Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vapaapäivän ihanuus
Puskaradio > Puskis > K-18
Hugis
Ihana päivä... Heräsin jo puol seitsemän, kun Hugo halus ulos ja join rauhassa aamukahvit ja kattelin tunnin verran Animal Planetia. Siinä puol yhentoista maissa menin uudestaan nukkumaan ja heräsin vasta puoli kaksi blink.gif Käytin koirat erikseen pitkällä lenkillä metsässä ja kävin pyörällä kaupassa. Nyt pitäis varmaan riisua yöpaita ja verkkarit, kun pitäis kohta lähteä sinne tietsikkakauppaan. Piti kyllä siivota, mutta... En aio potea huonoa omaatuntoa, oonpa kerrankin ottanu rennosti smile.gif
s-ml
Just tuollainen vapaapäivä saakin olla; nukkua myöhään ja käydä pitkällä lenkillä. Olla vaan ja nauttia, ehtii sitä myöhemmin siivota, väliäkös tuolla smile.gif
Arissa
thumbup.gif juuri noin rennosti pitää vapaapäivät viettää. Ei mitään aikatauluja eikä kiirettä mihinkään. happy.gif
Hugis
Ja tietsikka toimii smile.gif Helmi on kyllä tästä huolestuttavan kiinnostunut, mutta toivotaan että säilyy ehjänä... Vihdoin ja viimein voi taas käyttää meseäkin, kun tuo vanha kone jumittui joka toinen kerta, kun mesen laittoi päälle.

Ulkona sataa, mutta onneks sauna on lämpiämässä. Ja huomennakin voi vielä vaan olla (mitä nyt yhet kokeet pitäis korjata...)
KatiT
Mä tein vuorostani ympäripyöreän päivän, mutta lepään jo taas huomisen smile.gif Kerrankin vapaalla myös minä, kun 'normaalitkin' viettää juhlapäivää. Ajattelin, ellei kaatamalla sada, menisin kerrankin katsomaan itsenäisyyspäivän paraatia kun se täällä vuorostaan marssitaan. Jos ei muuta, niin lapsille panssarivaunuja rolleyes.gif
tizzian
Niin ne vaan jää vapaapäivät vikkelästi taakse ja huomenna koittaa taas arki ja töihin paluu sad.gif

Ps.Tuo yöpaita/verkkarit/pyjama päällä vietetty vapaa on se oikea tapa viettää vapaa päivää... biggrin.gif
KatiT
Juu, vapaa menee tuplasti nopeammin kuin työpäivä. On se kummallista ohmy.gif Pianhan tähän ehtis tottua liiaksi, niinpä on taas aamulla lähdettävä..
Maksettuani ekan erän lisäveroista, tiedän kyllä varsin hyvin miksi kello aamulla pärähtää confused.gif
sa-an-ri
Eilinen vapaa meni sairastaessa. Molemmat, Mika että minä, kameeassa flunssassa. Paperia menny niin paljon että tehtaat saa lisätä tuotantoa meidän takia sad.gif Nyt sitten mulla alkanu tää pärklöön yskimisvaihe sleepy.gif

Tänään olis ollu vika työpäivä, mutta soitin eilen ja ilmoitin etten kykene tulemaan. Eli 8 tunnin palkka jää saamatta.
Annelinne
Meidän piti mennä leffaan eilen mutta päädyttiin sitten raflaan syömään, kun toisella on sellanen seurapiirirakko että mua vähän epäilytti lähteä sen kanssa istumaan teatteriin kun sen tarttee kuitenkin mennä vessaan kesken shifty.gif

Katottiin vaan lehvaa sitten sohvalta. Ja linnanjuhlia ja jatkoja. Vitsi mitä karaokelaulantaa blink.gif
Arissa
Vapaapäivä tänään ja huomenna sekä tietysti viikoloppu smile.gif
sipa
LAINAUS(Tizzian @ 6.12. 2006, 23:42)
Ps.Tuo yöpaita/verkkarit/pyjama päällä vietetty vapaa on se oikea tapa viettää vapaa päivää... biggrin.gif

Miten toi onnistuu.. lookaround.gif Menettekö te koirien kanssa ulos yöpaitasillanne.. laugh.gif

Kyllä mä puen heti päälle kun sängystä ylös nousen.. Ja seiskalta eilenkin noustiin vaikka oli vapaapäivä.. Ei nukuttanut enään yhtään, kun ajoissa menee maate.. laugh.gif
sa-an-ri
Olenkos mä nyt ainoa joka täällä roikkuu ilman mitään tekemistä?

