Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Treeniliivit
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Sivuja: 1, 2
Kituli
Koitimpa haulla etsiä tälläistä aihetta, mutta eipä tärpännyt. Pahoittelen kuitenkin jos aiheesta on ollut keskustelua aikaisemmin.

Olen siis pitkän aikaa pohdiskellut kunnon treeniliivin hankkimista. Sopivaa mallia tai kaavoja oman tekemiseen en ole kuitenkaan löytänyt. Toiseksi haluaisin ostaa kerralla hyvän, joka kestäisi monta vuottakin käytössäni.

Haluaisin yleistä keskustelua liivejen hyodyllisyydestä, materiaali vaihtoehdoista, malleista, merkeistä, hinnoista jne. Millainen on hyvä treenitakki? Missä haluat olevan taskuja, minkä mallisia ja missä?

Onko sinulla oma treeneliivi? Onko se käytännöllinen ja kestävä? Kestääkö vettä? Helppo pestä? Liivin hyvät ja huonot puolet?

Kuvat, pitkät selostukset ja linkit sivuille, missä esitellään liivejä ovat hyvää plussaa!
Omppo
Motivaattorin myymiä treeniliivejä on kehuttu - mua ei itseäni kyseinen vehje sen sijaan yhtään houkuttele, joten omaa kokemusta ei ole.
Oona
Minulla on Berran treeniliivi. Olen ollut tyytyväinen smile.gif Kangas kestävää, vettä ja likaa hylkivää ja helppo puhdistaa. Taskuja on lukuisia: takana koko selän levyinen tilava tasku, edessä "normaalit", tosin isot, taskut kuten takissa yleensäkin. Lisäksi kaksi tilavaa rintataskua sekä vielä pitkulainen tasku patukkaa varten sekä vetoketjullinen povari. Liivissä on hyvä kaulus, se on nauhoin kiristettävissä sekä vyötäröltä että helmasta ja lisäksi liivissä on heijastinnauhat. Liivissä on myös pari metallilenkkiä, johon voi kiinnittää pieniä tavaroita ( tyyliin avaimia tmv. )Liivissä ei ole vuorta, joten se ei itsessään ole lämmin, mutta tuulen pitää hyvin smile.gif Hintaa en nyt muista, kun niitä tilattiin seuran kautta isompi erä. Koot ovat todella reiluja, minulla on S ja sekin on aika iso.
Diikeri
Ei löydy, mutta tuota motivaattorin liiviä olen meninannut jos viitsisi joskus ostaa. Olisi kätevä, ei olisi niin kuumakaan kuin toi nykynen. Nykyään siis treenaan yleensä, syksyisin talvisin ja keväisin ( wink.gif ) goretex-puvun takissa, siinä on isot taskut ja sinne sopii niin lelu kuin namitkin. Mutta ei ole muuten kätevä lainkaan, liian iso ja paksu, ei ole ollenkaan mukava treenata kun tulee hirvee hiki. blink.gif
Jos joku tietäisi jostain edullisia treeniliivejä niin mielellään voisi kertoa mullekkin paikan.
Kituli
Motivaattorin takkia olen katsonut, ihan jees mutta ei täytä kaikkia omia kriteereitä.

Ja etsintä jatkuu.
<Iida>
Berran liivi löytyy täältä, eipä juuri ole Oonan kirjoitukseen ko liivistä lisättävää wink.gif . Koot ovat tosiaan reiluja ja mie vielä onnistuin ottamaan liian pienen rolleyes.gif . Hyvin meni syksyn kunnes tajusin talven tullessa, ettei mahdu kunnolla toppatakin päälle. Liivi on ihan ehdoton juttu jälki- ja hakumetässä, kun on paljon rojua matkassa. Agilityssa liivi hiostaa liikaa, joten silloin sitä ei tule käytettyä.

