Kysynpä tässä, että paljon on esim. 500k?

Eli mitä tuo k meinaa?
Heemoka
29.12. 2006, 15:10
LAINAUS(Tickli @ 29.12. 2006, 12:06)
Huhhuh mikä hinta

En kyllä tarvitse, ei siten. Mä myin just nuo kello hintaan 999 999

Miksei sul, Heemoka ole ulkoasua, vaikka olet elite?
Ne maksaa sen takia paljon että saisin vuoden eliten

Ulkoasua en ole jaksanut tehdä..
Ja Tickli..

500k = 500 000
LAINAUS(Heemoka @ 29.12. 2006, 15:10)
Ne maksaa sen takia paljon että saisin vuoden eliten

Ulkoasua en ole jaksanut tehdä..
Ja Tickli..

500k = 500 000
Sitä vähän uumoilinkin

Saanko udella paljon puuttuu? Vai puuttuuko vielä kaikki 40?
Luin muutes noita keskusteluja tuolla, ja joku halusi ulkoasun. Palkkana oli elitenä pysyminen, tai eliteksi tuleminen
Heemoka
29.12. 2006, 18:01
Pitäisi opetella tekemään ulkoasuja. Tosin "partneri" taitaa osatakkin

Kaikki 40 puuttuu... Nykynen (60 päivää kestävä) loppuu helmikuussa :/
Muoks: Olin saanut viestin, miten minun tulisi tuo koira oikein kouluttaa?
"Would you be willing to train my show poodle Pippi for me. I can't seem to get her stats up.
Thanks
Chrissy"
^ Eikös tuossa vain todeta että, "Haluaisitko kouluttaa minun näyttely villiksen, Pippin minulle? En saa hänen statseja nousemaan.
Kiitos - Chrissy"
Heemoka, onnea vain keräykseen
Heemoka
29.12. 2006, 18:20
Minäkin suomensin sen noin ja sen takia aloinkin ihmettelemään sitä.. Miten kouluttamalla voi saada statsit nousemaan? Tai sitten olen nukkunut viime yönä liian vähän eivätkä aivot toimi
Kiitosta vain

Laitoin nyt lisää pantoja ja karkkikeppejä sinne myyntiin eli 17:sta pyydän 40FPP:tä. Toisin sanoen nyt yksi maksaisi 2.35 FPP:tä joka ei ole enää niin paljon, sillä jotkut pyytävät yhdestä jopa 6FPP:tä
LAINAUS(Heemoka @ 29.12. 2006, 18:20)
Minäkin suomensin sen noin ja sen takia aloinkin ihmettelemään sitä.. Miten kouluttamalla voi saada statsit nousemaan? Tai sitten olen nukkunut viime yönä liian vähän eivätkä aivot toimi
Kiitosta vain

Laitoin nyt lisää pantoja ja karkkikeppejä sinne myyntiin eli 17:sta pyydän 40FPP:tä. Toisin sanoen nyt yksi maksaisi 2.35 FPP:tä joka ei ole enää niin paljon, sillä jotkut pyytävät yhdestä jopa 6FPP:tä

Luulee varmaan, että elitet osaa tehdä ihmeitä koirille ;D
Ei tuo enää ollenkaan iso hinta ole.
Jettis
29.12. 2006, 19:59
Heemooka, tuota, onkos sinulla rahaa? FPPtä voi meinaan ostaa rahallakin, halvimmillaan yleensä 500k.
Heemoka
29.12. 2006, 20:54
LAINAUS(Jettis @ 29.12. 2006, 19:59)
Heemooka, tuota, onkos sinulla rahaa? FPPtä voi meinaan ostaa rahallakin, halvimmillaan yleensä 500k.
Onhan miulla 2 miljoonaa.. Mutta sillä saa vain 4 FPP:tä joten kokeilen voisiko noin saada helpommin
Jettis
29.12. 2006, 21:19
Kyllähän niitä noinkin saa:) Aattelin vaan, että jos sulla ois olul tooosi paljon rahaa, niin oisit voinu niikin hankkia. Tai sitten, jos haluat rahaa lisää, kannattaa ostaa ykis tai muutama FPP 500k:lla ja myydä ne eteenpäin 600k. Tulee 100k voittoa!!
Heemoka
29.12. 2006, 22:34
Niinpä

Kokeilin tehdä niin kerran mutta kärsivällisyys ei riittänyt paria päivää kauempaa.
Heemoka
30.12. 2006, 15:18
Muuten, tuosta Stat Boostista..
Kun ostaa sen niin kehittyvätkö statsit joka päivä vai miten se toimii?

