Heidi&koirat
3.1. 2007, 16:53
Parilla muullakin ryhmällä on niin aattelin tännekkin pientä kyselyä.
Munusta cockeri XXL of Black Mirage "Elton" tai irlanninvesispanieli Mystic Torin ovat kyllä kummatkin herrat upeita!
Portugalinvesikoira Leve Leve do Monte do Catula ja walesinspringerspanieli Benton One More Duck ovat molemmat upeita.

Noi tuli ekana mieleen, mut kyllä 8-ryhmästä löytyy monia muistakin kauniita koiria.
Mä olen ihaillut pitkään espanjanvesikoira Zorrazo Ufanoa
tuunanen
3.1. 2007, 19:27
Irlanninvesispanieli Mystic Torin.

[mitenniin oma lehmä ojassa?

] Upean näköinen koira, joka ihana myös kotioloissa (sen perusteella minkä pääsin tutustumaan)
LAINAUS(tuunanen @ 3.1. 2007, 19:27)
Irlanninvesispanieli Mystic Torin.

[mitenniin oma lehmä ojassa?

]
No aijaa

Jenni, Jenni aijaijai..
Yksi hieno koira on ainakin sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg, myös muita hienoja yksittäisiä koiria aina sattuu silmään.. ja minullahan ah, aina niin hyvä nimimuisti
irlanninvesispanieli Catanka Besserwisser
Rumba on niin kuningatar
shalimar
4.1. 2007, 03:45
Heidin mainitsemat molemmat herrat ovat aivan ihastuttavia

mutta yksi mitä kuolaan ylitse muiden on jenkkinarttu Truly Yours Magic Trilogy

aivan fantastinen koira
LAINAUS(Kääpiö- @ 3.1. 2007, 20:42)
Yksi hieno koira on ainakin sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg

Simon

Se vaan on niin upee
LAINAUS(shalimar @ 4.1. 2007, 01:45)
Heidin mainitsemat molemmat herrat ovat aivan ihastuttavia

mutta yksi mitä kuolaan ylitse muiden on jenkkinarttu Truly Yours Magic Trilogy

aivan fantastinen koira

Komppaan tätä
ehdottomasti americancokerspanieli Marvellous Miss Am'Erica..
Mun lempparit onkin sanottu jo: welshi Benton One More Duck ja jenkki Truly Yours Magic Trilogy
Tosiaan, Melissa on yksi suosikeistani

Toinen aivan upea jenkki on
Caci's Cute Carmen at LD's 
Pidän myös Lotasta eli
Truly Yours Chocolate Affair.

Lista jatkuisi jotenki yyyyyli pitkään
Suomalaiskoirista jos valitaan.. Jenkeistä osaan parhaiten sanoa kun en oikeen muiden kasilaisten kanssa ole ollut tekemisissä.
Mutta tosiaan am.cockerspanielit
Truly Yours Avantgarde, Aqua-Stone Wicked Game sekä jo mainittu T Y Magic-Trilogy. Aivan upeita koiria

ESS Adamant's Golden Boy on myös hirmu hieno veteraani.
miusta tuo Benton One More Duck on tosi komea ja myös sitten fieldeissä tuo Quibbles Metis on nätti =)
Musta ehdottomasti Zorrazo Ufano (toivottavasti Hugo seuraa jalanjäljissä

), Fano on ollut niin upea, ja kai tämän vuoden tittelitkin todistavat sen. Upeaa!
Onnea Heidi upeasta koirasta!
Jenkkien puolelle kallistuu täälläkin.. ehdoton lemppari on kyllä Melissa
Upeita ovat ainakin cockerit XXL of Black Mirage ja Benchmark Poetry In Motion ja Walesinspringeri Benton One More Duck.
-Saana-
10.1. 2007, 18:13
Ehdottomasti lemppareitani ovat Benton One More Duck, Truly Yours Magic Trilogy, Caci's Cute Carmen at LD's, Adamant's Golden Boy ja sitten Mystic Torin. Noi kyseiset koirat ovat mun mielestä todella upeita yksilöitä ja niitä on kiva seurata kehänlaidalta.
Mun ehdoton suosikki sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg.
Kultsuista löytyy montakin koiruutta jotka ovat mun mieleen, vaikkei ihan ryhmävoittajia olekaan.
-Maija-
21.1. 2007, 08:45
LAINAUS(-Saana- @ 10.1. 2007, 18:13)

No ei todellakaan, Sanna on saanut ihan mahtavan koiran!
Täälläkin kaikki (mun tiedon mukaan ainakin?) pelkästään näyttelytähtiä! Mielestäni 8-ryhmässä on tasan yksi koira ylitse muiden, kooikerhondje FIN MVA & AVA Lucky Nana´s Bromus "Frodo", joka saavutti agilityssä kaksoismaailmanmestaruuden!!! Mielipiteeni on, että varsinkin kun kyseessä on kaksoismaailmanmestaruus, ei ole epäilystäkään kuka oli paras 8-ryhmäläinen v. -06.
LAINAUS(Jettis @ 23.1. 2007, 15:35)