Meinaat Motivaattorin liivillä ilmeisestikin tätä Benden liiviä vai? 10 euroa Berraa kalliimpi wink.gif
Nintsu
Myös minulla on sekä Berran että Gappayn treeniliivit. Gappayn liiviä olen käyttänyt aika vähän (yhdistyksen liivi, itse en enää aktiivisesti treena ko. yhdistyksessä, joten en kisoissa käytä). Gappayn liivi on jonkinverran painavampi ja paksumpi kuin Berran, jota olen nyt viimeaikoina käyttänyt.
Tokoillessa olen kokenut liivin tosi hyväksi ja toimivaksi, varsinkin nyt kun olen alkanut palkata enemmän lelulla: narupallo, patukka ja namit kulkevat hyvin mukana, ja jos ei treenaa noutoja, ruutua tms. ei tarvitse reppua ottaa mukaan ollenkaan, myös noutohommia treenatessa tosi kätevä smile.gif Tarkoitus olisi itse ommella noista kahdesta mallia ottaen kevyempi ja ohuempi sitten kesäkäyttöön smile.gif
-Hansu-
Minulla myös berran liivi ja vielä ei mitään negatiivista sanottavaa siitä ole. Kesällä se on hieman reilun kokoinen, mutta talvitakin päällä istuu hyvin.
Liewec
Mä en ole jotenkin vielä ihastunut noihin treeniliiveihin. Tosin mulla onkin ikivänha toppatakki nykyisin treeneissä, ja se on sellasta koemaa telttamallia että oksat pois. Toisaalta liivi kiinnostaisi kovastikin, mutta kalliita ovat.
agikerry
Kaksi tuttuani tekee erilaisia koiran ja ohjaajien vaatteita työksi. Laitan tähän heidän linkit. Tuotteet tehdään asiakkaan toiveiden mukaan mittatilaustyönä.
biggrin.gif

www.helsitar.com
www.hupimaa.net
Ipsu
Hupimaata voin ainakin suositella, vaikkei minulta sieltä treeniliiviä vielä olekaan smile.gif
Vinke
Tuossa syksyllä hankin Berran liivin ja ilman ei enää osaa olla. Kesällä S-koko tuntui tälläiselle tapille ylisuurelta, mutta nyt talvella mahtuu hyvin pakkaamaan vaatetta alle. Kerran olen tässä elokuun jälkeen olen pessyt sen, eikä tippaakaan ole likainen nyt - eli hyvin hylkii likaa sekä vettä. Pidän Berrasta esim. Gappayta enemmän (kavereiden liivejä kokeilleena) sen keveyden takia ja kun ei näiden marsujen kanssa mitään ylikestävää materiaalia tarvitse. Hikoilua en ole huomannut.

Haluan liiviltä ison yhtenäisen takataskun sekä eteen suuret taskut. Patukkatasku on todettu loistavaksi, sieltä on pienikin patukka helppo kaivaa sekä vetonaru. Vetoketjullisissa rintataskuissa säilyy vakiona naksu yms. pientä. Kännykkä menee isoon povitaskuun. Lisäksi vasemmassa olassa on tarranauha systeemi patukalle, mutta sitä ei ole tullut käytettyä periaatteiden vuoksi.
Maavi
Mulla on Gappayn treeniliivi. Sain sen synttärilahjaks mun kavereilta smile.gif
Tosi käytännöllinen, tosin aika iso. S on siis mulla, pienin koko. Mutta vaatetta ainakin mahtuu alle. Takana on PONin kuva ja kirjailtu " Marquee Itsy-Pitsy" Joka on siis mun koiran nimi smile.gif Kaiken saa hyvin taskuihin.
<Iida>
Huom!

Nyt lähtisi Berran sini-musta, XS-kokoinen treeniliivi vain muutaman kerran käytettynä hieman uutta halvemmalla! Myynti-ilmoitus kokonaisuudessaan täällä.
Neomia
Mulla on tämmönen treeniliivi: http://www.dog-cat.fi/Tarvikkeet/Treeniliivit.html

Liivin takana on yhdistyksen logo ja www-osoite, etupuolella mun ja koirien nimet. Oon tykännyt kovasti. Treeniliivin hyviä puolia on monet ja isot taskut. Esim. patukkaa tai isoa narupalloa ei oo kiva tunkea takin ahtaaseen taskuun. Lisäksi en ainakaan itse raaski pilata hyviä takkejani rasvaisilla nameilla tai murustaa ne täyteen. Liivin taskut saa pestyä helposti. Ei tarvi kaivella leluja tai nameja ahtaista taskuista vaan ne saa nopeasti esille.

