Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Luokkasiirrosta
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Lapphund
Niin, elikkä etenettekö seuraavaan luokkaan heti saatuanne ensimmäisen 1.tuloksen, vai keräättekö niitä kenties 3 kpl? Luin jostain, että kolmesta 1.tuloksesta saisi jonkinlaisen luokkanousumitalin. Minkäköhänlainen, piitäkö erikseen "tilata" jostain, vai saako suoraan paikan päältä?

-kiitos-
>tinja<
Mä taas luin jostain että niitä 1tuloksia tarvii 2 niin saa sen mitalin tongue.gif Tosin en sitten tiedä. Itse aiotaan kyllä hakea ekaks 3 ykköstulosta, niin näkee sitten ainakin miten koira asiat jo osaa, eikä tarvitse avossa enää huomata, että eihän tuo koira tuota osaakaan.. tongue.gif ei kovin ymmärrettävää tekstiä, vai biggrin.gif?
Lapphund
mäyräkoira-89: juu, empä oo varma, saattaahan se olla kaksikin. smile.gif
Kisaatko muuten tokossa mäyriksellä? Varmasti mielenkiintosta kouluttaa mäyristä tottelevaisuuteen, vaikka kyllähän se varmasti hyvällä koulutuksella onnistuukin. smile.gif Oon vaan aina saanut sellasen kuvan, että kyseessä olisi aika itsepäinen rotu. Mutta hyvähän se vaan on, jos saa vähän rotuvaihtelua tokoonkin. wink.gif
Onnea kisoihin!!
>tinja<
Juu, mäyriksellä mäyriksellä wink.gif Itsepäisyys riippuu aika paljon yksilöstä, esim. Judo (jolla oon nyt 1 kokeisiin menossa) on sen verran toimintaa rakastava, että sen kouluttaminen on kyllä ollut aika helppoa, verraten esim. toiseen koiraani Jadeen, joka on vieraita kohtaan aika pidättyväinen. Nuorimmainen Oodi taas on semmonen sählä, että kun tarpeeksi sille lörpöttelee, niin raukka on ihan että "saanko mä tehdä, saanko?" Mäyriksenkin tokohalukkuus riippuu ainakin meillä päivästä, sateella se on vähän vaikeampi juttu. Onnea teillekin kisoihin wink.gif smile.gif
Lapphund
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 7.8. 2003, 21:11)
Juu, mäyriksellä mäyriksellä wink.gif Itsepäisyys riippuu aika paljon yksilöstä, esim. Judo (jolla oon nyt 1 kokeisiin menossa) on sen verran toimintaa rakastava, että sen kouluttaminen on kyllä ollut aika helppoa, verraten esim. toiseen koiraani Jadeen, joka on vieraita kohtaan aika pidättyväinen. Nuorimmainen Oodi taas on semmonen sählä, että kun tarpeeksi sille lörpöttelee, niin raukka on ihan että "saanko mä tehdä, saanko?" Mäyriksenkin tokohalukkuus riippuu ainakin meillä päivästä, sateella se on vähän vaikeampi juttu. Onnea teillekin kisoihin wink.gif smile.gif

Mihinkä päin ootte nyt lähössä kisaamaan? smile.gif

Minkä ikäsenä te muut alottelette kisaamisen? Meidän neiti on nyt reilut 1, 5 vuotta, ja mun mielestä se olis kyllä kohta kisavalmis...
>tinja<
Hyvinkäälle huomenna wink.gif Judo on vähän yli 3 eli kyllä mäykin koulutus kestää laugh.gif
Rhea
Kahdella ykköstuloksella saa mitalin.

Ekoihin Toko-kokeisiin menossa 23.8...
Lapphund
LAINAUS(Rhea @ 10.8. 2003, 09:48)
Kahdella ykköstuloksella saa mitalin.

