Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ensimmäinen on ilmestynyt...
Puskaradio > Puskis > K-18
tizzian
...siis mainos tuonne ylös. Piti oikein hetki ihmetellä että miksi tuli sellainen tunne ettei kaikki ole ikäänkuin "kohdallaan" biggrin.gif Kuinkahan tiheään nuo mahtaa vaihtua...?

Tiz,
tikusta asiaa whistling.gif
s-ml
Jep, mutta luin tuon etusivun;

tuhansia värikuvia menehtyneistä koirista

hetken jo mietin.. smile.gif
Lamppu
Siis hä?! Mikä mainos? Emmä mitään näe... Pitää siis vissiin tosiaan mennä näkötarkastukseen.
abc
laugh.gif nyt kyllä puhkesin nauruun TIZZIANIN kummasteluun ja että heti koht perään oottelee jo seuraavaa mainosta smile.gif .

Se on, kas, sellainen juttu, että nyt on aivan ilmiselvästi ajateltu Sinua ja vain Sinua. Minäkin ylläpitäjänä oisin tehnyt saman tempun, kun olisin huomannut, että aika usein se Tiz kokee yksinäisyyttä ja kaipailee seuraa, siis täällä puskassa rolleyes.gif . Nyt on ainakin ajanvietettä hiljaisille hetkille, kun oottelet mainosten vaihdosta, jollei kukaan muista tulla muita juttuja kirjoitteleen wink.gif .
KatiT
Vaikka kuin päivitän ja päivitän, niin ei mulla IE:llä näy. Mozilla näyttää kyllä, kun ihan erikseen piti kattoa tuota ihmettä smile.gif
Lamppu
Aaa... Nyt tajusin... Ihan siis KoiraUutisissa asti...
Cee
LAINAUS(KatiH @ 12.10. 2006, 20:35)
Vaikka kuin päivitän ja päivitän, niin ei mulla IE:llä näy. Mozilla näyttää kyllä, kun ihan erikseen piti kattoa tuota ihmettä smile.gif

No ei kai nyt missään enää sivuja tehdäkkään IE:tä varten! Kaikki itseään hiemankin kunnioittavat ihmiset käyttää aina mozillaa. Jos sinäkin olisit, et olisi koko ongelmaa edes huomannut biggrin.gif

Cee
KatiT
Mä käytän molempia. Enemmän IE:tä, vaikka se varsin halveksittavaa onkin laugh.gif
tizzian
abc ne on katsos noi hyvät provikat... whistling.gif
No eipä sentään, mutta kun kolmisen viikkoa ollut sairaslomalla - tuleeko siitä tosiaan jo niin kauan?!- ja on taas rantautunut omaan tyhjään murjuun jota kodiksikin kutsutaan niin sitä heittäytyy jo suorastaan epätoivoiseksi biggrin.gif

MinnaR en minä tiedä mitään siitä mitä koirauutisten etusivulla on lookaround.gif ei ole tullut hetkeen käytyä!

LAINAUS
Mä käytän molempia. Enemmän IE:tä, vaikka se varsin halveksittavaa onkin laugh.gif

Eipä tule enää paljoa tuota Ie:tä käytettyä, mutta tietyssä mielessä siinä kyllä on omat etunsa...

Ps. Se mainosta mainostanut mainos oli kyllä paremmin näihin väreihin sointuva...
Hugis
Aika hyvä koira valittu tuohon mainokseen malliksi biggrin.gif
abc
LAINAUS(s-ml @ 12.10. 2006, 20:28)
tuhansia värikuvia menehtyneistä koirista

No nyt välähti, miten s-ml oli mainoksen lukenut laugh.gif . Jouduin tässä hieman hämmennykseen, sillä luulin, että mun koneen etusivun teksti olisi kirjoitettu toisin kuin s-ml:llä biggrin.gif .
tizzian
Eräs täällä omaa hieman samantyylin tavan lukea - ja uskokaa pois; se ei ole hyvä tapa kaivertajalle innocent.gif
s-ml
Hienoa abc, arvelinkin, että sinä sen keksit smile.gif siis tiedoksi muillekin; koirauutisten etusivulla olevaa tekstiä tarkoitin. Ei tuo ylhäällä oleva mainos.
Siellä lukee oikeasti "tuhansia värikuvia menestyneistä koirista", ja minä luin menehtyneistä laugh.gif
Lamppu
LAINAUS(KatiH @ 12.10. 2006, 20:35)
Vaikka kuin päivitän ja päivitän, niin ei mulla IE:llä näy. Mozilla näyttää kyllä, kun ihan erikseen piti kattoa tuota ihmettä  smile.gif