Kun ketään näy, ja keskustelu on sangen hiljaista unsure.gif

Väsyttäisi vaikka eilisen päivän vain nukuin, mutta yskimisen takia pysty olemaan pitkällään. Jos sitten luen uusimman koirammen... Kun netistä ei näytä löytyvän miehekkeelle suunnittelemaani lahjaakaan dry.gif
tizzian
LAINAUS(sipa @ 7.12. 2006, 13:22)
Miten toi onnistuu.. lookaround.gif  Menettekö te koirien kanssa ulos yöpaitasillanne.. laugh.gif

Laitetaan mies ulos koiran kanssa biggrin.gif
No ei sentään, taisin seistä siellä itse jo kuuden jälkeen tihkusateessa... dry.gif
Mutta ainahan sen pyjaman saa takas päälle päiväks - kukas sitä nyt yöllä käyttää?! thumbup.gif

Ai nii unohtu;
Saarnille pikaista paranemista! flowers.gif
sa-an-ri
^ Kiitoksia Tiz. Olo on karmea, yskin keuhkot pihalle varmaan tunti sitten, nyt henki vain pihisee.. lookaround.gif
sipa
Saarni Nyt vaan troppia napaan ja viltin alle..

Ihnottavat toi räkätauti.. meille se meinas tulla mutta kesti vaan puoli päivää.. tai ukolla pari päivää.. Saas nähdä tuleeko uudestaan kun välillä on sellainen olo.. et palelee ja niiskuttaa..
Turunen
Saarni pikakasta paranemista smile.gif Toivottavsti ei mullakin uusi, reilun viikon olen nyt ollut terve, mutta tänään pistettiin pystyyn uutta tarkkailukojua vesisateessa cold.gif meinas vähä tulla vilu.
Hugis
LAINAUS(sipa @ 7.12. 2006, 13:22)
Miten toi onnistuu.. lookaround.gif Menettekö te koirien kanssa ulos yöpaitasillanne.. laugh.gif

Mulla on nuo yöpaidat sellasta lyhyttä mallia, niin vedän siihen päälle vähän verkkaria ja takkia ja käyn koirien kanssa ulkona. Sisääntullessa vaan ylimääräset pois ja yöpukupäivä saa jatkua biggrin.gif

Huomenna vaan tunti töitä ja sitten taas vapaata smile.gif Kiva viikonloppu edessä, karrankin jotain odotettavaa... shifty.gif
s-ml
pidänhän hauskaa!
Minua vähän harmittaa, etten pääse Messariin. Tuntuu siltä, että kaikki sinne menevät tänä vuonna. HÖH. Pitää sitä vastoin mennä JKL:n yliopistoon katsomaan yksi prograduun liittyvä työ. Tietty sekin just nyt, miksei voinut olla vaikka viime viikonloppuna, kun ei ollut paljo mitään tekemistä.. confused.gif
Kehäkettu
LAINAUS(s-ml @ 7.12. 2006, 17:37)
pidänhän hauskaa!

Thanks for sharing! biggrin.gif
s-ml
biggrin.gif aika hyvin! biggrin.gif juu pidän, pidän, mutta pitäkää tekin ja erityisesti Hugis smile.gif
Hugis
Kiits Smäläri smile.gif Kyllä pidän sekä messarissa että muuten. Paljon kaikkee kivaa suunnitteilla... Oi jospa oisit saanut olla mukana...
Ehkä sitten ens vuonna rolleyes.gif
KatiT
LAINAUS(Hugonmami @ 7.12. 2006, 17:26)
Mulla on nuo yöpaidat sellasta lyhyttä mallia, niin vedän siihen päälle vähän verkkaria ja takkia ja käyn koirien kanssa ulkona. Sisääntullessa vaan ylimääräset pois ja yöpukupäivä saa jatkua biggrin.gif

Mulla toimii juuri noin aamulenkit. Vapaa-aamuina kun nukun helposti iltapäivään, on koirat käytettävä kuitenkin välillä.. Kukapa sitä arvaa mitä on takin alla, kun arvokkaasti pistelen pitkä palttoo yllä biggrin.gif kylällä
Kehäkettu
Mä oon lopettanut jo aikaa sitte välittämästä - pyjama on flanellimallia housuineen, ja siihen vaan pitkä takki niskaan ja menoks, ja pipo takkutukkaa peittämään. Ei haittaa, vaikka lahkeet vilkkuu ja niistä kyllä näkee, ettei ihan normihousut ole... Vielä on toistaiseksi onnistunut välttämän hullujenhuoneen!