Mahtavaa, meidät valittiin Newbie Helperiksi!
Voisiko joku hoitaa 4-6.1 kenneliäni? Lähden itse reissuun enkä pääse koneelle.
Kennelissä on 8 koiraa jotka tulisi ilmoittaa, leikittää, syöttää ja treenata päivittäin. Kennelissä on myös yksi pentue joka tulee hoitaa.
Maksan hyvää palkkaa! Kiire!
LAINAUS(Lazer @ 1.1. 2007, 18:13)
Voisiko joku hoitaa 4-6.1 kenneliäni? Lähden itse reissuun enkä pääse koneelle.
Kennelissä on 8 koiraa jotka tulisi ilmoittaa, leikittää, syöttää ja treenata päivittäin. Kennelissä on myös yksi pentue joka tulee hoitaa.
Maksan hyvää palkkaa! Kiire!

Mä voin

Ja voin ottaa koirat omaan kenneliin, jos haluat että ilmoittaisin ne 50 kisaan päivässä.
zseverus
2.1. 2007, 12:18
Mitä se sininen synttärihattu tekikään koiralle, vai tekeekö se mitään? En yhtään muista olenko lukenut sen jo jostain.. ^^'
Edit: Ja ainiin, voiko tuota Holly Berry Collaria käyttää samalla tavalla kuin muitakin pantoja? Eli siis jos laitan sen koiralle niin saako sen siltä pois ja käyttää sitten uudelleen taas seuraavalla koiralla?
LAINAUS(Jiroi @ 2.1. 2007, 12:18)
Mitä se sininen synttärihattu tekikään koiralle, vai tekeekö se mitään? En yhtään muista olenko lukenut sen jo jostain.. ^^'
Edit: Ja ainiin, voiko tuota Holly Berry Collaria käyttää samalla tavalla kuin muitakin pantoja? Eli siis jos laitan sen koiralle niin saako sen siltä pois ja käyttää sitten uudelleen taas seuraavalla koiralla?
Hatusta en tiedä mutta kyllä, HBC on kuin tavallinen panta ja sen voi ottaa poiskin ja käyttää uudelleen
LAINAUS(Heemoka @ 1.1. 2007, 19:35)
Mä voin

Ja voin ottaa koirat omaan kenneliin, jos haluat että ilmoittaisin ne 50 kisaan päivässä.
Kiitos, se olisi tosi kiva

Muut koirat voivat toki tulla kenneliisi paitsi se poodeli narttu kellä on pennut. Ne on vasta 2pvää vanhoja.
Eli jos ei vaan tuota ongelmia, niin ottaisitko ne 7 koiraa kenneliisi ja hoitaisit sen 1 koiran ja ne pennut miun kennelissä.
LAINAUS(Lazer @ 2.1. 2007, 13:17)
Kiitos, se olisi tosi kiva

Muut koirat voivat toki tulla kenneliisi paitsi se poodeli narttu kellä on pennut. Ne on vasta 2pvää vanhoja.
Eli jos ei vaan tuota ongelmia, niin ottaisitko ne 7 koiraa kenneliisi ja hoitaisit sen 1 koiran ja ne pennut miun kennelissä.

Juu.
Laitan ne torstai iltana myyntiin, ja voit ostaa ne kenneliisi to iltana / pe aamuna. Ehdin pe aamulla käydä nopeasti koneella. Ok?

