Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Tiia
Kysynpä tässä, että paljon on esim. 500k? stupid.gif Eli mitä tuo k meinaa? blush.gif
Heemoka
LAINAUS(Tickli @ 29.12. 2006, 12:06)
Huhhuh mikä hinta biggrin.gif En kyllä tarvitse, ei siten. Mä myin just nuo kello hintaan 999 999 laugh.gif

Miksei sul, Heemoka ole ulkoasua, vaikka olet elite?

Ne maksaa sen takia paljon että saisin vuoden eliten biggrin.gif
Ulkoasua en ole jaksanut tehdä..

Ja Tickli.. smile.gif
500k = 500 000
Tiia
LAINAUS(Heemoka @ 29.12. 2006, 15:10)
Ne maksaa sen takia paljon että saisin vuoden eliten biggrin.gif
Ulkoasua en ole jaksanut tehdä..

Ja Tickli.. smile.gif
500k = 500 000

Sitä vähän uumoilinkin biggrin.gif Saanko udella paljon puuttuu? Vai puuttuuko vielä kaikki 40?
Luin muutes noita keskusteluja tuolla, ja joku halusi ulkoasun. Palkkana oli elitenä pysyminen, tai eliteksi tuleminen wink.gif
Heemoka
Pitäisi opetella tekemään ulkoasuja. Tosin "partneri" taitaa osatakkin biggrin.gif
Kaikki 40 puuttuu... Nykynen (60 päivää kestävä) loppuu helmikuussa :/

Muoks: Olin saanut viestin, miten minun tulisi tuo koira oikein kouluttaa? lookaround.gif
"Would you be willing to train my show poodle Pippi for me. I can't seem to get her stats up.

Thanks
Chrissy"
Tiia
^ Eikös tuossa vain todeta että, "Haluaisitko kouluttaa minun näyttely villiksen, Pippin minulle? En saa hänen statseja nousemaan.

Kiitos - Chrissy"
Heemoka, onnea vain keräykseen wink.gif
Heemoka
Minäkin suomensin sen noin ja sen takia aloinkin ihmettelemään sitä.. Miten kouluttamalla voi saada statsit nousemaan? Tai sitten olen nukkunut viime yönä liian vähän eivätkä aivot toimi lookaround.gif

Kiitosta vain wink.gif Laitoin nyt lisää pantoja ja karkkikeppejä sinne myyntiin eli 17:sta pyydän 40FPP:tä. Toisin sanoen nyt yksi maksaisi 2.35 FPP:tä joka ei ole enää niin paljon, sillä jotkut pyytävät yhdestä jopa 6FPP:tä smile.gif
Tiia
LAINAUS(Heemoka @ 29.12. 2006, 18:20)
Minäkin suomensin sen noin ja sen takia aloinkin ihmettelemään sitä.. Miten kouluttamalla voi saada statsit nousemaan? Tai sitten olen nukkunut viime yönä liian vähän eivätkä aivot toimi lookaround.gif

Kiitosta vain wink.gif Laitoin nyt lisää pantoja ja karkkikeppejä sinne myyntiin eli 17:sta pyydän 40FPP:tä. Toisin sanoen nyt yksi maksaisi 2.35 FPP:tä joka ei ole enää niin paljon, sillä jotkut pyytävät yhdestä jopa 6FPP:tä smile.gif

Luulee varmaan, että elitet osaa tehdä ihmeitä koirille ;D
Ei tuo enää ollenkaan iso hinta ole. wink.gif
Jettis
Heemooka, tuota, onkos sinulla rahaa? FPPtä voi meinaan ostaa rahallakin, halvimmillaan yleensä 500k.
Heemoka
LAINAUS(Jettis @ 29.12. 2006, 19:59)
Heemooka, tuota, onkos sinulla rahaa? FPPtä voi meinaan ostaa rahallakin, halvimmillaan yleensä 500k.

