Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Anti-Asiaa
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lamppu
Yritin etsiä topicia, johon pysty laittamaan uutta asiaa ilman että tarvi aloittaa uutta topicia. En löytänyt, joten tein uuden blush.gif

Onkohan tuo Top20 kirjoittajaa pvssä lista ihan oikein... vai eikö Puskaan todellakaan oikeasti kirjoita muu väki kuin K-18 porukka? Vai olenko sokea vai muuten vain tyhmä...
Lamppu
Aaa, sellanen se otsikko oli!
Wanssu
Mä en osaa päättää, että minkä värin mä ottaisin niihin rastoihin toiseksi väriksi. Pääväri on tumman ruskea, mutta en oikein osaa päättää olisiko se toinen tummanpunainen, vai kirkas mahonginpunainen. Isot on ongelmat biggrin.gif
Wanssu
No mä veikkaan, että näistä kummatkin erottuu:
Kirkas mahonginpunainen
tummanpunainen

On tää niin hankalaa...
Hugis
^ Mä laittasin tuon mahongin smile.gif Mutta nehän ei tuu mulle...
Lotta
Minä myös äänestäisin tuon mahongin puolesta! thumbup.gif
Wanssu
Tuosta mahongistakin mä tykkään kyllä kans, kun nyt näissä hiuksissa on ollut tuota kirkkaan punaista, sais vähän jotain muutosta sit lisää. Mutta saas nähdä...

Tai sit jos ottais koko rastat tällä
tai vaihtoehtoisesti tällä
Wanssu
Oli vaikea päätös, mutta mahonki tulee ruskean kaveriksi, ihan mustaa en uskaltanut ottaa.

Pitäisköhän avata valkkaripullo... tongue.gif
Wanssu
Niin kyllä se varmaan olis pakko, kun ei ole tullut viiniä juotua pitkään aikaan.
Ei tarvi sitten "isona" voivotella vaivojaan, jotka johtuu siitä kun ei nuorempana juonut tarpeeksi viiniä.
Lotta
minäkin lipitän valkkarin loppuja ja mietin jospa avaisin tuon kuoharinkin vielä tänään!! teehee.gif
Nirppu
LAINAUS(Tizzian @ 19.1. 2007, 22:59) *
joutuu tyytymään näin saunailtana siideriin.

Ja mulla ei oo näin saunailtana edes sitä siideriä sleepy.gif
Viini on kyllä semmosta tavaraa että sitä en juo kuin pakottavan tarpeen niin vaatiessa. Tai jos vastaan sattuu oikein hyvää viiniä lookaround.gif
Olisko vinkkejä hyvistä merkeistä mitä kannattaisi maistella? Jos rupeis pikkuhiljaa tutustumaan niihinkin vähän paremmin.
Wanssu
Mulla on jääkaapissa vuoden vaihteessa avattu kuohari, vois varmaan kaataa sen jo viemäriin biggrin.gif

Viru Valge Cooleria löytyis, ja ihan korkkaamattomia, mutta on tätä valkkariakin vielä noin 5litraa kaapissa ph34r.gif
Hugis
Ja mulla on vaan sekamehua dry.gif Tipaton tammikuu jatkuu vielä 5. päivään helmikuuta, kun tammikuun alussa vähän lipsahti blush.gif Tai sitten ei. Mutta vielä en ole sortunut happy.gif
Lotta
just jossain telkkariohjelmassa kuulin, että tipaton tammikuun terveysvaikutukset kohtuukäyttäjillä on minimaaliset. Sen kuultuani, jätin kaikki tipattomat väliin. Pari tippaa jopa lisäsin! whistling.gif
Hugis
Mulla ei olekaan kyse tipattoman terveellisyydestä, vaan oman itsekurin testaamisesta. Tupakkalakolla en uskalla selkärankaani testata, niin tää oli se toinen pahe siihen tarkoitukseen. Ja tosiaan, ei ole alkomahoolia edes tehnyt juuri mieli, rentoutumistapoja on näköjään muitakin wink.gif
KatiT
LAINAUS(Hugis @ 19.1. 2007, 23:26) *
Ja tosiaan, ei ole alkomahoolia edes tehnyt juuri mieli, rentoutumistapoja on näköjään muitakin wink.gif

Ilo ilman alkoholia on teeskentelyä biggrin.gif
Wanssu
Hitto mut vois kyllä tulla joku jo kohta ja rentouttaa biggrin.gif

jaa miten niin puutteessa... blush.gif
KatiT
LAINAUS(Wanssu @ 19.1. 2007, 23:37) *
Hitto mut vois kyllä tulla joku jo kohta ja rentouttaa biggrin.gif

jaa miten niin puutteessa... blush.gif

Nyt mars siitä suljetulle biggrin.gif Taisit sittenkin avata sen Viru valgen? happy.gif
Wanssu
^ Sulkekaa mut tuonne suljetulle sen viru valgeen kanssa, jooko?
Kehäkettu
Mä oon löytänyt uuden rakkauden; Valion vaniljalla maustettu rahka - paljon parempaa kuin Danion ym. rahkat. wub.gif
sipa
Kehis Sitä samaa mullakin jääkaapissa, just ajattelin avaavani sen, kun jotenkin se purkki huutaa syömään itsensä.. laugh.gif Sika hyvää etten sanois..

