-Saana-
19.9. 2007, 20:50
Joskus ollaan muistaakseni treenattu siinä Raatin kentän läheisellä parkkipaikalla.
Mut juu onhan siellä haukkiksella tilaa, jos kaikki kentät ois varattuina niin onhan siellä sit niitä parkkipaikkoja useampia.

Elikkäs jos pidetään ekat treenit Haukkiksella tiistaina 25.9 klo 18-19? Oisitko Heidi vaikka yhteydessä Tiinaan ja ilmottelisit tuon ajan? Sit miten tehdään jos sataa? Kuinka moni olis sillon tulossa treenaamaan?
Toko-kentällä on ainakin koulutuksia tiistaina tuohon aikaan. Mutta ehkä sieltä joku nurmikenttä liikenisi käyttöön, minusta kyllä reenit voitaisiin pitää esim. jonkun koulun kentälläkin yhtä hyvin, mutta pidetään nyt haukkiksella kerran se näytti kaikille parhaiten sopivan.. Sateella me tullaan ellei ole ihan hirmumyrsky..
Okei. Minäpäs ilmoitan Tiinalle tuon ajan.
Vaikka sataisi vähän, niin tulen.
Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
Saana Pirinen
Katri Loukusa (?)
Täysin varma en ole tulemisestani, tiedän maanataina tulenko vain en, riippuu urheilutreeneistä.
Itse en ole Oulu kv. menossa junnuihin, mutta voisin Krisse tulla herätteleen näytelmiin kun sen ilmoitin rotukehään. Jos urheilutreenit ei vie päivää, niin olen tulossa vaikka sataisi
Tiinalta tuli vastaus, että päivä ja aika sopii. Sitten ei muuta, kun treenejä odottelemaan!
Juli_rt
23.9. 2007, 18:40
Pääsiskö Vihantilainen mukaan corgin kanssa vielä harjottelemaan ennen kisoja
Minun puolesta kaikki junnut ovat tervetulleita jos vain paikalle pääsee
LAINAUS(Triad @ 20.9. 2007, 16:52)

Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
Saana Pirinen
Katri Loukusa (?)
Minäkin olisin tulossa, jos vaan saan
Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
Saana Pirinen
Katri Loukusa (?)
Iiris Väisänen
Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
Saana Pirinen
Katri Loukusa (?)
Iiris Väisänen
Suvi Laitinen
Täältä ollaan myös tulossa, jos kyydin saan.
Hyvä vain kun tulee porukkaa

itsellekin kyllä vähän kyyti taitaa tuottaa ongelmia, mutta vaikka sitten bussilla jos ei muuten..
-Saana-
25.9. 2007, 14:07
Nyt ainaki näyttää ilma tosi kivalta, aurinko paistaa ja tuulee lämpimästi

Kaikki vaan tänään treenaamaan!!
On kyllä tosi ihana ja lämmin ilma. Minä ainakin tulen.
Kiitokset Tiinalle ja kaikille mukana olleille tämän päivän reeneistä!

Itsestä oli ainakin ihan mukavaa ja tuli uusiakin asioita opittua ottamaan huomioon.
Miten niiden ensi viikon reenien laita oli? oliko joku päivä jo sovittu ja jos ei niin mikä päivä ihmisille sopisi parhaiten? Itselläni tuli tänään vähän sellainen olo, että vaikka ihmisiä ei ollut kuin seitsemän, niin aika meinasi loppua kesken, että minun puolestani ainakin voisi pitää 1,5 , miksei kahdenkin tunnin reenit ensi viikolla jos vain muille ja vetäjälle passaa

ehdotuksia immeiset!
LAINAUS(peeve @ 25.9. 2007, 20:23)

Kiitokset Tiinalle ja kaikille mukana olleille tämän päivän reeneistä!

