Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Oulun alueen junnut!
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Terhi
Elikäs, koska muutama junnu tätä pyysi niin minä lupasin pitää vielä junnuharkat ennen Oulun KV:ta.
Paikaksi sovittiin Haukkukeitaan TOKO-kenttä (Virpinimen halli nimittäin maksaa) ja ajaksi ensi viikon torstai eli 5.10.06 klo.18 ja HUOM! Säävarauksella excl.gif
Sovimme, että jos sataa niin emme pidä treenejä.

Jos on kysyttävää niin kysykää, mut tavoittaa mesessä, mailitse, puhelimella ja vaikka tässä ketjussa. smile.gif

Kaikki treenaamaan vielä viime hetken hommat kuntoon ennen viikonloppua! thumbup.gif
<Aino>
Jees, vois kyl ehkä tulla Weeran kanssa treenaamaan teehee.gif
Ninnura
Jos yks turkulainen huolitaan mukaan niin mä voisin tulla biggrin.gif
Voisko joku sanoo ton paikan osoitteen kun mulla ei oo mitään tietoa ton kyseisen paikan sijainnista smile.gif
-Niko-
haukkukeidas

Tuossa on jonku näköne kartta.
Ninnura
LAINAUS(-Niko- @ 1.10. 2006, 18:14)
haukkukeidas

Tuossa on jonku näköne kartta.

kiitti smile.gif
Yritän löytää paikalle biggrin.gif
Quéta
Ehdottomasti tullaan "Hurtan" kaa reenaan, ellei tule kummempia esteitä! wink.gif
-Saana-
Joo enköhän mä ton Mäymäyn kans tuu treenaamaan jos Terhi huolii mut kyytiin biggrin.gif
Triad
Nanan kanssa tullaan os ehitään blush.gif
-Saana-
Anni soitti äsken ja sanoi jutelleensa Saaran kanssa, olivat muistelleet että jonkunsortin tokoryhmä treenaa siinä tokokentällä juuri tuohon aikaan jolloin meillä olis nuo treenit...? blush.gif Okkn sivuilta en kyllä löytänyt että mikä ryhmä tms. Osaako joku ottaa selvää asiasta?
annii
OKK:n sivuilla on junnutokosta. Se ei ole ihan 100% varmaa et siel on, mut on aika varma kuitenkin. Pitäisi varmaan kysyä Tiinalta... Jos siel on reenit niin missä me sit reenit pidetään? Pitää vara paikka miettiä varalle...
annamurr
oon tulossa ainaki doninin kanssa jos reenit pijetään. : )
-Niko-
Minäkin olisin tulossa max:in kanssa, jos treenit pidetään.
Triad
LAINAUS(Annura @ 3.10. 2006, 07:37)
OKK:n sivuilla on junnutokosta. Se ei ole ihan 100% varmaa et siel on, mut on aika varma kuitenkin. Pitäisi varmaan kysyä Tiinalta... Jos siel on reenit niin missä me sit reenit pidetään? Pitää vara paikka miettiä varalle...

Juu-u junnutokoa treenataan 17.30-18.15 & 18.15-19.00 siinä tokokentällä.. tätä minäkin ihmettelin tännään.. huh.gif minäkin siinä tokossa olen, jotenka sit jää junnutreenit väliin jos ne yhtäaikaa on wink.gif
-anna-
Voisin ehkä tulla petun kansas, saas nähdä smile.gif
-Saana-
Mitenkäs tuo paikka? Mennäänkö kumminkin treenaamaan haukkikselle, ei taida kenelläkään parempiakaan paikkaehdotuksia olla ja vielä näin lyhyellä varoitusajalla. blush.gif Onhan siellä useampia parkkipaikkoja ja sitten se nurmikenttä joka ei tietenkään hieman kostealla säällä ole kovin mukava varsinkaan pienten koirien esittäjille biggrin.gif
-Niko-
Mennään vaan, eiköhän me joku kolo sieltä löydetä wink.gif Ja toivotaan ettei sada.
Quéta
Kysäisin asiaa Terhiltä ja mennään kaikesta huolimatta Haukkiksella, mikäli vain ei sada. wink.gif Jos toko-kenttä on varattu, niin löytyyhän sieltä lääniä missä voidaan harkat pitää. rolleyes.gif
<Aino>
Hyvä tietää smile.gif smile.gif
annamurr
kääk, empä päässykkään ku tuli esteitä :s
<Aino>
Kiitos Terhille reenien vetämisestä! Innolla odotetaan sunnuntaita, millon pääsee kehään kylläisen Weeran eikä nälkäisen Weeran kanssa biggrin.gif biggrin.gif
Quéta
LAINAUS(<Aino> @ 5.10. 2006, 17:59)
Kiitos Terhille reenien vetämisestä! Innolla odotetaan sunnuntaita, millon pääsee kehään kylläisen Weeran eikä nälkäisen Weeran kanssa biggrin.gif biggrin.gif