Wanssu Sitten kuvia näytille rastoista ja ihan oikea värivalinta. thumbup.gif
Mansku
Otin viime vuonna raitoja tummiin hiuksiin ja yllättävästi se punainen suorastaan kirkui ruskean seasta. Tais olla liian vahva väri ja mua häiritsi kun paloauton punaiset viivat oli hiuksissa. Tänä vuonna otan kyllä mahongin väriset.. Punainen näkyy pesun jälkeen vieläkin paikoittain.

Työpaikalla yhdellä vanhemmalla rouvalla (56 v.) on rastat ja värikirjo punainen, sininen ja ruskea.. Ekan kerran kun näin, olin tipahtaa penkiltä..
Seij@
LAINAUS(Lamppu @ 19.1. 2007, 20:01) *
Onkohan tuo Top20 kirjoittajaa pvssä lista ihan oikein... vai eikö Puskaan todellakaan oikeasti kirjoita muu väki kuin K-18 porukka? Vai olenko sokea vai muuten vain tyhmä...

Juu, olen huomannut saman, sitä paitsi täältä löytyy parhaimmat jutut, koskee se sitten koiria tai muuta wink.gif
Lamppu
^ Siksi tänne kait "koukkuun" on jäänytkin... Mammari pe..le sly.gif suositteli!
s-ml
Ei hitsi, telkkarista tulee pelkkää urheilua; hiihtoa, lumilautailua, ravit, yhdistetyn mm-cup, alppihiihto, mäkihyppyä, mm-ralli, sm-liigan tulospörssi, urheilu-uutisia, pikaluistelua, urheiluikkunaa. Jäiköhän jotain pois..ja mä inhoan urheilua angry.gif Miksei noita laiteta digipuolen urheilukanavalle, ihan älytön määrä yhden päivän urheilutarjonnaksi.
Lamppu
Miten mä en ehdi nykyään telkkaria katsomaan?! Jos katson niin sitten vaan vuokraleffaa tai suosikkisarjoja... Aika menee koiriin.. ja .. ja koiriin. No vähän nettiinkin.
toiskan muori
Siis ihan ihanaa, että tulee niin paljon urheilua, kun saa toiskakin olla rauhassa tänään kotona ja katsella telkkaria.

Eikä ole missään "haukkumassa" muiden ihmisten koiria. Nyt vain varustautumaan kanavan vaihteluun koko päiväksi ja välillä tietysti sitä pientä ulkoilua.

Mutta siinä olen samaa mieltä, että voisivat mieluimmin tulla yhdeltä urheilukanavalta ja peräkanaa, ettei aina jostakin lajista jäisi jotakin katsomatta.
Lamppu
LAINAUS(toiskan muori @ 20.1. 2007, 09:20) *
Mutta siinä olen samaa mieltä, että voisivat mieluimmin tulla yhdeltä urheilukanavalta ja peräkanaa, ettei aina jostakin lajista jäisi jotakin katsomatta.

thumbup.gif
sipa
Toiska onko konttoripäälillö vallannut koneen.. laugh.gif Ettei van ole puskiksen sivuilla kytäämäsä.. Ihana Avatarkuva.. wub.gif
Hugis
Mua ottaa kans kupoliin, kun telkkarista ei tule mitään katsottavaa just viikonloppuisin, kun olis aikaa katsoa. No, tänään pitää tehdä oikeesti töitäkin, niin on varmaan ihan hyväkin, ettei töllöstä tule mitään. Valitettavasti ne työt on tehtävä tietsikalla, joten puskankurkkimisvaara on olemassa... Illalla sitten huomaankin, että en mitään töitä ole saanut tehtyä happy.gif
Kehäkettu
LAINAUS(Tizzian @ 20.1. 2007, 11:03) *
Jotenkin toi "Asiaa" - otsikko on niin virallinen, että tuntuu että tällaisen höpöttäjänpitäis pysyä kaukana lookaround.gif

Jos muokkais otsikoksi Anti-Asiaa, vois olla matalampi kynnys? biggrin.gif
onninen
^^ Juorut tuli mieleen, mutta ne ei kylläkään ole suurikokoisia.
Arissa
Telkkarista ei juurikaan tule muuta katsottua kun luonto-ohjelmat ja House. House on aivan pakko katsoa joka torstai, siihen ohjelmaan jää koukkuun smile.gif
Lotta
^ House on myös minun ihan suosikki, mutta myymäläpäällikkö on nyt viime aikoina aina laittanut mulle torstaiksi iltavuoron. angry.gif
Will & Grace voisi kyllä tulla muuna päivänä kuin torstaisin. Menee ärsyttävästi Housen kanssa päällekäin.