Siis näin mullakin. Siks mä sitä tajunnu blush.gif Mut eipä tarvi kattella mainoksia kun käyttää IE:tä!

^ Tuota "menehtyneitä" mainosta minäkin tuijotin...
abc
LAINAUS(Hugonmami @ 12.10. 2006, 20:59)
Aika hyvä koira valittu tuohon mainokseen malliksi  biggrin.gif

Hugonmami, musta kuva ei ole aika hyvä, vaan se on suorastaan yksi onnistuneimpia, mikäli vielä tunnistan rodun oikein wub.gif .
Hugis
abc, kyllä tunnistat smile.gif Mulle se on vaan aika hyvä, kun olisin keksinyt vielä paremman wub.gif
Kehäkettu
LAINAUS(MinnaR @ 12.10. 2006, 21:24)
Mut eipä tarvi kattella mainoksia kun käyttää IE:tä!

Vähän harmi tietty mainoksesta maksaneille, että arvioisin 50% vähintään, jotka selailee IE:llä, ei näe mainosta, ts. puolet mainoksen kohderyhmästä jää ulkopuolelle, kun ei sivujentekijä tee koodia niin, että se olisi validia toisillakin selaimilla kuin Mozillalla.
Cee
Tuskinpa se mainoksen maksajaakaan harmittaa, koska maksava taho pyrkii tod.näk. kohottamaan imageaan myymällä tuotteitaan vain fiksuille nettikäyttäjille..
Eli saattaa olla, että mainoksen maksaja on nimenomaan pyytänyt, että mainos näkyisi ainoastaan sivistyneille ja edistyksellisille Mozillakäyttäjille!
Juu, niin sen täytyy olla...

Cee
toiskan muori
Hugonmami
en tiedä koska olisin ollut niin iloinen jostakkin kuvasta kun nyt tuosta "päänsärkyisestä" bordoosta.

Ihanaa thumbup.gif
ihan tuntuu että kaikki alkaa olla ennallaan rolleyes.gif
KatiT
^^Niin Ceemäinen teoria taas laugh.gif

Mutta tosi upea musta maski tuolla mainoskoiralla...
Hugis
LAINAUS(toiskan muori @ 12.10. 2006, 21:54)
Hugonmami
en tiedä koska olisin ollut niin iloinen jostakkin kuvasta kun nyt tuosta "päänsärkyisestä" bordoosta.

Ihanaa thumbup.gif
ihan tuntuu että kaikki alkaa olla ennallaan rolleyes.gif

Kiitos blush.gif Hetken aikaa jouduin miettimään, että mikä ihmeen "päänsärkyinen bordoo", mutta sitten hitaampikin tajus laugh.gif laugh.gif Siltähän se "pitaleipämies" kyllä kovasti näyttää thumbup.gif
abc
Jopas toiskan muori ihan vallattomaksi heittäytyi; päänsärkyinen bordoo laugh.gif .

Kyllä Hugiksen Hugo on tosi rakastettu, lempinimiäkin satelee mitä hauskimmissa muodoissa wub.gif .
LaRa & Olli
Nyt alkaa tuo mainos jo vähän hämäämään, kun se jokasivulla mööllöttää, mutta kaipa siihen tottuu...

Ai niin ja IE toistaa mulle oikein hyvin nuo KoiraSet osto-ohjeet. Mozillaa tms. kun ei työkoneelle ole lupa asentaa niin tyydyttävä on tähän! Ehkä vähän sitten olen antiikkinen, mutta siihen tottuneena kotonakin tulee käytettyä! unsure.gif
toiskan muori
Nyt pitäisi näkyä mainos kaikilla.