Treeniliivin taskuihin mahtuukin lähes kaikki tarvittava. Kännykkä, kakkapussi, patukka, pallo, nameja ja vaikka eväspatukka jos treenaan molemmat koirat peräkkäin eli kaksi tuntia menee aikaa.
Vinke
Treeniliivi on hyvä rinkka wink.gif Mut eipä pidä aina hakea kentän laidalta repusta koko ajan jotain ku mahtuu mukaan.
Kituli
Liiviä ei ole vieläkään täälläpäin hankittu, kun sitä "oikeaa" ei ole vielä osunut kohdalle. Äipän kanssa päädyttiin nyt sitten sellaiseen ratkaisuun että teetetään se ompelimossa Saarenmaalla, saampahan sellaisen minkä kelpuutan ja täysin sopivan.

Ja minäkö muka nirso rolleyes.gif
-Milli-
LAINAUS(Maavi @ 5.12. 2006, 15:00)
Mulla on Gappayn treeniliivi. Sain sen synttärilahjaks mun kavereilta smile.gif

Wou, pikkasen kallis lahja kaverilta blink.gif

Mut joo, sama ongelma mulla että oikeanlaista ei ole tullu kohdalle, kirjailut haluisin tottakai.
Tuo Gappayn oma saattais olla mulle hyvä, jos se sulle Nadja on liian iso...
täällä eläinkaupassa noi sika kalliita, ja tilata en viitsisi innocent.gif
Liewec
Munkin pitänee suostutella äiti treeniliiviin. Tosin mitään kirjailuja en siihen halua, en ainakaan minkään yhdistyksen. Ehkäpä belggarin profiili voisi olla ihan jees
Emilia
Itseltäni löytyy reeniliivi. Berran Pro Enstex, todella hyvä. Ei mikään paksu, vaan semmoinen ohut ja kokojakin oli hieman pienennetty, niin ei hukkunut tuohon. :D Reeniliivi on kyllä sen verran kätevä, etten tajua, miten oon voinu reenailla ilman sitä.
Lempo
Nuo kyllä näyttää aikas houkuttelevalta....
Mutta mikä sen liivin tarkoitus on? siis tietty se että ei sinne treeneihin mennä alasti, mutta onko siinä se tarkoitus että tunnustetaan esim. omaa rotua tai yhdistystä? Eiks se oo sama kun laittaa tuulipuvuntakin päälle?
Tyhmiä kysymyksiä:'D
Seriliini
^^ Treeniliiveissä on enemmän tilaa esim. nameille ja leluille.

Mua ketuttaa nyt kun myöhästyin rotuyhdistyksen liivitilauksista. Ois ollu tosi hienot ja kätevät, mutta pidimpäpähän suuni kiinni niin tässä sitä ollaa ilman. angry.gif
Emilia
LAINAUS(Lempo @ 18.10. 2007, 09:35) *
Nuo kyllä näyttää aikas houkuttelevalta....
Mutta mikä sen liivin tarkoitus on? siis tietty se että ei sinne treeneihin mennä alasti, mutta onko siinä se tarkoitus että tunnustetaan esim. omaa rotua tai yhdistystä? Eiks se oo sama kun laittaa tuulipuvuntakin päälle?
Tyhmiä kysymyksiä:'D

Ei oo olemassa tyhmiä kysymyksiä. :D Kuten Seriliini mainitsikin, enemmän tilaa, tilavampi kuin tuulipuku. Edessä yleensä kaksi isoa taskua, takana yksi iso, jonne saa patukan vaikka, sitten itselläni on edessä myös lokero patukalle. :) Plussana, että koira ymmärtää, että hei, nyt mennään tekeen töitä, kun sen sujauttaa aina päälle kun alkaa reenaileen tokoa. ;)
Nestnuuka
Minulta löytyy myös sekä Berran, että Gappayn liivit. Jälkimmäinen on iso kuin mikä, joten sen on kyllä Berra onnistunut syrjäyttämään aikas lahjakkaasti. Ilman ei täälläkään pysty elämään. Kaikki tarpeellinen roina kulkee aina matkassa + liivi on paljon takkia kätevämpi isojen taskujen sekä näppärän kokonsa vuoksi. Liivi kun pysyy suht hyvässä muotissa, vaikka tavaraa taskuissa olisi kiitettävästi smile.gif
hellu.
Mulla on Berran treeniliivi, mut sitä ei tule juurikaan käytettyä. Se on iso ja ruma, en tykkää! Paitsi kesällä on hyvä, kun saa t-paidan päälle niin on helppo käyttää taskuja. Mutta kylmemmillä säillä ehdottomasti takki.
Bluebell
Täällä sain nyt jouluna Berran treeniliivin. Aivan liian iso.. dry.gif Kyllä vatuttaa! On muuten niin kätevä, jne. mutta kun se on niin BIG! Onko teillä kokemusta, että kutistuuko pesussa ja kuinka paljon? Muutaman kerran olen sitä käyttänyt ja aivan kuin teltan olisin päälleni vetäissyt. unsure.gif
Lempo
Paljon liivi yleensä maksaa?
tuunanen
Meillä on Berra Pro treeniliivi, oikein kätevä. Tuntuu vain vähän isolta, vaikka onkin kokoa XXS.

