Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Treeniliivit
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Sivuja: 1, 2
Ross
Berran liivi ois kiva, mut en tiiä, onko ihan hirveen iso tämmöselle 156 senttiselle hoikahkolle vartalolle?
Swi
^Kannattaa ainakin ottaa pieni koko, nimim. 175 senttinen hoikahko vartalo ja koko M on_iso.
Sazu
Mulla käytössä Helsittaren liivi, todella tyytyväinen olen ollut!

Mallia agilityliivi, XXS kokona, hiukkasen iso, mutta olen itse todella pieni. (pituus 156cm, kapeahko vartalo) Ja isoudessa se hyvä, että mahtuu toppatakinkin päälle eikä tule ahdistava tunne, että liivi olisi liian tiukka. Todella tyytyväinen olen ollut, kestää hyvin ja hinta ja laatu suhde mielestäni ihan hyvä. Toimitusaika oli aika pitkä, mutta ei se pidemmän päälle haitannut. :3

Itse olisin muuten varmaan ottanut Berran liivin, mutta liivit olivat niin tuhottoman isoja, että päädyin sitten Helsittaren liiviin.
Rimm
Mullakin on Berran treeniliivi. Näppärä ja lämminkin, mutta tosiaan, vähän isohan se on.
Ross
Kun tuo oman yhistyksen liivi ois niin kiva saada <3 Mut en tiiä että sitten jos on liian iso niin en kyllä tuu käyttämään. Kun maksaahan ne aika paljon. Tosin ois semmoselle käyttöö, kun nyt vielä on taskuja mihin saa kaikki reenikamppeet tungettuu, mut sitte kesällä ni en tiiä...
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(muikkune @ 30.3. 2009, 17:47) *
Kun tuo oman yhistyksen liivi ois niin kiva saada <3 Mut en tiiä että sitten jos on liian iso niin en kyllä tuu käyttämään. Kun maksaahan ne aika paljon. Tosin ois semmoselle käyttöö, kun nyt vielä on taskuja mihin saa kaikki reenikamppeet tungettuu, mut sitte kesällä ni en tiiä...

Mulla on Berran liivi M-kokoisena (olen 175 cm pitkä ja painoa ~70 kiloa, hoikahko siis) ja se on kyllä tosi reilu. Hyvin mahtuu alle paksustikin vaatteita ja talvitakki, kesällä on tosiaan vähän turhan iso sitten kun on vain t-paita alla smile.gif Mutta toisaalta voishan sitä itse vähän fiksailla, jos vaan viitsisi ja jaksaisi. Ehdottomasti kyllä suosittelen hankkimaan, haihtuvat kyllä kaikki huolet taskujen riittävyydestä kertaheitolla! Itseäni ällöttää ajatus, että takkien taskuista löytyisi pari viikkoa vanhoja nakkeja tai namimuruja, mutta treeniliivin taskussa eivät murut ja muut inhotukset haittaa pätkän vertaa. Pysyvät käyttötakit siistimpinä smile.gif
Ross
Juu, nyt on tosiaan se liivi sitten tilattu. Pienin mahdollinen koko tulossa, takana yhistyksen logo ja värinä ihan vaan musta. Tulis nyt äkkiä :'D
Jigsaw
Mulla on Berralta agilityliivi kokoa XXS, liian iso muuten, mutta persuksista just nappikokoa(yhyy naiseus). XXXS ois myös ollut kiva, alle ois mahtunut paksuhko takki. Nyt tuon nyk. liivin alle mahtuu paksu takki, joskin käytän yleensä paksua hupparia. Sopivasti taskuja ja kaikki sopivasti käden ulottuvilla.
Anna^^
Mulla oli tuolta Tassutallista tilattu treeniliivi, joka palveli ihan hyvin vuoden ajan, mutta vetskari antoi lopputilin ja tosin, taskut olivat vähän liian pienet minun tarpeisiin nähden. Nyt sitten tilasin Berran classic-treeniliivin, musta-punainen, ja on ÄLYTTÖMÄN hyvä! Kannatti maksaa se 50 e! Tosi hyvät taskut ja ihanan pehmeä kaulaosa. smile.gif Ostin hiukka liian ison, koko M, mutta ainakin menee talvitakinkin päälle sitten. smile.gif
Partis
Berran liivi on ollut hyvä. rolleyes.gif
Essi K
Itse aion lähipäivinä tilata Ilo-Willan kautta Berran Agility treeniliivin brodeerauksella. Yläselkään/niskaan siis tulisi bedlingtoninterrierin pää ja teksti bedlington terrier. Jotenkin nuo klassisen malliset treeniliivit ovat liian telttamaisia omaan makuuni ja harrastan agilityä, joten päädyin tuohon malliin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.