Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Anti-Asiaa
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Turunen
LAINAUS(Tizzian @ 20.1. 2007, 20:25) *
^Joko taas?! Eikö niitä jo ainakin yks viety sairaalaan tarkistettavaksi?!

Ei muita kuin se yksi, (mulla on hieman hidas reaktio aika...) Keskeyttivät koko kisan ja ensimmäisen kierroksen tulokset jäivät voimaan.
sipa
LAINAUS(Turunen @ 20.1. 2007, 20:24) *
Hyi kamala miten kauhean näköisesti yksi mäkimies tippui ja kaatui, toivottavasti selvisi hengissä ohmy.gif varmasti kyllä loukkaantui aika pahasti unsure.gif

Mulla teki myös häijyä katsoa sitä tajutonta miestä, sanoivat vaan että ambulanssilla veivät sairaaaan eikä mitään muuta. huh.gif En ole vielläkän kuullut miten siinä kävi..
Arissa
Hyppääjä oli sairaalassa tullut tajuihinsa ja pystyi liikuttamaan käsiä ja jalkoja. Aivoissa oli painetta joten vaivuttivat urheilijan kevyeen koomaan ja veivät toiseen sairaalaan aivospesialistien tutkittavaksi.
Lamppu
Se hyppy oli tosiaan hurjan näköinen. Pää heittelehti kuin kumipallo sad.gif Toivon mukaan mies saadaan kuntoon.
Hugis
Mä en onneks nähny sitä hyppyä unsure.gif En aukassu telkkaria eilen koko päivänä. Toivottavasti selviää ilman pahempia vammoja. Minkäsmaalainen tää hyppääjä oli?
Nirppu
LAINAUS(Tizzian @ 20.1. 2007, 20:25) *
^Joko taas?! Eikö niitä jo ainakin yks viety sairaalaan tarkistettavaksi?!

Tuli eilen urheiluruutua kattoessani mieleen että mahtoiko Tiz kuitenkin tarkoittaa sitä yhtä ruotsalaista syöksylaskijaa joka meni kanssa pahasti nurin. Oli kyllä jutellu hoitohenkilökunnan kanssa ja ilmeisesti selvisi ilman pahempia vammoja. Tuo syöksyhän näky ennen mäkihyppyä.
Turunen
LAINAUS(Hugis @ 21.1. 2007, 12:02) *
Mä en onneks nähny sitä hyppyä unsure.gif En aukassu telkkaria eilen koko päivänä. Toivottavasti selviää ilman pahempia vammoja. Minkäsmaalainen tää hyppääjä oli?

Tsekkiläinen, nuori vain 22 vuotias. Ilmeisesti kaikki luut on ehjät, mutta aivojen vasen puoli on turvonnut ja sen takia pitävät koomassa, toivottavasti paranee ilman pysyviä vaurioita.
Ja tänään sitten eivät uskaltaneet hypätä ollenkaan...
Nirppu
LAINAUS(Turunen @ 21.1. 2007, 16:35) *
Tsekkiläinen, nuori vain 22 vuotias. Ilmeisesti kaikki luut on ehjät, mutta aivojen vasen puoli on turvonnut ja sen takia pitävät koomassa, toivottavasti paranee ilman pysyviä vaurioita.
Ja tänään sitten eivät uskaltaneet hypätä ollenkaan...

Ainakin Tsekin maajoukkueen valmentajan mukaan murtumia ei ole ja selkärankakin on kunnossa. Eikä hengenvaaraa enää ole.
Kolme päivää pitävät vielä koomassa tuon paineen takia.
abc
Kun en tähän hätään muista, missä toiskan muori "mainosti" uutta avatartaan, niin sanonpa tässä:
Aivan mahtava kuva Don Corleonesta "työympäristössään " wub.gif . Nerokas otos konttoripäälliköstä, mutta toki, toki kokonsa puolesta myös toteutettavissa rolleyes.gif .
Terkuin abc , kiss.gif .