Mun liivi maksoi messarin tarjouksessa 40, yleensä liivit maksavat 50-80€. Riippuen merkistä, mistä tilaa, mahdollisista bodeerauksista jne.
Bluebell
Miun tais olla 60€ jos en pahasti valehtele.. Ja niinku Jenni jo mainitsikin niin siinä 50-80 euroa ne maksavat.
Nestnuuka
Liivit on tosiaan ihan reilunkokoisia! Omani on myös koko XXS tai XS enkä tod. ole mikään maailman kapein ihminen. Kannattaa kysyä, pystyykö liiviä vaihtamaan pienempään wink.gif
Hiipivä Siiseli
Itselläni on M-kokoinen Berran liivi (sain joululahjaksi), ja se on tosiaan iso - tosin takki mahtuu ainakin hyvin alle. Ilman takkia en sitä ole vielä pitänyt, mutta eiköhän se ihan hyvin sitten kesällä mene, vaikka iso onkin. Ja hyvin mahtuu kaikki tavarat noihin taskuihin, en vain ole vielä tottunut raijaamaan kaikkea taskuissa (käsittää siis tällä hetkellä vain pallon ja namit).
Minny
Mulla on helsittaren liivi: http://www.helsitar.com/v-koulutusliivi.htm
Seuran kanssa kun tilattiin, tuli hintaa liiville 8 € wink.gif Musta osuus piti olla tumman sinistä, ja ylhäällä vaaleemman sinistä, ja tumma sininen muuttukin mustaksi, niin liivin hinta aleni ihan kivasti (ja musta näyttää paremmalta mielestäni siinä liivissä wink.gif ) Namitasku, brodeeraukset, muovitasku ja tarranauha patukalle maksoi erikseen kuitenkin.
Summer.
Mullakin on ollut lainassa Berran treeniliivi, oli todella hyvä! Esim. materiaali ja taskut olivat hyviä. Voisin kyllä ostaa omaksikin, sillä se helpotti kyllä oikeasti treenausta, kun joka taskusta ei lennellyt ties mitä nenäliinoista lähtien smile.gif
Bluebell
QUOTE (Nestnuuka @ 14.1. 2008, 14:29) *
Liivit on tosiaan ihan reilunkokoisia! Omani on myös koko XXS tai XS enkä tod. ole mikään maailman kapein ihminen. Kannattaa kysyä, pystyykö liiviä vaihtamaan pienempään wink.gif

Joo kyselinkin nyt viimeeksi eräässä ryhmiksessä, missä Berra oli myymässä ja vaihto kuulemma onnistuu. Asiaa auttoi se, että kerroin liivin olevan S ja oma kokoni niikus on treeniliiveissä XXS ja "normivaatteissa" 36. Hyvä kun järjestyi! happy.gif

Olettekos te teettäneet liiveihinne mtn? Itse haluaisin jtn siihen teetättää mutta mitä? Koiran, ym. nimiä ei voi laittaa kun säännöt kieltää nimien mainostuksen, shelttiä taas en tahtoisi kun varmasti tulee minulla tulevaisuudessa olemaan "ihan oikeita pk-koiria (=hoffi)" - mikäli näin voi sanoa. Ja toisaalta on tyhmää kirjailuttaa siihen jtn hoffia kun vielä en edes omista kyseisen rotuista koiraa. happy.gif Ja yrittäkääs vielä saada jtn selvää sekavasta raapustuksestani! biggrin.gif
Minny
Mä en oo teetättäny mitään liiviin, mutta kaverilla lukee etunimi liivissä, miltäs sellanen kuulostais? biggrin.gif ei ainakaan helposti sekottuis muiden omiin, jos on samanlainen. smile.gif (vai kieltääkö säännöt myös ohjaajan nimen?) Jos kieltää, siihen ei varmaan mitään seuran nimeäkään voi laittaa? Mietin ite silloin ku liivejä tilattiin, että ottaisin jonku tekstin siihen, mutta kun en keksiny mitään fiksua ni jätin sitte kokonaan poijes. smile.gif
Summer.
LAINAUS(Bluebell @ 10.2. 2008, 00:16) *
Joo kyselinkin nyt viimeeksi eräässä ryhmiksessä, missä Berra oli myymässä ja vaihto kuulemma onnistuu. Asiaa auttoi se, että kerroin liivin olevan S ja oma kokoni niikus on treeniliiveissä XXS ja "normivaatteissa" 36. Hyvä kun järjestyi! happy.gif

