Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Lazer
Miulta taisi vähän mennä toi furryn arilli pila ohi?? ohmy.gif Joo jos joku haluaa vahtia niin miu koiria tarttis to ja pe ilmottaa näyttelyyn, ja hoitaa ja leikittää tottakai. Maksan hyvin, koska koiria on jottamoisen paljon, ja ne tulee ilmottaa 50 näyttelyyn jokainen. Pe käyn itse sen verran FP:ssä että teetän yhdet pennut.
Himpula
Mä voisin hoitaa...Itselläni vain yksi koira joten jos vain sopii voisin hoitaa...
Lumikirsu
Hups... Siis mä tarkoitan et mä voisin hoitaa kun olin vahingos siskon tunnuksella.
Sundae
#150540 Annie *(Azadeh Salukit) + breeding ja training tilit, << kaksoiskouluttaja
#204127 Belainin *(Belainin staffordshiren bullterrierit)
#366493 Fammous (Deretta's terrierit ja kääpiökoirat) <- Koirahoitoa
#160065 _Heemoka_ (kennel Deluxar) + training ja breeding. (Kaksoiskouluttaja)
#172115 Jappula *(Wonder's Afgaaninvinttikoirat) + training ja breeding-tilit << Kaksoiskouluttaja
#130295 Jettis *(Krommin's kääpiösnautserit) << eliteboardingia!, SEF, tageja
#280345 -Jerome- *(Ulma`s Basset Houndit)
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, Hollanninpaimenkoirat, Rhodesian Ridgeback'it)
#416016 koppelo (Kennel säheltäjän lappalaiset)
#132237 Lydia-79 *(Bella's suomenlapinkoirat & tiibetinspanielit)
#259588 Mysse *(Mysse´s Kääpiöpinserit, Salukit ja Akitat) + breeding ja training tilit
#175901 sählän *(englanninsetterit)
#173038 Tickli *(Golden Eyes, kultainennoutaja)
#146095 Trainer_Vera *(Wilkajan) [ei koiria, Lydia-79:n toinen tili] << kaksoiskouluttaja

Poistin itseni listasta, sillä lopetin pelaamisen.
Neposka
En ollutkaan kuullut aikaisemmin tälläisestä pelistä.. blink.gif
Neposka
Rekisteröidyin tähän peliin, mutta on vielä vähän hakusessa mitä pitää tehä... happy.gif
Fitzgo
Mäkin tein itelleni tunnuksen. Vähän on hakusessa vaikka oon joskus muutama vuos sitten tuolla käynyt.. smile.gif
Hannis
#150540 Annie *(Azadeh Salukit) + breeding ja training tilit, << kaksoiskouluttaja
#160065 _Heemoka_ (kennel Deluxar) + training ja breeding. (Kaksoiskouluttaja)
#172115 Jappula *(Wonder's Afgaaninvinttikoirat) + training ja breeding-tilit << Kaksoiskouluttaja
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, Hollanninpaimenkoirat, Rhodesian Ridgeback'it)
#259588 Mysse *(Mysse´s Kääpiöpinserit, Salukit ja Akitat) + breeding ja training tilit
#146095 Trainer_Vera *(Wilkajan) [ei koiria, Lydia-79:n toinen tili] << kaksoiskouluttaja
#377080 Hannis *(EB's bretonit ja australianpaimenkoirat) << breeding

Lisäsinpä oman accountin listaan. Olen tuota pelaillut viime syksystä lähtien. Ihan hauska peli, kiva kun löytyy muitakin ihan meitä aikuisia pelaajia. Paljon enemmän on tullut englantia käytettyä, kun viestittelee tuttujen kanssa / juttelee chatissa smile.gif
Heemoka
#160065 _Heemoka_ (Deluxar Azawakhit, Bichon frisét ja Faaraot) + SEF

Muuttelin tätä meidän juttua biggrin.gif
zseverus
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, valkoiset paimenkoirat ja borzoit)

Vähä päivitystä omalle kohdalleni myös, uusi rotu tullut kehiin~
Jettis
Apua kaipailen!

Eli en pääse koneelle nyt perjantaina enkä lauantaina, joten tarttisin joko account sitterin tai jonkun ottamaan koirat boardingiin, mieluiten eliteen... Jos suostut account sitteriksi voit siirtä koiriasi mun tunnukselle ja ilmottaa ne sillä 50 näyttelyyn (sef ja elite löytyy). Ota yhteyttä täällä tai mieluiten FPssä.

