Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Iik :D
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Parta^
Elikkä homman nimi on se, että olen ilmottanut itseni ja koirani (siis olen 10 v. ) Agilitykurssille, joka perjaatteessa (siis toki saavat lapsetkin mennä) niin aikuisten agility-kurssi. Minulla on kauhea hätä, että jos siellä ei ole kun vain mä yksin lapsena, ja sitten että kun partikseni on aika iso, että jos sille tulee joku hepuli tms.

AUTTAKAA MINUA!!

P.S. Siellä on vielä tilaakin ilmottautujille!! 24.9. - 22.10 WINK WINK wink.gif
Emilia.H
Mukaan vain, agility on mainio laji kun se ei ole lainkaan joko aikuisten tai lasten juttu, joten ei haittaa vaikka ainoa alaikäinen siellä olisitkin.

Kyllä aikuistenkin koirat voivat hepuloida, pääasia on se että koira on sinulla kuitenkin pääasiassa hallussa? smile.gif
Parta^
LAINAUS(Emilia.H @ 18.9. 2006, 18:06)
Mukaan vain, agility on mainio laji kun se ei ole lainkaan joko aikuisten tai lasten juttu, joten ei haittaa vaikka ainoa alaikäinen siellä olisitkin.

Kyllä aikuistenkin koirat voivat hepuloida, pääasia on se että koira on sinulla kuitenkin pääasiassa hallussa? smile.gif

No siis kyllähän se on ihan hyvin...Lenkillä kyllä saa joskus aikamoisia hepuleita...Toivottavasti ei tuolla... blink.gif
Xenju
Mä ilmoittauduin tohon toisella..kattoo ny vaihanko. Ku ei oo rahaa maksaa nyt + Lahti 24 päivä biggrin.gif
Joy.
LAINAUS(Parta_collie @ 18.9. 2006, 19:01)
Elikkä homman nimi on se, että olen ilmottanut itseni ja koirani (siis olen 10 v. ) Agilitykurssille, joka perjaatteessa (siis toki saavat lapsetkin mennä) niin aikuisten agility-kurssi.

Mihin olet menossa kurssille? Itse olen ollut kurssilla jossa pelkkiä aikuisia ja hyvin meni.
Parta^
LAINAUS(acitaco @ 18.9. 2006, 19:25)
Mä ilmoittauduin tohon toisella..kattoo ny vaihanko. Ku ei oo rahaa maksaa nyt + Lahti 24 päivä biggrin.gif

Elikkäs siis ootko jo ilmottautunu tohon?? teehee.gif
Parta^
LAINAUS(Mustavarjo @ 19.9. 2006, 15:52)
Mihin olet menossa kurssille? Itse olen ollut kurssilla jossa pelkkiä aikuisia ja hyvin meni.

Espoossa, Viherlaaksossa... cool.gif
Joy.
LAINAUS(Parta_collie @ 19.9. 2006, 20:11)
Espoossa, Viherlaaksossa... cool.gif

Kompassilla?? biggrin.gif Me oltiin ja ollaan menossa nyt lokakuussa C-kurssille.
Parta^
LAINAUS(Mustavarjo @ 21.9. 2006, 16:01)
Kompassilla?? biggrin.gif Me oltiin ja ollaan menossa nyt lokakuussa C-kurssille.

Jep, Kompassilla cool.gif biggrin.gif Ihan hauska nähdä kun toi yks arkajalka menee keinun rolleyes.gif
Freda
Siis sinne vaan. Jos koirasi perustottis on suhtkunnossa, ei teille tule ongelmia. Ja kyllä koirasi oppii muutaman kerran rauhoittumaan kun paikka tulee tutuksi. Kunhan et vain päästä sitä riehumaan siellä toisten koirien kanssa.
Liewec
Älä suotta pelkää "aikuisten" agilitykursseja. Mekin aloitimme alkeiskurssilla jossa suuri sa oli aikuisia ja meillä meni ihan hyvin. Vaikka koira karkailikin radalla melkoisesti (läpäisi silti hallintatestin täysin pistein) niin ei kukaan tuntunut hermostuvan siitä ainakaan hirveästi.
Parta^
no, onneksi olemme jo nyt siellä käyneet yhden kerran, ja kaikki meni tosi hyvin^^ Kiitos kaikille avusta!!! wink.gif
pips_a
Joo älä suotta pelkää.. pikku-sisko harrasti 10-vuotiaana RIMA:ssa agilityä ja samassa ryhmässä kaikki olivat aikuisia, myöhemmin mukaan tuli 15wee tyttö. Koirana Hannalla oli sheltti, heillä meni oikein hyvin ja kävivät alkeiskurssin ja jatkokurssin, mutta siitä eteenpäin ei uskallettu mennä Pilven kanssa, koska sillä on pentuna jalka murtunut..
He olivat jatkokurssin päätöskisoissa (siis sen oman ryhmän kisoissa.. millä nimellä niitä nyt kutsutaankaan) niin toiseksi parhaimmat.. siinä muutama aikuinen mutisi miten voi ton ikäinen tyttö olla koiran kanssa noin hyvä ja treenien pitäjät suositteli, että alkavat kisaamaan (mutta se Pilven jalka). He olivat muutamissa näytöksissäkin mukana mitä tällä Riksussa pidettiin..

Ei kannata turhaan pelätä !
veau
Itsekin olen vieläkin ainoa lapsi agilityryhmässäni. Se ei ole kertaakaan minua haitannut, eikä varmaan niitä aikuisiakaan yhtään. Ja kyllä aikuistenkin koirat välillä saattavat riehua siellä oikein kunnollakin. smile.gif
~Lotta
LAINAUS(Parta_collie @ 27.9. 2006, 17:28)
no, onneksi olemme jo nyt siellä käyneet yhden kerran, ja kaikki meni tosi hyvin^^ Kiitos kaikille avusta!!! wink.gif

No hyvä smile.gif Olikos siellä sitten muita ikäisiäsi ?
Meidänkin ryhmässä on 12- ja 13-vuotiaat tytöt, sitten minä (15) nuorimmaisia. Kaikki saavat ryhmässä samanlaisen kohtelun, paitsi ehkä ryhmän nuorimmaisia kannustetaan hiukan enemmän. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.