Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Miten opettaa silkki pysymään asennossa?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Masukka
Meillä on 1½ vuotias silkkiterrieri uros joka on opetettu seisomaan ja antaa asetella, mutta kun on saanut sen valmiiksi se köyristää selkäänsä tai menee alkuperäiseen asentoon. Miten sen vois opettaa pysymään asennossa?
Sorry huono selitys. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Sanne-
meillä oli meijän silkin kaa sama juttu. mut käytin namia ja sillon se köyristi selän tai ei seissy. nyt en käytä namia niin se seisoo ihan hyvin. eli jos käytät namia niin kokeile ilman tai sitten jos et niin kokeile namin kaa. muuten en osaa auttaa :/
-Elias-
Mulla ei oo ollu meijän silkin kanssa sama juttu, joten vaikeaa opastaa... lookaround.gif ... Mutta luulisin silkeillä toimivan opettamisen, ainakun asettelette, niin palkkaatte nopeasti kun seisoo hyvin. Tätä asiaa kannattaa myös toistaa aika tiuhaan, sillä sitä nopeammin koira tottuu siihen. Ei kuitenkaan niin usein, että tulee totaalinen kyllästyminen happy.gif . Tosi vaikeaa neuvoa, mulla on semmonen käsitys, että jotkut silkit jopa asettelevat itsensä paremmin omin neuvoin esim. namin kanssa, kuin että niitä ruvettaisiin asettelemaan (meidän silkki on semmoinen), mutta toki tiedän tapauksia jotka on pakko asetella.

Tsemppiä treeniin! thumbup.gif
Mona_
nameilla saa aika hyvin koiran seisomaan,se toki riippuu ihan koirasta laugh.gif
Zarmzic
Elias: meillä taitaa olla poika tullut äitiinsä sillä tekee myös saman, eli asettelee itse itsensä seisomaan namipalan kiilto silmissä biggrin.gif

treeniä treeniä treeniä, oli se rotu mikä hyvänsä ja muistetaan tosiaan pitää se treeni kivana koiralle ja ei hermostuta vaikkei heti onnistuis.. itse lukeudun niihin "heti-kaikki-mulle-tänne-nyt" tyyppeihin, mutta onneksi koirat opettaa kärsivällisyyttä wink.gif
-Elias-
LAINAUS(Zarmzic @ 16.1. 2007, 13:26) *
Elias: meillä taitaa olla poika tullut äitiinsä sillä tekee myös saman, eli asettelee itse itsensä seisomaan namipalan kiilto silmissä biggrin.gif

Ruokahalua kyllä löytyy, jos emäänsä tulee ! rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.