Korjattu huonosti ilmaistu loppuosa sellaiseksi, miten sen olisi alunalkaen kuulunut olla. Näin siinä käy, jos kirjoittelee ilman, että ajatus on mukana crybaby.gif
toiskan muori
LAINAUS(abc @ 21.1. 2007, 18:21) *
Kun en tähän hätään muista, missä toiskan muori "mainosti" uutta avatartaan, niin sanonpa tässä:
Aivan mahtava kuva Don Corleonesta "työympäristössään " wub.gif . Nerokas otos konttoripäälliköstä, mutta toki, toki kokonsa puolesta myös toteutettavissa rolleyes.gif .
Terkuin, ei tuomareita "haukkuva" abc , kiss.gif .

No huomasihan sentään joku ( tai taisi olla Mamero, joka oli kans huomannut) uuden avattaren.

Enhän mä ole sanonut että täällä haukutaan tuomaria, vaan että kyllä mä olen kans pahis, kun aina olen tuolla haukkumassa muiden koiria viikonloput ph34r.gif

Ja huomaattehan että herra Don on saatu aikatavalla muistuttamaan porokoiraa (tosin pää on kyllä hieman liian pyöreä
Kehäkettu
^ Tosta avataresta sais helpolla MacBook-mainoksenkin. biggrin.gif
Hugis
Oon mäkin huomannu, mutta kun mulla on ollu niin painavaa asiaa, niin en ole ehtinyt mainita smile.gif Hienosti onnistunut kuva konttoripäälliköstä happy.gif
KatiT
^ Ei varmaan olis vaikeaa saada Helmistäkin jokin vastaava kuva, kuin Toiskalla avattaressa?

Konttoripäällikkö on kyllä terhakkana, ei jää tulkinnan varaa, onko homma hanskassa vai ei.. Ilmiselvää mainosmateriaalia thumbup.gif
Hugis
^ Kyllähän tuo Helmi kovasti olis kiinnostunut tästä tietsikasta, mutta ilkeä mamma ei päästä kattomaan rolleyes.gif Saattais näppis toimia hieman huonosti tutustumisen jälkeen biggrin.gif
toiskan muori
LAINAUS(Kehäkettu @ 21.1. 2007, 18:56) *
^ Tosta avataresta sais helpolla MacBook-mainoksenkin. biggrin.gif

Ai, eikös se ollutkaan mainos. Mehän vahtiksen kanssa kumarrammekin haukatun omenan suuntaa. Tosin taitaa vahtiksella olla joku suurempikin voima, mutta haukattu omena kyllä on aika yläpäässä. ohmy.gif
abc
LAINAUS(toiskan muori @ 21.1. 2007, 18:51) *
No huomasihan sentään joku ( tai taisi olla Mamero, joka oli kans huomannut) uuden avattaren.

Enhän mä ole sanonut että täällä haukutaan tuomaria, vaan että kyllä mä olen kans pahis, kun aina olen tuolla haukkumassa muiden koiria viikonloput ph34r.gif

Olisin minä kuvan ihan varmasti huomannut aiemminkin wink.gif , mutta kun mulla vasta eilen rupes kuvat aukeamaan.

Ei, ei oo toiska mitään sanonut, vaan vuosien saatossa on tullut täällä Puskassa useammankin kerran luettua kirjoituksia, missä ilmaistaan, että tuomari ei tiedä mitään, ja mun mielestä se ei pidä paikkaansa, joten siksi minulla oli se loppukommentti, että on meitä toisin ajattelijoitakin. Pahoittelen, että esitin asiani huonosti, niin ei ollut tarkoitus, vaan flowers.gif ja niiaus smile.gif .
Jasubulli
Se oli minä, joka tuolla "suljetulla" huomasin toiskan uuden kuvan! Ku piti ihan useampaan otteeseen sitä kuvaa tiirata, että hetkinen, kukas se tuo on? Sitä niin tottuu noihin avattariin, että kun kuva vaihtuu, niin on hetken ihan pihalla.
Noel
toiskan avasta-
Mika näki sen ohimennen eilen ja luuli et se on meidän Dali. Siitä on nimittäin aika monta tollasta tietokone kuvaa, mut ei sentään ihan noin punasella seinällä varustettuna happy.gif
Lotta
Upea uusi avatar toiskalla smile.gif

