Esim olin eilen ihan varma että illasta tulee kaamea- Mika palaa työmatkalta, laskee kaikki kamat pitkin kämppää, on väsymyksestä kireä ja vajoaa sohvalle, juo pullon viskiä ja sammuu, mutta ei näin käynytkään..

ja kai se että olin varautunut niin muuhun kuin miten ilta meni niin tänään tuntuu ihan sille että olipa mukava ilta, vaikka itseasiassa mitään ihmeellistä ei tapahtunut

no joo meillä toi on siis vähän niin että stressiä ja työtä liikaa kummallakin ja yhteinen aika on kortilla ja sille kasaantuu helposti paineita
mutta niin se vaan on että välillä pikkuasiat ilahduttavat enemmän kuin suuret teot-
Itse muistan ikuisesti pari hassua juttua:
Eräs eksäni kuului niihin henkilöihin jolla raha ei koskaan ollut mikään juttu, niinp äsain aina ihan turhan kalliita lahjoja ja tuliaisia mistä ei itseasiassa tullut edes enää hyvä mieli koska sitä vain tottui siihen että toinen aina ostelee kaikkea, ihan vaan tavakseen, eikä niinkään ajatuksella. Niinpä vuotta myöhemmin olin asunut jonkin aikaa osittain samankaton alla opiskelija pojan kanssa ja voin sanoa etten koskaan unohda sitä kun eräänä aamuna heräsin postilaatikon kolahdukseen, silloinen opiskelijaeksäni oli ollut viikon toisessa kaupungissa ja tullut aamulla bussiasemalta ja kotini kautta laittamaan ruusun postilaatikosta- vitsi että se oli silloin iso juttu- ensinnäkin siksi että hän ei halunnut herättää minua, mutta muistaa silti- ja vielä ruusulla (olin silloin kukkakaupassa harjoittelijana floristiksi kun aioin niin tuo ele oli super kaunis monell tapaa)
niin se vaan on ne pikkujutut on niitä mistä tulee onnelliseksi-
Nykyinen rakkaani on onnistunut monesti yllättämään pienellä suloisella asialla minut perinpohjin. Esim kun hän oli vielä opettajan tehtävissä sain aina silloin tällöin jonkun askartelutunnilla tehdyn ihanan hassun kortin jossa saattoi olla glitteriä, hileitä, aaltopahvia ja ties mitä mutta tärkeintä oli että sain sen kuin jotakin todella suurta-

ne olivat kertakaikkisen sulostuttavia juttuja-
Enitenhän loppujen lopuksi suhteessa saa siitä että itse antaa toiselle- on se sitte rakkautta, hyvän ruoan hetkiä, pienen lahjan, omaa aikaansa kiireen keskellä tai vilpittömän kiinnostuksensa toisen asioille.
Toivottavasti teillä on mukava vuosipäivä