LAINAUS(Lamppu @ 20.1. 2007, 08:56)

^ Siksi tänne kait "koukkuun" on jäänytkin... Mammari pe..le

suositteli!
Niiin, minä olen ollut mooonta vuotta täällä mutta tämän palstan myöten tullut riippuvaiseksi ...
Tultiin juuri kasvihuoneilmiöstö (jos se mitään kertoo kellekkään, oikein aarre kauppa, katosta lattiaan vanhaa ja uutta tavaraa ...), ja eikös heti kun saatiin muksut päikkäreille, kone auki, isäntä istuu "kiintellä" ja minä nappasin läppärin olohuoneeseen ...

LAINAUS(toiskan muori @ 20.1. 2007, 09:20)

Siis ihan ihanaa, että tulee niin paljon urheilua, kun saa toiskakin olla rauhassa tänään kotona ja katsella telkkaria.
Eikä ole missään "haukkumassa" muiden ihmisten koiria. Nyt vain varustautumaan kanavan vaihteluun koko päiväksi ja välillä tietysti sitä pientä ulkoilua.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että voisivat mieluimmin tulla yhdeltä urheilukanavalta ja peräkanaa, ettei aina jostakin lajista jäisi jotakin katsomatta.
Siis tämä on saanut yliannostuksen penkkiurheilusta, kärsin koko lapsuuteni kun vanhemmat & pikku-veljeni kattoi kaikki mikä liittyi urheiluun ja oli vain yksi telkkari

joten nykyään vaihtuu kanava tai telkari hyvinkin nopsasti jos ohjelma liippaa läheltäkin urheilua

Et kait sä hauku ihmisten koiria, vaan kerro aina totuuden