Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paras 8-ryhmäläinen
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Heidi&koirat
Parilla muullakin ryhmällä on niin aattelin tännekkin pientä kyselyä.

Munusta cockeri XXL of Black Mirage "Elton" tai irlanninvesispanieli Mystic Torin ovat kyllä kummatkin herrat upeita!
Ninnura
Portugalinvesikoira Leve Leve do Monte do Catula ja walesinspringerspanieli Benton One More Duck ovat molemmat upeita. wub.gif Noi tuli ekana mieleen, mut kyllä 8-ryhmästä löytyy monia muistakin kauniita koiria.
Sundae
Mä olen ihaillut pitkään espanjanvesikoira Zorrazo Ufanoa wub.gif
tuunanen
Irlanninvesispanieli Mystic Torin. wub.gif [mitenniin oma lehmä ojassa? wink.gif ] Upean näköinen koira, joka ihana myös kotioloissa (sen perusteella minkä pääsin tutustumaan)
Kääpiö-
LAINAUS(tuunanen @ 3.1. 2007, 19:27)
Irlanninvesispanieli Mystic Torin. wub.gif [mitenniin oma lehmä ojassa? wink.gif ]

No aijaa biggrin.gif Jenni, Jenni aijaijai..

Yksi hieno koira on ainakin sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg, myös muita hienoja yksittäisiä koiria aina sattuu silmään.. ja minullahan ah, aina niin hyvä nimimuisti wink.gif
Pulina
irlanninvesispanieli Catanka Besserwisser wub.gif
Rumba on niin kuningatar smile.gif
shalimar
Heidin mainitsemat molemmat herrat ovat aivan ihastuttavia wub.gif mutta yksi mitä kuolaan ylitse muiden on jenkkinarttu Truly Yours Magic Trilogy kiss.gif aivan fantastinen koira wub.gif
-Emmi-
LAINAUS(Kääpiö- @ 3.1. 2007, 20:42)
Yksi hieno koira on ainakin sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg

wub.gif wub.gif wub.gif Simon wub.gif Se vaan on niin upee wub.gif innocent.gif
Katina
LAINAUS(shalimar @ 4.1. 2007, 01:45)
Heidin mainitsemat molemmat herrat ovat aivan ihastuttavia wub.gif mutta yksi mitä kuolaan ylitse muiden on jenkkinarttu Truly Yours Magic Trilogy kiss.gif aivan fantastinen koira wub.gif

Komppaan tätä laugh.gif
-Else-
ehdottomasti americancokerspanieli Marvellous Miss Am'Erica.. wub.gif
-Paupi-
Mun lempparit onkin sanottu jo: welshi Benton One More Duck ja jenkki Truly Yours Magic Trilogy wub.gif
wenakko
Tosiaan, Melissa on yksi suosikeistani smile.gif Toinen aivan upea jenkki on Caci's Cute Carmen at LD's wub.gif Pidän myös Lotasta eli Truly Yours Chocolate Affair. wub.gif

Lista jatkuisi jotenki yyyyyli pitkään biggrin.gif
Rochas
Suomalaiskoirista jos valitaan.. Jenkeistä osaan parhaiten sanoa kun en oikeen muiden kasilaisten kanssa ole ollut tekemisissä.
Mutta tosiaan am.cockerspanielit
Truly Yours Avantgarde, Aqua-Stone Wicked Game sekä jo mainittu T Y Magic-Trilogy. Aivan upeita koiria wub.gif

ESS Adamant's Golden Boy on myös hirmu hieno veteraani.
henkkui
miusta tuo Benton One More Duck on tosi komea ja myös sitten fieldeissä tuo Quibbles Metis on nätti =)
kkatta
Musta ehdottomasti Zorrazo Ufano (toivottavasti Hugo seuraa jalanjäljissä laugh.gif ), Fano on ollut niin upea, ja kai tämän vuoden tittelitkin todistavat sen. Upeaa!

