Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Keskustelua englanninbulldogeista!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Oskari
Kertokaa kokemuksia englanninbulldogeista tänne! Miten koulutus sujuu ja mitä niiden kanssa harrastatte?? thumbup.gif
Bulldogtyttö
Minulla on 6kk vanha bulldog neiti Lyyli, maailman ihanin ryttyturpa. Haaveilin omasta bulldogista melkein 15vuotta ja nyt se tuossa jaloissa kuorsaa. Tällähetkellä emme vielä muuta harrasta kuin näyttelyitä. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus aloittaa TOKO. Päivääkään en kyllä ole katunut tätä valintaa. innocent.gif biggrin.gif
Oskari
Mulla on vasta englanninbulldoggi haaveissa ja toivon, että ensi vuonna saisin jo oman ruttuturvan! Olen kuullut että bullit on aika itsepäisiä kouluttaa, onko se totta vai riippuneeko yksilöstä? Onko sun bulldoggi laiska vai reipas lähtemään esim. lenkille? Sekin piirre vaihtelee varmaankin yksilöittäin! Kerro ihmeessä lisää smile.gif rolleyes.gif
Bulldogtyttö
Meillä ollaan kovia lenkkeilemään, varsinkin metsälenkit vapaana ollessa on Lyylin mielestä parasta mitä voi olla (ruuan jälkeen) ja tietysti koirapuistossa riehuminen kavereiden kanssa...juostaan niin että korvat lepattaa.
Koulutus on yksilökohtaista.....Lyyli tottelee jos huvittaa...lenkillä ollessa kuuntelee niin kauan kun ei ole muita koiria näkyvissä.
Mutta paras motivaatio koulutuksessa on ruoka....ison lenkkimakkaran kanssa kun kulkee niin hyvin menee whistling.gif thumbup.gif .
Oskari
Nii eli pysyy vauhdissa mukana siinä missä muutkin vai? teehee.gif Ja eikö se ole vähän niinkin että koirasta tulee sellainen mihin sen totuttaa biggrin.gif Itse olen lenkkeilyihmisiä niin toivon bulldogin olevan pirteämmästä päästä rolleyes.gif
SanniM
mulla on tälläinen ruttuturpa hoitokoirana. Mukana yleensä näyttelyissä. on kyllä valloittanut sydämen kokonaan, aivan ihana persoona tuo syöksysämpylä. Aivan valloittava, ja heiluttaa pyllyä aina kun silittää, niin hauska tapaus!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.