Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi ilmainen kotisivutila
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2
SanniM
ihan vain sellaisille ihmisille jotka eivät vielä tienneet että on uusi Ilmainen kotisivutarjoaja. GooglePages. Siellä on valmiit pohjat, ainakin näin aloittelijoille hyvät sivut. itse juuri väsään sinne sivujani. Kotisivujen tekijältä vaaditaan vain gmail.com sähköpostiosoite. Kotisivuille on tilaa 100 mB

Mulla on kyllä ongelmakin siihen liittyen. Miten saan vieraskirjan kys. sivuille?
sahku
Kiitos vinkistä ! Voisipa sinne alkaa väsäämään sivuja shifty.gif
<Iida>
Saako sinne tehtyä itse HTML-pohjaisia sivuja? Eli ei siis valmispohjia.
Essi
Miten tuollaisen gmail-sähköpostiosotteen saa hankittua?
sahku
LAINAUS(Essi @ 26.12. 2006, 14:54)
Miten tuollaisen gmail-sähköpostiosotteen saa hankittua?

Rekisteröitynyt käyttäjä voi kutsua jonkun käyttämään gmailia eli lähettää kutsun johonkin voimassa olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Lottie
Jos Essi tarviit ton gmailin niin voin lähettää kutsun sulle jos annat mailisi? Ja muutkin jos tarvetta on tolle niin kutsuja oin lähettää. smile.gif
sahku
LAINAUS(<Iida> @ 26.12. 2006, 11:35)
Saako sinne tehtyä itse HTML-pohjaisia sivuja? Eli ei siis valmispohjia.

Minusta saa, siellä on mahdollisuus muokata kotisivuja HTML kielellä smile.gif
-Maiju-
LAINAUS(Lottie @ 26.12. 2006, 16:27)
Jos Essi tarviit ton gmailin niin voin lähettää kutsun sulle jos annat mailisi? Ja muutkin jos tarvetta on tolle niin kutsuja oin lähettää. smile.gif

Laitan lähetillä sulle pian viestiä! Kuulostaa hyvältä, alkaa hermot mennä niin geocitiesin kuin Luukun-sähköpostin kanssa... rolleyes.gif
Eve
^ Mullakin on noita kutsuja gmailiin jäljellä, joten jos kiinnostaa, niin pistäkäähän viestiä eve.vainio[at]gmail.com smile.gif

Mäkin aloitin tekemään sivuja tuonne google pages-paikkaan, vielä vähän hakusessa miten tuota käytetään mutta mutta eiköhän tämä tästä biggrin.gif. Niin ja kiitos vinkistä SanniM!

edit. Höh, mä en ainakaan ole löytänyt kohtaa, josta voisi tehdä itse HTML-pohjaiset sivut. Jos joku tietää miten, niin vinkatkaa huh.gif
>tinja<
multakin löytyy kutsuja jos joku tarvii wink.gif on kyllä hyvä sähköposti!
SanniM
on ollut kyllä todella hyvä sähköposti. kotisivuissakaan ei oikeastaan ole muuta vikaa kuin se tila, vain 100 mb:tä...kuvilla sen saa täyttymään aika nopeasti.

html jutusta, jos se edes tarkoittaa tuota, nii mene sinne sivuillesi, siellä on näytön alaosassa sitten sellainen linkki kun edit html, n tiedä tarkoititteko tuota mutta tuolta pääsee jotain tekemään.
Eve
LAINAUS(SanniM @ 26.12. 2006, 21:59)
html jutusta, jos se edes tarkoittaa tuota, nii mene sinne sivuillesi, siellä on näytön alaosassa sitten sellainen linkki kun edit html, n tiedä tarkoititteko tuota mutta tuolta pääsee jotain tekemään.