Onnea Heidi upeasta koirasta!
Ida K
Jenkkien puolelle kallistuu täälläkin.. ehdoton lemppari on kyllä Melissa wub.gif
Anma
Upeita ovat ainakin cockerit XXL of Black Mirage ja Benchmark Poetry In Motion ja Walesinspringeri Benton One More Duck.
-Saana-
Eipä tarvi kauaa miettiä, elikkä siis jenkki Melissa (Truly Yours Magic Trilogy) wub.gif wub.gif wub.gif

Niin valtavan nätti tyttö tuo Melissa smile.gif wub.gif
Sanne-
Ehdottomasti lemppareitani ovat Benton One More Duck, Truly Yours Magic Trilogy, Caci's Cute Carmen at LD's, Adamant's Golden Boy ja sitten Mystic Torin. Noi kyseiset koirat ovat mun mielestä todella upeita yksilöitä ja niitä on kiva seurata kehänlaidalta. smile.gif
virpi
Mun ehdoton suosikki sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg.

Kultsuista löytyy montakin koiruutta jotka ovat mun mieleen, vaikkei ihan ryhmävoittajia olekaan.
-Maija-
LAINAUS(-Saana- @ 10.1. 2007, 18:13) *
Eipä tarvi kauaa miettiä, elikkä siis jenkki Melissa (Truly Yours Magic Trilogy) wub.gif wub.gif wub.gif

Niin valtavan nätti tyttö tuo Melissa smile.gif wub.gif

No ei todellakaan, Sanna on saanut ihan mahtavan koiran! wub.gif
Jettis
Täälläkin kaikki (mun tiedon mukaan ainakin?) pelkästään näyttelytähtiä! Mielestäni 8-ryhmässä on tasan yksi koira ylitse muiden, kooikerhondje FIN MVA & AVA Lucky Nana´s Bromus "Frodo", joka saavutti agilityssä kaksoismaailmanmestaruuden!!! Mielipiteeni on, että varsinkin kun kyseessä on kaksoismaailmanmestaruus, ei ole epäilystäkään kuka oli paras 8-ryhmäläinen v. -06.
alsu
LAINAUS(Jettis @ 23.1. 2007, 15:35) *
Täälläkin kaikki (mun tiedon mukaan ainakin?) pelkästään näyttelytähtiä! Mielestäni 8-ryhmässä on tasan yksi koira ylitse muiden, kooikerhondje FIN MVA & AVA Lucky Nana´s Bromus "Frodo", joka saavutti agilityssä kaksoismaailmanmestaruuden!!! Mielipiteeni on, että varsinkin kun kyseessä on kaksoismaailmanmestaruus, ei ole epäilystäkään kuka oli paras 8-ryhmäläinen v. -06.

Kyllä Frodo on tosiaan Agilityssä paras happy.gif
mutturuttu
Parhain kasilainen on ehdottomasti Kajaanin KV:ssäkin BIS3 tullut portugalinvesikoira KANS* & FIN & EST & N MVA April Fool´s Vissi Fetissi eli Uljas,nimi kertoo jo kaiken smile.gif
CoToN
sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg, todella upea koira wub.gif
Quéta
Ehdottomasti omia lemppareita on irlanninvesispanieli Mystic Torin, walesinsprinkku Benton One More Duck, sekä jenkki Truly Yours Magic Trilogy ja cockereista XXL of Black Mirage. Elikkäs aika paljon samoja kuin muillakin.. biggrin.gif

Kiharoista yhdet näteimmät ehdottomasti ovat Caballus Oscar ja Caballus Que Sera! wub.gif
Flavia
enkut: Adamant's Golden Boy ja Adamant's Dreams Are Free sekä tuore tähti Adamant's Let Me See
walesi Benton One More Duck
koira_hullu
Ehdottomasti Cockereista XXL of Black Mirage niin nätti koira.Irlanninvesispanieli Mystic Torin myös nätti koira jolla on ihana lempeä ilme.Näyttää söpöltä.Mun suosikit ei siitä mihinkään pääse.
Charmy
Zorrazo Ufano on kyllä ihanin! <3