Jaha, mä olen sitten vaan käsittänyt väärin. Tiedättekös, mistä se ko. mitali lunastetaan?
>tinja<
sieltä kokeesta mun ymmärtääkseni, tänään oltiin kokeissa ja kun pallo unohtui niin judolta unohtui seuraus biggrin.gif sen on aina ennen kun menee jonnekin möllitokoon tms pakko saada riehua pallolla, mutta ei tänään, joten seurauksista nollat rolleyes.gif näin käy helposti mäykin kanssa tongue.gif
Pisteitä uskomattomat 81!!! laugh.gif
#Jossu#
Joo, mitalin saa 2 1. pisteistä. smile.gif Mitali annetaan palkintojen jaon yhteydessä. Kannattaa varautua, se ei näytä mitalilta, vaan on enemmänkin avaimenperän näköinen, ihan tosi! biggrin.gif
Luokkaa saa vaihtaa, kun on saanut 1 ykköspisteet, mutta pakollinen vaihto tulee kolmien 1. pisteiden jälkeen. smile.gif
>tinja<
Joo mä oon vähän kuullu että se on sellanen suunnilleen 2 euron kokonen wink.gif
#Jossu#
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 10.8. 2003, 20:29)
Joo mä oon vähän kuullu että se on sellanen suunnilleen 2 euron kokonen wink.gif

Suunnilleen! biggrin.gif
>tinja<
Vois nyt olla semmonen iiiiso rolleyes.gif
#Jossu#
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 11.8. 2003, 22:04)
Vois nyt olla semmonen iiiiso rolleyes.gif

Niimpä, mä ajattelin, et se on sellanen mitali.. blink.gif
>tinja<
Arvaa sit, ajattelinks mä - kunnes totuus tuli ilmi blink.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 12.8. 2003, 20:17)
Vois nyt olla semmonen iiiiso  rolleyes.gif

no parempi se on kui ei mitää, vai? wink.gif
>tinja<
Joo, on se biggrin.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 13.8. 2003, 13:47)

Joo, siis ei mitään moitteita, olishan se varmasti kaikkien mielestä kiva jos olis iso.. biggrin.gif innocent.gif stupid.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 14.8. 2003, 13:49)

Joo, siis ei mitään moitteita, olishan se varmasti kaikkien mielestä kiva jos olis iso.. biggrin.gif innocent.gif stupid.gif

varsinkin sellanen jolla vois leveillä biggrin.gif mullapa on tällanen ja näitä ei ihan kaikki saa tyylillä, no ei nyt sentää. mut tietty ois kivompaa jos ois isompi ei ainakaan häviäis

Nimimerkki en tiedä missä se on innocent.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 14.8. 2003, 15:09)
LAINAUS(#Jossu# @ 14.8. 2003, 13:49)

varsinkin sellanen jolla vois leveillä biggrin.gif mullapa on tällanen ja näitä ei ihan kaikki saa tyylillä, no ei nyt sentää. mut tietty ois kivompaa jos ois isompi ei ainakaan häviäis

Nimimerkki en tiedä missä se on innocent.gif

Joo,, biggrin.gif Mulla on tallessa, pokaalien kanssa samassa hyllyssä.. innocent.gif
>tinja<
saatas vaan mekin joskus tommonen wink.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 14.8. 2003, 19:18)
Joo,, biggrin.gif Mulla on tallessa, pokaalien kanssa samassa hyllyssä.. innocent.gif

hitsi oisimpa mäkin laittanu sen jonnekkin paikkaan josta sen löytäis blink.gif
>tinja<
LAINAUS(Delibes's @ 15.8. 2003, 10:33)
LAINAUS(#Jossu# @ 14.8. 2003, 19:18)

Joo,, biggrin.gif  Mulla on tallessa, pokaalien kanssa samassa hyllyssä.. innocent.gif

hitsi oisimpa mäkin laittanu sen jonnekkin paikkaan josta sen löytäis blink.gif

No, kyllä mäkin sen heti onnistun hukkaamaan jos joskus saadaan rolleyes.gif
#Jossu#
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 14.8. 2003, 21:49)
saatas vaan mekin joskus tommonen wink.gif