Olettekos te teettäneet liiveihinne mtn? Itse haluaisin jtn siihen teetättää mutta mitä? Koiran, ym. nimiä ei voi laittaa kun säännöt kieltää nimien mainostuksen, shelttiä taas en tahtoisi kun varmasti tulee minulla tulevaisuudessa olemaan "ihan oikeita pk-koiria (=hoffi)" - mikäli näin voi sanoa. Ja toisaalta on tyhmää kirjailuttaa siihen jtn hoffia kun vielä en edes omista kyseisen rotuista koiraa. happy.gif Ja yrittäkääs vielä saada jtn selvää sekavasta raapustuksestani! biggrin.gif

Sori, multa meni vähän ohi, mutta mitkä säännöt sen kieltää? Pk-säännöt? Ei kai tokossa ole kiellettyä vai eikö koiran virallista nimeä saa mainostaa? Kun meidän seuralla oli joukkotilausmahdollisuus, niin monet kyllä teetättivät siihen oman etu- ja sukunimensä & koiran kutsumanimen. Itsekin joskus mietin tuota, mitä siihen kirjotuttaisi, tuskin minä sentään kymmenen vuoden päästä tokoilen enää Aidan kanssa. En tilannut ko. liiviä, mutta ajattelin, että jos siihen teetättäisi oman etunimensä smile.gif Itse asiassa pakko siihen ei olisi ollut teetättää mitään tekstiä, siitä perittiin tietenkin lisämaksu.
Bluebell
Miulla on sellanen mielikuva, että koiran nimeä ja/tai ohjaajan/omistajan nimeä ei saisi mainostaa. Näyttelyissä tämä sääntö on ainakin, joten luulisi sen myös näissä muissa lajeissa olevan. Kun eihän se tokossakaan tuomari saa etukäteen kilpailijoita tietää, vai onko miult menny jtn. ohitse?

Korjatkaa mikäki oon kässänny jtn. väärin. smile.gif
Soen
Uskon, ettei nimen tms. kirjoittaminen treeniliiviin ole kiellettyä, koska eihän siinä oikeastaan olisi mitään järkeä, koska miksi seura sitten antaisi tilata treeniliivejä, joihin voi kirjailla oman nimensä, sekä koiran nimen, jos tälläistä liiviä ei sitten kilpailuissa voisi edes käyttää?
Itse olen ollut todella tyytyväinen omaan treeniliiviini! Taivaallinen löytö, saa kaiken tarpeellisen helposti mukaansa. Ja olen ajatellut laittaa siihen jonkunlaisen suomenlapinkoiran pään, koska sellaisen kanssahan tulen kisaamaan, ja tulevaisuudessakin niitä tulee kotona varmaankin olemaan.
Cerasi
Mun muistaakseni ainakaan tokosäännöissä ei ole kohtaa, jossa nimi treeniliivissä kiellettäisiin..

Minulla on Bohaun treeniliivi ( http://www.bohau.fi/treeniliivi.php ) tollerikerhon brodeerauksella. Oikein mukava kapistus, taskuihin todellakin saa tungettua kiitettävästi tavaroita. Erityisesti pidän siitä, että lelupalkkauksessa lelu on helppo vetäistä liivin taskusta nopeasti esiin ja sitten taas helppo "piilottaa" uudelleen.
Bluebell
Mistköhä mieki oon sit ton nimikiellon repässy.. lookaround.gif Joo no hyvä et selkis.. rolleyes.gif
sipukka
Mulla on omaan silmään aivan ihana liivi HelsiTarilta... smile.gif...ja isännällä oma samasta paikasta. smile.gif

Alaosa mustaa enstexiä ja harteilla harmaata marmorikuviota.
Swi
Mullakin on Berran treniliivi. Hassua, pitkään käsitykseni kyseisistä vempaimista oli, että ihan turhia - mutta nyt täytyy sanoa että on todella kätevä lookaround.gif !