Itsestä oli ainakin ihan mukavaa ja tuli uusiakin asioita opittua ottamaan huomioon.
Miten niiden ensi viikon reenien laita oli? oliko joku päivä jo sovittu ja jos ei niin mikä päivä ihmisille sopisi parhaiten? Itselläni tuli tänään vähän sellainen olo, että vaikka ihmisiä ei ollut kuin seitsemän, niin aika meinasi loppua kesken, että minun puolestani ainakin voisi pitää 1,5 , miksei kahdenkin tunnin reenit ensi viikolla jos vain muille ja vetäjälle passaa

ehdotuksia immeiset!
Kiitokset itsellenne! Kaikki treenaajat olivat kyllä taitavia koirankäsittelijöitä. Välillä nousi ihan kylmät väreet, kun handlasitte niin hienosti! Ajatelkaa, että monet aikuiset tekee saman paljon huonommin.
Sitä haluan vielä korostaa, että tärkeintä koko jutussa on, että handlerilla ja koiralla on kivaa keskenään! Eli nöyrää asennetta ja iloista mieltä ja hermojen hallintaa niin hyvä tulee!
peeve: Kiitokset Tiinalle ja kaikille mukana olleille tämän päivän reeneistä!
<-- Samat sanat, ihan mukava oli taas pitkästä aikaa junnutreeneissä käydä.

Minulle sopisi vaikka sama päivä, kun tälläkin viikolla eli tiistai. Mites muilla? Aika tosiaan meinasi loppua kesken mutta sitten, jos treenit ovat pidemmät niin jaksaako koirat? Mutta voihan sitä aina kokeilla, jos koira väsyy niin lopettaa siihen sitten. Tuo 1½ tuntia vois olla ihan hyvä.

Mitäs mieltä muut ovat?
Kiitokset treeneistä! Huomasin nyt että mitä virheitä on aikaisemmin tehnyt
junnuissa ja tietää nyt kiinnittää niihin asioihin huomiota.

Mulle kävis sama
aika ja paikka, ja myös ne 1½ tunnin treenit.. Kuka treenit pitää ens viikolla?
Terhihän se lupasi ne pitää, ja ilmeisesti päivät, jotka sopivat oli ma, ti, ke ja to ja kello 18 jälkeen.
-Saana-
26.9. 2007, 16:02
Suuret kiitokset vaan Tiinalle reenien vetämisestä!

Juu eiköhän tuo sama päivä ens viikolta mullekkin passaa, mites Terhille?
Kiitokset treeneistä Tiinalle, oli mukava treenailla pitkästä aikaa. Haluaisin myös ensiviikolla mukaan, mutta tiistaina menen kokeilemaan Oulun näyttelyn junnukoiraa. Keskiviikkona on myös meno. En tiijä kyllä onko mulla kyytiäkään mutta pitää katsoa.
Mulle kelpaa ens viikolla mikä päivä vaan.

Sopisiko muille, jos kaverini tulisi treenailemaan mäykkynsä kanssa harkkoihin? Kyseinen hlö ei siis kilpaile junnuissa ja näyttelyissäkin hyvin vähän käynyt, kuin myös koirakin.. kummatkin (koira ja omistaja) olisivat siis treenin tarpeessa tulevia näyttelyitä varten.
Kyllä minun puolesta saa tulla, ainut vain mikä "ylimääräisissä" henkilöissä sitten on, on se, että ne vie sitten harjoitusaikaa näiltä junnuilijoilta (enkä nyt halua olla itsekäs), mutta tiistaina tuntui, että aika loppuu kesken ja että joutui odottelemaan paljon ja ilmeisesti ensi viikolle tulossa kuitenkin enemmän porukkaa niin vaikka on puoli tuntia pidemmät reenit niin en usko, että ehdimme yhtään sen enempää ottaa kuin tälläkään viikolla.. Mutta minusta periaate on alusta asti ollut että kaikki halukkaat pääsevät mukaan, joten en minä ole mikään estämään tässä asiassa
Jos tuntuu että aika loppuu kesken niin suosittelen että hommatkaa kaksi vetäjää.
Ens viikolla, yritän päästä itsekkin, nyt oli kyyti ongelma.
Kuinka pitkät treenit me sitten pidetään, kun sinne on ilmeisesti tulossa aika paljon porukkaa.. Mun mielestä viime treeneissä kyllä loppu aika kesken, niin pitemmät treenit ois tarpeeseen.