Varmasti saatte!! biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(#Jossu# @ 18.8. 2003, 20:22)
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 14.8. 2003, 21:49)
saatas vaan mekin joskus tommonen  wink.gif

Varmasti saatte!! biggrin.gif

Mekö? Hahaha tongue.gif Vielä kun saataisiin niistä liikkeistä jotain pisteitä... wink.gif Siis muustakin kun luoksetulosta ja maahanmenosta suurinpiirtein wink.gif
Delibes's
mäykki: mites teillä on sit tokos menny?
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 19.8. 2003, 11:42)

Tinja on käyny vasta yhessä kokeessa ja sai yli 80 p.? huh.gif Olikos se niin? blush.gif
>tinja<
LAINAUS(#Jossu# @ 19.8. 2003, 13:50)

Tinja on käyny vasta yhessä kokeessa ja sai yli 80 p.? huh.gif Olikos se niin? blush.gif

Joo, hurjat 81 pistettä! Mä en ymmärtäny ton armeijaseurauksen päälle, jonka päälle taas se tuomari tuntu ymmärtävän rolleyes.gif
>tinja<
Niin ja paikalla makuussa yks koira pilas muiden suoritukset, 6 koirasta 5 0 ja 1 vitonen. Tuomarin kommentit tälle viitosen saaneelle "Se istumaan noustuaan osoitti kyllä äärimmäistä tottelevaísuutta kun ei lähtenyt muiden perään" Äärimmäistä ja 5 tongue.gif
#Jossu#
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 19.8. 2003, 17:34)
Niin ja paikalla makuussa yks koira pilas muiden suoritukset, 6 koirasta 5 0 ja 1 vitonen. Tuomarin kommentit tälle viitosen saaneelle "Se istumaan noustuaan osoitti kyllä äärimmäistä tottelevaísuutta kun ei lähtenyt muiden perään" Äärimmäistä ja 5 tongue.gif

Ihan kiva! biggrin.gif tongue.gif
Delibes's
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 19.8. 2003, 17:32)

Joo, hurjat 81 pistettä! Mä en ymmärtäny ton armeijaseurauksen päälle, jonka päälle taas se tuomari tuntu ymmärtävän rolleyes.gif

eiköhän se siitä parane wink.gif
>tinja<
LAINAUS(Delibes's @ 20.8. 2003, 11:30)
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 19.8. 2003, 17:32)

eiköhän se siitä parane wink.gif

Joo, eiköhän se - jos pallo on taskussa tongue.gif Oikeesti, mulla on aina treeneissä pallo taskussa ja neiti mäyris tietää sen ihan hyvin kanssa, voi sitä räkytyksen määrää jos häneen ei katsota liikesuoritusten välillä wink.gif
Delibes's
ai pallo hullu mäykky biggrin.gif meidän kultsu on hulluna pehmoleluihin

Tässä yksi esimerkki biggrin.gif niitä on saatava vähintään kaks kerrallaan suuhun rolleyes.gif biggrin.gif
>tinja<
Meillä niitä palloja pitää yrittää änkeä kaks suuhun, vaikka neiti tietää ettei mahdu! biggrin.gif
#Jossu#
Huippu kuva Delibes's! wub.gif biggrin.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 21.8. 2003, 19:59)
Huippu kuva Delibes's! wub.gif biggrin.gif

eiks ookki biggrin.gif oikee pehmokoira wub.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 22.8. 2003, 09:51)
Huippu kuva Delibes's! wub.gif  biggrin.gif

Meillä Nipsu on taas tennispallo hullu.. biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(#Jossu# @ 22.8. 2003, 15:19)
LAINAUS(Delibes's @ 22.8. 2003, 09:51)
Huippu kuva Delibes's! wub.gif  biggrin.gif

Meillä Nipsu on taas tennispallo hullu.. biggrin.gif

wink.gif Nipsussa ja Judos on samaa
Delibes's
mun sedän kultsut o hullui kaikkiin leluihin tongue.gif
coton.fan
Mä en ollu tietoinen asiast...nytpä oon smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.