Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Leonberginkoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Avispa
Onkohan täällä puskassa yhtään leonbergin omistajaa tai ihailijaa, minun lisäkseni?
Itselläni siis ei leonbergia valitettavasti ole. Mutta tulevaisuudessa tulee olemaan. Muutaman vuoden/ vuosien päästä. smile.gif
Olisi mukava kuulla leo ihmisiltä heidän leojen luonteesta ja harrastuksita! smile.gif
Kääpiö-
Isoja koiria ihailen wink.gif ja leonbergiäkin titenkin.. koulukaverilla on kaksi wub.gif en nähnyt niitä ole, mutta kuulemma mukavia ja rauhallisia otuksia. Herättävät vieraissakin (ja varkaissa ainakin biggrin.gif) kunnioitusta koollaan ja näöllään varmasti.. Olisi sellaistakin joskus niin ihana päästä handlailemaan.. wub.gif

joku voisi myös kertoa koulutuksesta (tyyli, mistä innostuu, miten helposti oppii yms.) smile.gif
Anna^^
LAINAUS(Kääpiö- @ 19.9. 2006, 16:45)
Isoja koiria ihailen wink.gif ja leonbergiäkin titenkin.. koulukaverilla on kaksi wub.gif en nähnyt niitä ole, mutta kuulemma mukavia ja rauhallisia otuksia. Herättävät vieraissakin (ja varkaissa ainakin biggrin.gif) kunnioitusta koollaan ja näöllään varmasti.. Olisi sellaistakin joskus niin ihana päästä handlailemaan.. wub.gif

joku voisi myös kertoa koulutuksesta (tyyli, mistä innostuu, miten helposti oppii yms.) smile.gif

Itse olen menossa junnuihin Leo tytön/tyttöjen kanssa. Upeita koiria kyllä ovat wub.gif Aika laiskahkoja kyllä välillä ovat, kesällä varsinkin kun on niin kuuma. wink.gif
Suhumura
LAINAUS(Kääpiö- @ 19.9. 2006, 16:45)

Meiltä löytyy semmoinen melkein kaksivuotia leo-uros. Aika helppo on koiluttaa, ainakin peruasiat oppii helposti. Tietenkin sitä kovapäisyyttä löytyy.
Itse minä tuon meidän koiran handlaan, herättäähän se tuomarissakin hilpeyttä kun tämmöinen 13-vuotias ipana esittää semmoista isoa koiraa biggrin.gif
Mansku
Vuodesta 1996 alkaen on ollut talossa leonbergejä. Tällä hetkellä 8 v. narttu..Suunnitelmissa on laittaa tulevaisuudessa toinen sellainen.
eww
Viimeviikonloppuna oltiin metsässä (leiriytymispaikalla, keittokatos) retkeilemässä. Ensin paikalle ilmestyi pentuleonbergi omistajineen ja noin parintunninpäästä heidänlähdettyään nuori uros leonbergi. Aivan ihania...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.