Täälläkin kaikki (mun tiedon mukaan ainakin?) pelkästään näyttelytähtiä! Mielestäni 8-ryhmässä on tasan yksi koira ylitse muiden, kooikerhondje FIN MVA & AVA Lucky Nana´s Bromus "Frodo", joka saavutti agilityssä kaksoismaailmanmestaruuden!!! Mielipiteeni on, että varsinkin kun kyseessä on kaksoismaailmanmestaruus, ei ole epäilystäkään kuka oli paras 8-ryhmäläinen v. -06.
Kyllä Frodo on tosiaan Agilityssä paras
mutturuttu
23.1. 2007, 21:23
Parhain kasilainen on ehdottomasti Kajaanin KV:ssäkin BIS3 tullut portugalinvesikoira KANS* & FIN & EST & N MVA April Fool´s Vissi Fetissi eli Uljas,nimi kertoo jo kaiken
sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg, todella upea koira
Ehdottomasti omia lemppareita on irlanninvesispanieli Mystic Torin, walesinsprinkku Benton One More Duck, sekä jenkki Truly Yours Magic Trilogy ja cockereista XXL of Black Mirage. Elikkäs aika paljon samoja kuin muillakin..

Kiharoista yhdet näteimmät ehdottomasti ovat Caballus Oscar ja Caballus Que Sera!
enkut: Adamant's Golden Boy ja Adamant's Dreams Are Free sekä tuore tähti Adamant's Let Me See
walesi Benton One More Duck
koira_hullu
3.2. 2007, 22:10
Ehdottomasti Cockereista XXL of Black Mirage niin nätti koira.Irlanninvesispanieli Mystic Torin myös nätti koira jolla on ihana lempeä ilme.Näyttää söpöltä.Mun suosikit ei siitä mihinkään pääse.
Zorrazo Ufano on kyllä ihanin! <3
Ja Melissa totta kai ;P
Onnea Marikalle upeasta kasvatista!
KaroKallela
10.2. 2007, 00:33
Omat lempparini ovat ryhmä 8 jenkit: Truly Yours Magic Trilogy, Afire's Steal The Show ja Afire's Inez In Trouble
Amerikanvesispanieli: Little Brownies Sugarplum
Muita 8 rotuja en sitten ole seurannutkaan..
Paimenkoirat
16.2. 2007, 20:03
Irlanninvesispanieli Catanka To Be Continued
Kesyinen
18.2. 2007, 12:08
Amerikanvesispanieli: Little Brownies Sugarplum Todellakin, ihana koira.
Fieldspanieli: Fieldstar Azalea Nyt mammalomalla, mutta vuoden tulokset puhuvat puolestaan.
Enkuista vaikea sanoa, ei siellä mitään erityistä tähteä MINUN mielestäni ole näkynyt, suomalaisista ainakaan.
Muita sitten juuri tule seurattua. Waleseista ehkä Benton One More Duck.
sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg
bellfegor
9.4. 2007, 13:29
Tällä hetkellä mun silmää miellyttää ehdottomasti eniten Hooligan Rio Romero. Aivan ihana portugeesi sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Flattiloverina lemppareihin kuuluu myös Almanza Far & Flyg. Ja onhan niitä monta muutakin upeaa koiraa.
Omaa silmää erityisesti mielyttää jenkit: Truly yours Chocolate affair, Little Life Hot Colours, Marvellous Solic Charm ja Marvellous Miss Am'Erica. Aivan upeita koiria kaikki!
LAINAUS(bellfegor @ 9.4. 2007, 14:29)

Tällä hetkellä mun silmää miellyttää ehdottomasti eniten Hooligan Rio Romero. Aivan ihana portugeesi sekä ulkonäöltään että luonteeltaan.
Juu, Rio on aivan ihana tapaus.
LAINAUS(-Else- @ 9.4. 2007, 17:08)

Omaa silmää erityisesti mielyttää jenkit: Truly yours Chocolate affair, Little Life Hot Colours, Marvellous Solic Charm ja Marvellous Miss Am'Erica. Aivan upeita koiria kaikki!
Lotta, Hugo, Patrick.

Kyllä erittäin upeita. Unohtamatta Truly Yours Avantgardea.
LAINAUS(Heidi&koirat @ 3.1. 2007, 17:53)

Munusta cockeri XXL of Black Mirage "Elton" tai irlanninvesispanieli Mystic Torin ovat kyllä kummatkin herrat upeita!
Aivan samat kaksi minäkin valitsin!! komeita poikia

myös springeri pojat adamants superman sekä benton one more duck ovat oikein hurmaavia!!
walesi!!!
7.5. 2007, 11:54
Kaunein 8-ryhmäläinen on ehdottomasti walesinspringerspanieli Benton one more duck
(joka on muuten oman koirani isän puolveli

)
Neposka
30.5. 2007, 08:43
Flatti: Almanza Far & Flyg
Kihara: Heathermead Huxley, Caballus Oscar, Caballus Qantana Mera, ja Vilsan Nordanvind
Walesinspringerspanieli: Benton One More Duck
Pienenä välihuomautuksena et Adamants Supermania ei oo kyl nähty kehäs useampaan vuoteen, koska hän on kauniimmilla niityillä...
*Noora*
10.6. 2007, 08:43
eiköhän niitä upeita kasiryhmän koiria ole aika monta,
mutta mainitsempa minäkin muutaman omasta mielestä kauniin koiran:
jenkeistä truly yours magic trilogy ja toinen mun lemppari little life eye on me
sit welsheistä benton one more duck
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.