Jos sais ne kaks vetäjää, niin ois ehkä parempi?
Kahdessa vetäjässä vain sitten se ongelma, että kun ei kuitenkaan ole kuin se yksi kenttä käytössä, niin voi tulla vähän ahdasta jos jaetaan porukka "kahtia" junnuilemaan, mutta voisihan sitä katsoa jos vaikka olisi tokokenttä/agikentän viereinen nurmialue vapaana niin voisi sitten jakaa kahdelle alueelle.. Itselleni kyllä sopisi kahdenkin tunnin reenit, eri asia jaksaako koirat, mutta voisihan sitä pyytää ohjaajaa pidemmäksi aikaa jos joku haluaa/jaksaa sitten tunnin jälkeen vielä reenata niin olisi ainakin ohjaaja.. Ainahan voi pois lähteä silloin kun itsestä tuntuu sopivalta..
Ruvetaampa taas sitä ens viikon päivää miettimään, eli nimi parhaan päivän alle ja Terhi voi sitten ilmotella jos joku päivä ei passakkaan.

Reenit ois sitten klo 18 eteenpäin.
Maanantai 1.10. Tiistai 2.10.Keskiviikko 3.10.Maija Laukkanen
Heidi Salo
Anni Pohjola
Torstai 4.10.Mahdollisesti myös ma ja to käy, mutta keskiviikko paras
Juu, kiitokset tiinalle kivoista reeneistä!
Olisi kyllä kiva tulla vielä ens viikolla, mutta pääsisin vain torstaina tai tiistaina.
Maanantai 1.10.
Tiistai 2.10.
Keskiviikko 3.10.
Maija Laukkanen
Heidi Salo
Anni Pohjola
Torstai 4.10.
Iiris Väisänen ( tai tiistai)
mulle kävis kyllä aika 18 -->
Keskiviikkona (eli tuolloin 3.10) Oulun seuden terrieriyhdistyksellä on toko-kentällä treenit 19-20, joten jos aloitetaan klo 18 ja harkkoja pidetään se 1½ tuntia keskiviikkona, niin joudutaan loppu puoleksi tunniksi siirtymään pois alta.
LAINAUS(Quéta @ 27.9. 2007, 17:22)

Keskiviikkona (eli tuolloin 3.10) Oulun seuden terrieriyhdistyksellä on toko-kentällä treenit 19-20, joten jos aloitetaan klo 18 ja harkkoja pidetään se 1½ tuntia keskiviikkona, niin joudutaan loppu puoleksi tunniksi siirtymään pois alta.
ei oltu siellä tokokentällä viimeksi kun siinä oli OKK:n reenit menossa, vai tarkotitko nurmikenttää tokokenttänä? siellä nääs oltiin ja mielestäni siinä oli ihan ok pitää
LAINAUS(peeve @ 27.9. 2007, 18:07)

ei oltu siellä tokokentällä viimeksi kun siinä oli OKK:n reenit menossa, vai tarkotitko nurmikenttää tokokenttänä? siellä nääs oltiin ja mielestäni siinä oli ihan ok pitää