Onhan miulla 2 miljoonaa.. Mutta sillä saa vain 4 FPP:tä joten kokeilen voisiko noin saada helpommin biggrin.gif
Jettis
Kyllähän niitä noinkin saa:) Aattelin vaan, että jos sulla ois olul tooosi paljon rahaa, niin oisit voinu niikin hankkia. Tai sitten, jos haluat rahaa lisää, kannattaa ostaa ykis tai muutama FPP 500k:lla ja myydä ne eteenpäin 600k. Tulee 100k voittoa!!
Heemoka
Niinpä biggrin.gif Kokeilin tehdä niin kerran mutta kärsivällisyys ei riittänyt paria päivää kauempaa.
Heemoka
Muuten, tuosta Stat Boostista..
Kun ostaa sen niin kehittyvätkö statsit joka päivä vai miten se toimii? smile.gif

Mahtavaa, meidät valittiin Newbie Helperiksi! cool.gif
Lazer
Voisiko joku hoitaa 4-6.1 kenneliäni? Lähden itse reissuun enkä pääse koneelle.
Kennelissä on 8 koiraa jotka tulisi ilmoittaa, leikittää, syöttää ja treenata päivittäin. Kennelissä on myös yksi pentue joka tulee hoitaa.

Maksan hyvää palkkaa! Kiire! smile.gif
Heemoka
LAINAUS(Lazer @ 1.1. 2007, 18:13)
Voisiko joku hoitaa 4-6.1 kenneliäni? Lähden itse reissuun enkä pääse koneelle.
Kennelissä on 8 koiraa jotka tulisi ilmoittaa, leikittää, syöttää ja treenata päivittäin. Kennelissä on myös yksi pentue joka tulee hoitaa.

Maksan hyvää palkkaa! Kiire! smile.gif

Mä voin smile.gif

Ja voin ottaa koirat omaan kenneliin, jos haluat että ilmoittaisin ne 50 kisaan päivässä.
zseverus
Mitä se sininen synttärihattu tekikään koiralle, vai tekeekö se mitään? En yhtään muista olenko lukenut sen jo jostain.. ^^'

Edit: Ja ainiin, voiko tuota Holly Berry Collaria käyttää samalla tavalla kuin muitakin pantoja? Eli siis jos laitan sen koiralle niin saako sen siltä pois ja käyttää sitten uudelleen taas seuraavalla koiralla?
Heemoka
LAINAUS(Jiroi @ 2.1. 2007, 12:18)
Mitä se sininen synttärihattu tekikään koiralle, vai tekeekö se mitään? En yhtään muista olenko lukenut sen jo jostain.. ^^'

Edit: Ja ainiin, voiko tuota Holly Berry Collaria käyttää samalla tavalla kuin muitakin pantoja? Eli siis jos laitan sen koiralle niin saako sen siltä pois ja käyttää sitten uudelleen taas seuraavalla koiralla?

Hatusta en tiedä mutta kyllä, HBC on kuin tavallinen panta ja sen voi ottaa poiskin ja käyttää uudelleen smile.gif
Lazer
LAINAUS(Heemoka @ 1.1. 2007, 19:35)
Mä voin smile.gif

Ja voin ottaa koirat omaan kenneliin, jos haluat että ilmoittaisin ne 50 kisaan päivässä.

Kiitos, se olisi tosi kiva smile.gif

Muut koirat voivat toki tulla kenneliisi paitsi se poodeli narttu kellä on pennut. Ne on vasta 2pvää vanhoja.

Eli jos ei vaan tuota ongelmia, niin ottaisitko ne 7 koiraa kenneliisi ja hoitaisit sen 1 koiran ja ne pennut miun kennelissä. smile.gif
Heemoka
LAINAUS(Lazer @ 2.1. 2007, 13:17)
Kiitos, se olisi tosi kiva smile.gif

Muut koirat voivat toki tulla kenneliisi paitsi se poodeli narttu kellä on pennut. Ne on vasta 2pvää vanhoja.

Eli jos ei vaan tuota ongelmia, niin ottaisitko ne 7 koiraa kenneliisi ja hoitaisit sen 1 koiran ja ne pennut miun kennelissä. smile.gif

