ookkei, kiitoksia hyvistä vastauksista ja lisääkin saa antaa

Mitenkäs noiden ruokien hintapuoli, paljonko suunnilleen maksaa 15 kg:n säkki? minä kun tällä hetkellä työttömänä olen niin tarvitsee sitä hintapolitiikkaakin hieman ajatella

Meillä myös tuo liikunta hieman "ongelma", noita pölhöjä kun ei oikein uskalla vapaana pitää kunvapaudenhuuma tarttuu niihin välillä hieman liikaa, korvat umpeutuu ja se on menoa sitten

onneksi meillä on mummo aika lähellä, pääsevät sinne silloin tällöin juoksemaan aidatulle isolle ja lumiselle pihalle

välillä käydään myös koirapuistoissa jne mutta ehkä me ruvetaan tästä lähtien käymään pari kertaa viikossa mummolla ja vaikka kerran viikossa koirapuistossa

sitten vielä muita metsässä rämpimislenkkejä ja tokihan tuo pehkopoju käy vielä kerta viikkoon agilitytreeneissä

minkähän hintaista tuo sianihra on? olen tosiaan ostain ihrasta kuullut että sitä on suositeltu, mutta hintaa en yhtään muista. Kyllä se silti taitaa kilohinnoissa halvemmaksi tulla kuin kookosrasva? tätä meillä saadaan meinaan välillä, mutta tosin niin harvoin hinnan takia että eipä se kauheasti taida auttaa

Mutta jos nyt rupeaisi panostamaan koiriin edes sen verran että saisivat jtn rasvaista lihaa ainakin pari kertaa viikossa ruuan kanssa ja sit tosiaan uusi ruoka ja sitä sian ihraa. Löytyisiköhän sitä esim mustista ja mirristä? vai löytyykö peräti esim jostain prismoista?