Tänään pitäisi lukea ensi viikon tenttiin, mutta... Pitäis kyllä siivota, leipoa vähän feta-paprika sämpylöitä ja käydä juoksemassa. Näiden jälkeen vois ehtis jo vähän lukaista kotieläinten anatomiaakin. lookaround.gif
Lamppu
Tizzian Kelpaako otsikko nyt? wink.gif
Kehäkettu
^^ Eiks Will&Grace tuu myös maanantai-iltaisin? Tosi myöhään vaan.

Mua taas harmittaa, että mielenkiintoisen oloinen House tulee päällekkäin Lostin kanssa, mutta Lost oli eka, ja sitä on pakko kattoo (aina kun vaan pystyy, vaikka se on se ns. mun sarja, niin melkein puolet jaksoista olen silti missannut).
Nirppu
LAINAUS(s-ml @ 20.1. 2007, 09:09) *
Ei hitsi, telkkarista tulee pelkkää urheilua; hiihtoa, lumilautailua, ravit, yhdistetyn mm-cup, alppihiihto, mäkihyppyä, mm-ralli, sm-liigan tulospörssi, urheilu-uutisia, pikaluistelua, urheiluikkunaa. Jäiköhän jotain pois..ja mä inhoan urheilua angry.gif Miksei noita laiteta digipuolen urheilukanavalle, ihan älytön määrä yhden päivän urheilutarjonnaksi.

Siksi tietenkään ei voi laittaa kun meillä ei näy urheilukanava wink.gif
Ravit nyt ei kestä kuin vajaan 30 min, mun mielestä voisivat näyttää enenmmänkin, urheilukanavaltahan niitä enempi tulis dry.gif . Isäntä kiukuttelee kun rallia näkyy liian vähän, mun mielestä tuo määrä on ihan sopiva. Mäkihyppyä ja yhdistettyä tulee seurattua.
Seij@
LAINAUS(Lamppu @ 20.1. 2007, 08:56) *
^ Siksi tänne kait "koukkuun" on jäänytkin... Mammari pe..le sly.gif suositteli!

Niiin, minä olen ollut mooonta vuotta täällä mutta tämän palstan myöten tullut riippuvaiseksi ... rolleyes.gif
Tultiin juuri kasvihuoneilmiöstö (jos se mitään kertoo kellekkään, oikein aarre kauppa, katosta lattiaan vanhaa ja uutta tavaraa ...), ja eikös heti kun saatiin muksut päikkäreille, kone auki, isäntä istuu "kiintellä" ja minä nappasin läppärin olohuoneeseen ... smile.gif

Siis ihan ihanaa, että tulee niin paljon urheilua, kun saa toiskakin olla rauhassa tänään kotona ja katsella telkkaria.

Eikä ole missään "haukkumassa" muiden ihmisten koiria. Nyt vain varustautumaan kanavan vaihteluun koko päiväksi ja välillä tietysti sitä pientä ulkoilua.

Siis tämä on saanut yliannostuksen penkkiurheilusta, kärsin koko lapsuuteni kun vanhemmat & pikku-veljeni kattoi kaikki mikä liittyi urheiluun ja oli vain yksi telkkari crybaby.gif joten nykyään vaihtuu kanava tai telkari hyvinkin nopsasti jos ohjelma liippaa läheltäkin urheilua wink.gif

Et kait sä hauku ihmisten koiria, vaan kerro aina totuuden smile.gif
Hugis

Ethän sä esim. Hugoa ole koskaan haukkunut biggrin.gif Suorastaan kehuiksi olen sun sanat käsittänyt. Tosin jos sen livenä näkisit, saattais mielikuva muuttua, joten pidetään teidät van "virtuaalituttuina" happy.gif
Kehäkettu
^ Eiku Hugis sun täytyy taktikoida, ja viet Hugon Toiskan kehään tuo rätti päässä, kun Toiskalla on selkeesti heikko kohta tuohon asusteeseen Hugon pään koristeena! Ei se voi sitä silloin lytätä. biggrin.gif
Hugis
^Unohtaiskohan Toiska silloin häntämutkan ja alamittaisuudenkin happy.gif ?
Kehäkettu
^ Juu juu, eihän se pääse tosta päähineestä yli millään, täälläkään. whistling.gif
Lamppu
LAINAUS(Kehäkettu @ 20.1. 2007, 12:11) *
viet Hugon Toiskan kehään tuo rätti päässä