Elma on myös aina surffailemassa mun kanssa, joko sylissä nukkumassa tai sitten pöydällä. Onneksi on iso vanhan ajan pöytä, jolle varsin hyvin mahtuukin koira loikoilemaan. happy.gif
Kehäkettu
^ Ja sepä on tuollaisen ajatusmaailman omaavien ihmisten ihan oma henkilökohtainen voi voi.
Seij@
Kyllä varmaan kaikki huomasi toiskan hienon uuden avan, mutta kun ei ehdi ihan kaikkea kommentoida kun aika on rajallinen wink.gif
sipa
Minäpäs kommentoin tuolla jossain ja kyselinkin että puskistako se konttoripäälikkö vahtaa.. laugh.gif
Kehäkettu
LAINAUS(toiskan muori @ 21.1. 2007, 20:53) *
Mehän vahtiksen kanssa kumarrammekin haukatun omenan suuntaa. Tosin taitaa vahtiksella olla joku suurempikin voima, mutta haukattu omena kyllä on aika yläpäässä. ohmy.gif

Tää mua vähäsen hihittyttää - Vahtiksella on Omenan yläpuolella joku vielä, mutta Toiska palvoo sitä kaikkein pyhimpänä. biggrin.gif
Lamppu
Minä ainakin kiellän olevani katellinen, kenellekään blushing.gif Ihailla kyllä voin ja sanoa, että Voi kun mullakin olisi, mutta en silti ole kateellinen. Minut on luotu elämään tämä elämä, ja otan vastaan sen mitä tulee ja mitä saan, ei sitä muuksi voi muuttaa. Tietysti omalla toiminnallaan näitä asioita voi avittaa.

Tuo tuomari homma taas, hmm... Minä toivon, että tuomarit ovat tasapuolisia, mutta että uskonko siihen kaikkien kohdalla, en confused.gif
Turunen
Mä poistun taas koneen äärestä muutamaksi päiväksi, palaan asiaan taas ensi viikolla. Huomenna lähden ajelemaan Riihimäelle ja torstaina olisi sitten se näyttökoe bored.gif mä olen jo ihan paniikissa! Ja niitä onnenpotkuja otetaan vastaan, ei se mitään vaikka ei kärsis istua kunhan vaan menee koe läpi laugh.gif Viikonloppuna käyn tapaamassa entistä luokkakaveria ja muutamia fasaaneja w00t.gif
Oikein hyvää viikonloppua kaikille! thumbup1.gif

Niin ja tuo toiskan avatar on hieno, nyt kun se vihdoin ja viimein alkoi näkyä mullakin smile.gif
Lamppu
LAINAUS(Noel @ 25.1. 2007, 16:38) *
Tällaset paikat on siitä mahtavia, että on vapaasti mahdollisuus vastata niihin juttuihin jotka kiinnostaa ja jättää vastaamatta niihin mitkä eivät kiinnosta.

Juuri näin smile.gif
Kehäkettu
Oho, huomasin vasta nyt, että avaruusoliot on napannut meidän Tizzianin! ohmy.gif
Kehäkettu
LAINAUS(onninen @ 22.1. 2007, 12:51) *
Myönnän, että asian olisi voinut sanoa paljon nätimmin ja hienotunteisemmin.
Pointti, kuitenkin oli se, että en allekirjoita suomalaista kateus-käsitettä. En usko, että lähes jokainen meistä olisi kateellinen, olipa kyseessä sitten koira tai vaikkapa auto.
Ja hyväuskoisena hölmönä uskon senkin, että koiranäyttelyiden tuomarit ovat tasapuolista sakkia. rolleyes.gif

Kommentoinpa tähänkin, kun on näköjään jäänyt vastaamatta.

Mä kyllä tajusinkin, että onnisen kommentti oli ns. ironinen, etkä itse ollut tuota mieltä. Ja siten siis mun kommentti sulle oli sitä komppausta. biggrin.gif

Taas elävä esimerkki siitä, kuinka välillä tuntuu, että kommunikoimme eri kielillä ja siksi väärinkäsityksiä syntyy koko ajan, vaikka kaikilla lukisikin äidinkielen kohdalla suomi. dry.gif
Turunen
LAINAUS(Kehäkettu @ 28.1. 2007, 14:51) *
Oho, huomasin vasta nyt, että avaruusoliot on napannut meidän Tizzianin! ohmy.gif

No niinpä näköjään biggrin.gif Toivottavasti osaa vielä kirjoitella täällä...
Niin ja samalla kiitos E.T. potkusta se tais auttaa...
Kehäkettu
^ No sanopa se!