Kirjoitan jokaisen koiran kuvaus kohtaan ruuan, millä lelulla se leikkii ja lajin johon se ilmoitetaan

Maksan vaikka 1000dollaria per pvä hoidosta, ruuasta ja leikityksestä 500 per koira per pvä ja sitten kisamaksut

Koirat voi ilmoittaa 99dollaria maksaviin näyttelyihin, ilmoitan aina itsekkin jos mahdollista.
LAINAUS(Lazer @ 2.1. 2007, 17:22)
Laitan ne torstai iltana myyntiin, ja voit ostaa ne kenneliisi to iltana / pe aamuna. Ehdin pe aamulla käydä nopeasti koneella. Ok?

Kirjoitan jokaisen koiran kuvaus kohtaan ruuan, millä lelulla se leikkii ja lajin johon se ilmoitetaan

Maksan vaikka 1000dollaria per pvä hoidosta, ruuasta ja leikityksestä 500 per koira per pvä ja sitten kisamaksut

Koirat voi ilmoittaa 99dollaria maksaviin näyttelyihin, ilmoitan aina itsekkin jos mahdollista.
Selvä, tehdään näin.
Toimiiko muilla furry? Koirat ovat muka ilmoitettu -50/50 näyttelyyn, ja sitten se ei ilmoita koiria "kakkoskoulutuksen kisoihin"..Huomasin että myös Jettiksellä oli koirat -50/50 näyttelyssä.. toimiiko sinulla furry?
LAINAUS(Heemoka @ 3.1. 2007, 14:47)
Toimiiko muilla furry? Koirat ovat muka ilmoitettu -50/50 näyttelyyn, ja sitten se ei ilmoita koiria "kakkoskoulutuksen kisoihin"..Huomasin että myös Jettiksellä oli koirat -50/50 näyttelyssä.. toimiiko sinulla furry?
Mulla on kans koirien näyttelyt ties miten sattuu
Eikä SEF:kään muka toimi.. Pitäs ilmottaa kaikki koirat tavallisesti
Mullakin heittää joo noi näyttelyiden määrät. Mutta SEF toimii kyllä! Tosin ilmottaa kai vaan 0/50... Eli kun jollakin koiralla on -20/50 niin se ilmottaa vaan 20 kisaan, vaikka oikeesti oiskin vapaana 50!
LAINAUS(Jettis @ 3.1. 2007, 15:24)
Mullakin heittää joo noi näyttelyiden määrät. Mutta SEF toimii kyllä! Tosin ilmottaa kai vaan 0/50... Eli kun jollakin koiralla on -20/50 niin se ilmottaa vaan 20 kisaan, vaikka oikeesti oiskin vapaana 50!

Nii'in.. ja sitten se ei ilmota siihen toiseen koulutettuun lajiin ollenkaan..
Kyllä mulla ilmottaa!?!
Munkin yhdellä koiralla on 30/30 ja toisella 7/30.
Koirat on ilmoitettu tänä päivänä oleviin kisoihin...
normisti tulokset olisivat tulleet jo.
Pahus, FP on taas alhaalla
LAINAUS(Dilli @ 3.1. 2007, 20:52)
Pahus, FP on taas alhaalla
Tuon saattoi kyllä arvata. Eilen oli niin hidasta, että huhhuh
Official näyttelyitä ei näköjää pidetty, kahden koiran tiedoissa luki -22/30 näyttelyä
Odottelua, odottelua
miullakin oli jtn -22/30 ja mie jouduin ilmottaa siis yhteensä n e30+22 eli 42 näyttelyyn! Ja kaikilla koirilla oli -jtn näyttelyt, ja osalle tuli tulokset heti.
Pari koiraa jouduin ilmottaa 4 krt, eli ensin niin että tuli se 30 täyteen, sitten kun katoin tunnin päästä ni olikin -30/30 ja sitten loppuen lopuks kaikki oli ilmotettu 60 näyttelyyn..

Sekoilua
Tänään luki koiran tiedoissa -15 näyttelyä. Nyt koiran tiedoissa lukee 35/30 ;D
Onkohan nuo palkintoja, vai Furryn sekoilua?
Furryn sekoilua ainakin Kahin mukaan..
Nimiehdotuksia kahdelle R-pennulle?
-kääpiösnautseri
-uros ja narttu
-suomenkielinen nimi
-isä Wild Run eli villi juoksu
-emä Venus eli planeetta tai jumalatar
-Krommin's jotakin
-se vielä että nimellä tulisi olla jokin merkitys. eli pelkkä Rekku ei käy
Auttakee:D
Jettis: Rakasta Mua/Minua, Riivinrauta, Rumpusoolo (

), Runopoika, Risto Reipas, Revontuli, Ruusunen, Ruoste..
sundae, tack!:) Revontuli menköön pojalle. Entäs nartulle?
LAINAUS(Flatpower @ 8.1. 2007, 18:41)
^Read My Mind, Real Love, Ready To Go, Racing Star...