Juu. smile.gif
Lazer
Laitan ne torstai iltana myyntiin, ja voit ostaa ne kenneliisi to iltana / pe aamuna. Ehdin pe aamulla käydä nopeasti koneella. Ok? smile.gif
Kirjoitan jokaisen koiran kuvaus kohtaan ruuan, millä lelulla se leikkii ja lajin johon se ilmoitetaan smile.gif Maksan vaikka 1000dollaria per pvä hoidosta, ruuasta ja leikityksestä 500 per koira per pvä ja sitten kisamaksut smile.gif
Koirat voi ilmoittaa 99dollaria maksaviin näyttelyihin, ilmoitan aina itsekkin jos mahdollista.
Heemoka
LAINAUS(Lazer @ 2.1. 2007, 17:22)
Laitan ne torstai iltana myyntiin, ja voit ostaa ne kenneliisi to iltana / pe aamuna. Ehdin pe aamulla käydä nopeasti koneella. Ok? smile.gif
Kirjoitan jokaisen koiran kuvaus kohtaan ruuan, millä lelulla se leikkii ja lajin johon se ilmoitetaan smile.gif Maksan vaikka 1000dollaria per pvä hoidosta, ruuasta ja leikityksestä 500 per koira per pvä ja sitten kisamaksut smile.gif
Koirat voi ilmoittaa 99dollaria maksaviin näyttelyihin, ilmoitan aina itsekkin jos mahdollista.

Selvä, tehdään näin. wink.gif
Heemoka
Toimiiko muilla furry? Koirat ovat muka ilmoitettu -50/50 näyttelyyn, ja sitten se ei ilmoita koiria "kakkoskoulutuksen kisoihin"..Huomasin että myös Jettiksellä oli koirat -50/50 näyttelyssä.. toimiiko sinulla furry?
Sundae
LAINAUS(Heemoka @ 3.1. 2007, 14:47)
Toimiiko muilla furry? Koirat ovat muka ilmoitettu -50/50 näyttelyyn, ja sitten se ei ilmoita koiria "kakkoskoulutuksen kisoihin"..Huomasin että myös Jettiksellä oli koirat -50/50 näyttelyssä.. toimiiko sinulla furry?

Mulla on kans koirien näyttelyt ties miten sattuu wacko.gif
Heemoka
Eikä SEF:kään muka toimi.. Pitäs ilmottaa kaikki koirat tavallisesti ohmy.gif
Jettis
Mullakin heittää joo noi näyttelyiden määrät. Mutta SEF toimii kyllä! Tosin ilmottaa kai vaan 0/50... Eli kun jollakin koiralla on -20/50 niin se ilmottaa vaan 20 kisaan, vaikka oikeesti oiskin vapaana 50! blink.gif
Heemoka
LAINAUS(Jettis @ 3.1. 2007, 15:24)
Mullakin heittää joo noi näyttelyiden määrät. Mutta SEF toimii kyllä! Tosin ilmottaa kai vaan 0/50... Eli kun jollakin koiralla on -20/50 niin se ilmottaa vaan 20 kisaan, vaikka oikeesti oiskin vapaana 50! blink.gif

Nii'in.. ja sitten se ei ilmota siihen toiseen koulutettuun lajiin ollenkaan.. unsure.gif
Jettis
Kyllä mulla ilmottaa!?! whistling.gif
Dilli
Munkin yhdellä koiralla on 30/30 ja toisella 7/30.
Koirat on ilmoitettu tänä päivänä oleviin kisoihin...
normisti tulokset olisivat tulleet jo.
Dilli
Pahus, FP on taas alhaalla
Tiia
LAINAUS(Dilli @ 3.1. 2007, 20:52)
Pahus, FP on taas alhaalla

Tuon saattoi kyllä arvata. Eilen oli niin hidasta, että huhhuh rolleyes.gif
Official näyttelyitä ei näköjää pidetty, kahden koiran tiedoissa luki -22/30 näyttelyä blink.gif

Odottelua, odottelua smile.gif
Lazer
miullakin oli jtn -22/30 ja mie jouduin ilmottaa siis yhteensä n e30+22 eli 42 näyttelyyn! Ja kaikilla koirilla oli -jtn näyttelyt, ja osalle tuli tulokset heti.
Pari koiraa jouduin ilmottaa 4 krt, eli ensin niin että tuli se 30 täyteen, sitten kun katoin tunnin päästä ni olikin -30/30 ja sitten loppuen lopuks kaikki oli ilmotettu 60 näyttelyyn.. biggrin.gif Sekoilua biggrin.gif
Tiia
Tänään luki koiran tiedoissa -15 näyttelyä. Nyt koiran tiedoissa lukee 35/30 ;D
Onkohan nuo palkintoja, vai Furryn sekoilua?
Heemoka
Furryn sekoilua ainakin Kahin mukaan..
Jettis
Nimiehdotuksia kahdelle R-pennulle?
-kääpiösnautseri
-uros ja narttu
-suomenkielinen nimi
-isä Wild Run eli villi juoksu
-emä Venus eli planeetta tai jumalatar
-Krommin's jotakin
-se vielä että nimellä tulisi olla jokin merkitys. eli pelkkä Rekku ei käy

