Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paras kääpiökoira vuonna 2006?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
-Maija-
Löysin tosi vanhan keskustelun samasta aiheesta, mutta vuodelta 2003. Ajattelinpa pistää pystyyn tällaisensamanlaisen jutskan smile.gif

Omasta mielestäni kaikkein paras kääpiökoira on ollut meidän Yes, eli Equerry's Latest Hit rolleyes.gif
Himpula
Kyllä se Equerry´s Latest Hit on hienoin koira, tai ainakin hienoin mitä olen 9 ryhmästä bongannut wub.gif
lhasa apso
Mielestäni Chic Choix marlon brando wub.gif
kkatta
Eikös se Yes ole ihan virallistenkin tilastojen mukaan laugh.gif wub.gif ?
-Maija-
Juu, mutta kyselisin puskisten mielipiteitä. wink.gif
Ida K
Kyllä Yepu on minusta kaunein haukku ysiryhmästä wub.gif
Lovskars
Minä ihastuin Pugsies Henry Morseen ph34r.gif
Emilia.H
Babbler's Female Power.
Meri-
Kyllä se Yes on. wub.gif
-Maija-
Mä tykkää kyllä myös tosta Falamandus Kustom Madesta, siis tibbe rolleyes.gif
Weldon
^^ Vilma on kiva juu biggrin.gif Toivotaan että näkyy iän karttuessa useamminkin ryhmäkisoissa palkintosijoil smile.gif

Ei kyllä pysty sanomaan suosikkia. Jansku sai tammikuussa Kajaanista erin, se sitten varmaan mun suosikki w00t.gif
Havahava
Monessa rodussa on muutama tosi kaunis yksilö, jonka mielellään näkisi useammin palkintopallilla.

Mainitsen nyt muutaman,
tibbekaartista vanha-herra Falamandus Double-Noeut, ja sitten tulevaisuuden lupaus Falamandus Kustom-Made, jonka menoa on ollut tosi hieno seurata kehien laidalta. smile.gif puudeleista tottakait toy Equerry's Latest Hit ja sitten minusta myös a&h kääpiö Spribeau Dream Weaver on aivan mielettömän upea rotunsa edustaja, vaikka "Weaveria" ei olekkaan ikinä ryhmäsijoituksella "muistettu".

bichoneista on ilo katsella varsinki Leeward's Prove The Pointin menoa, sekä Jitterbop Million Bucks myös on sellainen koira jota tykkää katsella. thumbup.gif
Cotoneista mieleeni nousee heti Cotton Cloud's Piece of Gold, tosi upea nuori coton. smile.gif apsoista vanha herra Chic Choix Marlon Brando on minun silmissä se upein apso.

Siinähä nuita minun suosikkeja sitten tuliki jo. smile.gif
Aliina
Minusta ehdottomasti kaunein on Falamandus Kustom-Made ja sitten on chihuahua Crawford Dressed To Party smile.gif
Heemoka
Minun suosikkini on Leeward's Prove The Point. On se Samppa vaan niin nätti wub.gif
Miki*
LAINAUS(Heemoka @ 1.1. 2007, 03:00)
Minun suosikkini on Leeward's Prove The Point. On se Samppa vaan niin nätti wub.gif

Sama täällä wub.gif Paitsi Samppa on komea wink.gif
Ja se on kotioloissakin mahtava luonne wink.gif
Lanttu
Maukka on tosi mies, eli mielestäni kaunen ysiryhmän koira Chic Choix Marlon Brando wub.gif
risquatt
Marlo!!! wub.gif The Living Legend...

Lhasa apso -vaari saa ehdottomasti ääneni!
zennu
Oma suosikki on varmaan apso Nice Choice Somethin Flashy smile.gif .
Lucia
Ei oo Maukan voittanutta (risquatt: "living legend" - todella!! sä sen sanoit) eli Chic Choix Marlon Brando vaan 11-v iässä kolahtaa edelleen wink.gif. Aivan mahtava koira kaikkinensa. Ei virheetön mutta täydellinen!! wub.gif

Oli muuten vuoden veteraneissa -05 kolmas viime vuonna viides (neljän terrierin perässä, hehe)! Ja kävi näyttelyissä tyyliin sen 8-10 krt /vuosi ja ne 8 tulosta lasketaan...
Apila
Chic Choix Marlon Brando on jotain niin hienoa smile.gif . Samoin kuin bichoni Jitterbop Million Bucks (ei ole oma lehmä ojassa wink.gif ) .
~Lotta
En parasta osaisi sanoa, mutta itse olen kuvien kautta ihastunut mopseihin Filosofias Marcello sekä Puggens Fuxia. smile.gif
Mona_
Babbler's Female Power wub.gif
Alu
wub.gif Jos puolueellisia ollaan niin onhan oma Lilla aina paras . Mut en oo oikeen seurannut .
villistyttö
Ehdottomasti Marlo! wub.gif
Mutta hyvänä toisena tulee toyvillis Yes! wink.gif
wenakko
Suosikkeja on Tico eli Ziestan Tymon ja Obelix eli Hoswin Lilla Obelix. Sitten tibbe Falamandus Kustom Made wub.gif

Villakoirista miellyttää silmäää Soltar's Honky Tonky Twist ja Soltar's Sidecurl smile.gif wub.gif
Kääpiö-
LAINAUS(wenakko @ 6.1. 2007, 20:04)
Villakoirista miellyttää silmäää Soltar's Honky Tonky Twist

Indy on aivan ihana wub.gif wub.gif

Myös Chic Choix Marlon Brando on komea smile.gif Katselin tänään telkkarista wink.gif (kooste messarista)
Laurentsia
Minun mielestäni kaunein oli Leeward`s Prove the Point Ü Samu vaan on niin ihana !
pips_a
Chihuahua puolta kun tulee eniten seurattua niin luonnollisesti ihastuttava Zeta eli ZZman's Show Stopper, Romeo eli Namkliv Modern Dancer ja Buddy eli Crawford Dressed To Party, jotka myös ryhmäsijoituksia ovat napsineet, lyhytkarvaisia kaikki. Myös tuo ihastuttava villakoira Equerry's Latest Hit on pistänyt ryhmistä silmään smile.gif Papillon Connection Tri Symphony on aivan ihana, kuin myös Connection Rolls Royce.. sen verran mitä Noriko ja Luka nyt Suomen kehissä ovat kerenneet näyttäytyä. Sekä monen monet löwchenit wub.gif wub.gif
Jettis
Jaa ysiryhmän paras koira v -06? Kaikki listanneet pelkästään näyttelymenestyjiä, joten heitetäänpä mukaan agilityssä pärjännyt Jetti. smile.gif Eli kromfohrländer FIN AVA, FIN, DK, KANS MVA, EV-06, PMV-05, agiPiirM-06 Jazzmo Castanet "Jetti".

Myös agi SM-3 Armaani Enten Tenten "Nirppu" täytyypi mainita!:) Hyvä Minna ja Nirppu!
CoToN
Pugsies Henry Morse on mahtava thumbup.gif
Ja Connection Tri Symphony on todella kaunis papillon smile.gif
virpi
Mä olin tulossa tänne kirjoittamaan suosikkejani... mutta mä meninkin tyystin sanattomaksi.

Joo, Vilman kanssa yritetään jatkossakin tehdä parhaamme, myös ryhmissä. thumbup1.gif

Palaan myöhemmin kertomaan ne omat suosikkini, kun hämmennyksestä selviän. blushing.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.