Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Teen ulkoasuja sekä kotisivuja
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
HetaK
(muokattu 27.6.08)

Nyt teen taas tauon jälkeen ulkoasuja, pidin taukoa jonkun verran kun inspis oli ihan nollassa. Otan siis pientä rahallista palkkaa ulkoasuista, riippuen työn laajuudesta. .

Pyrin tekemään mahdollisimman yksinkertaisia ja toimivia ulkoasuja, jotka ovat ennenkaikkea käyttäjäystävällisiä. Esimerkkinä esimerkiksi http://picche.net.

Lisää tietoa hinnoista yms. saa sähköpostilla, joko hetalle@picche.net tai web@picche.net
Xenju
Minä kaipailisin nyt uusia kotisivuja smile.gif
HetaK
Upitellaas.
-Maija-
(Jos tarjous on vielä voimassa?), meilläkin olisi tarvetta uusille sivuille rolleyes.gif
HetaK
LAINAUS(Mango @ 31.5. 2007, 17:54) *
(Jos tarjous on vielä voimassa?), meilläkin olisi tarvetta uusille sivuille rolleyes.gif

Juu, teen yhä edelleen sivuja smile.gif
twin_peaks
mulle kotisivut jotka on justiin samanlaiset kun nämä vanhat, mutta ulkoasu olisi tämä ---> http://www.freewebs.com/coocoslay/oiva.htm

olen niin huono html jutuissa rolleyes.gif
virpi
Vieläkö täällä liikkuu taitavia kotisivujen tekijöitä? Olisiko peräti niiden päivittäjääkin?

Täällä olisi yksi mahdollinen asiakas. biggrin.gif
HetaK
LAINAUS(virpi @ 17.12. 2007, 22:51) *
Vieläkö täällä liikkuu taitavia kotisivujen tekijöitä? Olisiko peräti niiden päivittäjääkin?

Täällä olisi yksi mahdollinen asiakas. biggrin.gif

Minä teen yhä, tosin nyt on kolmet sivut työn alla joten en vähään aikaan ota tilauksia.

Kysellä voi hetalle@picche.net -osoitteesta
~Blink~
Sori heta biggrin.gif meikä ehti ensin...
virpi
Kiitos kaikille, jotka meilitse ollette olleet yhteydessä.
Minä olen hyvän sivuntekijän ja päivittäjän löytänyt ja uudet sivut onkin jo netissä.
Inksu
Hei,
etsin kotisivuilleni uutta päivittäjää nykyisen päivittäjän ollessa kiireinen. Jos sulla on aikaa päivittää sivut niin että ne ovat aina ajantasalla, ota yhteyttä niin sovitaan jatkosta.
inkemppa@cc.joensuu.fi
dischile
Väsäilen pienimuotoisesti sivuja myös, jos kiinnostuit ota yhteyttä.

Omat sivuni
HetaK
Teen taas ulkoasuja smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.