#130295 Jettis
zseverus
Miekin tarttisin hoitajaa tämän viikon perjantaista sunnuntaihin.. eli 25-27. päivä. Neljälle koiralle paikan tahtoisin ainakin, jos kiinnosta niin yhteys tähän tai suoraan FP'ssä yksityisviestillä.
Eli siis Jiroi #177263

Maksan hyvän palkan~ Vaikka 10,000$ per koira. (eikä tarvi olla elite)
Lazer
Nythän kennelinsä saa lukkoon smile.gif Miekin tuun sitä kesällä varmasti ahkerasti käyttää, koska kun on töissä ja muut kiireet ni ei tod. jaksa joka pvä raahautua koneelle.
Koulussa kun on, ni pelaan yleensä atk-tuntien ylijäämä ajalla, ni ei sitä sit kesäl jaksa läheskää niin hyvin biggrin.gif
minni + ama
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, valkoiset paimenkoirat ja borzoit)
#463836 minni^ *(Rainmakerin sk kettuterrierit, basenjit & australianpaimenkoirat)

lisäsin itteni listaan.
tunnus on kaverini ja mun yhteinen.

edit. kun siellä koiran sivussa on alhaalla retired dog juttu, niin mikä se on? ja saaks sitä koiraa takasin sieltä "retired dogs" sivusta? ja kuinka paljon statsien pitää nousta, että pääsee kakkos levelille?
Tiia
minni + ama Retiered juttu meinaa mun mielestä koiran eläkkeelle jättämistä. Sieltä ei saa koiraa enää takaisin vaikka se olisikin alle 100fpd.
Statsien ei pidä nousta vaan koiran pisteiden, eli niitä mitä saa näyttelyistä ja kokeista wink.gif
Toki on hyvä jos statsit nousee niin koiran pärjää paremmin kokeissa ja saa enemmän pisteitä smile.gif

Haluaisiko kukaan ostaa rare itemsseja? Mulla on mm. kiviä, acorneja, keksi ja rooster smile.gif
Miki*
LAINAUS(Tickli @ 14.6. 2007, 11:22) *
Haluaisiko kukaan ostaa rare itemsseja? Mulla on mm. kiviä, acorneja, keksi ja rooster smile.gif

Muuten voisin ostaa kiviä mutta pitää säästää nyt rahoja eliteen dry.gif
Tiia
LAINAUS(Miki* @ 14.6. 2007, 15:08) *
Muuten voisin ostaa kiviä mutta pitää säästää nyt rahoja eliteen dry.gif

Jep, täälläkin koitetaan keretä pointseja ja rahaa, harmi vaan että rarejen hinnat on laskussa sad.gif Pari päivää sitten kivistä saattoi saada 20FPP nyt saa hyvällä tuurilla 10 ;P
minni + ama
LAINAUS(Tickli @ 14.6. 2007, 11:22) *
minni + ama Retiered juttu meinaa mun mielestä koiran eläkkeelle jättämistä. Sieltä ei saa koiraa enää takaisin vaikka se olisikin alle 100fpd.
Statsien ei pidä nousta vaan koiran pisteiden, eli niitä mitä saa näyttelyistä ja kokeista wink.gif
Toki on hyvä jos statsit nousee niin koiran pärjää paremmin kokeissa ja saa enemmän pisteitä smile.gif

okei. pystyyks sitä koiraa sit myymään enää jos se on jo laitettu eläkkeelle?
Tiia
LAINAUS(minni + ama @ 14.6. 2007, 16:35) *
okei. pystyyks sitä koiraa sit myymään enää jos se on jo laitettu eläkkeelle?

Ei pysty, koiraa ei myöskään pysty enää ruokkimaan tai leikkimään sen kanssa. Rokotusta eikä mitään muutakaan voi enää tehdä. Siksi kannattaakin jättää koira eläkkeelle hyvin ruokittuna, iloisena ja rokotettuna.
zseverus
Voi tätä onnen päivää, sain sponssaajan!... pakkohehkutus.
Vitsit kun FP ei toimi just nyt. Kamala hinku pyöriä siellä. Hrrr.

Mitä mieltä muuten olette noista muutoksista? Pedit, kupit, min. level rajat pantoihin ja ruokiin ym. Miusta se on kivaa, kaikki uus on jännää~
Tiia
LAINAUS(Jiroi @ 16.6. 2007, 20:21) *
Voi tätä onnen päivää, sain sponssaajan!... pakkohehkutus.
Vitsit kun FP ei toimi just nyt. Kamala hinku pyöriä siellä. Hrrr.

