Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi ilmainen kotisivutila
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2
Lottie
LAINAUS(-Milli- @ 10.1. 2007, 20:20)
*tyhmäminä* osoite tietysti biggrin.gif

Eli milli . holopainen @ netti . fi
välit pois tietty sit cool.gif

Mä laitoin sulle, toivottavasti et Tickli pahastu. smile.gif
Tiia
LAINAUS(Lottie @ 10.1. 2007, 21:14)
Mä laitoin sulle, toivottavasti et Tickli pahastu. smile.gif

Mäkin laitoin jo biggrin.gif Tais tulla joku viesti, ettei se mennyt perille koska ei oo tilaa? lookaround.gif
-Milli-
^outoa,tilaa kyllä on, koska vaan yks kymmenesosa on täys blink.gif
-Milli-
.ongelma ratkesi.
maruu
voiku joku lähetää miullekki tuon smile.gif
osoite: marrri_92@hotmail.com
Pilvi
^Minäpä pistän. smile.gif
Noora
Hmm, en tiennyt tuliko jo esille tässä keskustelussa, mutta pystyykö tuonne lataamaan sivuja FTP:llä? Jos pystyy, niin olisi mukava, jos joku laittaisi mullekin kutsun smile.gif noora.su @ koirauutiset.com
sahku
^ Laitoin tulemaan smile.gif Mielestäni FTP:llä pystyy lataamaan sivuja, mutta aivan 100 % varma en ole lookaround.gif
Noora
Kiitos paljon! Pitääpä mennä tutkimaan jossain vaiheessa.
Noora
Höh.. "No, we don’t offer FTP at this time.." Kiitos Sahku kutsusta kuitenkin, sainpa taas uuden mailiosotteen lisää biggrin.gif rolleyes.gif
reetushkaa
Mie en siis löydä tuolta millään missä on se juttu millä voi tehdä kotisivut!! blink.gif

Oon ettiny jo pitkän aikaa mutta ei vaan osu silmään.. unsure.gif

Eli siis, voisko joku selittää sokeelle? biggrin.gif
pikopiko
LAINAUS(SanniM @ 22.12. 2006, 23:42) *
...Mulla on kyllä ongelmakin siihen liittyen. Miten saan vieraskirjan kys. sivuille?

Mulla on ollu käytössä Freebok.netin vieraskirja ja hyvin on toiminut! Teet vain käyttäjätunnuksen ja lisäät vieraskirjan sivuillesi! (En ole varma onko joku jo ehtinyt vastata tuohon kysymykseesi, mutta päätin silti laittaa ohjetta... whistling.gif )
-Emmi-
Mie en kyl saa koodattuu sinne... Tulee osittain koodattu mutta sitten osittain silleen tyhmästi se valmis layout...
Nirppu
Minä koitin tuonne gmailin systeemiin kotisivuja värkätä mutta kun kielitaito on ruosteessa niin jäi kesken tuo tekeminen. Mietin että löytyykö tuolta suomenkielistä versiota?

Ens hätään tekasin kotisivut tuonne suntuubiin. Sielläkään ei kai mitenkään valtavasti ole tilaa eikä mitenkään erinomaisen loistavat tullu noista meiän sivuista mutta onpahan kuitenkin. Ovat muuten vielä keskeneräiset blush.gif
Täältä voipi käydä katsomassa:
Meiän kotisivuviritys
Hiipivä Siiseli
Hm, mäkin meinasin tuolla Googlen sivuhommalla tehdä sivut, mutta käy samoin kuin Flatpowerille. En millään keksi, millä sen valmiin ulkoasun saisi siitä hävitettyä, ja kaikki sivuyritelmäni jäävät kellumaan sen alkuperäisen ulkoasun päälle. Tuskastuttavaa.. Taidan sitten kuitenkin vielä pysyä tuossa Freewebsissä siihen asti, että löydän jotain parempaa.
Seriliini
Voiskos mullekin lähettää ton kutsun...

seri.bordercollie@hotmail.com
Pilvi
^Laitoin sulle tulemaan. smile.gif
Seriliini
LAINAUS(Pilvi @ 11.7. 2007, 10:50) *
^Laitoin sulle tulemaan. smile.gif

Kiitoksia paljon smile.gif
Amazing_Agent_Luna
LAINAUS(SanniM @ 23.12. 2006, 00:42) *
ihan vain sellaisille ihmisille jotka eivät vielä tienneet että on uusi Ilmainen kotisivutarjoaja. GooglePages. Siellä on valmiit pohjat, ainakin näin aloittelijoille hyvät sivut. itse juuri väsään sinne sivujani. Kotisivujen tekijältä vaaditaan vain gmail.com sähköpostiosoite. Kotisivuille on tilaa 100 mB

Mulla on kyllä ongelmakin siihen liittyen. Miten saan vieraskirjan kys. sivuille?

Helppoo: tee esim. freebok.netissä ja lisää linkki vieraskijaan kotisivuilles smile.gif dogrun.gif
lhasa apso
Sain tehtyä etusivun mutta siellä ei ole linkkejä niihin muihin "osioihin"esim. uutiset... unsure.gif
mitä pitäis tehdä
Moona
Heips!

Voisikohan joku mullekin laitella sen kutsun?

Olisin erittäin kiitollinen!! biggrin.gif

En kylläkään osaa juurikaan konetta käyttää, mutta kennelin kotisivuilla olisi tarvetta..

T: Mirka

mirka.hindstrom@hdl.fi
Avispa
Jos joku viittii niin mullekkin saa kutsun lähettää. os. bugsinloov@hotmail.com

-kiitos flowers.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.