Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pomeranian keskustelua 2.
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2
NooorA
Okei.Kiitos tiedoista. happy.gif
HoneyDream
Kiitos kiinanpommi linkistä! happy.gif

Retu-97: Mulla ei ainakaan ollut tiedossa tuo pienpystykorva-foorumi tms. Tästä lähtien osaan varmaan katsoa sitten nuo tulokset sieltä. Pelkästään googlettamalla on noita tuloksia hieman hankala löytää.
Pisara
Millanen oli tuo tuomari? cool.gif .
Ompa erikoista, ettei yhtään Linnanhaltijan pommia ohmy.gif .
NooorA
Jep, Ihme että pomeraniaa ei ollut bis kehässä. rolleyes.gif
Pisara
Itse harmittelin oikeastaan sitä, ettei se pommi sijoittunut RYP-kehässä. Taitaa olla, että monet niistäkin tuomareista pitää isoimmista, ja niiden mielestä myös näyttävimmistä koirista enemmän.
NooorA
Niin,itse harmittelin että kun junnuissa se tuomari otti vaan konekoiria. wink.gif
Mutta harmittaa myös se että pommi ei ollut Bis kehässä . Tai oikeastaan mikään pommi. unsure.gif

Vois tuomarit ottaa pommejakin Bis kehään . cool.gif
-Paupi-
LAINAUS(Nermunda @ 17.12. 2006, 22:13)
Niin,itse harmittelin että kun junnuissa se tuomari otti vaan konekoiria. wink.gif
Mutta harmittaa myös se että pommi ei ollut Bis kehässä . Tai oikeastaan mikään pommi. unsure.gif

Vois tuomarit ottaa pommejakin Bis kehään . cool.gif

Ja mikäköhän se sillon Euroopanvoittajassa oli BIS kehässä?
NooorA
Pommihan se sillon oli kun itse olin katsomassa. Muistaakseni se siottu Bis kehässä. En kyllä tarkalleen muista. tongue.gif
*Bamu*
Harmitti näin jälkikäteen kun ei Minniä ilmotettu, kun oli irlantilainen tuomari wink.gif EH olisi kyllä varmaan vain tullut. Enemmän ne irlantilaiset ja britit Minnistä tykkää kuin suomalaiset...
Pisara
Kyllähän noita pommeja BIS-kehissäkin näkee, itseasiassa yllättävän usein wink.gif .
*Bamu*

Meidät otti Muffe-tipsun kanssa jatkoon junnuissa, eikä Muffe ole todellakaan mikään konekoira rolleyes.gif Päästiin 15 parhaan joukkoon!
Ninnura
Niin,itse harmittelin että kun junnuissa se tuomari otti vaan konekoiria.  wink.gif

Tunkeudun tänne kirjottelemaan kun tuo viesti pisti niin pahasi silmään. Milläköhän perusteilla väität, että jatkoonpääsijöillä oli "konekoiria"?
Itse olin portugeesillä 5 ja koirani ei ainakaan ollut mikään konekoira (sen varmaan huomasivatkin kaikki ison kehän katsomossa olleet laugh.gif )
NooorA
Niin kyllä näkyykin,itse en ole vaan sitä hoksannut heti. teehee.gif portugeesi on ihania wub.gif Olen nähnyt niitä jo montakin kertaa.
Itse haluisisin semmoisen mutta en saa semmoista. crybaby.gif
Nekku
LAINAUS(*Bamu* @ 18.12. 2006, 23:24)
Päästiin 15 parhaan joukkoon!

<ot>
Viilaten pilkkua 17 parhaan joukkoon, koska me oltiin samassa porukassa. : D

Nermunda, mun mielestä toi on kyllä vähän veemäisesti sanottu. En usko että olet jokaisen koiran esittämiseen ja niiden persoonaan tutustunut. Oon pahoillani, jos luulet jokaisen jatkoon pääsijän kisanneen "konekoiralla". Minä ainakin esitin koiraa, joka esiintyy loistavasti lähes kenen kanssa tahansa eli "konetta", mutta en tiedä saako jokainen siihen samanlaista kontaktia. Ja eiköhän ne handlerin taidot kuitenkin siinä ole vähän enemmän etusijalla? Tuomari voi paljon enemmän kunnioittaa handleria, joka saa hankalan koiran esiintymään hienosti, kuin handleria jolla on todella helppo koira.

Hanki johonkin näyttelyyn junnuihin "konekoira", katsotaan tuleeko menestystä. (en kiellä etteikö välttämättä tulisi, muttei ole todellakaan itsestäänselvyys)

</ot>

Mut jotta ei mene kokonaan ohi aiheen nii noi pommit on kyl aikas suloisia. : ) Pikkusisko menee tuolla Suvin Milli-pommilla Turkkusessa junnuilemaan, katotaan miten käy. teehee.gif (jos Suvi vielä muistat : D)
-Paupi-

Joo.. tervetuloa esittämään konekoiraa Snowya. Tässä koneessa saattaa ilmetä häiriöitä: mielenkiinnon lopahtaminen, väsähtäminen, totaalinen stoppi, pomppiminen... Muuten toimii moitteitta! Etenkin haukkuminen ja laukkaaminen ovat Snowyn erikoisalaa cool.gif

Ja nyt loppu sitten tämä JH-keskustelu!

