Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ensimmäistä kertaa näyttelyyn?(pennun kanssa)
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
Xenju
Oletko menossa pennun kanssa ensimmäistä kertaa näyttelyyn? Kerrohhan meille miten menee näyttelyjutut teillä , ja jänskättääkö smile.gif Meidän ensimmäinen näyttely on ties milloin kun nyt suunnitelmien mukaan EHKÄ tulloo meille penska helmikuussa smile.gif
australianpaimenkoira
weeran kanssa pitäisi mennä tampereelle maaliskuussa sen ensimmäiseen viralliseen näyttelyyn. ehkä pikkasen jo alkaa jännittään vaikka on vielä monta kuukautta jäljellä. blush.gif
esiintyminen sujuu ainakin kotona ihan mallikkaasti, mutta vielä ei ole oikein näyttöä siitä miten se menee vieraiden ihmisten ja koirien seurassa. wink.gif
tomppav
täällä vasta alotettu reenaileen nuita näyttelyjuttuja,tammikuussa sitte kajaaniin.Ja miellähän ku eijoo mitään hävittävää,ainoastaan voitettavaa thumbup.gif
hakunamata
LAINAUS(tomppav @ 26.11. 2006, 09:01)
täällä vasta alotettu reenaileen nuita näyttelyjuttuja,tammikuussa sitte kajaaniin.Ja miellähän ku eijoo mitään hävittävää,ainoastaan voitettavaa thumbup.gif

Oikee meininki ja asenne sulla tomppav thumbup.gif
mulla kehään meno jännittää joka kerta, vaikka näyttelyitä tullu kierrettyä jo jonkin aikaa blush.gif
Jasubulli
^Samoin, mutta siinähän se koko idea onkin. Jos ei yhtään tuntuis missään, ni sitte varmaan pitäis lopettaa koko homma.
ShanDong
Meillä mennään Hillan kanssa Messukeskuksen Voittaja-06 näyttelyssä ekaa kertaa kehään, pentuluokka siis kyseessä.

Jännittää jo nyt ihan mukavasti wink.gif Tavoitteeni on, että neiti ei jännittäisi kauheasti ja saisin sen liikkumaan kehässä (kehätreeneissähän me ei voida liikkua neidin mielestä..) wink.gif
Himpula

Meilki toi Impura menossa ekaa kertaa näyttelyyn tonne kajaaniin. Tosin muutamassa mätsissä ollaan käyty, eikä mitään ongelmaa. Enkä usko että kajaanissakaan. Vähän jännittää mutta komppailen täysin Tomppavia laugh.gif
ShanDong
Meillä mennään Hillan kanssa myös Kajaaniin, tosin oma lähtö ei niinkään ole varmaa kun toisella paikkakunnalla juuri silloin ensimmäistä viikkoa työharjoittelussa..Mutta ainakin Hilla on paikanpäällä kasvatta/omistajansa kanssa wink.gif
Anna^^

Joo, meilläkin on toi Kajaani vuffen kanssa eka virallinen, jännittää tykkääkö tuomari tummista leoista.. sleepy.gif Mutta se nähdään siellä ja kisataan niin hyvin kuin osataan! smile.gif
Anma
Ässän kanssa eka kv näyttely ensviikolla happy.gif Voittajaan siis menossa, ei pahemmin jännitä(ainakaan vielä tongue.gif )
ShanDong
LAINAUS(Anma @ 30.11. 2006, 18:42)
Ässän kanssa eka kv näyttely ensviikolla happy.gif Voittajaan siis menossa, ei pahemmin jännitä(ainakaan vielä tongue.gif )

Onnellinen laugh.gif Minun mahanpohjassa jo kutkuttelee, mutta ihan mukavalla tavalla shifty.gif
Anna^^
Anma, hyvin se menee. Ässä on tosi nätti wub.gif
Mona_
meillä ensimmäiset viralliset näyttelyt Pepin kanssa Vaasan Kv:ssä 2007 biggrin.gif
Anna^^
LAINAUS(Mona_ @ 3.12. 2006, 15:22)
meillä ensimmäiset viralliset näyttelyt Pepin kanssa Vaasan Kv:ssä 2007 biggrin.gif

