Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Anti-Asiaa
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Piitux
LAINAUS(wiputar @ 9.12. 2007, 15:40) *
Mä näin tänään SATEENKAAREN, aipä oo aiemmin tullu sellasta bongattua JOULUKUUSSA pinch.gif

Aurinko paistaa ja vettä sattaa taitaa tulla kesä........ mellow.gif
onninen
Sunnuntaina luvassa telkusta klo 19 (kanava hukkui muistista angry.gif ) kuolemattomia ajatuksia Mikkosten tapaan, T.A ja Nina. Mm. N. Mikkosen mielestä ilmastonmuutos on aina ollut, tulihan jääkausikin vakkei yhtään autoa ollut olemassa. Lisää pariskunnan ajatuksista sitten sunnuntaina!
@rja
LAINAUS(onninen @ 5.3. 2009, 15:47) *
Sunnuntaina luvassa telkusta klo 19 (kanava hukkui muistista angry.gif ) kuolemattomia ajatuksia Mikkosten tapaan, T.A ja Nina. Mm. N. Mikkosen mielestä ilmastonmuutos on aina ollut, tulihan jääkausikin vakkei yhtään autoa ollut olemassa. Lisää pariskunnan ajatuksista sitten sunnuntaina!

Nelonen tais olla. Taitaa jäädä väliin biggrin.gif
Kaptah
QUOTE (onninen @ 5.3. 2009, 15:47) *

Joo nelonenhan se on. Meinasin ensin sanoa, että kyllä sinne vielä yksi Mikkonen mahtuu, kun siellä on ne Sipsonitkin. On ja on ,tosin maikkarilla tietty!

Äänestäkää ihmeessä Mikkoset jatkoon, niin riittää taas puhuttavaa työpaikan aamukahveilla. dry.gif

Äänestä Mikkoset jatkoon!
KatiT
Mua on etonut isä-Mikkonen aina, rouva ollut tähän saakka täysin tuntematon mulle. Ja olis saanut pysyäkin, tai olis sekin osoittanut edes fiksuutensa pysymällä hiljaa biggrin.gif
Cee
Timo T A veti aikoinaan hauskaa keskusteluohjelmaa jossa oli lähinnä itse äänessä biggrin.gif
Timo on juontajapoika ja USA -asiantuntija verraton.
Minä en edes sääli häntä, koska en voi kun nauraa biggrin.gif

Mikkonen Radio Rockin haastattelussa: http://www.radiorock.fi/podcast/player.asp?podID=1053

jabadabaduu!!! biggrin.gif

Kas kun siitä pellestä ei tehdä suomen eurokansanedustajaa tms, niinku suomessa on tapana noille älyköille tehdä biggrin.gif biggrin.gif

Cee
onninen
^Jestas, tuota älä edes sano ääneen, joku vielä innostuu pyytämään ehdokkaaksi. Maailmojen sotahan siitä syntyis.

En taida äänestää Mikkosia jatkoon, kerta riittänee. unsure.gif
sipa
LAINAUS(Cee @ 5.3. 2009, 19:17) *
Kas kun siitä pellestä ei tehdä suomen eurokansanedustajaa tms, niinku suomessa on tapana noille älyköille tehdä biggrin.gif biggrin.gif
Cee

Älähän nyt nuolaise ennen kuin tipahtaa.. sillä aivan varmasti joku pöljä tekee viellä niin.. ph34r.gif Mua ei kiinnosta tippaakaan sen miehen ohjelmat, että en viitsi edes vaivautua katsomaan niitä, joskus muinonin olen vahingossa katsonut pikkasen matkaa, sen miehen ohjelmia ja ei turhempaa vois olla.. Suomen turhin jukkis siis..
Lamppu
Pitkästä aikaa pyörähdin tänne. Mitä silmäni näkivätkään; koko etusivu pelkkää Cee:tä. Niin aiheenaloittajien kuin viimeisimmän viestin kirjoittajan kohdalla.
KatiT
Juu, se on just se pelottava tosiasia. Mutta olen oppinut elämään suht hyvin sen asian kanssa wink.gif

Ehkä taas piristytään kun tulee syksy, kylmä ja pimeä.
Wupsu
Cee on joko ainoa joka keksii tulla painavaa tai vähemmän painavaa asiaa tänne kirjotteleen, tai sit hänellä on vaan sen verran tylsää? rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.