Muuten hyvä, mutta suomenkielisiä...

Kerkesitkin vaihtaa

No joo. Noi on muuten tosi hyviä, mutta ne ei oikein sovi noihin aiempiin... :S En kai mä vaan yhtään vaativa ole?
Mutta siis, mun aiempia nimiä mm.
Onnellinen Uni
Aurinkojumala
Kerran Vielä
Liekki Tulessa
yms.
^Riesa, Rimppakinttu, Rimpi, Raisa, Raista, Reija, Riitu/a...

Joo, luen_ohjeet_ja_ymmärrän_ne.com
Riimi, Rakkaus/rakas aikojen takaa... Kauheen vaikee keksii tällein...

Kyl sit ku ei tarvi keksii ni keksii, muttei tällei
Masukka
20.1. 2007, 18:47
Minulla on tuolla kennel Silky Power se kasvattaa cairnterrierejä ja yorkshirenterrierejä. Minulla on siellä 18 koiraa ja 3 pentuetta. Mitä tarvitaan siihen että koiran voi ilmoittaa 50 näyttelyyn? Minulle tuli yksi cairni 21päivän ikäisenä ja oli 10 levellinen eli se on voinut päästä vanhassa paikassa kerrallaan 50 näyttelyyn mutta minun luona se pääsee vain 30. Kenneltilaa on 10 ja kennel on rekisteröity.
LAINAUS(Masukka @ 20.1. 2007, 18:47)

Minulla on tuolla kennel Silky Power se kasvattaa cairnterrierejä ja yorkshirenterrierejä. Minulla on siellä 18 koiraa ja 3 pentuetta. Mitä tarvitaan siihen että koiran voi ilmoittaa 50 näyttelyyn? Minulle tuli yksi cairni 21päivän ikäisenä ja oli 10 levellinen eli se on voinut päästä vanhassa paikassa kerrallaan 50 näyttelyyn mutta minun luona se pääsee vain 30. Kenneltilaa on 10 ja kennel on rekisteröity.
Pitää olla Elite-käyttäjä, että saa ilmoitettua 50 näyttelyyn kerralla
Masukka
21.1. 2007, 11:24
Mikä näistä pennuista kannattaisi ottaa, pennut on kahden FP ikäisiä:
Dark Diamond
Color: Blue and Tan
Genotype: Not Tested
Stats: agi con int spd stm str
3 3 3 3 4 3
Boosts: Stamina
Hips: Good
Elbows: Excellent
Sight: Good
Hearing: Excellent
Dansing Dasy
Color: Black and Tan
4 3 3 2 5 2
Sight: Excellent
Hearing: Good
Daddies Darlin
3 3 3 3 3 5
Boosts: Strength
Dats Dart Dog
3 3 3 2 5 2
LAINAUS(Masukka @ 21.1. 2007, 11:24)

Mikä näistä pennuista kannattaisi ottaa, pennut on kahden FP ikäisiä:
Dansing Dasy
Color: Black and Tan
4 3 3 2 5 2
Daddies Darlin
3 3 3 3 3 5
Boosts: Strength
Mä päätyisin itse ehkä jompaan kumpaan näistä
Masukka
21.1. 2007, 15:04
Kiitos sundae.