Kesä on hankalampi, lippiksellä pystyy peittämään pehkon, mutta vaatteet on pakko vaihtaa, kun ei voi oikeen pitkää villakangastakkia heittää niskaan +20 asteen keleillä. biggrin.gif
KatiT
Mulla on joskus mielikuvitus laukannut sen verran, että on mielessä käväissyt sekin että jos vaikka sattuis kulkeissa jotain blink.gif Siihen malliin että suoraan lennosta vaikka polille joutuis.. takin alla hyvässä lykyssä vaan yömekko w00t.gif Mutta mennyt heti pois mielestä ja taas mentiin.. yöhousuissa tai ilman.
Hugis
Onneks täällä uudessa kodissa muutkin naapurit kulkee koiriensa kanssa vähän erikoisessa vaatetuksessa, eilen naapurin rouva tuli vastaan papiljotit päässä laugh.gif Eli mun ruudulliset pyjamanhousut menee kyllä ihan samalla tavalla smile.gif
KatiT
Nykynuorison vaatetus on niin moninaista, että siinä ei ruutuflanellit häpeä rinnalla yhtään. Samaten jos mulla on mekkoyökkäri ja lenkkarit, sellasia yhdistelmiähän tulee vastaan ihan koska vaan ja mulla on sentään takki... biggrin.gif
Hugis
Meitsi vaan kun ei enää mahdu tuonne nuoriso-otsikon alle, menee enemmänkin sinne kylähulluosastoon laugh.gif
Kehäkettu
^ No mutta niitähän on Helsinki pullollaan muutenkin, menee sen piikkiin, että avohoitoa on pakko harjoittaa, kun ei resurssit riitä muuhun. laugh.gif

KatiH: Joo, oishan se "hupaisaa", kun jotain tosiaan sattuu, ja pakkojoutuu ihmisten silmien alle. Ittelle on käynytkin niin, kun asuessani talossa, jossa oli roskakuilu, hipsin yksi lauantaiaamu rappukäytävään hemaisevasti pukeutuneena vain pitkään farkkupaitaan ja aamutossuihin, tukka tuhannen takussa. Ei siis edes alkkareita. Piti vaan heittää se roskis... Oma ovi meni kiinni, avaimet ei ollut mukana, ja ainoaksi mahdollisuudeksi jäi hiippäilla ostoskeskukseen, joka oli taloyhtiön vieressä, ja jonka järjestysmiehillä oli vara-avaimet kämppiin. Kyllä mua hiukka vilkuiltiin, ostari oli tietty täynnä ihmisiä, joiden mielestä viikonloppushoppailu on paras tapa viettää aikaa. Vieläkin punastuttaa, kun muistelen miltä sillon tuntu. rolleyes.gif
sahku
Onneks täällä maalla voi mennä koiran kans ulos melkein miten tahanta biggrin.gif Ite vedän flanellipyjaman päälle vaan ulkohousut ja takin ja eikun menoks koiran kanssa postilaatikolle. Kyllä ne puntit on pidemmät kuin ulkohousujen, mut mitä se haittaa, kun naapuri ei oo kyttäämässä jokaista liikettä wink.gif Kesällä pelkällä flanellipyjamalla on mukava mennä koiran kans ulos tohon pihalle, kun ei sen kummemmin tarvi välittää vaatteista wink.gif
sipa
Kehis Mä voin hyvin kuvitella että olet herättänyt yleistä hilpeyttä ostarilla.. rolleyes.gif

Kyllä mä juoksen myös yöpaita takin alla koiran kanssa ulkona mutta se on vain yöllä, kun on iskenyt ripulit.. Ketäpähän se haittaa jos lahkeet vilkkuu erivärisinä.. tai pyjamassa juoksentelee paljaat kintut valkoisina.. laugh.gif
Noel
Kehis tuo on kyllä aika paha!!

Hyvä ilman alkkareita vielä laugh.gif mahtanu nimen omaan tuo VILKUILU olla se kyseinen juttu mitä tapahtu laugh.gif

Tosin kun nyt noin hyvän aiheen avasit- mun tarvii lisätä asiaan kans oma osuuteni. Joka ei siis ollut noin julkinen nolaus mutta kestonolaus kyllä..
Mä oon aamusin sellasen kymmenen minsaa aika kahvilla ennen kuin herään, niinpä Mika oli taannoin menossa aamulla lentokentälle, kello oli suurin piirtein kuusi. En sitte jaksanu nousta ihan niin aikasin ja sitte vasta kun Mika oli rappuun jo menossa niin tulin eteiseen antamaan pusun matkalle, ilkosen alasti TIETYSTI. Niin eikös meidän naapurikin tullut yhtaikaa vastapäisestä ovesta rappuun ja koki varmaan aamushokin kun meikä siinä palloili hiukka nopein liikkein keittiön suuntaan ns. vilahtaen ja Mika punasteli siinä käytävällä sitte.. innocent.gif

ja herkuinta oli et oltiin just mutettu tohon kämppään.. eli kaipa voisin nykyään siis helpostikin kulkea farkkupaidassa kun olisin jo melkein turhan hyvon pukeutunut siis rolleyes.gif
sa-an-ri
Ei nyt ihan liity aiheeseen "pyjamassa ulkona", mutta yksi tuttu mies oli kerran vahingossa pukenut päälleen naisten alushousut oltuaan yökylässä naisen luona, kun oli aamulla lähtenyt kiireellä töihin. Syytä ei enää muistanut minkä vuoksi joutui päivän aikana terveyskeskukseen, mutta oli kuulema hiukan nolona... Ja lääkäri sekä hoituri oli kattonu kummeksuen laugh.gif
Noel

AIka mukavaa varmaan. EHkä se sai naispöpöjä biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.