Mihin vuoden aikaan? smile.gif
sahku
Meillä ei ole vielä ekassa näyttelyssä käynyt, kun ei noi jutut oikein suju... sad.gif inhoaa inhoaa (laittaa jarrut päälle), vaikka en ole mitenkään vetänyt väkisin, kaiken olen tehnyt vain hihna löysällä ja leikin kautta... Taitaa siis meillä ura jäädä rolleyes.gif
australianpaimenkoira
LAINAUS(sahku @ 7.12. 2006, 21:27)
Meillä ei ole vielä ekassa näyttelyssä käynyt, kun ei noi jutut oikein suju... sad.gif inhoaa inhoaa (laittaa jarrut päälle), vaikka en ole mitenkään vetänyt väkisin, kaiken olen tehnyt vain hihna löysällä ja leikin kautta... Taitaa siis meillä ura jäädä rolleyes.gif

älä nyt vielä luovuta! thumbup.gif sehän voi vielä hyvinkin oppia niihin juttuihin, kunhan vain itse et luovuta!
meilläkin weera ei tuntunut pitävän näyttelyharjoituksista, mutta sitten kun tarpeeksi kauan vain yritin, niin alkoi sujumaan. kannattaa tsempata koiraa niin paljon kuin vain se tarvitse ja vaikka ei kunnolla harjoitukset sujuisikkaan niin silti palkitsee koiran.
kannattaa teettää sillä vain yhtä liikettä(esim. mennä ympyrää tai edestakasta) ensiksi ja kun se sujuu jo vähän paremmin niin koittaa sitten jotain muuta liikettä.

ne tarvitsevat aikaa! kukaan ei ole seppä syntyessään (toivottavasti se meni noin)
Mona_
LAINAUS(Anna^^ @ 7.12. 2006, 19:57)
Mihin vuoden aikaan? smile.gif

olikos se nyt huhtikuun puolessävälissä.. biggrin.gif

//jöö 14-15.4.2007

Meillä ollaaan harjooteltu aika lailla näyttelyjuttuja,ei sitte tiedä että kuinka sujuu kun on muita koiria! ja hampaita neiti ei anna oikeen kattoa,mutta kyllä seki siitä ajan myötä biggrin.gif
Ensimmäisiin mätsäreihin päästään iän myötä tammikuussa biggrin.gif
Liewec
Vilma oli joku 9kk kun mentiin Messariin ekoihin näyttelyihin. Aikaisemmin se oli jo käynyt mätsäreissä, joten en oikeastaan jännittänyt yhtään. Mullehan tuo oli siis ihan sama asia kuin joku mätsäri. Nykyään sitä jo tajuaa eron, vaikken kyllä edelleenkään näyttelyitä jännitä. Paitsi jos koirani esitää joku muu kuin minä tongue.gif
sahku
LAINAUS(australianpaimenkoira @ 8.12. 2006, 12:52)
älä nyt vielä luovuta! thumbup.gif sehän voi vielä hyvinkin oppia niihin juttuihin, kunhan vain itse et luovuta!
meilläkin weera ei tuntunut pitävän näyttelyharjoituksista, mutta sitten kun tarpeeksi kauan vain yritin, niin alkoi sujumaan. kannattaa tsempata koiraa niin paljon kuin vain se tarvitse ja vaikka ei kunnolla harjoitukset sujuisikkaan niin silti palkitsee koiran.
kannattaa teettää sillä vain yhtä liikettä(esim. mennä ympyrää tai edestakasta) ensiksi ja kun se sujuu jo vähän paremmin niin koittaa sitten jotain muuta liikettä.

ne tarvitsevat aikaa! kukaan ei ole seppä syntyessään (toivottavasti se meni noin)

Itse olen täällä kotona mennyt edes takasin, mutta aina jätättää tai laittaa stopit sad.gif Nameilla menee välillä hyvin, mutta mätsissä kun oltiin, niin eihän se muuta kuin haistellu sitä kenttää, ei millään liikkunut eteenpäin... Kuinka saisin pojan liikkumaan kehässä ilman haisteluja, olisiko vinkkejä ? Seisominen sujuu mallikkaasti, sen kanssa ei ongelmia wink.gif
Anna^^
LAINAUS(sahku @ 7.12. 2006, 21:27)

Kaikki koirat on erilaisia, se ei halua alentua sellaiseen laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.