Laittakaas tuoreita kuvia pommeistanne wub.gif Olis kiva nähdä vähän mitä puuhaatte näin "lumisina" kuukausina... ph34r.gif
Pisara
Äsh. Kuvia tulossa vasta tammikuun lopussa, silloin saan uuden kameran. Tuolla nykyisellä ei saa minkäänlaisia kuvia, ei edes ulkoa, eikä myöskään keskellä kirkasta päivää sleepy.gif .
Mutta. Tosiaan, kuvia tulossa heti, kun uusi kamera vaan on käytössäni biggrin.gif .
Mandylla on nyt aivan mahtava turkki, ei ole varmasti koskaan ollut noin hyvää wub.gif .
NooorA
Tota siottuiko kukaan pommi? Olin jo aika aikasin kehässä kun olin JH-5. tongue.gif
A&A
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

toivottaa Aatun poppoo

P.S. Miksi tietojeni kohdalla (sivun vasen reuna) lukee "HUOM!: < 0 ( ) 5 >"? Mitä se tarkoittaa?
Nina & Duracell
oi kun suloinen joulukuva! biggrin.gif

Olen niin iloinen että Foppa (Noble art comets and stars) pärjäsi noin hienosti tokassa näyttelyssä, siis ROP JW-06 ja W-06! Aivan mahtavaa. Hän on kyllä niin täydellinen paketti! Ja vasta 1v ikäinen! Tulevaisuus edessä! biggrin.gif

Ei meilläkään niin hassusti mennyt! Jovilla kyllä vaan EH ja ei sijoitusta. Mutta hän ei ollut turkissa tai tykännyt miestuomarista. Ujosteli pahasti pöydällä ja sitten siitä ei tullut mitään. Harmi, mutta velipuoli voitti koko homman! rolleyes.gif

Duracellilla meni paljon paremmin! Vaan 5 narttua (yht 13) sai ERI:n. Hän oli yksi niistä. Mutta ei sijoittunut sitten narttujen kanssa, mutta ei huonoa näin! rolleyes.gif Olen tosi tyytyväinen.

Ei ole tällä hetkellä mitään uutta kuvaa koirista...Otettiin pari kuvia messarissa mutta ne olivat tosi tummia koska kuvattu sisätiloissa. Se on aina niin vaikea. Valaisu on aika paha aina hallissa. Kiitos Merika kuvien ottamisesta!!! biggrin.gif Nähdään pian! laugh.gif
Pisara
A&A: Aivan ihana kuva wub.gif . Poika on muuttunut, ja erityisesti kasvanut viime näkemästäni kuvasta mielettömästi, minkä ikäinen se nyt onkaan jo? blink.gif .

Merkintä HUOM!: < 0 ( ) 5 > tarkoittaa sitä, että tuohon 0:n kohdalle ilmestyy aina ne, montako varoitusta olet täältä saanut, ja sitä painamalla esiin tulee tiedot, minne ja milloin olet kirjoittanut jonkun turhan viestin. Nyt kun sinulla on tuo 0 tuossa, et ole saanut yhtään varoitusta, mutta jos numero vaihtuu olet saanut varoituksen.
Toivottavasti tajusit mitä tarkoitin, olen huono kirjoittamaan ajatuksiani.
NooorA
IHANA KUVA!!!!! wub.gif Hyvää joulua kaikille ja onnellista uuttavuotta! thumbup1.gif

Jouluna loistaa ihania valoja siksi on kiva että ei oo koko ajan pimeää. Eläimilläkin on parempi kai olla.
A&A
Aatulla on nyt ikää reilut 8 kuukautta.

Aatusta tuli aika reilunkokoinen kaveri, painoa on noin 3 kg ja korkeutta melkein (pienen) kleinspitzin verran. Aatu muistuttaa muutenkin malliltaan enemmän kleiniä, kuin pommia. Aatun kuono on pitkä ja suippo, jalat pitkät ja sirot.. ja turkkikaan ei ole malliltaan pommimainen..

Mutta oikeastaan ihan kiva, että kaveri on omanlaisensa näköinen biggrin.gif
NooorA
Okei, tänään saa lahjat ja ynnä muuta. HYVÄÄ JOULUA!
-Paupi-
Hyvää joulua ja pommimaista vuotta 2007! w00t.gif
Suvi
Täältäkin päin oikein ihanaa joulua ja vauhdikasta uuttavuotta kaikille pommi-ihmisille smile.gif
Pisara
Rauhaisaa joulua ja räiskyvää uutta vuotta jokaiselle pommin omistajalle ! cool.gif .
Eilen avattiin lahjat, mitä koiranne paketti/paketit sisälsivät? smile.gif . Meillä Mandy sai lahjaksi pallon, ja luun muotoisen pehmeän, vinkuvan lelun, joilla se leikkikin sitten koko eilisen illan ja vielä tänään aamullakin happy.gif .
Nina & Duracell
Hyvää uutta vuotta 2007 kaikille pommeille ja niiden omistajille! Joulupaketeissä löytyi enimäkseen pehmoleluja jolla on pitkät kädet ja jalat. Mistä voi pitää kiinni ja repii! laugh.gif
M & M
Hyvää ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille pommi-ihmisille meiltäkin!