Kappas, sieltähän se löytyi, kiitos biggrin.gif

Niin ja mulla ei nuo sivujen muokkaamiset toimineet mozillalla, mutta Explorerilla toimi.
SanniM
mulla toimi mozillalla. tai no mitä muokkausta tarkoitat? oon vähän todella huono näissä kotisivujutuissa!

mun sivut voi käydä katsomassa täältä, eivät ole mitään kovin hyvää jälkeä mutta oon ite tyytyväinen. Ja sivujen teossa käytetty mozillaa
Weldon
Joku ystävällinen kuka pystyis sen kutsun lähettämään, niin anni_mielonen[at]msn.com pääsis vähän tutustumaan tuohon. Sannin sivuilla ei näyttäny mainoksia tulevan...? biggrin.gif
Pilvi
Laitan Weldonille. smile.gif
suvii
Kuulostaapa kivalta, haluan eroo koti.terrieristä mahdollisimman nopsaan kun meillä on "hiukan" näitä erimielisyyksiä biggrin.gif

Eli jos joku viitsisi sen kutsun laittaa, osoite on s__uvi[at]luukku.com
Kiitos! biggrin.gif
SanniM
LAINAUS(Weldon @ 27.12. 2006, 09:38)
Joku ystävällinen kuka pystyis sen kutsun lähettämään, niin anni_mielonen[at]msn.com pääsis vähän tutustumaan tuohon. Sannin sivuilla ei näyttäny mainoksia tulevan...? biggrin.gif

juu ei ole mainoksia näkyny eikä kuulunu. smile.gif
SanniM
LAINAUS(suvii @ 27.12. 2006, 11:38)
Kuulostaapa kivalta, haluan eroo koti.terrieristä mahdollisimman nopsaan kun meillä on "hiukan" näitä erimielisyyksiä biggrin.gif

Eli jos joku viitsisi sen kutsun laittaa, osoite on s__uvi[at]luukku.com
Kiitos! biggrin.gif

laitoin sulle kutsun.
suvii
Kiitoksia!
Tuleeko muuten tuo gmail-sähköpostiosoite sitten myös kotisivujen osoitteeksi?
HetaK
meikäläisellekin voi laittaa: hetalle @ picche.net
Tiia
LAINAUS(Kookki @ 27.12. 2006, 14:11)
meikäläisellekin voi laittaa: hetalle @ picche.net

Täältä lähti smile.gif
SanniM
LAINAUS(suvii @ 27.12. 2006, 11:51)
Kiitoksia!
Tuleeko muuten tuo gmail-sähköpostiosoite sitten myös kotisivujen osoitteeksi?

tulee osoitteeksi.

sellaisesta vielä kertoisin niille jotka eivät vielä tiedä. sivuilta pääset tekemään myös useammat sivut. ylhäällä lukee choose another site....sieltä pääsee tekemään myös toiset sivut kun menet kohtan create another site.
Mansku
Voisin minäkin kurkkia tuonne, joten meiliä marja.tanskala@elisanet.fi laugh.gif
SanniM
LAINAUS(Mansku @ 27.12. 2006, 13:24)
Voisin minäkin kurkkia tuonne, joten meiliä marja.tanskala@elisanet.fi laugh.gif

sulle lähti kutsu!
kkatta
Mulle kans kutsu laugh.gif katariina_@_espanjanvesikoirat.net (poista alaviivat)!

KIITOS!
JennaS
Jos joku viitsii, niin minullekkin voisi laitella jenna_s @ netti.fi smile.gif

Rupee pikkuhiljaa kyllästyttämään tuo koti.terrieri.netin kotisivuohjelma, kun lisäilee koodeihin omiansa eikä anna tehdä sitä mitä haluaa rolleyes.gif
Eve
^ Kutsut lähetetty Katariinalle ja Jennalle smile.gif
Quéta
Jos joku viitsisi minullekin lähettää kutsun, niin osoite olisi reeta.tolonen[at]luukku.com smile.gif
Tiia
LAINAUS(Quéta @ 27.12. 2006, 19:17)
Jos joku viitsisi minullekin lähettää kutsun, niin osoite olisi reeta.tolonen@luukku.com smile.gif

Täältä tuleepi smile.gif
pips_a
Mä haluisin kanssa gmail kutsun, jos jollain on vapaata kutsua tännekkin lähetellä happy.gif senja.g[at]netti.fi ( [at] = @ )
Sanne-
mulla kans kutsuja jos joku tarttee. smile.gif pistäkää yv,tä smile.gif

Senjalle lähetetty.