Mitä mieltä muuten olette noista muutoksista? Pedit, kupit, min. level rajat pantoihin ja ruokiin ym. Miusta se on kivaa, kaikki uus on jännää~

Hyvä että pääset eliteksi? smile.gif Mulla kasassa jo 15FPP:tä biggrin.gif
Noi muutokset on ihan kivoja. Varsinkin randomit ;]]
Harmi, että on nyt maassa, tekis munkin mieli pyörii siel ja kaupata kiviä biggrin.gif
zseverus
Yeh, Eliteen olen juuri nyt matkalla. Wohoo vihdoin, onhan FP:tä jo tullutkin pelattua kauan ihan normaalin accountin omistajana.

Random eventsit on hauskoja mustakin. ;D
Arrr, näemmä FP ei aukea vielä tän päivän sisällä ollenkaan. *vieroitusoireet*
minni + ama
ööh...voisko joku selittää mulle mikä on elite?! ja miten saa jonku sponsorin?! ja mikä on FPP?! unsure.gif

lisäystä: ja mikä on random?! ja mitä on rare itemsit?!
Tiia
LAINAUS(minni + ama @ 18.6. 2007, 22:25) *
ööh...voisko joku selittää mulle mikä on elite?! ja miten saa jonku sponsorin?! ja mikä on FPP?! unsure.gif

lisäystä: ja mikä on random?! ja mitä on rare itemsit?!

Elite on tavallista tunnusta parempi, eli sillä on lisäetuja, mm. 50kisaa päivässä.
Sponsorin saattaa saada toisesta käyttäjästä, joka saattaa pyytää sponsoroimisestaan esim sun tekemiä piirrustuksia smile.gif
FPP on Furry Paws Point(s) ja niitä 40 keräämällä/ostamalla saat vuoden elite jäsenyyden biggrin.gif

Random on lyhenne Random Eventsistä. Näillä meinataan sattumanvaraisesti tulevia rahasummia, pikku summan varastusta tai muita... Nämä näkyvät sivulla sinisessä laatikossa. Huomaat kyllä kun sellainen tulee.
Rare Items:it ovat erikoisia tavaroita, joita voi saada mm. random eventseistä smile.gif Rareista saa yleensä hyvän hinnan, sillä näitä ei myydä FP:n kaupoissa.

Toivottavasti ei ollut sekavaa ja auttoi smile.gif

Mutta mä ja Evie saatiin nyt Elite ja SEF ;D Olen tooosi iloinen biggrin.gif
Biu
Teen tässä paluuta pawseihin pitkästä aikaa..
hirveesti tullu uusia juttuja!
Mitä tarkoittaa major ja minor kohdassa Information About Show Types? blink.gif
Jonna´
Furry Paws Foorumi

Tervetuloa :>
Wupsu
meikäläinenkin sitten innostui taas pelailemaan tuolla ja nyt tuli pieni pulma..

osaisikos kukaan kertoa, miksi en pysty ilmoittamaan kisoihin muutamaa koiraani?
rokotukset on ok. eikä ne kyllä liian vanhojakaan ole ja kyseiseen lajiin ne on koulutettu ja fiilikset on kaikki 100% blink.gif
Lydia
Ettei sitten ole liian nuoria...? Enpä muita syitä keksi.
Wupsu
LAINAUS(Lydia @ 6.5. 2009, 09:24) *
Ettei sitten ole liian nuoria...? Enpä muita syitä keksi.

ei ne liian nuoriakaan ole kun niitä olen näyttelyihin ilmoitellut, mutta tuo tuli vähän niinkuin yhtäkkiä, että en voikkaan enään ilmoitella unsure.gif

EDIT//

jooo mie oon tyhmä rolleyes.gif eipäs tullut mieleenkään, että ne siirtyisivät Novice tasolta Advanced Novice tasolle, kun saavuttavat 4. levelin rolleyes.gif
no selvisipähän tämäkin asia thumbup.gif
NooorA
Miten saan töitä ?? ohmy.gif
Lydia
LAINAUS(Wupsu @ 6.5. 2009, 12:48) *
eipäs tullut mieleenkään, että ne siirtyisivät Novice tasolta Advanced Novice tasolle, kun saavuttavat 4. levelin rolleyes.gif

Tason nouseminen ei ole leveleistä kiinni, vaan kilpailujen sijoituksista.
Wupsu
LAINAUS(Lydia @ 12.5. 2009, 18:36) *
Tason nouseminen ei ole leveleistä kiinni, vaan kilpailujen sijoituksista.

aijaa blink.gif no tämäpä sitten selvä smile.gif
Himpula
miten tuolta voi poistaa tunnuksensa?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.