Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Oulun alueen junnut!
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Anni-
Paljon kiitoksia mukavista ja opettavista treeneistä! happy.gif
Henna-
Kiitos mukavista treeneistä, niistä on ollut hyötyä! smile.gif

Vähän harmittaa kun en pystynyt loppukesästä käymään treenaamassa sad.gif
iiris_
Kiitokset reenien vetäjille munkin puolesta! smile.gif Oli mukava käydä reenailemassa, kun ei muuten varmaan itse tulisi reenattua. Toivottavasti päästään treenailemaan ens keväänäkin! smile.gif
Jutska
Vielä olis syksylle hyvä treenitilaisuus. Ensi lauantaina eli 11.10 OKK järjestää Match Shown Kiimingissä.
Olen siellä itse tuomaroimassa junnuja joten odottaisin tasokasta kilpailua ja mielellään myös runsasta osanottoa!
Ohessa myös mainos tapahtumasta.

dogrun.gif
OULUN KOIRAKERHON SYYSMÄTSÄRI 11.10 2008
Kiimingissä Mustin ja Mirrin pihalla, osoite on Tuohimaantie 24 Kiiminki.

Tuomarit:
Baby Puppy 3-6 kk sekä pienet ja isot pennut Eija Soronen, Kennel Ukkelin
Veteraanit ja Junior Handler Jutta Jakkila, juniorhandler harrastaja sekä -kouluttaja
Sekarotuiset ja isot aikuiset Jussi Näyhä, mastiffiharrastaja
Pienet aikuiset Katja Korhonen, kennel Schatzave`s

Ilmoittautuminen klo 14 ja kehät alkaa klo 15
Iilmoittautumismaksu 6 eur
okk:n jäsenet 5 eur (kortti oltava mukana)
Juniorhandler 5 eur

Tervetuloa viettämään hauskaa syyspäivää Kiiminkiin, Mahtavat palkinnot,
koiranruokaa, tavarapalkintoja sekä pokaalit luokkavoittajille!

Menossa mukana MUSTI JA MIRRI, Kiiminki¨
sekä Ollikainen

Lisätiedot ja kyselyt
Mari Tyynelä 0445756126
dogrun.gif
Triad
http://www.oulunkoirakerho.net/index.php?o...&Itemid=228

Oulun Koirakerhon toiminta käynnistyi jälleen, mukaan vain ! wink.gif
-Saana-
Match Show

Sunnuntaina 4.1.1009 Virpitallien maneesissa. Ilmottautuminen alkaa klo 13.00 ja kehät alkavat klo 14.00

Luokat: Pienet pennut (alle 1v.) ja pienet aikuiset, Isot pennut (alle 1v.) ja isot aikuiset, Lapsi & Koira, Junior Handler.

Tuomarit: Ilpo Ojala (Kennel Royalgrowl) ja Elina Keinänen (Kennel Keymaker's)

Osallistumismaksut: Pennut, Aikuiset 5€ ja Lapsi & Koira, Junior Handler 3€

Tiedustelut sähköpostitse akaikkonen(at)hotmail.com tai puhelimitse 040 768 9948

Muistathan ottaa mukaan koirasi rokotustodistuksen.
Järjestäjänä Pohjois-Pohjanmaan Kennelpiirin Nuorisojaos

http://www.freewebs.com/ppnuorisojaosto

Tervetuloa! smile.gif smile.gif smile.gif
Anni-
Milloin aloitetaan taas junnuharkat? happy.gif
Henna-
Täältäkin löytyy yksi innokas käymään junnutreeneissä!
-Saana-
Ensimmäiset junnutreenit on tiistaina 16.6. klo 19-20 ja paikkana Toppilan hiekkakenttä, eli sama paikka kuin viimekesänäkin. Ja vetäjänä on taas Eija smile.gif Jos joku tarvitsee ajo-ohjeita tmv niin laittakaa mailia saana.pirinen(at)mail.suomi.net
iiris_
Okei, minä olen ainakin tulossa. smile.gif
-Saana-
Seuraavat treenit tiistaina 23.6.09 klo 19-20. Vetäjänä Anna smile.gif
-Saana-
Ja seuraavan kerran treenaillaan ensi tiistaina eli 30.6.09 klo 19-20 smile.gif
iiris_
Minä olen ainakin tulossa tänään. smile.gif
-Saana-
Seuraavat treenit ensi tiistaina 7.7.09 klo 19-20.
-Saana-
HUOM! Huomenna eli 7.7.09 EI ole harjoituksia!
Spanielikerho järjestää Kaakkurin citymarketin parkkipaikalla mätsärin, joten kaikki vaan sinne kisaamaan! smile.gif
-Saana-
Seuraavat treenit tiistaina 14.7.09 klo 19-20! smile.gif
-Saana-
Seuraavat treenit on viikon päästä tiistaina eli 28.7.09 klo 19-20! smile.gif
-Saana-
MATCH SHOW

Keskiviikkona 12.8.2009 Limingantullin Mustin ja Mirrin pihalla (Kallisenkuja 4). Ilmoittautuminen alkaa 17.00 ja kehät alkavat 18.00

Luokat:

-Pennut (alle 1v)
-Aikuiset (1-7v)
-Veteraanit (yli 8v)

-Lapsi & Koira (alle 10v)
-Junior Handler (10-17v)

Osallistumismaksut:

-Pennut, aikuiset ja veteraanit 5€
-Lapsi & Koira ja Junior Handler 3€

Tiedustelut:

Sähköpostitse akaikkonen(at)hotmail.com
Puhelimitse 0407689948

Muistathan ottaa mukaan koirasi rokotustodistuksen. Järjestäjänä Pohjois-Pohjanmaan Kennelpiirin Nuorisojaos.
TERVETULOA!
-Saana-
Huomenna (11.8.09) JH-treenit klo 19-20 ja Eija tulee vetämään smile.gif
-Saana-
Tiistaina 18.8.09 treenit klo 19-20.