Auttakee:D
Sundae
Jettis: Rakasta Mua/Minua, Riivinrauta, Rumpusoolo (biggrin.gif), Runopoika, Risto Reipas, Revontuli, Ruusunen, Ruoste..
Jettis
sundae, tack!:) Revontuli menköön pojalle. Entäs nartulle?
Jettis
LAINAUS(Flatpower @ 8.1. 2007, 18:41)
^Read My Mind, Real Love, Ready To Go, Racing Star... rolleyes.gif

Muuten hyvä, mutta suomenkielisiä... wink.gif

Kerkesitkin vaihtaa biggrin.gif No joo. Noi on muuten tosi hyviä, mutta ne ei oikein sovi noihin aiempiin... :S En kai mä vaan yhtään vaativa ole?

Mutta siis, mun aiempia nimiä mm.
Onnellinen Uni
Aurinkojumala
Kerran Vielä
Liekki Tulessa
yms.
-Emmi-
^Riesa, Rimppakinttu, Rimpi, Raisa, Raista, Reija, Riitu/a... rolleyes.gif

Joo, luen_ohjeet_ja_ymmärrän_ne.com
-Emmi-
Riimi, Rakkaus/rakas aikojen takaa... Kauheen vaikee keksii tällein... biggrin.gif Kyl sit ku ei tarvi keksii ni keksii, muttei tällei laugh.gif
Masukka
Minulla on tuolla kennel Silky Power se kasvattaa cairnterrierejä ja yorkshirenterrierejä. Minulla on siellä 18 koiraa ja 3 pentuetta. Mitä tarvitaan siihen että koiran voi ilmoittaa 50 näyttelyyn? Minulle tuli yksi cairni 21päivän ikäisenä ja oli 10 levellinen eli se on voinut päästä vanhassa paikassa kerrallaan 50 näyttelyyn mutta minun luona se pääsee vain 30. Kenneltilaa on 10 ja kennel on rekisteröity.
Sundae
LAINAUS(Masukka @ 20.1. 2007, 18:47) *
Minulla on tuolla kennel Silky Power se kasvattaa cairnterrierejä ja yorkshirenterrierejä. Minulla on siellä 18 koiraa ja 3 pentuetta. Mitä tarvitaan siihen että koiran voi ilmoittaa 50 näyttelyyn? Minulle tuli yksi cairni 21päivän ikäisenä ja oli 10 levellinen eli se on voinut päästä vanhassa paikassa kerrallaan 50 näyttelyyn mutta minun luona se pääsee vain 30. Kenneltilaa on 10 ja kennel on rekisteröity.

Pitää olla Elite-käyttäjä, että saa ilmoitettua 50 näyttelyyn kerralla smile.gif
Masukka
Mikä näistä pennuista kannattaisi ottaa, pennut on kahden FP ikäisiä:

Dark Diamond
Color: Blue and Tan
Genotype: Not Tested
Stats: agi con int spd stm str
3 3 3 3 4 3
Boosts: Stamina
Hips: Good
Elbows: Excellent
Sight: Good
Hearing: Excellent

Dansing Dasy
Color: Black and Tan
4 3 3 2 5 2
Sight: Excellent
Hearing: Good

Daddies Darlin
3 3 3 3 3 5
Boosts: Strength

Dats Dart Dog
3 3 3 2 5 2
Sundae
LAINAUS(Masukka @ 21.1. 2007, 11:24) *
Mikä näistä pennuista kannattaisi ottaa, pennut on kahden FP ikäisiä:

