Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Yorkshirenterrierit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
-Maija-
Tulin vain ajatelleeksi,onko kellään muulla puskalaisella yorkkia??
Jos joku omistaisi tällaisen ihanan pienen karvapallon, olisi mukavaa kuulla jotain koirasta/koiristasi. teehee.gif
Myös kuvat ovat toivottuja. rolleyes.gif
Tässä kuvassa on meidän Andy, United of Padawi's

Pahoittelen kuvan kokoa sleepy.gif
zennu
Täältä löytyy tänään 1v. täyttänyt yorkki -poika Kevin smile.gif . Viralliselta nimeltä Lonely Tune´s Johnnie Walker. Kuvia ei vielä valitettavasti löydy koneelta, mutta parin viikon sisällä toivonmukaan ilmestyy kotisivuille smile.gif .
-Saana-
Maija: Andy on ihana wub.gif

Jenna: Ois tosi kiva nähdä kuvia Kevinistä, innolla odotan että ilmestyy sivuille smile.gif
Himpula
LAINAUS(zennu @ 31.12. 2006, 18:36)
Täältä löytyy tänään 1v. täyttänyt yorkki -poika Kevin smile.gif . Viralliselta nimeltä Lonely Tune´s Johnnie Walker. Kuvia ei vielä valitettavasti löydy koneelta, mutta parin viikon sisällä toivonmukaan ilmestyy kotisivuille smile.gif .

Onko se ollut näyttelyissä, mitä sai?
-Maija-
Andylla on näyttelyistä kaksi SERT:tiä.
Että komee poikahan se on wub.gif
-Maija-
Jenna: Minne näyttelyyn suuntaatte Kevinin kaa seuraavaks? sly.gif
zennu
LAINAUS(*Villis @ 22.2. 2007, 05:51) *
Jenna: Minne näyttelyyn suuntaatte Kevinin kaa seuraavaks? sly.gif

Ei ole ihan varmaa vielä, Tampereen ilmot meni vähän ohi. Mutta eiköhän huhtikuussa jonnekin, varmaan ainakin Lahteen smile.gif . Entäpä te Andyn kanssa?
-Maija-
Eipä taideta kun vasta johonkin kesän ulkonäyttelyyn, Anallahan on jo 2 x SERT, joten ei muuta haeta kun sitä vikaa SERTiä sitten kesällä.
Ulkomaille varmaan jonnekkin viedään myös, onhan sillä jo yks CACIBikin. happy.gif
Kuinka teillä on karva Kevinillä kasvanut? Onko noi turpakarvat jo yhtä pitkät kuin muutkin karvat, ?
Meillä on muuten maahan asti, mutta noi naamakarvat ei tahdo kasvaa yhtä aikaa... unsure.gif
Ne on ihan suht pitkät, mutta ei niin pitkät kuin muut karvat dry.gif
zennu
LAINAUS(*Villis @ 23.2. 2007, 12:50) *
Eipä taideta kun vasta johonkin kesän ulkonäyttelyyn, Anallahan on jo 2 x SERT, joten ei muuta haeta kun sitä vikaa SERTiä sitten kesällä.
Ulkomaille varmaan jonnekkin viedään myös, onhan sillä jo yks CACIBikin. happy.gif
Kuinka teillä on karva Kevinillä kasvanut? Onko noi turpakarvat jo yhtä pitkät kuin muutkin karvat, ?
Meillä on muuten maahan asti, mutta noi naamakarvat ei tahdo kasvaa yhtä aikaa... unsure.gif
Ne on ihan suht pitkät, mutta ei niin pitkät kuin muut karvat dry.gif

Mua ainakin heti valotettiin siitä, että pää tulee ehdottomasti olemaan se vaikein paikka, mihin saada karvat kasvamaan smile.gif . Andykin taitaa olla vielä aika nuori, joten en olisi niin huolissani vielä. Me ollaan nyt vasta aloteltu nyytitys puuhia, joten karva ei ole vielä täyspitkä, eikä pitäisikään olla. Katsellaan asiaa sitten parin vuoden päästä wink.gif .
-Maija-
LAINAUS(zennu @ 24.2. 2007, 23:34) *
Mua ainakin heti valotettiin siitä, että pää tulee ehdottomasti olemaan se vaikein paikka, mihin saada karvat kasvamaan smile.gif . Andykin taitaa olla vielä aika nuori, joten en olisi niin huolissani vielä. Me ollaan nyt vasta aloteltu nyytitys puuhia, joten karva ei ole vielä täyspitkä, eikä pitäisikään olla. Katsellaan asiaa sitten parin vuoden päästä wink.gif .

Mistäs sä ostat tota nyyttipaprua? rolleyes.gif Me ostettiin ensin Tiimarista niitä euron silkkipapereita, mut ne murenee käsiin?!
Sit me tilattiin jotain hyvää jostain..En mäkään oo oikein perilläbiggrin.gif

**Teidän Kekku näyttää tosi upeelta tossa sun sivuilla olevassa kuvassa;)**
zennu
LAINAUS(*Villis @ 25.2. 2007, 05:47) *
Mistäs sä ostat tota nyyttipaprua? rolleyes.gif Me ostettiin ensin Tiimarista niitä euron silkkipapereita, mut ne murenee käsiin?!
Sit me tilattiin jotain hyvää jostain..En mäkään oo oikein perilläbiggrin.gif

Mä sain papereita Kevinin kasvattajalta, ja jotain ostin itse Finndogsilta.
caitlin
Mulla on parin kuukauden kokemus yorkista,kun saksalainen Sweet Magic's All Eyes on Me "Catcher" oli kyläilemässä viime kesänä. Yorkin karvankasvu näyttää olevan tuskallisen hidasta maltalaiseen verrattuna! Joten viiksikarvojen kasvua saa kyllä odottaa ikuisuuden.. Nuo silkkipaperit muuten tosi hyviä mutta kahden nuoren koiran rymyleikkejä ne eivät kestä. käytänkin nykyään paperisia siivousliinoja, niitä raahasin Saksasta vinon pinon kun ei oikein meinaa kunnollisia löytää, Tiimarista ja jostain halpiskaupasta ennen löysin mutta eipä ole enää.

Tässä "Kalevin" menoa viime kesänä Kaivarissa:

zennu
Maija, onkos teidän Andy tulossa johonkin kesän näyttelyyn? Olisi kiva nähdä minkälainen pojasta on kasvanut smile.gif . Meidän keviniä ei ole nyt ainakaan mihinkään ilmoitettu, enkä uskalla vielä ilmottaa, kun en tiedä kuinka loppu kesästä/vuodesta olen Suomessa. Kauhee hinku olisi kyllä se johonkin näyttelyyn saada, mutta ensin pitäs alkaa kunnolla kasvattamaan turkkia, mulla on jäänyt se vähän puolitiehen ph34r.gif .
SussuG
Täältä löytyy myös yksi yorkki poika Riki. Kotikoirahan se. Mut mätsäreissä käydään aina kun vaan on tässä lähelläsmile.gif

Lisätietoja:

http://www.freewebs.com/sussunriki/riki.htm
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.