Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Parisuhdepulina
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
wiputar
^ Joo ja ei tälläkään "paatuneella" parisuhdelaisella ole juurikaan hehkutettavaa tähän ketjuun biggrin.gif
Samaa rataa päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen dry.gif. Kaipais välillä vähän äxöniä.
wiputar
Ja lisäämpä edelliseen viestiini vielä, että Annika Eklundin (??) kipale "Treffit tuulikkapissa" osuu ja uppoaa.

Joskin tuo on ONNEKSI mennyttä elämää, mutta siltikin se aina välillä nousee aatoksiin.
Lydia
Kihloissa oltu nyt puoli vuotta wub.gif ja vihdoin ollaan ne sormuksetkin saatu biggrin.gif
LaRa & Olli
Onnea Lydialle puolivuotiskihlapäivästa! happy.gif

Täällä edelleen kaikki ihanan mallikkaasti - ja saman miehen kanssa tottakai! happy.gif
Noin kuukausi sitten ostettiin tämä torppa vihdoin omaksi ja näin on siis tulevaisuus "naulittu" tänne. Välillä vähän jo ehti raastaa tämä järjestely, kun ei hommaan saatu mitään selvää ratkaisua (torppa oli siis anopin omistuksessa tuohon kauppaan asti ja asuttu tässä jo 4v), mutta nyt onnellisina rakentelemme pesää edelleen ja entistä suuremmalla innolla pidämme kaikesta huolta, kun ei ole edes sitä teoreettista häädetyksitulemisen mahdollisuutta. wink.gif

5v hääpäivää odotellessa.
Lydia
Niin se aika vaan kuluu... Tämän kuun loppupuolella meille tulee kaksi vuotta täyteen wub.gif
23 kuukautispäivän kunniaksi kävimme vaihteeksi ulkona syömässä ja kivaa oli smile.gif
LaRa & Olli
Tuollaiset pienet juhlat tekevät arjesta himpun verran mukavampaa wink.gif
Maarit S
4.11.08 tuli 30vee aviota dogrun.gif
LaRa & Olli
^ wub.gif
Onnea!
Tuohon kun joskus yltäis itsekin - hyvässä alussa ollaan ja jo reilut 5v kasassa biggrin.gif
shelam
Niin se aika on vain kulunut. Viisi vuotta tuli syksyllä täyteen. wub.gif Ja paremmin menee kuin koskaan. Muutettiin yhteen syyskuussa ja helmikuussa kihlauduttiin.
hemuli
Kohta tulee täyteen 10 vuotta, mutta koiria on 9 blink.gif

Tarttisko tehdä asialle jotain...?

No ei sentään, nyt on kiintiö täys (siis koirien lukumäärässä).
Taas kerran manasin miksi-meillä-on-uroksia-lauseen, ku tytöt tahtoo tänä vuonna juosta vuoron perään wacko.gif
Ja poijjat on tietty enemmän ku villinä....

Nimimerkki Meillä astutaan housut
LaRa & Olli
LAINAUS(shelam @ 21.11. 2008, 21:59) *
Niin se aika on vain kulunut. Viisi vuotta tuli syksyllä täyteen. wub.gif Ja paremmin menee kuin koskaan. Muutettiin yhteen syyskuussa ja helmikuussa kihlauduttiin.

Myöhästyneet onnittelut kihlautumisesta!
Vilppu
Myöhäiset onnittelut minultakin!
shelam
Kiitos paljon LaRa & Olli ja MiaTadaa! happy.gif
Lydia
Meillä tuli eilen kaksi vuotta täyteen wub.gif ja käytiin sen kunniksi ravintolassa syömässä.
LaRa & Olli
Myöhästyneet onnittelut myös Lydialle ja kullalle! wink.gif
SanniM
meillä etsitään isompaa asuntoa. 37 neliöö kahdelle ihmiselle ja kahdelle dallulle alkaa olla vähän pikkanen. löytyikin yks hyvä kämppä. toivottavasti ei ole vielä mennyt..(menee soittamaan..)
shelam
SanniM, kuinka asunnon kanssa kävi?

Meillä on tässä uutena vuotena muutto edessä. Muutetaan tuohon viereiseen taloon, pois tästä allergiatalosta. Sitten on uusi perheenjäsen tervetullut. happy.gif
Hunde
Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt noin 5 ja puoli vuotta (muistaakseni... unsure.gif ). Siihen nähden ollaan oltu ihan ehtiväisiä: Kaksi koiraa, kaksi kissaa, kaksi lasta. Häistä on pian vuosi wub.gif

Tavattiin töissä, olen hevosalan jokapaikanhöylä ja mies ratsuttaja. Itse olen nyt keskittynyt enemmän lastenhoitoon ja koiriin, mies ratsastaa edelleen.
Kaptah
QUOTE (Hunde @ 3.6. 2009, 23:12) *
Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt noin 5 ja puoli vuotta (muistaakseni... unsure.gif ). Siihen nähden ollaan oltu ihan ehtiväisiä: Kaksi koiraa, kaksi kissaa, kaksi lasta. Häistä on pian vuosi wub.gif

Tavattiin töissä, olen hevosalan jokapaikanhöylä ja mies ratsuttaja. Itse olen nyt keskittynyt enemmän lastenhoitoon ja koiriin, mies ratsastaa edelleen.

Kai muistat panna jonkun narun perään, ettei tee "Lucky Lukeja" ja ratsasta auringonlaskuun! happy.gif

Tai... hm.. opeta se polle tuleen aina yöks kotiin!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.