Joo, sitä tokokenttää juuri tarkoitin. Siinä tokokentällä on siis OSTYn harkat ke klo 19-20, mutta jos jh -harkat pidetään nurmella, niin nou problemo.
Yritän päästä tiistaina
Näköjään aika paljon hajausta tuon päivän kanssa tulossa.. Saapa nähdä saadaanko reenejä.. Kun ei minusta edelleenkään järkeä pitää jos alle viisi olisi per päivä tulossa.. Eikä varmaan Terhikään halua joka päivä raahautua haukkukeitaalle reenejä vetämään
Kiitos Tiinalla tiistain treeneistä!!
Mulle käy kaikkein parhaiten tiistaina, mutta voin myös päästä keskiviikkonakin hyvällä tuurilla.
Olisiko mahdollista saada treenit maanantaiksi?
-Saana-
30.9. 2007, 07:57
Mä en pääse ainakaan maanantaina ku tiistaina on koe..
Maanantai 1.10.
Maija Laukkanen
Anni Hautala
Tiistai 2.10.
Iiris Väisänen
Anni Pihkakoski
Anni Hautala?
Keskiviikko 3.10.
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Anni Pihkakoski?
Torstai 4.10.
Iiris Väisänen
Maija Laukkanen
Tuohon nyt pistin kaikki ketkä olivat laittaneet vaihtoehtoisiakin päiviä niin näkee kokonaiskuvaa vähän paremmin.. Näyttäisi vähän, että joka päivälle olisi liian vähä porukkaa.. Miten Reeta, olisitko sinä ja kaverisi mahdollisesti tulossa? Ja mikä päivä sitten passaisi? Tulee kyllä nyt vähän kiire näiden järjestämisessä kun huomenna on kuitenkin jo maanantai
-Saana-
30.9. 2007, 18:58
Mä pääsisin tiistaina tulemaan. Lisäksi torstai vois olla mahdollisesti sellanen päivä jolloin pääsisin.
Pääsen myös keskiviikkona, jos treenit silloin pidetään. Toivottavasti edes jonkilaisella porukalla saataisiin reenit pidettyä.
Olisi kyllä tosiaan mukava saada reenit pidettyä.. Keskiviikolle olisi tällä hetkellä kolme.. että onkohan se sitten liika vähän ja sopiikohan tuo päivä vielä Terhille?
-Saana-
1.10. 2007, 20:20
Mä pääsen keskiviikkona siinä tapauksessa et saan kyydin, et jos vaikka Terhi huolii mut kyytiin ni sillon pääsen ke
LAINAUS(AnniH @ 1.10. 2007, 18:37)

Entäpäs perjantai?
Ite oon ainaki laittamassa afgaaneja ja ilta menee näyttelyn pystytystalkoissa. Yritän päästä sen verran pätemään että tajuaisivat tehdä junnukehästä tarpeeksi ison

ja mielestäni päivä ei sopinut terhille..
Joo mulle sopii tuo keskiviikko hyvin

Perjantaina mulla on tosiaan koirien laittoa kun meillä on lauantaina Kemissä näyttely.
Huomiselle olisi siis kolme tai neljä tulossa, mitä sanotte, onko järkeä pitää niin pienellä porukalla?
Mun laskujen mukaan sinne tulisi viisi henkilöä, jos reetakin on tulossa..? Onhan se aika pieni porukka, mutta kyllä sillä nyt jonkinlaiset reenit saataisiin pidettyä.
Tuossa aiemmassa viestissä oli, että
Keskiviikko 3.10.
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Anni Pihkakoski?
Ja Saana pääsee mun kyydillä jos haluaapi tulla.
-Saana-
3.10. 2007, 12:57
Junnutreenit tänään Haukkiksella klo 18.00 
Kaikki jotka vaan paikanpäälle pääsevät niin tulkaa ihmeessä treenaamaan, hyvä tilaisuus
viime hetken harjoitteluun ennen Oulun Inttinäyttelyä
Kävin tuossa Haukkiksella vetämässä harkat. Paikalla oli kaksi tyttöä, Saana ja Pihkakosken Anni. Hyvin meni tytöillä
no voi kökkäräinen, ne oiski sitten saatu pidettyä.. Noh, eipä ollu kyytiäkään että ei sen puoleen

ei oo minun päivä tänään, sain kuulla kaverilta, että tänään olisi ollut oulun kv talkoilijoille jokin info, johon minulle ei ollu tullut kutsua. Lisäksi sain samaiselta kaverilta tietää että minut ja isäni oli pistetty talkoilemaan aivan väärille päiville mitä olin ilmoittanut että meille sopisi. Raivostuttaa tuollainen, pistin kuitenkin todella tarkat ajat ja päivät milloin passaa niin ei sitten välitetä niistä mitään.. noh, pitää ilmeisesti soittaa vastaavalle jos ehkä saisi vielä asian kuntoon ennen ylihuomista
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.