Rupesin miettimään, että mitä oikein teinkään ennen koiriani..ja yhtäkkiä en oikeastaan muistanut oikeastaan paljon mitään.
Se minulle on jäänyt päähän, että aikaa oli aivan liikaa koulun jälkeen. Tuntui usein yksinäiseltä eikä ollut innostusta tehdä mitään, saatikka lähteä lenkille.
Nykyisin minulla on aina seuraa ja vaikka olisin kuinka huonolla tuulella, joku on aina lohduttamassa vieressä ja piristämässä mieltäni pelkällä suloisella katseella
Saan myös raikasta ulkoilmaa, ja mikä parasta; ei ikinä tarvitse lähteä yksin.
Rakkaille ystävilleni saan myös kerrottua kaikki huoleni ja ne osaavat lohduttaa kun olen surullinen. Niiden ei tarvitse puhua lohduttaakseen, pelkkä läsnäolo riittää. Ei minua kukaan oikeastaan ollut lohduttamassa kun olin surullinen.
Näiden kahden pienen karvaisen pörriäisen ystävän kautta olen saanut useita uusia ystäviä, joihin en varmaankaan ikinä olisi tutustunut ilman heitä.
Toisin sanoen, ei elämäni kovin kummoista ollut ennen nykyisiä rakkaita ystäviäni, perhettäni.
Millaista elämää te olette viettäneet ennen koirianne ja nykyisin koirienne kanssa. Muistatteko edes "edellistä elämäänne" ?