Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Oulu KV 2006 kuvia
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Terhi
TÄÄLLÄ kuvia tämän päivän SM-osarista Oulun KV:sta. Osa on aika pahasti tärähtäneitä.

Halutessaan kuvia saavat käyttää esim. kotisivuilla kuvassa esiintyvät junnut, koiran omistaja tai koiran kasvattaja. Jos joku haluaa niin yksärillä/maililla voi pyytää isompia versioita. Kuvan yhteyteen liitettävä aina kuvaajan nimi: Terhi Reinikka

Huom! excl.gif Kuvia EI anneta virtuaalikenneleille excl.gif
Quéta
Hienoja kuvia Terhi! smile.gif

Jos jollakin sattuu olemaan kamerassaan kuvia minusta, niin olisin kiitollinen jos niitä joku viitsisi lähettää sähköpostiini? Kisasin molempina päivinä kk kettuterrierillä, beige jakku ja mustat housut päällä. Lauantaina numerolla 56 ja sunnuntaina numerolla 107. Kuvia voi lähettää osoitteeseen: reeta.tolonen@luukku.com
Parta^
Hienoja Kuvia Terhi!! thumbup.gif
Daraaa
Mulla on kanssa kuvia, vielä en jaksa nettiin laittaan. Niin shokissa osarivoitosta vieläkin wub.gif rolleyes.gif laugh.gif

Mutta Reeta, mulla on susta varmaan joku kuva tältä päivältä. Kuvakulmasta ja laadusta en tiedä, mutta siinä sinä olet biggrin.gif Laitan sulle huomenna emaililla.
Quéta
LAINAUS(Daraaa @ 8.10. 2006, 20:11)
Mulla on kanssa kuvia, vielä en jaksa nettiin laittaan. Niin shokissa osarivoitosta vieläkin wub.gif rolleyes.gif laugh.gif

Mutta Reeta, mulla on susta varmaan joku kuva tältä päivältä. Kuvakulmasta ja laadusta en tiedä, mutta siinä sinä olet biggrin.gif Laitan sulle huomenna emaililla.

Jos vain viitsit niin olisi todella kiva. wink.gif

Ja suuren suuret onnittelut muuten osarivoitosta! cool.gif
Daraaa
LAINAUS(Quéta @ 8.10. 2006, 22:13)
Jos vain viitsit niin olisi todella kiva. wink.gif

Ja suuren suuret onnittelut muuten osarivoitosta! cool.gif

Juu ei ole vaivaa smile.gif Saattaa olla useampikin kuin yksi, ainakin vilahtelet siellä täällä wink.gif
Ja kiitos paljon !! w00t.gif
¤janette¤
Jos jollakin olisi kuvia minusta niin olisi kiva biggrin.gif Kisasin lauantaina vanhemmissa mustavalkoisella salukilla ja pääsimme 12 parhaan joukkoon. smile.gif Jos löytyy kuvia voitta pistää mailiin janette_jalkanen@hotmail.com
Pisara
Hienoja kuvia! cool.gif Multa löytyy myös kuvia, laittelen tänne iltapäivällä.

¤janette¤: Mulla on sinusta ainakin yks kuva. smile.gif
¤janette¤
Pisara: Kiva smile.gif laita vaan mun mailiin tulemaan.
LimeLight
Kivoja kuvia Terhi! lainasin sulta muutaman, copyjen kera tietenkin smile.gif

Laittakaahan muutkin kuvia. Olisi kiva saada kun kameraa ei tosiaan ollut mukana.
verduli
Joo eli vaikka meni ihan penkin alle kisa,niin kai niitä kuvia olis silti kiva nähä.Eli su kisasin kerryllä,numerolla 101 ja olin vanhempien ensimmäisen ryhmän ensimmäinen.Jos joltain joku epämääräinenkin otos sattuu löytymään niin voi lähettää:Siiri_91@netti.fi wink.gif
-Tintti-
Kaverini otti kuvia sunnuntaina vanhemmista ja pistin niistä muutaman nettiin ja ne löytyy täältä

Jos löydät itsesi kuvasta ja haluat käyttää sitä sivuillasi tai jossain niin ilmota siitä mulle niin ilmotan kuvan ottaneelle.. Ja kuvassa on säilyttävä ehottomasti tuo kuvaajan nimi. Ja kuvan yhteyteen copyright merkinnät.
Tällaista kuvaaja toivoo smile.gif
.Sini.
Kivoja kuvia ! ! cool.gif Minusta ja Ticostakin löytyi muutama kuva, jota tulen varmaan kotisivuilla käyttämään copyjen kera smile.gif
pips_a
Sunnuntailta löytyy kaikista jatkoon päässeistä (ja jostain muista) kuvia!
Niin nuoremmistakin kun vanhemmistakin... huomenissa laitan näkyviin, nyt väsyttää niin, että pakko mennä korvaamaan univelkoja!
Ninnura
Täällä on muutama kuva lauantailta.
Daraaa
http://s6.photobucket.com/albums/y243/Aena...1&addtype=local

pari kuvaa. Huonolaatuisia ovat. Mulla on kuvat kaikista nuoremmista, mutta laadultaan ovat paljon karseampia kuin nuo esillä olevat. Unohdin laittaa oikeat säädöt kameraan rolleyes.gif