Hugis Muistakin kertoa, koska tuo tapahtuu, koska mä haluun nähä sen! w00t.gif

Seij@ Mulle Kasvihuoneilmiö sanoo jotain wink.gif
sipa
LAINAUS(Tizzian @ 20.1. 2007, 11:03) *
Onko kellään kokemusta mitkä yriti viihtyisivät (myös talven) asumuksessa jossa valon määrä on hyvin niukka, ilman kosteus olematon ja taitaapa vetääkin jonkin verran.... anopinkielet ja posliinikukat ok, kultaköynnös, traakkipuu ja korallikaktuskin näyttävät olevan vielä hengissä, mutta jotakin uutta kaipaisin, mielummin hiukan suurempaa kuin ihan ikkunalla pidettävää.

Mulla on kiinanruusu ja yucca-palmu jotka ovat viihtyneet tossa pikkuhuoneessa, se ei ole kovin valoisa, kun meillä on koko kämppä oikeastaan aika pimeä, ja asukkaatkin on aika pimeitä.. laugh.gif Mut noi kukat rehottaa tuolla pöydällä ihan kivasti. Kerran viikossa muistan ne kastella.. On mulla yksi limoviikunakin siinä, mutta sen kohtalosta en voi sanoa viellä mitään kun se on vasta kesällä istutettu ruukkuun, et se kerkii viellä kuolla ennen kuin voinn sanoa että se viihtyy, kumma muuten että se on noinkin pirtsakkaassa kunnossa, noi limot kun ei oikein viihdy mun luona.. whistling.gif
Arissa
Tänään suustani tuli sanoja joita en olisi koskaan uskonut sanovani. Sanoin haluavani keväällä alkaa pakertamaan tuossa pienessä pihapläntissä ja isuttaa kukkia siihen. blink.gif. Eikä ajatus tunnu edes kovin pahalta vaan odotan että pääsen laittamaan pihaa. Jälleen kerran hyvä muistutus siitä että koskaan ei pidä sanoa ei koskaan wink.gif
KatiT
Mä olisin jo niin suunnattomasti toivonut, että ensi keväänä mulla on se jonkinlainen suurempi piha/tila jonne pääsisin kuokkimaan ja multaamaan. Jotenkin motivaatio hukassa rivaripihan sommitteluun..
Puutarhatyöt on oikeesti terapeuttisia.. ja niihinhän pääsee näköjään nykyään ympäri vuoden smile.gif
mammanpoika
Mulla ei ole YHTÄÄN huonekasvia, olen ne onnistunut tappamaan. Yks vanhapoika sinnittelee tuvan ikkunalla, mutta muut on delanneet. Eipä silti, ihan täysin en sitä omaksi viakseni laske; ainoa paikka, jossa kukat täällä menestyisi, on mun makkari, eikä tänne mahdu smile.gif Tuvan ikkunat on pohjoiseen, joten sitä valoa ei vaan ole riittävästi edes viherkasveille. Enkä oikeastaan haluakaan kasveja viemään sitä valoa, mikä ikkunoista tulee sisälle. Nooo, tuonenkielon vois hankkia, se on aika vähään tyytyväinen kukkanen, menestyisi meidän "viileässä salissamme" vallan mainiosti, luulen.
Nirppu
Minä olen kanssa suunnitellu pihan laittoa ens kesälle, viime kesä meni opiskellessa niin ei kerenny oikein aiheeseen keskittyä.

Tosin voi olla että ens kesäkin menee muissa hommissa. Ollaan suunniteltu että ruvetaan tuon miehen kotitilalla purkamaan niiden vanhasta talosta laudoituksia pois ja katotaan missä kunnossa siinä on hirsirakenteet. Haaveissa olis ruveta kunnostamaan siitä asuinkelpoista kun todennäköisesti tuonne kuitenkin muutetaan jossain vaiheessa tilan pitoa jatkamaan.
Turunen
Hyi kamala miten kauhean näköisesti yksi mäkimies tippui ja kaatui, toivottavasti selvisi hengissä ohmy.gif varmasti kyllä loukkaantui aika pahasti unsure.gif
Nirppu
LAINAUS(Tizzian @ 20.1. 2007, 20:25) *
^Joko taas?! Eikö niitä jo ainakin yks viety sairaalaan tarkistettavaksi?!

Ei kai tän päivän kisassa menny kun se yks nurin. Se kaveri joka pyöri pallon lailla mäkeä alas. Oli kaiketi aika nuori vielä. Toivottavasti toipuu.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.