Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Elämä ennen koiria..
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2
Pössöö
Ensimmäinen koira tuli perheeseemme kún olin n.6v. Että áikaa sitä ennen en muista. Tuskin tulee olemaan aikaa jolloin koiria ei minulla olisi. wub.gif Lähinnä epäilen, että ne tuosta vain lisääntyy...
pikopiko
No... Tylsää, siinä mielessä että silloin puuttui se joka tuli innoissaan ovelle vastaan kotia tullessa. Puuttui se alituinen vipellys ympäri kämppää. Koira ainakin vilkastutti arkea biggrin.gif
Erizza
Muistan hyvin millaista oli ennen koiria. TYLSÄÄ. En voisi kuvitellakaan nykyisin elämää ilman noita kahta. Mutta luultavasti tulossa on kunhan muutan pois täältä niin muutaman vuoden koiraton elämä, rahanpuutteen ja ajan vuoksi cray.gif Mutta aina tulee olemaan koiria kun on mahdollista, elämähän ois aika tylsää ja lohdutonta ilman koiria. Niin ja pitäähän aina olla kämppis, hali- ja lenkkikaveri rolleyes.gif
metaphnora
Millaista elämäni oli ennen koiria ? Käytännössä koira haavemaailmassa elämistä. :--D Ensimmäinen koira meille tuli kun olin 4-vuotias, mutta tämä kyseinen yksilö jouduttiin palauttamaan kasvattajalle koska äidilleni tuli allergia. Tämän tapahtuman jälkeen menikin useampi vuosi täysin koirattomassa ympäristössä, mikä tietysti oli rankkaa minulle. Tokihan sukulaisilla oli koiria, joita sai hoitaa ja paijata, mutta omaa koiraa sain odotella seuraavat 6 vuotta.

kat
Elämä ennen koiria? Mitä se on....? dry.gif Meillä on aina ollut kotona koiria, iskä harrasti metsästystä ja suomenajokoiria on talossa ollut aina vähintään yksi, yleensä kaksi tai kolmekin. Kun muutin kotoa poikaystäväni (nykyisen mieheni) luo, olin vuoden koirattomana. Sitten otimme ekan yhteisen koiramme, joka oli bokseriuros. Kerrassaan mahtava otus <3 Kun jouduimme Rommin päästämään koirien taivaaseen, olimme puolisen vuotta ilman koiraa. Siitä ajasta muistan vain kovan kaipauksen ja sen että ei tullut läheskään joka päivä lähdettyä ulkoilemaan. Oli jotenkin outoa kävelllä ilman koiraa.... Tietysti välillä lenkitimme vanhempieni koiraa, mutta eihän se omaa koiraa korvannut. Sitten otimme ensimmäisen lapinkoiramme ja toisen ja kolmannen ja neljännenkin....Tällä hetkellä on kolme koiraa kotona ja kaksi sijotettuna! Ilman koiraa ei vain voi elää.....
voortti
Koiratonta elämää kesti melkein kaksi vuotta ennekuin tuli taas ahaa elämys että jotain puuttuu.
Edellinen mastiffi jouduttiin lopettamaan äkillisesti tapaturman takia ja silloin päätin että ei enää ikinä koiria kun cotonimme poistuu luumailleen niin saa olla viimeinen koira.
Cotoni eleli vuoden verran vielä yksikseen ja poistui vanhuuttaan jolloi alkoi koiraton kausi.
Aluksi oli outoa kun ei ollut koissua ja kotikin oli siistimpi ei ollut kuraa, kuolaa ja pakottavaa tarvetta lähteä vesisateeseen tai lumimyräkkään. Ei tarvinnut miettiä mitä ylläriä löytyy kun kotiin tulee onko oksennusta tai kurakakkaa, onko sohva vaihtanut paikkaa tai päivän lehti luettu lattialla vaiko olisiko paikat kunnossa. Voi huoletta viettää löhö sunnuntaita yökkärit päällä ja mikä tosiaan oudointa oli siistiä smile.gif
Aikansa sitä kesti mutta kyllä ihminen on vaan niin outo että tarvii elämäänsä sekottajaa smile.gif.
Ja niimpä taas on kaksi sekottajaa ja kotikaan ei ole enää siisti, löytyy kuolaa, kuraa ja pakkaseen ja lumi tuiskuun saa taas lähtee smile.gif
Aivan hienoa olla koirallinen taas smile.gif
mikkis
LAINAUS(ShanDong @ 13.12. 2006, 18:02) *
Ajattelin tehdä tällaisen topikin asiasta, joka minua alkoi mietityttämään kun juttelin ystäväni kanssa elämästäni ennen ensimmäisen koirani tuloa..

Rupesin miettimään, että mitä oikein teinkään ennen koiriani..ja yhtäkkiä en oikeastaan muistanut oikeastaan paljon mitään.

Millaista elämää te olette viettäneet ennen koirianne ja nykyisin koirienne kanssa. Muistatteko edes "edellistä elämäänne" ?

Aina joskus aamuisin kun on pimeää ja kylmää ja väsyttää haaveilen koirattomasta elämästä... mutta se menee ohi n. 5 minuutissa! Kun joudun olemaan erossa koirastani pidempään kuin päivän, tulee ikävä. Joskus aamusta iltaankin tuntuu olevan ihan liian pitkä aika! smile.gif
Hopsoni
Meillä oli lapsuuteni kotona aina koiria, yleensä kultseja tai labbiksia. Sitten tuli se kamala aamu, jolloin minulla ei yhtäkkiä ollut yhtään karvaturria viime syksynä. Olen huomannut, että ilman koiraa olen onnettomamp,i eikä lenkille tee niin usein mieli lähteä kuin ennen. Suuri palanen puuttuu minun elämästäni. Nyt vihdoin löysin hyvän labbis kasvattajan ja jos minulla on onnea ensi kesällä minulla on uusi karvaturri elämääni parantamassa. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.