Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Merilevä
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
Annika
Ostin kesällä Mustista ja Mirristä ison purkin merileväjauhetta, ja huomasin että siinä on parasta ennen 10/06. Onko näissä siis todella näin lyhyt säilyvyysaika, vai onko se ollut suhtkoht vanha purkki jonka olen ostanut?
Entä voikohan jauhetta vielä käyttää, tai onko siitä mitään hyötyä, jos käyttää parasta ennen -päivän jälkeen?
Kääpiö-
Aika jännä huh.gif Meillä nimittäin on koirille merilevätabletteja ja rakkoleväuutetta, ja niissä molemmissa parasta ennen 2008 loppupuolella. Ja ostettu muistaakseni joskus alkuvuodesta..

Tuskin siitä mitään haittaa on jos sitä syöttää vanhana, mutta en sitten tiedä onko mainittavaa hyötyäkään.. dry.gif riippuu varmaan kaiketi miten vanhana syöttää..
peikkovuorelainen
Anteeksi tietämättömyyteni mut mihin merilevä auttaa?? lookaround.gif
Haluan aina tietoa kaikista aineista tai miten sen nyt sanoo et mihin mikäkin auttaa jne rolleyes.gif
Wanssu
Merilevä auttaa mm. pigmenttiin. Meillä korostui "ihanasti" koiran turkissa keksin väri... Eli tuo myös turkin väriä esille.
Suzy
Merilevässähän on runsaasti erilaisia vitamiineja yms. siksi kai sitä kuureina vain annetaankin. Merilevän sisällöstä löytää kaiken mitä siinä on. Itse huomasin ainakin, että koiran turkinlaatu parani selvästi, jopa kasvu. Minulla on muutama kuva, vain 1,5 kuukauden väliltä näyttelyssä, jossa toisessa koira oli sellainen kuin normaalisti, alle 2 vuotias, todella vähän karvaa ja ohutta, koira sai H:n. Merileväkuurin jälkeen turkkia rupes ihan yhtäkkiä tulemaan ihan kunnolla ja sen laatu parani tosiaan ja koira sai ERI:n.

Meillä Merilevää on tosi paljon, liiankin iso purkkia, vaikka ei kallis. En ole varma onko mennyt vanhaksi, ei ole kyllä kauean vanha, mutta säilynyt on hyvin tähän asti ja edelleen smile.gif
Annika
Joo kyllä tuokin ihan hyvältä näyttää ja tuoksu on sama kuin aiemminkin..aattelin vain että onko riitä hävinneet ravintoaineet ja vitamiinit, vai onko tuo pvm viitteellinen..?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.