Valitettavasti viime kerroilla on ollut kovin vähän treenaajia paikalla. Jatkossa otetaan käyttöön sellainen käytäntö, että maanatai-iltaan klo 18 mennessä tiistaina treeneihin tulijat ilmoittautuvat minulle sähköpostilla saana.pirinen(at)mail.suomi.net. Jos tulijoita on vain muutama, treenejä ei siinä tapauksessa pidetä. Näin vältetään se, että vetäjä tulee turhaan paikalle jos treenaajia ei ole.

Toivottavasti junnut jaksavat vielä syksyn innokkaasti käydä treeneissä, koska talvella taas ei päästä treenailemaan.

smile.gif
-Moona-
muuten mä kyl kävisin ahkerammin reeneissä, mut toi mun hurtta on sen verran pienipinnaista sorttia, et se stressaantuu hirveesti jos se keskittyyn tai oleen paikallaan kauheen kauan biggrin.gif mut jospa me huomenna sitte yritettäis tulla smile.gif
-Saana-
Ensi tiistaina 25.8.09 on mahdollista pitää treenit, kiinnostuneet ilmoittautukaa minulle sähköpostitse saana.pirinen(at)mail.suomi.net maanantaihin klo 18 mennessä smile.gif
-Saana-
Eli siis tänään ei ole treenejä!
-Saana-
Olisiko ensi tiistaina 1.9.09 kukaan kiinnostunut treeneistä? Ilmoittautuminen mailitse saana.pirinen(at)mail.suomi.net
Suomenlapinkoirat
voisko täs vaik 13.9 pitää treenit?? kun mä niin haluaisin käydä ainakin yhes treenis tälle vuodelle kun mä en kesällä kerenny käydä
-Saana-
Huomenna eli 8.9.09 on treenit Toppilassa klo 19-20! Tulkaahan kaikki treenailemaan! smile.gif smile.gif
Suomenlapinkoirat
milloin on seuraavat treenit?
-Saana-
^Vaikka ensi tiistaina, mikäli treenaajia löytyy smile.gif
Suomenlapinkoirat
mä oon innokas tulee ja nii varmaa mun kolme kamuakin.tulen kyllä jos treenit vois olla klo:19.30-20.30
Suomenlapinkoirat
tuun!!(kunhan treenit klo:19.30-20.30) biggrin.gif
Suomenlapinkoirat
onko huomen treenei?(pari innokast JH harrastajaa ois tulos)
-Saana-
^Pääsisittekö te ensi viikolla tuohon aikaan, saataisi silloin vetäjäkin paikalle?
Suomenlapinkoirat
joo.jos treenit vois olla klo:19.30-20.30
-Saana-
JH-treenit huomenna 29.9.2009 klo 19.30-20.30 Toppilan puiston hiekkakentällä smile.gif
Suomenlapinkoirat
onks enää seukki treenei? (mieluiten ei tiistaina) löytyis n.5 treenajaa
-Saana-
HUOMIO!!! Match Show 31.10.2009 on jouduttu perumaan!
Henna-
Onko tänne Oulun alueelle tulossa nyt talvisaikaan mitään treenejä/koulutuksia? Täältä löytyis ainakin yksi innokas treenalija!
-Saana-
^Mikäli on tarpeeksi kiinnostuneita, voidaan treenejä säiden salliessa muutamia kertoja satunnaisesti pitää.
Suomenlapinkoirat
täältä löytyisi itseni lisäksi n.3-6 innokasta treenailiaa. olisiko mahdollista järjestää treenit ennen kajaanin kv näyttelyä?
Henna-
Minäkin treenailisin mieluusti vielä ennen Kajaania smile.gif
-Saana-
Heippa kaikille! smile.gif

Nuorisojaosto suunnittelee taas keväälle ja kesälle junior handler -harjoituksia!

Kaikki te jotka olette kiinnostuneita asiasta, laittakaa meille toiveita sähköpostitse ppnuorisojaosto@gmail.com kuinka usein haluaisitte harjoitella + millaisia asioita haluaisitte treeneissä harjoitella. Myös toiveita treenien ajankohdasta saa toki esittää! smile.gif
-Saana-
Tervehdys kaikille!

Tässä hieman infoa tämän kesän junior handler -harjoituksista. Alustavasti olemme suunnitelleet, että treenejä pidetään noin kahden viikon välein, riippuen osallistujien kiinnostuksen määrästä. Harjoituksiin tulee ilmoittautua viimeistään edeltävän iltana, jolloin tiedämme tarvittaessa perua harjoitukset mikäli tulossa on alle viisi (5) osallistujaa.

Harjoitukset ovat maksuttomia ja yritämme järjestää tarvittaessa paikalle lainakoiria, mikäli joku sellaista tarvitsee.

Ensimmäiset harjoitukset järjestetään tiistaina 25.5.2010, klo 18-19. Vetäjinä toimivat entiset junior handlerit, Anna Kaikkonen ja Terhi Reinikka. Harjoittelemme Toppilan puiston hiekkakentällä, jonne saa tarvittaessa ajo-ohjeita minulta. Muistakaa ilmoittaa viimeistään maanantaina jos olette tulossa, niin tiedämme onko paikalle tulossa tarpeeksi osallistujia. Ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen ppnuorisojaosto@gmail.com

Tervetuloa! smile.gif
Suomenlapinkoirat
Voisko treenit järjestää vielä ennen Oulun kv:tä?
-Saana-
^Onnistuu varmasti, laitan ajankohdan sähköpostilla tulemaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.