvia töistäsi, arvattavasti ne ovat koiran kuvia? smile.gif
missi
LAINAUS(s-ml @ 12.9. 2006, 18:12)
Laitahan sitten kuvia töistäsi, arvattavasti ne ovat koiran kuvia? smile.gif

Jee-ep... en paljasta enempää, koska tuttavani saattaa tulla lukemaan täältä, mitä olen tekemässä ja kenelle wink.gif Nyt jatkan taas töitä.

Kiitos Arissa ja s-ml.
Cola1
Onnea leikkaukseen ja pikaisia toipumisia sitten smile.gif

Äitini tekee myöskin noita ristipistotöitä. Ovat kyllä kauniita. Ja paljon aikaavieviä...
KatiT
Ristipistoihin ei riitä kärsivällisyys, mutta kanavatöitä olen pistellyt joskus nuoruusvuosina. Tuolla kaapin perukoilla lojuvat kun en ole saanut aikaiseksi kehystää ... Eli kyllä niitäkin pistelee, mutta en niitä saa seinälle saakka confused.gif
sipa
missi Onnea leikkaukseen.. toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja paranet taas nopeasti kuntoon.. thumbup.gif

Ristipistotyö on ihan mukavaa.. paitsi mun työ on vielläkin keksen, kun se on niin pieni ja ei ole sitä painettua kuvakaan kankaalla..

Mä teen nyt aivan ihanaa torkkupeittoa virkkaamalla kuins muuten biggrin.gif .. tai voi siitä tehdä ihan mitä vaan.. Otan siitä kuvia kunhan se on siinä vaiheessa..
Hugis
Tsemppiä leikkaukseen täältäkin!

Mä oon taas syksyn tullessa aloittanut neulomishommat, mutta Helmin läsnäolo hieman vaikeutaa hommaa, kun neitiä niin kiinnostaa nuo langat ja puikot... laugh.gif
onninen
Onnea leikkaukseen!
ShanDong
Onnea Missi sinne leikkaukseen smile.gif Onneksi ei enää ole kovin kuumat säät niin kuin Kuopion näyttelyssä taisi olla sen kapistuksen alla vähän kuuma.. wink.gif
Annelinne
Semiä! Toivotaan että leikkaus menee parhainpäin!

Vitsi mun tekis mieli virkata mutta mitä virkkaisin? Jotain hyödyllistä olis kiva tehdä mutten tartte mitään biggrin.gif
Miksu
Onnee leikkaukseen ja pikaista toipumista smile.gif
Ennen kuin poistut sieltä osastolta, niin tarkista että kaikki tikit on ommeltu, ettei ole ylimääräistä verenvuotoo jne whistling.gif
Sitten pääset liikkeelle nopeemmin kuin viime kerralla.
LaRa & Olli
Enkeleitä Missin leikkauspöydän ympärille ja kirurgille vakaata kättä!

Mulla on isomummun tekemä ristipisto-suojelusenkelitaulu. Samainen mummu (nyt ~93v) teki ristipistoja vielä ainakin 5v sitten, tehnyt aika isojakin töitä. Että tsempit sen työn kanssa myöskin - onhan se ihan mukavaa hommaa, ehkä minäkin vielä joskus. shifty.gif
mammanpoika
Pidetään peukkuja, missi. Pikaista paranemista myös!
missi
No niin, huomenna ois sit lähtö sinne leikkuuseen, joten sanon kaikille n. viikoksi HEIPPATI, ja nyt alkoi siivoaminen, koska koirat viety hoitoon.
Onpas hiljasta ympärillä. unsure.gif
KatiT
Täällä on peukut ja varpaat pystyssä että kaikki menee suunnitelmien mukaan ja hyvin thumbup.gif
tizzian
Onnea matkaan Missi! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja palaat entistä ehompana takaisin!! thumbup.gif
Noel
Missi

Olet myös meillä ajatuksissa. smile.gif
Jasubulli
Missille peukutukset myös täältä!
Miksu
Silla lailla niin...!! ph34r.gif
Tällä kertaa ei unohtuneet tikit, vaan leikkaavan kirurgin loma sneaky2.gif
Missi on illalla jälleen kotona ja jonottaa edelleen leikkaukseen pääsyä...kunpa vain jalka-parka kestäis cry.gif
Hugis
Siis TÄH ohmy.gif Miten ne voi kämmäillä tolla tavalla? Omituista toimintaa... Tsempitykset missille, toivotaan että jalka kestää thumbup.gif
tizzian
...ja toivotaan että myös hermot kestää moista vetkuttelua!
KatiT
Ei voi enää olla todellista blink.gif ... tai voi... valitettavasti, jo melkein tyypillistä kohellusta.
Nyt kysytään jo missiltä pitkää pinnaa cry.gif
missi
Juuri reumalta kotiutuneena.
Juu-u valitettavasti näin pääs käymään.
Leikkaava kirra, joka erikoistunu tällaisiin tapauksiin on itte sairaslomalla vielä 2-3 vkoa! ja jono kasvaa, kerrottiin, että saatan hyvässä lykyssä päästä ennen vuoden loppua (joulukuun lopussa) leikkuuseen, tai sitten mennään ens vuoden puolelle!

Pakko hermojen vaan on kestää... oisivat saaneet kuitenkin ilm. aamulla, et kirra saikkaril ja se leikkausaika pitkittyy ja paljon.

Onneksi tuo nilkka ei särje... kun on hyvässä tuessa koko ajan -kerkee luutuun ennenkuin pääsen sinne leikkuupöydälle.
Nirppu
Ja sitten kun se kerkiää luutumaan, niin toteavat että ei me tätä enää ruveta leikkaamaan dry.gif
Arissa
Oli aika paha unohdus sairaalan puolelta. Toivotaan että pääset vielä tämän vuoden puolella leikkaukseen. Odottaminen tuntuu aina pitkältä, mutta nyt se varmaan tuntuu erityisen pitkältä. sad.gif

thumbup.gif odotukseen
sipa
ohmy.gif Eikös sillä lekurilla ole yhtään tuuraajaa.. ohmy.gif kauheeta kun jonot vaan kasvaa ja kukaan ei tee mitään jos yksi lekuri sairastuu..

Tsemppiä missi että saat nilkkasi kuntoon, joskus..
missi
LAINAUS(sipa @ 29.9. 2006, 07:54)
ohmy.gif Eikös sillä lekurilla ole yhtään tuuraajaa.. ohmy.gif
Tsemppiä missi että saat nilkkasi kuntoon, joskus..

Eip... kun tän leikkuun saa tehdä vain tää kirra, koska on siihen erikoistunut.
Kiitos tsempityksist.
Meitsi siis hyppelee ja juoksee täl lastajalal aikas kauan ja synnyttelee 6 viikon päästä maailmaan pikku tipsuja wink.gif
Lamppu
sly.gif kummaa touhua... Tsemppiä odotteluun!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.