Pidän tuon Daddies Darlinin. Rodultaan pennut on yorkshirenterrierejä ja minulla on kaksi muuta pentuetta, mutta toisessa on yksi yli muiden ja yhdessä pentueessa on vain yksi pentu.
zseverus
31.1. 2007, 07:43
Voisimpa tässä jo hyvissä ajoin kysellä hoitajaa koirilleni 21-28. 2 väliselle ajalle, kun lähden matkalle.
Jos joku jaksaisi ja on vaan aikaa tuolloin olisin kiitollinen ^^' Palkka tulisi olemaan hyvä. Esim. 100 000$
Heemoka
31.1. 2007, 13:15
LAINAUS(Jiroi @ 31.1. 2007, 07:43)

Voisimpa tässä jo hyvissä ajoin kysellä hoitajaa koirilleni 21-28. 2 väliselle ajalle, kun lähden matkalle.
Jos joku jaksaisi ja on vaan aikaa tuolloin olisin kiitollinen ^^' Palkka tulisi olemaan hyvä. Esim. 100 000$
Minä voisin, mutta riippuu vähän kuinka paljon koiria sulla on..?
zseverus
31.1. 2007, 14:44
Heemoka, oi kiva jos voisit. En välttämättä laita kaikkia koiria hoitoon, mutta muutama sellainen on jotka ainakin haluaisin. Kolme koiraa osaan sanoa näin aluksi ja yhtä näistä kolmesta olis kiva jos jaksais ilmottaa noihin talent show kisoihin myös.
Eli kolme koiraa joista yksi myös talent kisoihin ja palkkaa voisin tästä antaa sen 100 000$
Heemoka
31.1. 2007, 17:47
Sopii
zseverus
31.1. 2007, 22:45
Mahtavaa. ~~ n-n
Laittelen sulle yksityisviestiä FP:n puolelle sitten lähempänä.
zseverus
11.2. 2007, 20:31
//Anteeksi tökerö tuplapostaus//
#150540 Annie *(Azadeh Salukit) + breeding ja training tilit, << kaksoiskouluttaja
#204127 Belainin *(Belainin staffordshiren bullterrierit)
#366493 Fammous (Deretta's terrierit ja kääpiökoirat) <- Koirahoitoa
#160065 _Heemoka_ (kennel Deluxar) + training ja breeding. (Kaksoiskouluttaja)
#172115 Jappula *(Wonder's Afgaaninvinttikoirat) + training ja breeding-tilit << Kaksoiskouluttaja
#130295 Jettis *(Krommin's kääpiösnautserit) << eliteboardingia!, SEF, tageja
#280345 -Jerome- *(Ulma`s Basset Houndit)
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, Hollanninpaimenkoirat, Rhodesian Ridgeback'it)
#416016 koppelo (Kennel säheltäjän lappalaiset)
#132237 Lydia-79 *(Bella's suomenlapinkoirat & tiibetinspanielit)
#132894 Monday *(Marguerite's Puudelit) + training ja breeding-tilit << kaksoiskouluttaja
#259588 Mysse *(Mysse´s Kääpiöpinserit, Salukit ja Akitat) + breeding ja training tilit
#175901 sählän *(englanninsetterit)
#173038 Tickli *(Golden Eyes, kultainennoutaja)
#146095 Trainer_Vera *(Wilkajan) [ei koiria, Lydia-79:n toinen tili] << kaksoiskouluttaja
Muutosta Kennelini nimeen ja koirarotuihin ^^
Ja, tuossa Heemoka jo lupaili ottaa kolme koiraani mutta voisimpä vielä sanoa että joku toinenkin jos tahtoo ansaita 100 000 ottamalla kolme koiraa hoitoon minulta niin annan mielelläni.
Aikaväli oli siis 21-28. 2
Mie etin hoitajaa koirilleni ajalle 23-25.2 Kennelissä on sillon muistaakseni 11 tai 12 koiraa jotka ilmotetaan näyttelyihin ja yks pentue. Ja mahdollisesti kaksi vanhempaa koiraa voi jättää ilmottamatta jos tuntuu että koiria on liikaa.
Voin myös antaa koirat johonkin kenneliin hoitoon, tai eri kenneleille jos joku ei halua koko sakkia ottaa...

Ja maksan toki hyvää palkaa kun noita on noin monta! 2000-2500 per koira per pvä hoidosta.
Jos olet elite ja otat koiran/koiria kenneliisi ja ilmotat ne 50 näyttelyyn niin maksan kisamaksut ja ruuasta yms. 3000 per pvä
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.