Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Bokseri
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Snoxie
Eli keskustelua boksereista jookosta?
Olen luultavasti saamassa bokseria kolmen vuoden päästä, ja haluaisin jutella tästä rodusta. Myös minun pitämään foorumiin saa mennä jutustelemaan boksereista (mielellään!) http://p1.foorumi.info/Bokserit/ . Eli boksereille oma foorumi tuossa.
boxer!!
minkä ikäinen olet? mää oon 10v ja mulla on vähä yli vuoden ikänen bokseri!!!bokserit on energisiä ne eivät ole sohva perunoita niitten kanssa pitää käydä lenkeillä ja bokseri pitää koulutta bokseri leikki pennusta vanhuuteen saakka se on hyvin leikkisä koira!!!!mun koira on narttu ja se tykkää todella paljon haku treeneistä et jos otat sen ja siinnä lähistöllä pidetään haku treenejä niin hyppää vaa mukaan sinne biggrin.gif minä käyn bokserini kanssa koirakoulussa missä totutetaan koiraa muihin koiriin ja koulutetaan sitä biggrin.gif dogrun.gif mää käyn haku treeneissä niinkun kerroin jo ja aloitan bokserini kanssa keväällä agility alokas luokan....sitten koiratanssia olen opettanut...tai no alotin sen justiin ja opettelen paria liikettä aina kerrallaan!!!! dogrun.gif ja hyvin menee biggrin.gif ja jos saat sen niin tsemppiä sulle vaan thumbup.gif happy.gif

moikka!!!
kirjoitellaan

p.s missä päin muuten asut?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.