// Hei ää. ;s tyypit. mistä te löysitte ton googlepagesin ku mä en löydä ;s
HetaK
LAINAUS(Tickli @ 27.12. 2006, 14:12)
Täältä lähti smile.gif

kiitos ^^
SanniM
LAINAUS(Sanne- @ 27.12. 2006, 21:09)
mulla kans kutsuja jos joku tarttee. smile.gif pistäkää yv,tä smile.gif

Senjalle lähetetty.

// Hei ää. ;s tyypit. mistä te löysitte ton googlepagesin ku mä en löydä ;s

öö, mä löysin alunperin sen googlen kautta. mutta kokeiles sivulta http://pages.google.com

sun pitää laittaa tunnukseks sun s-postiosoite(gmailin) ja sit sen s-postin salasana.
Sanne-
LAINAUS(SanniM @ 28.12. 2006, 02:04)
öö, mä löysin alunperin sen googlen kautta. mutta kokeiles sivulta http://pages.google.com

sun pitää laittaa tunnukseks sun s-postiosoite(gmailin) ja sit sen s-postin salasana.

kiiitän. smile.gif
JennaS
LAINAUS(Kelmi @ 27.12. 2006, 16:49)
^ Kutsut lähetetty Katariinalle ja Jennalle smile.gif

Kiitoksia smile.gif
reetushkaa
Minullekki jos joku ystävällinen ihminen vois kutsun lähettää? smile.gif eli osoitteeseen reeta.hukka[at]luukku.com wink.gif Kiitti.
pips_a
LAINAUS(Sanne- @ 27.12. 2006, 23:09)
Senjalle lähetetty.

kiitos paljon täytyykin mennä katomaan tuliko smile.gif
Lottie
Laitoin nyt reetushkalle smile.gif
reetushkaa
LAINAUS(Lottie @ 28.12. 2006, 22:40)
Laitoin nyt reetushkalle smile.gif

Kiitos paljon Lottie smile.gif
¤janette¤
Voisko joku ystävällinen mullekkin tuon kutsun lähettää? smile.gif osoite on janette_jalkanen@hotmail.com smile.gif
hannaj
Voisiko joku minullekin kutsun lähettää? smile.gif Alkaa olemaan pientä paniikin poikasta noiden sivujen suhteen... whistling.gif
Tiia
Janette ja Hanna täältä lähti smile.gif
¤janette¤
LAINAUS(Tickli @ 31.12. 2006, 00:30)

kaunis kiitos smile.gif
Zairaa
Minullekki jos joku ystävällinen ihminen vois kutsun lähettää? eli osoitteeseen ihanalili[at]netti.fi . kiitti smile.gif
hannaj
LAINAUS(Tickli @ 30.12. 2006, 21:30)

Suuren suuret kiitokset! flowers.gif
Lottie
Zairaa, lähetin sulle smile.gif
Zairaa
Kiitti smile.gif
-Milli-
Mä tuun taas vähän jälkijunassa whistling.gif
Eli voisko joku lähettää mulle myöskin tuon gmail-kutsun?
Tiia
LAINAUS(-Milli- @ 10.1. 2007, 16:01)
Mä tuun taas vähän jälkijunassa whistling.gif
Eli voisko joku lähettää mulle myöskin tuon gmail-kutsun?

Voisin lähettää mutta se osoite? lookaround.gif Vaikka tuossa onkin maili-button, niin osoitetta ei saa näkyviin sleepy.gif
-Milli-
*tyhmäminä* osoite tietysti biggrin.gif

Eli milli . holopainen @ netti . fi
välit pois tietty sit cool.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.