toivottaapi Merika, Max ja Demi biggrin.gif

ps. Nina, eipä kestä kuvista, harmi vaan että eivät kunnolla onnistuneet!
NooorA
Hyvää uutta vuotta 2007 kaikille! Toivottavasti teidän pommit ei pelänneet raketin ääntä. lookaround.gif
Pisara
Itseasiassa meillä Mandy ei ainakaan pelännyt juuri yhtään, joka oli aivan täysi yllätys. Viime vuosi meni huomattavasti levottomammin, reagoi tyyliin jokaiseen ilotulitteen räiskeeseen, nyt vain muutamaan, ja nekin unohtui leikkiessä. Mutta hyvä näin smile.gif Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, tuleviin uusiin vuosiin.
Pisara
Ompa täällä taas vaihteeksi kovin hiljaista... rolleyes.gif .
Mihin näyttelyihin olette seuraavaksi suuntaamassa itsekukin? smile.gif
Maatu
Meille saapui viime lauantaina 7 kuinen pommi tyttönen Venäjältä. wub.gif Juulia on yhteisomistuksessa äitini Miian sekä Ruotsalaisen Esan kanssa.
Seuraavina näyttelyinä ovat Juulian kanssa Kaapelitehtaan pentunäyttely ja Romeon kanssa Tuusniemi sekä Keuruu. Saa nähdä mitä sieltä tyttöselle tulee. happy.gif
Pisara
Ooi wub.gif .
Onnea uudesta tulokkaasta! smile.gif . Laittelehan kuvia kun ehdit. Onko tämä Romeokin pommi? smile.gif .
-Paupi-
Täytyy Maatun puolesta vastata:

"Romeo"on pommi, ja siis virallisesti Tirhan Foo Fighter, ja tämä toinen uutukainen on Sinfonija Iz Kaskada Grez "Juulia".

Ainakin www.ttspitz.com sivuilta löytyy kuva Juuliasta kuten myös Romeosta wub.gif
Pisara
^Kiitoksia vastauksestasi Maatun puolesta smile.gif .
Ihania, tosi kauniita wub.gif .
Nina & Duracell
Turun Kv näyttely jännittää! Nyt ei varmasti menee niin hyvin kun voittajassa mutta jos nyt saadaan sitä ERI:ä niin se olisi hyvä! Siellä on taas monta pommia. 27 kpl. 1 enemmän kun viime vuonna! Turkuun on melkein pakko ilmoittaa kun se on niin lähellä, vaan tunnin matka! Vaikkei siinä pärjäsikään! Nähdään huomenna pommi ihmiset! thumbup.gif kaikille!
Pisara
Täällähän on hiljaista nykyään, vajaan kahteen kuukauteen kukaan ei oo kirjoittanut mitään blink.gif .
Mihin näyttelyihin olette suuntaamassa kevään mittaan itsekukin? smile.gif
M & M
Olen samoin ihmettellyt, että ompa täällä hiljaista rolleyes.gif
Mutta näyttelyihin me ollaan suunnistamassa tänä vuonna aiempaa enemmän, ensin nyt Ruoveden ryhmis 9.4. ja seuraavaksi Lahti KV. Jänskättää jo nyt biggrin.gif
*Bamu*
Kaikki ovat nykyään varmaan enemmän tuolla Pienpystykorva-foorumissa...
Seuraava näyttely on meillä runsaan viikon päästä Tampere KV ja sitä seuraava onkin sitten vasta toukokuun 5. päivä Someron ryhmis. happy.gif
Pisara
LAINAUS(*Bamu* @ 14.3. 2007, 20:20) *
Kaikki ovat nykyään varmaan enemmän tuolla Pienpystykorva-foorumissa...
Totta.
Itselläkin tunnus siellä, en vaan muista juuri koskaan käydä biggrin.gif .
*Bamu*
LAINAUS(Pisara @ 15.3. 2007, 18:05) *
Itselläkin tunnus siellä, en vaan muista juuri koskaan käydä biggrin.gif .

Sama täällä.
Minäkin käyn siellä aika harvoin (no, olen koneellakin nykyään aika harvoin) ja sitten kommentoin kerralla mahd. moneen topiciin rolleyes.gif
Pisara
Maaliskuussa tännekin näköjään viimeksi kirjoitettu blink.gif Kaikki ovat nähtävästi siirtyneet kääpiöpystykorvat -foorumin puolelle. Mutta, jotta tämäkin ei ihan kuolisi pystyyn, niin kysytäänpä vaikka, että millaisia näyttelysuunnitelmia itsekullekin loppu vuodeksi? smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.