Niin ja alkuperäiset kuvat saa kun pyytää
italianG
Kiitoksia kuvista! Tosin meikäläisen rekku seisoo etutassut liian edessä ja oon itse ihan hehkeen hikinen..... biggrin.gif
-Saana-
Kivoja kuvia kaikilla! smile.gif

Löytyisikö keneltäkään kuvia minusta? Lauantaina kisasin karvattoman kiinanharjakoiran kanssa, päällä oli valkoinen jakku ja viininpunaiset housut ja päästiin n.13parhaan joukkoon. Sunnuntaina kisasin mustan portugalinvesikoiran kanssa, päällä taas valkoinen jakku ja ruskea liituraitahame. Nuoremmissa siis kisailin smile.gif

Jos joltain löytyy minusta kuvia, niitä saa laittaa osoitteeseen saana.pirinen [ÄT] mail.suomi.net (ei välejä).
pips_a
LAINAUS(-Saana- @ 10.10. 2006, 16:26)
Kivoja kuvia kaikilla! smile.gif

Löytyisikö keneltäkään kuvia minusta? Lauantaina kisasin karvattoman kiinanharjakoiran kanssa, päällä oli valkoinen jakku ja viininpunaiset housut ja päästiin n.13parhaan joukkoon. Sunnuntaina kisasin mustan portugalinvesikoiran kanssa, päällä taas valkoinen jakku ja ruskea liituraitahame. Nuoremmissa siis kisailin smile.gif

Jos joltain löytyy minusta kuvia, niitä saa laittaa osoitteeseen saana.pirinen [at] mail.suomi.net (ei välejä).

multa löytyy sunnuntailta wink.gif
-Saana-
LAINAUS(pips_a @ 10.10. 2006, 17:55)
multa löytyy sunnuntailta wink.gif

Kehtaatko laittaa mulle tulemaan sähköpostilla tuohon edellämainittuun s-postiosoitteeseen? smile.gif
LimeLight
Minusta myös,jos on kuvia niin laittakaahan sähköpostia smile.gif
mariksal@yahoomail.com

Eli vanhemmissa kisasin, molempina päivinä dalmatiankoiran kanssa. Sunnuntaina sijalle 4.
annamurr
Hienoja kuvia kaikilla!

Olisko kellään kuvia musta? Kisasin lauantaina sheltillä ja päällä oli ruskea jakku ja farkut, sunnuntaina kisasin mustalla belkkarilla ja päällä oli ruskea jakku ja mustat housut. Nuoremmissa olin. Jollaki jos on niin jos viitsis lähettää annauusitalo @ luukku. com ( välit pois ) . smile.gif
Omppo
Terhi ja Krisse, kiitos, kopsasin teiltä molemmilta smile.gif Hyvät kuvat, käytän myös sivuilla copyjen kera flowers.gif
Juli_rt
^^ Kiitti Pisara tuosta yhestä kuvasta wink.gif

Jos jollakin on vielä minusta kuvia voi lähettää julia.pekkala@jippii.fi Olin launtaina welsh corgi cardiganin kanssa vanhemissa ja sunnuntaina pemulla.
~PeiKko~
Daraaa: Saanko pistää copyillä sivuille tuon kuvan musta havan kanssa?
Ja mikä kuvaajan nimi on? teehee.gif
marim
Tepa: voisinko saada spostiin nuo kuvat joissa on omppo ja dobberi?kiitos=)

mari_moisala@hotmail.com

ja jos jollakulla muullakin on niin kiitämmä ja kumarramma lunan kanssa kuvista wub.gif
Daraaa
LAINAUS(~PeiKko~ @ 13.10. 2006, 14:24)
Daraaa: Saanko pistää copyillä sivuille tuon kuvan musta havan kanssa?
Ja mikä kuvaajan nimi on? teehee.gif

Juu totta kai. Kuvat on ottanut Saana Telkkälä
-Maija-
LAINAUS(Daraaa @ 9.10. 2006, 21:35)
http://s6.photobucket.com/albums/y243/Aena...1&addtype=local

pari kuvaa. Huonolaatuisia ovat. Mulla on kuvat kaikista nuoremmista, mutta laadultaan ovat paljon karseampia kuin nuo esillä olevat. Unohdin laittaa oikeat säädöt kameraan rolleyes.gif

Niin ja alkuperäiset kuvat saa kun pyytää

Mä otin Saana sen yhen kuvan musta. copyt tietty sulle:)
pips_a
LAINAUS(-Nanzu- @ 11.10. 2006, 15:16)
Hienoja kuvia kaikilla!

Olisko kellään kuvia musta? Kisasin lauantaina sheltillä ja päällä oli ruskea jakku ja farkut, sunnuntaina kisasin mustalla belkkarilla ja päällä oli ruskea jakku ja mustat housut. Nuoremmissa olin. Jollaki jos on niin jos viitsis lähettää annauusitalo @ luukku. com ( välit pois ) . smile.gif

kelläs sheltillä kisasit jos saa kysäistä ? ? ? smile.gif
-Saana-
^Annan puolesta vastaan, Anna kisasi Ricolla (Paimenneidon Special Ancient) smile.gif
pips_a
LAINAUS(-Saana- @ 6.11. 2006, 21:41)
^Annan puolesta vastaan, Anna kisasi Ricolla (Paimenneidon Special Ancient) smile.gif

aa okei smile.gif kiitos
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.