Tosissaan Terhille suuret kiitokset treenien vetämisestä! wink.gif

Hertalla oli tänään kenguru päivät, mutta toivottavasti viikonloppuna ei ole palloja lähi piirissä! laugh.gif
-Saana-
Juu Terhille suuret kiitokset kivoista treeneistä! smile.gif
Pääsin sitten Tinkan kanssa treenaamaan Oulua varten ja Pennin kanssa sitten ihan perusjuttuja biggrin.gif
Terhi
Kiitos kiitos. blush.gif Mukavaa, että useampi junnu oli tullut paikalle. smile.gif
-Saana-
Mitenkäs, oisko Oulun junnuilla kiinnostusta, jos pidettäis junnutreenit 1-2 kertaa ennen Oulu inttiä? tongue.gif
Triad
Hyvä Saana, olisin nimittäin kiinnostunut! smile.gif Koira on kokematon, niin senkin puolesta.
Quéta
Juu, täältä ainakin yksi innokas treenailia olisi tulossa. smile.gif

Suostuiskohan taas Terhi vetämään jotkut harkat? wink.gif
-Saana-
Pitää kysyä Terhiltä, itsekkin mietin et jos Terhi suostuis vetämään? wink.gif smile.gif
Terhi
Juu kyllä minä varmaan ainakin yhdet harkat ehtisin pitämään ennen inttiä. Ehdotelkaa päiviä niin minä katson, että mikä sopii smile.gif
Triad
Joku maanatai? Esim. 10.9 & 24.9?
Suiva
Mua kiinnostaisi myös tulla treenaamaan, Katrin ehdottamat ajat kävisivät ainakin minulle.
Quéta
LAINAUS(Triad @ 26.8. 2007, 10:19) *
Joku maanatai? Esim. 10.9 & 24.9?

Mää pääsisin ainakin tuolloin 10.9 tulemaan, mutta 24.9 on koeviikko joten silloin en pääse. wink.gif
peeve
Täälläkin yksi halukas osanottaja jos seuraan saa liittyä smile.gif maanantaisin on kyllä pitkään koulua ja illalla harrastus, mutta kyllä sieltä pari kertaa voi pois olla, eli esim. nuo katrin ehdottamat päivät sopisi minullekin ihan hyvin smile.gif
~Heidi
Täältäkin olisi yksi treenailija tulossa. Minullekin sopii nuo Katrin ehdottamat päivät. smile.gif
~Heidi
Kaltakarin Tiina voisi vetää meille junnutreenit viikolla 39 (syyskuun viimeinen viikko). Tiinalle sopivimmat päivät olisi tiistai 25.9, 18-20 välillä ja keskiviikko 26.9, 16-20 välillä. Sopisko junnuille jompikumpi noista päivistä ja noiden kellonaikojen väliltä? smile.gif Laitan Tiinalle sähköpostia, kun päivä ja kellonaika saadaan sovittua. Olisi kiva, jos mahdollisimman moni pääsisi treeneihin, koska isommalla porukalla on aina kivempi treenata! teehee.gif
-Saana-
Jep tosiaan puhuttiin tyttöjen kanssa sunnuntaina mätsärissä, et jos Tiina vetää tämän kuun viimeisellä viikolla treenit ja sit jos Terhi vetäis treenit lokakuun ekalla viikolla (=näyttelyviikko)?
peeve
Molemmat päivät sopii, mutta tiistai ehkä paremmin, ja aika on oikeastaan ihan sama smile.gif
Quéta
Vkolla 39 en ainakaan pääse tulemaan, koska meillä on juuri sillä viikolla koeviikko. dry.gif Kaikki mahdollinen ja mahdoton aika menee lukiessa.. ph34r.gif

