Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tampereella agility treenejä?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Wheaten
Käykö kukaan tampereen alueella agility reeneissä, minne mahtuis yks tämmönen täysin kokematon ja arkitottelevainen pari mukaan?
Kun me ollaan tosi kiinnostuneita agilitystä, ja stella on siinä aika hyvä ja tosi innokas, mitä nyt ollaan A-estettä ja korkeusestettä muutama kerta koitettu (ja koiraleirillä rengas ja putki meni oikein sutjakkaasti) mutta kun Tampereen koirakerhon sivuja ei päivitellä kovinkaan tiheään ja muutenkin, en tiedä mistä saisin tietoa alkavista tai käynnissä olevista kursseista, niin olisiko ketään asian tuntevaa joka voisi autella meitä tietämättömiä? Kiitoos ystävät! :>
<Iida>
Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä seuroihin niin saat helpoiten ja nopeiten vastauksen.
Jettis
Tampereen seudun seuroja:

TAMSK
TAKUT
YLÖKK
LEVEK
kada
Tässä itsekkin hingun agiin mukaan, tosin meillä pitää odottaa vielä 4 kuukautta että vuosi tulee koiralle täyteen. Mutta mitä olen seurannut niin, keväisin on agi haku päällä aloittelijoille, sekä TAMSK että Takuihin (YLÖKK, LEVEK ja NOKIAsta en tiedä, mutta uskoisin myös että keväisin) . TAMSK järjestää pienen kokeen ja sieltä valkataan "parhaimmat/lupaavimmat" mukaan (käsitykseni saa korjata, tässä uskossa itse olen), Takut ainakin sivuillaan mainostivat että kaikki halukkaat pääsevät.
Liewec
Tamskilla kursseille on karsintakoe, joka sisältää luoksepäästävyyden, luoksetulon, pätkän seuraamista ja leikkimistä (einakin silloin kun itsesen suoritin). Seuraamisen ei oletettu olevan tokoseuraamista, mutta siitä sai tietenkin parhaimmat pisteet.
Any
Levekillä on alkeiskursseja ainakin keväisin, mutta en ole varma onko muulloinkin. Lähinnä se kai menee ihan kiinnostuksen mukaan, eli uusia ryhmiä perustetaan jos on riittävästi kiinnostuneita koirakoita ja jos löytyy halukas kouluttaja vetämään treeenejä. Eli alkeiskurssien alkamisesta ei nettisivuilla yleensäkään ilmoiteta, vaan täytyy itse ottaa yhteyttä ja ilmoittaa olevansa kiinnostunut alkeiskurssista. Ja LeVeK on siis Lempäälän- ja Vesilahden Koirakerho.
iikku
Takuihin otetaan lisää jäseniä sen mukaan miten treeniryhmissä on tilaa. Kesällä järjestettiin 5 kerran alkeiskurssi. Muuten treenaillaan omissa treeniryhmissä, tällä hetkellä taitaa olla vain yksi alkeistason ryhmä missä esmes minä koirani kanssa treenaan. Mutta meidänkin ryhmässä on jo pitemmälle edenneitä, mutta jokainen treenaa oman tason mukaan. Eli mitään 10 kerran kussia ei ole, vaan treenaus on ei-kurssimuotoista. Mukaan pääsee vaikka kesken vuoden. Jäseneksi haetaan vapaamuotoisella hakemuksella minkä hallitus käsittelee.

Itse liityin Takuihin kesällä, joten en kauheasti osaa kertoa toiminnasta, mutta näin olen itse toiminut ja edennyt. Nettisivuilta löytyy lisää tietoa: www.takut.net
Talvellakin treenataan

Takut on siis Tampereen Koiraurheilijat ry
Jettis
LAINAUS(Any @ 16.10. 2006, 15:08)
Ja LeVeK on siis Lempäälän- ja Vesilahden Koirakerho.

Pakko nyt nussia pilkkua, anteeksi, mutta eikös LeVeK muuttanut nimensä ja on nykyisin virallisesti pelkästään LeVeK, eli ei enää Lempäälän ja Vesilahden koirakerho?

Tarkistin vielä sivuilta. LeVeK Ry. on "koirakerho, joka järjestää koulutusta ja muuta koiraharrastustoimintaa Lempäälän ja Vesilahden alueiden koiraharrastajille." biggrin.gif
Any
^Jaa no minä en ainakaan ole asiasta kuullut, vaikka jäsen olenkin, mutta ihan sama... Mutta kyllähän toi nimi edelleen tulee sanoista Lempäälän ja Vesilahden koirakerho ja käytännössähän se on Lempäälän ja Vesilahden alueella asuville tarkoitettu, vaikka sinne kyllä kulkeekin paljon porukkaa muilta paikkakunnilta.
Omppo
Kyllä LeVek on ihan suora lyhenne sanoista Lempäälän ja Vesilahden koirakerho. Kenttä kyllä sijaitsee Lempäälässä.
Jettis
LAINAUS(Omppo @ 21.10. 2006, 20:14)
Kyllä LeVek on ihan suora lyhenne sanoista Lempäälän ja Vesilahden koirakerho. Kenttä kyllä sijaitsee Lempäälässä.

Siitä se on munkin mielestä aikoinaan tullu, mutta se on kai vaihettu pelkäks levekiksi. Kun meiän agilitytuttuja on levekissä ja ne aina valittaa jos joku kuuluttaja meinaa kisoissa sanoa että se ja se Levekistä eli siis Lempäälän ja Vesilahden koirakerhosta. wink.gif Oon joskus kysynyt asiasta niiltä ja sanoivat että se on nykyään pelkkä LeVeK eikä enää Lempäälän ja Vesilahden Koirakerho. En kyllä tiedä miksi näin tai sitten näille on jostain muuten vaan tullut pinttymä ettei sitä saa heidän mielestään sanoa muulla kuin lyhenteellä. biggrin.gif

Tiedä häntä, mutta luulisi näiden tietävän, kun ovat tosi aktiivisesti siellä mukana... biggrin.gif
Omppo
^ Kyllä sitten on jossain kohtaa tiedonkatkos, kun hommasta ei ole julkisesti pahemmin huudeltu. Ja ne seurojen nimethän tulee kirjata suoraan siihen ilmoittautumislomakkeeseen, että sen suhteen...

Edit: Jees, näköjään olisi muutos, eli LeVek ei enää tulekaan suoraan mistään sanoista lyhennettynä seuran nimenä, vaan on ihan vain seura nimeltä LeVek. Vaikutusalue tosin on edelleen sama, Lempäälä ja Vesilahti, joten se ei muuta asiaa miksikään.
kada
Missäpäin Lempäälää LeVek on ja missäpäin pidetään treenit? Itse asun 100 metriä Lempäälän rajasta mutta Treen puolella.. ajateelin josko se ois jossain siinä lähellä biggrin.gif Parhaillaan etsin seuraa mihin keväällä liittyisin..
Omppo
Vieläköhän treenaisivat Vesilahden puolella?

Karttaa löytynee LeVekin kotisivuilta, http://kotisivu.mtv3.fi/levek
Any
^Lempäälän puolella treenaataan.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.