Dansing Dasy
Color: Black and Tan
4 3 3 2 5 2

Daddies Darlin
3 3 3 3 3 5
Boosts: Strength

Mä päätyisin itse ehkä jompaan kumpaan näistä smile.gif
Masukka
Kiitos sundae. happy.gif Pidän tuon Daddies Darlinin. Rodultaan pennut on yorkshirenterrierejä ja minulla on kaksi muuta pentuetta, mutta toisessa on yksi yli muiden ja yhdessä pentueessa on vain yksi pentu.
zseverus
Voisimpa tässä jo hyvissä ajoin kysellä hoitajaa koirilleni 21-28. 2 väliselle ajalle, kun lähden matkalle.
Jos joku jaksaisi ja on vaan aikaa tuolloin olisin kiitollinen ^^' Palkka tulisi olemaan hyvä. Esim. 100 000$
Heemoka
LAINAUS(Jiroi @ 31.1. 2007, 07:43) *
Voisimpa tässä jo hyvissä ajoin kysellä hoitajaa koirilleni 21-28. 2 väliselle ajalle, kun lähden matkalle.
Jos joku jaksaisi ja on vaan aikaa tuolloin olisin kiitollinen ^^' Palkka tulisi olemaan hyvä. Esim. 100 000$

Minä voisin, mutta riippuu vähän kuinka paljon koiria sulla on..?
zseverus
Heemoka, oi kiva jos voisit. En välttämättä laita kaikkia koiria hoitoon, mutta muutama sellainen on jotka ainakin haluaisin. Kolme koiraa osaan sanoa näin aluksi ja yhtä näistä kolmesta olis kiva jos jaksais ilmottaa noihin talent show kisoihin myös.

Eli kolme koiraa joista yksi myös talent kisoihin ja palkkaa voisin tästä antaa sen 100 000$
Heemoka
Sopii biggrin.gif
zseverus
Mahtavaa. ~~ n-n
Laittelen sulle yksityisviestiä FP:n puolelle sitten lähempänä.
zseverus
//Anteeksi tökerö tuplapostaus//

#150540 Annie *(Azadeh Salukit) + breeding ja training tilit, << kaksoiskouluttaja
#204127 Belainin *(Belainin staffordshiren bullterrierit)
#366493 Fammous (Deretta's terrierit ja kääpiökoirat) <- Koirahoitoa
#160065 _Heemoka_ (kennel Deluxar) + training ja breeding. (Kaksoiskouluttaja)
#172115 Jappula *(Wonder's Afgaaninvinttikoirat) + training ja breeding-tilit << Kaksoiskouluttaja
#130295 Jettis *(Krommin's kääpiösnautserit) << eliteboardingia!, SEF, tageja
#280345 -Jerome- *(Ulma`s Basset Houndit)
#177263 Jiroi *(Rickmanistan Saksanpaimenkoirat, Hollanninpaimenkoirat, Rhodesian Ridgeback'it)
#416016 koppelo (Kennel säheltäjän lappalaiset)
#132237 Lydia-79 *(Bella's suomenlapinkoirat & tiibetinspanielit)
#132894 Monday *(Marguerite's Puudelit) + training ja breeding-tilit << kaksoiskouluttaja
#259588 Mysse *(Mysse´s Kääpiöpinserit, Salukit ja Akitat) + breeding ja training tilit
#175901 sählän *(englanninsetterit)
#173038 Tickli *(Golden Eyes, kultainennoutaja)
#146095 Trainer_Vera *(Wilkajan) [ei koiria, Lydia-79:n toinen tili] << kaksoiskouluttaja

Muutosta Kennelini nimeen ja koirarotuihin ^^

Ja, tuossa Heemoka jo lupaili ottaa kolme koiraani mutta voisimpä vielä sanoa että joku toinenkin jos tahtoo ansaita 100 000 ottamalla kolme koiraa hoitoon minulta niin annan mielelläni.
Aikaväli oli siis 21-28. 2
Lazer
Mie etin hoitajaa koirilleni ajalle 23-25.2 Kennelissä on sillon muistaakseni 11 tai 12 koiraa jotka ilmotetaan näyttelyihin ja yks pentue. Ja mahdollisesti kaksi vanhempaa koiraa voi jättää ilmottamatta jos tuntuu että koiria on liikaa.

Voin myös antaa koirat johonkin kenneliin hoitoon, tai eri kenneleille jos joku ei halua koko sakkia ottaa... wink.gif

Ja maksan toki hyvää palkaa kun noita on noin monta! 2000-2500 per koira per pvä hoidosta.

Jos olet elite ja otat koiran/koiria kenneliisi ja ilmotat ne 50 näyttelyyn niin maksan kisamaksut ja ruuasta yms. 3000 per pvä
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.