Ja Melissa totta kai ;P

Onnea Marikalle upeasta kasvatista!
KaroKallela
Omat lempparini ovat ryhmä 8 jenkit: Truly Yours Magic Trilogy, Afire's Steal The Show ja Afire's Inez In Trouble
Amerikanvesispanieli: Little Brownies Sugarplum

Muita 8 rotuja en sitten ole seurannutkaan.. happy.gif
Paimenkoirat
Irlanninvesispanieli Catanka To Be Continued
Kesyinen
Amerikanvesispanieli: Little Brownies Sugarplum Todellakin, ihana koira.
Fieldspanieli: Fieldstar Azalea Nyt mammalomalla, mutta vuoden tulokset puhuvat puolestaan.
Enkuista vaikea sanoa, ei siellä mitään erityistä tähteä MINUN mielestäni ole näkynyt, suomalaisista ainakaan.

Muita sitten juuri tule seurattua. Waleseista ehkä Benton One More Duck.
Neposka
sileäkarvainennoutaja Almanza Far & Flyg
bellfegor
Tällä hetkellä mun silmää miellyttää ehdottomasti eniten Hooligan Rio Romero. Aivan ihana portugeesi sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Flattiloverina lemppareihin kuuluu myös Almanza Far & Flyg. Ja onhan niitä monta muutakin upeaa koiraa.
-Else-
Omaa silmää erityisesti mielyttää jenkit: Truly yours Chocolate affair, Little Life Hot Colours, Marvellous Solic Charm ja Marvellous Miss Am'Erica. Aivan upeita koiria kaikki!
Ninnura
LAINAUS(bellfegor @ 9.4. 2007, 14:29) *
Tällä hetkellä mun silmää miellyttää ehdottomasti eniten Hooligan Rio Romero. Aivan ihana portugeesi sekä ulkonäöltään että luonteeltaan.

Juu, Rio on aivan ihana tapaus. wub.gif
wenakko
LAINAUS(-Else- @ 9.4. 2007, 17:08) *
Omaa silmää erityisesti mielyttää jenkit: Truly yours Chocolate affair, Little Life Hot Colours, Marvellous Solic Charm ja Marvellous Miss Am'Erica. Aivan upeita koiria kaikki!

Lotta, Hugo, Patrick. wub.gif wub.gif Kyllä erittäin upeita. Unohtamatta Truly Yours Avantgardea. smile.gif wub.gif
willow
LAINAUS(Heidi&koirat @ 3.1. 2007, 17:53) *
Munusta cockeri XXL of Black Mirage "Elton" tai irlanninvesispanieli Mystic Torin ovat kyllä kummatkin herrat upeita!

Aivan samat kaksi minäkin valitsin!! komeita poikia wub.gif myös springeri pojat adamants superman sekä benton one more duck ovat oikein hurmaavia!! happy.gif
walesi!!!
Kaunein 8-ryhmäläinen on ehdottomasti walesinspringerspanieli Benton one more duck
(joka on muuten oman koirani isän puolveli biggrin.gif)
Neposka
Flatti: Almanza Far & Flyg
Kihara: Heathermead Huxley, Caballus Oscar, Caballus Qantana Mera, ja Vilsan Nordanvind
Walesinspringerspanieli: Benton One More Duck
Inksu
Pienenä välihuomautuksena et Adamants Supermania ei oo kyl nähty kehäs useampaan vuoteen, koska hän on kauniimmilla niityillä...
*Noora*
eiköhän niitä upeita kasiryhmän koiria ole aika monta,
mutta mainitsempa minäkin muutaman omasta mielestä kauniin koiran:
jenkeistä truly yours magic trilogy ja toinen mun lemppari little life eye on me
sit welsheistä benton one more duck
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.