Mutta sitten lokakuun ekalla viikolla pääsen kyllä tulemaan. smile.gif
peeve
Mullaki muuten koeviikko vko 39, mutta yritän silti päästä biggrin.gif
<Aino>
Joo mullaki viikolla 39 koeviikko. Jos ei oo hirveen kylmä niin voisin kyllä jokukerta tulla Fannin kanssa treenaamaan, sille ei oo koskaan pahitteeksi päästä hihnanjatkoksi.
Terhi
Moikka!
Niinkuin parille tytölle jo sanoinkin, minä voin pitää harkat näyttelyviikolla. smile.gif
Mulle käy ma, ti, ke ja to ja mieluiten klo.18-> Mulla loppuu työt viideltä, joten saatan ehtiä 17.30, mutta mieluiten siis kuudelta tai myöhemmin.
Ehdotelkaa paikkoja ja aikoja niin koitetaan saada semmoinen aika mikä sopii mahdollisimman monelle smile.gif
Anni-
Mulle käy kummallakin viikolla ainakin tiistai ja torstai, näyttelyviikolla myös keskiviikko. smile.gif
Kuuden jälkeen olis hyvä aika.. Haukkukeitaalla varmaan mahtuu pitämään treenit?
Toivottavasti saadaan treenit pidettyä. happy.gif
iiris_
Tulisin mielelläni, mutta pääsen tuolloin viikolla 39 vain tiistaina 18-20 välillä, ja kun ei ole koiraa, tai en ole vielä varma saanko. Mutta jos saan jostain koiran ja taiottua voisin tulla.
peeve
Mitenkäs, ketkä nyt pääsisivät ensi viikolla reenaamaan? Kaltakarin Tiinalle sopivat päivät olivat siis tiistai 25.9. klo 18-20 väliltä ja keskiviikko 26.9. klo 16-20 väliltä. Ilmeisesti monella oli tosiaan ensi viikko koeviikko, siksi siis nyt kartoittaisinkin tulijoita, koska mielestäni ei ole kovin järkevää kutsua ulkopuolista opettajaa jos tulijoita on esim. alle viisi rolleyes.gif vai mitä olette mieltä? happy.gif

Laitetaampa vaikka tällainen vakio listasysteemi, eli kopsatkaa lista ja pistäkää paremman päivän alle nimenne:

Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen

Keskiviikko 26.9:
Anni-
LAINAUS(peeve @ 17.9. 2007, 16:59) *
Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Keskiviikko 26.9:
~Heidi
Minulle sopii molemmat päivät ensi viikolla. Laitan nyt vaikka tuohon tiistain listaan nimeni. smile.gif

Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo

Keskiviikko 26.9:
annii
Mulle käy myös kumpi päivä vaan, mutta ehkä enemmän tuo tiistai smile.gif

Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
<Aino>
Joo, mulla on keskiviikkona koe ja ilmatkin käyny niin kylmäksi että jäädään mielummin Fannin kanssa kotosalle.
-Saana-
Tiistai 25.9:
Maija Laukkanen
Anni Pohjola
Heidi Salo
Anni Pihkakoski
Saana Pirinen

Voisko aika olla esim. 18-19? Entäpä missä treenataan?
Haukkis vois olla ihan hyvä paikka, mut tietääkö kukaan et onko siellä sillon treenejä?
Anni-
Haukkukeitaalle varmaan mahtuu, onhan siinä sitä tilaa. happy.gif Ei oikein muutakaan paikkaa ole? smile.gif
~Heidi
Juu, Haukkiksella kait ne pidetään (mutta mulla ei kyllä ole tietoa, että missä siellä mahtuu pitämään biggrin.gif). Tuskin muutakaan paikkaa löytyy. smile.gif Se 18-19 ois kyllä varmaan ihan hyvä aika, jos se kaikille sopii. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.