Mutta näillä sivuilla käyviä sellaisia jolla ei ole Mozilla on vain noin 70 % ei siis jotakin sitä yli 90 %.

Pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, Ceen mielipiteeseen viitaten, että täällä keskustelevat ovat keskimääräistä fiksumpia cool.gif

Mutta nyt mainos aukeaa kaikille rolleyes.gif
Lamppu
Huomattu... smile.gif
Kehäkettu
LAINAUS(toiskan muori @ 16.10. 2006, 11:59)
Nyt pitäisi näkyä mainos kaikilla.

Mutta näillä sivuilla käyviä sellaisia jolla ei ole Mozilla on vain noin 70 % ei siis jotakin sitä yli 90 %.

Pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, Ceen mielipiteeseen viitaten, että täällä keskustelevat ovat keskimääräistä fiksumpia cool.gif

Mutta nyt mainos aukeaa kaikille rolleyes.gif

Hähä, rollailet meille IE-käyttäjille! laugh.gif Ja mainos näkyy, kits!

Ei täällä vissiin kukaan muu mitään prosentteja heitelly kuin minä (tai sitten niitä on jossain muissa keskusteluissa), ja mäkin puhuin varovasti vaan yli 50stä...

Mä surffaan ja näillä näkymin tulen surffaamaankin IE:llä, koska se ei ole mulle ikinä aiheuttanut mitään ongelmia, kun taas FF joissakin kohtaa suorastaan raivostuttavasti pykii - ihan pikkujuttuja, ja taatusti tottumiskysymyksiä, mutta ei mua saa vakuutetuksi vaihtamaan, ennen kuin mua itteeni kohtais joku viruskatastrofi, eli tuskin ihan heti.

Ihan niin paljon parempi ja auvoiseksi tekevämpi en vaan ole kokenut Mozillan olevan, kuin siitä puhutaan, vaikka toki kaikki faktat tiedänkin sen puolesta.
Cee
LAINAUS(Kehäkettu @ 16.10. 2006, 19:48)
Hähä, rollailet meille IE-käyttäjille! laugh.gif Ja mainos näkyy, kits!

Ei täällä vissiin kukaan muu mitään prosentteja heitelly kuin minä (tai sitten niitä on jossain muissa keskusteluissa), ja mäkin puhuin varovasti vaan yli 50stä...

Mä surffaan ja näillä näkymin tulen surffaamaankin IE:llä, koska se ei ole mulle ikinä aiheuttanut mitään ongelmia, kun taas FF joissakin kohtaa suorastaan raivostuttavasti pykii - ihan pikkujuttuja, ja taatusti tottumiskysymyksiä, mutta ei mua saa vakuutetuksi vaihtamaan, ennen kuin mua itteeni kohtais joku viruskatastrofi, eli tuskin ihan heti.

Ihan niin paljon parempi ja auvoiseksi tekevämpi en vaan ole kokenut Mozillan olevan, kuin siitä puhutaan, vaikka toki kaikki faktat tiedänkin sen puolesta.

Mä puhuin aikanaan IE:n 90% markkinaosuudesta, joka silloin olikin tosiasia.
Tosin itse jo silloin kuuluin internetin kermaan, joka käytti Mozillaa..

Ja kuten olen ennenkin todennut, musta tulee Linux -käyttäjä ennemmin tai myöhemmin, koska he ovat nykyisä internetin sitoutumatonta aatelistoa.

Cee
mammanpoika
Opera is the best wink.gif
tizzian
^No täällä tuli koneen vaihdon myötä loikattua niin likeltä nuotiota että roihahti kettu tuleen ja opera katosi jonnekin sankan savun sekaan eikä ole vielä palannut näkösälle...
s-ml
LAINAUS(Cee @ 16.10. 2006, 17:25)
Tosin itse jo silloin kuuluin internetin kermaan, joka käytti Mozillaa..

Ja kuten olen ennenkin todennut, musta tulee Linux -käyttäjä ennemmin tai myöhemmin, koska he ovat nykyisä internetin sitoutumatonta aatelistoa.

Cee

Tervetuloa kermasta aatelistoon smile.gif
Toivoo; mozillakäyttäjä alusta asti ja Linux ubuntu toisella koneella
smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.