wenakko
18.9. 2006, 19:26
Meille ollaan nyt kyhäämässä jonkunnäköistä kenttää, ja olis mukava tietää mikä on teidän mielestä paras vaihtoehto pohjaksi!
Hiekka tai kivituhka. Sora nyt on ihan tuhoon tuomittu, nurtsi luistaa.
wenakko
19.9. 2006, 15:07
Meinaatteko hiekalla tälläistä "kovaa" hiekkaa?
Ajattelin että tälläinen rantahiekka tyylinen olis ainakin kesällä ihan sietämätön (onhan näitäkin nähty

).
Hiekka semmonen, , ei mikään sileä hiekka vaan tavallinen missä on pieniä kiviä...
Hiekka!
Mä tykkaan erityisesti meidän sisätreenipaikan pohjasta, jossa on siis matto jonka alla on vielä pehmentävä vaahtomuovi. Tosi kiva eikä luista ainkaan meillä.
Toiseksi paras onkin sitten hiekka, joka varmaan ulkokentälle on ihan paras vaihtoehto.
Tosin jos murmikko on kuiva, niin sekin on ihan ok pohja, mutta kun se ei aina ole kuiva.
Hiekka on mukavin. Nurmikolla liukastelee muutenkin saati sitten jos pitää kääntyillä nopeasti... Hiekan ja nurmikon lisäksi olenkin ollut vain sisäradalla, jossa on jonkinlainen matto. Ihan hyvä sekin, mutta kerää kyllä kaikki koirankarvat ja hajut
Kunnon mattokin on ihan hyvä pohja. Treenatiin viime talvi mattopohjaisessa, lämmitetyssä hallissa ja sen jälkeen oli aika karua siirtyä ulos hiekalle ja nurtsille

// Tosin matot saattavat olla isoille koirille aika liukkaita. Milo ainakin liukasteli pahasti viime talvena mattopohjalla.
Hiekka/kivituhka on paras. Nurmikko luistaa samoin matto. Itse treenaan jonkinnäköisellä kivituhkapohjaisella kentällä kesäisin ja talvisin Purinalla
Hiekka on noista ehdottomasti paras. Ja yllä onkin tullut hyviä perusteluja
Heikka minun mielestä

Nurmikin on minusta aika kiva alusta, muttakun hiekka..No jaa..Se on vain mielyttävämpi
Maximilliam
20.9. 2006, 18:18
Hiekka on paras. Hiekkapohjaisen kentän saa nopeasti keväällä käyttöön, samoin se kestää pitkälle syksyyn, kun taas nurtsin saa aikas helposti ruovittua mudaksi varsinkin keväällä
Hiekka kai se taitaa olla.
Mun mielestä tämän vuoden SM-kisoissa Lappeenrannassa oli tosi hyvä pohja. Alustanahan oli siis hiekkatekonurmi.
Hiekka, tosin muualla ei olla edes treenattu. Vähän nurmella myös.
Hiekka ja matto, mitä on talvi treeneissä ollut.
Tosin hiekkaa ei saa paljoa olla, niin että upottaa.
Matostahan minäkin tykkään, muttakun hiekkaa voi pitää koko vuoden ympäri , sisällä JA ulkona...Kun mattojahan ei ulkona usein nähd...
LonelyWolf
28.9. 2006, 17:22
sora ja kivituhka.
Hiekka upottaa ja on liian hienoista ainetta.
sorassa on kitkaa, lähtee paremmat vauhdit
Eckeröhallen!
Mut ku sitä kivaa ei kovin usein pääse kokemaan, niin hyvä matto tai sitten kova lyhyt nurmi tai tasakokoinen hiekka/kivituhka.
Emilia.H
28.9. 2006, 19:36
Eckeröhallen on todellakin aika yliveto kisapaikka

Tammikuuta odotellen...
Hiekka mun mielestä. Tai sitten ruoho
-Maija-
4.11. 2006, 19:07
Ehdottomasta nurmi!
Himpula
5.11. 2006, 14:56
Hiekka, semmoinen mikä on ratsastuskentilläkin.
Kovaksi tampattu hiekka, tai sellainen pienikivinen hiekka.
twin_peaks
17.4. 2008, 19:16
hieno hiekka on tosi jees. Nurtsi menettelee mutta se on syksyllä sitten ihan kurassa...kokemusta on...
sora...ei mitään mahdollisuutta. Asfaltti on pahaksi koiran jaloille ja siihen ei ole kovin kiva kaatua.
kannattaa olla tarkkane ettei se hiekka oo sellasta hiekkalaatikko tyylistä että sinne uppoaa.
Veetukka
20.4. 2008, 17:59
Hiekka taitaa olla paras:) Tai palanut nurmikko;)
-Saara-
22.4. 2008, 16:49
Itsestäni nurmikko on ihan ok, mutta hiekka on käytännöllisin. Jos vauhti ei ole niin kova (esim aloitteliolla) niin lähes mikä vaan noista kävisi.
sheltti.
23.4. 2008, 14:33
Hiekka, tai kuiva nurmikko. (:
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.