Namit ja lelut mahtuvat hyvin, ja niitä voi myös säilyttää siellä (lue: ei nää "kääk missä se, tää ja tuo"-kiirettä ennen treenejä). Kaikki muukin tavara pysyy hyvin mukana.

Koko on tosiaan aika vaikea arvioida. Berra oli jo pienentänyt kokoja kun ostin omani - ja silti M on aika reilun kokoinen. Yleensä mulla on esim. kaikki t-paidat kokoa L, koska oon aika pitkä. Mutta noissa tosiaan kokoa riittää ph34r.gif .
Miinuksena ehkä, että on aika hiostava lämpimällä. Siihen pitääkin sitten osata varautua muita vaatteita pukiessaan...

Pingu
Mulla ei siis oo treeniliiviä. sad.gif Tosi kätevä vaatekappale, varsinkin noiden taskujensa puolesta. Kun mulla on nyt semmonen huono vanhahko takki, ilmaseksi saatu, niin mä pidän sitä yleensä treeneissä!

Ois ihan mukava saada treeniliivi. Voisin tehdä mieluummin itse sellaisen, koska en hirveesti tykkää niistä perusmalleista. Mut en tiedä riittäisikö oma taito liivin tekemiseen!!! Vaikka osaan mä ommella ihan ok, kai......

hensku
Mullaki on aikeissa hankkia treeniliivi, mutta pitää vielä kattoa mistä tilaa. Alkaa ärsyttään ku aina jostaki taskusta löytyy vanhoja nakin paloja ja muuta mukavaa.. rolleyes.gif
hellu.
Mulla löytyy Berran treneiliivi s-kokoa ja on iso vaikka olenkin pitkä. Jos uuden hankkisin, niin hankkisin berralta sellaisen tiukan kokoisen, ne näyttää ainakin mun silmään aika hyviltä. Mutta toistaiseksi pärjätään teltalla wink.gif Itse en ole kovin aktiivinen reeniliivin käyttäjä, lähinnä pidän sitä kokeissa ja isoissa treeneissä kun tarvii isoja palkkoja saada mahtumaan taskuihin.
Soen
Täällä myöskin on Berran treeniliivi, koko taitaa olla joku xxxs tai jotain sinne suuntaan. Meillä se on käytössä aina treeneissä, joissakin näyttelyissä, sekä mätsäreissä. Sekä pitkillä lenkeillä, joilla tarvitsee aina jotain herkkua, niin treeniliivi on helppo pukea päälle, kun kaikki löytyy sitten samasta liivistä.
Seriliini
Miulla on kanssa treeniliivi Berralta. Rotuyhdistykseltä tilattu. Tykkään todella paljon ja etenkin siitä että jos sattuu tulemaan kiire ei tarttee alkaa patukoita ym. ettimään koska ne yleensä on sitten valmiina taskuissa. Ja helpottaa huomattavasti kun ei tarttee pienten taskujen ja muovipussien kanssa alkaa säheltämään. Hiukka iso on ollu mutta mahtuupa ainakin pitkää vatetta alle happy.gif Hyvä ostos ollu, äitikii on tykänny kun ei oo takkien taskut rasvasia treenien jälkeen laugh.gif
Minnt
Mulla on Berran Pro-Enstex treeniliivi. Ollut tosin vasta vähän aikaa, mutta olen ollut siihen tyytyväinen. Siinä on selässä kultsun profiili ja alla teksti Golden retriever ja tilasin sen Ilo-Willalta
En ole vielä pessyt kertaakaan, koska se on n.kuukauden verran ollut vasta. Ja mulla koko XXXS, eli pienin noista ja silti se mahtuu hyvin talvitakin päälle. Eli suosittelen smile.gif
Swi
^

OT, mutta vähän noi valmiit tekstit tuolla oli hyviä biggrin.gif !
Lempo
Itselläni on kanssa treeniliivi, merkkiä en muista biggrin.gif
Tosi kätevä ja kevyt smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.