Niin hyvä kuin E.T / Tizzianin (menee varmaan hetki kun täytyy ajatella tuon Tizin kautta ennen kuin tunnistaa laugh.gif ) allekirkoitus onkin, voi se olla päälaelle kääntyessään myös se "kaiken pahan alku ja juuri". Ne rivienvälit. mellow.gif

(Se allekirjoitus muistutukseksi (sori lainauksesta E.T.):
Sanatko käyvät tarpeettomiksi? Mihin sitten sijoitetaan se mikä on rivien välissä?
Stanislaw Jerzy Lec )
Kehäkettu
Tää ketju on oiva tähän; tossa on auki missikisat. MITEN ne saakin kaikki AINA tossa skabassa vaan niin karsean näkösiksi? Jopa Ana Tuisku oli rumempi kuin tavallisesti. bag.gif
s-ml
Ei sieltä mitään missikisoja tule, kun yritän välillä kurkkia, aina menee mainoksia. Kohta alkaa Rita Hayworth-avain pakoon leffa. Perustuu Stephen Kingin novelliin. Jos sitä katselisi, taatusti parempi kuin euroviisut tai missit. Tulihan tästä sittenkin leffailta smile.gif
Kehäkettu
^ Siellä niitä just kruunataan, kato äkkiä jos kiinnostaa. smile.gif
s-ml
Joku brunnette, täällä on paljon tuon sukunimisiä ihmisiä, juontuisikohan sukujuuret tänne. Olikohan paras vai ei, ihan suosta koko kisa. Ei ne pärjää kuitenkaan missään.
Kehäkettu
Tuo voittaja Misseissä; hmmmmmm.

Aika mitäänsanomaton.

Onneksi ite on niin hieno ja täydellinen. laugh.gif
Hugis
Mä nauroin myös täällä, että on niin helppo arvostella noita misukoita, kun itse on niin valloittava ja maailman ihanin biggrin.gif Mutta eipä tuo valittu missi juuri vakuuttanut, puolet lähetyksestä olin koirien kanssa ulkona...
Lamppu
... elämä osaa kyllä välillä olla melko turhauttavaa... ei mulla tällä erää muuta.
Kehäkettu
^ Tsempit.
Mansku
Koin tänään elämäni yllätyksen ja järkytyksen.. Oona tekaisi aamupäivällä 3 pentua, vaikka ultran mukaan ei ollut tiine blink.gif Koirasta ei edes nähnyt mitään merkkejä siitä, että ois kantavana. Käytin Oonan 4 viikkoa ekasta astutuksesta ultrassa. Kauan aikaa se nuori ell katsoi ja katsoi, tokaisi sitten ettei hän näe pentuja.. Okei.. Mikäs siinä sitten..

Jatkettiin elämää normaaliin tapaan ja muutin Oonan ruokailun tavalliseksi.. Mutta eilen sitten aamuyöstä Oonan käytös yllättäen muuttui, rauhaton vaihtoi paikkaa jne.. Mä sit säikähdin jotta ei kai vaan sittenkin unsure.gif Ja niin siin vaan kävi.. 11.30 syntyi eka narttu, mutta painoi vaan 20 gr, enkä saanut pysymään hengissä. 2 tuntia myöhemmin syntyi seuraava ja siitä 15 min päästä kolmas tyttö.. Pentujen painot syntyessään 65 gr ja 75 gr.. Nyt sit ollaan kaverina kun pienokaiset syö 15 minuutin välein n. 5 min kerrallaan. En odota liikoja jotta noin pienet välttämättä pysyis hengissä, mutta ovat lämpölampun alla ja emo vierellä hoitaa huolella yllätysvauvoja. Oonalla ei edes vatsa kasvanut eikä nisistä tullut maitoa, paitsi n. 1 tunti pentujen syntymän jälkeen sitä on riittänyt.

Koirani saa pentuja kirjan mukaan, pentujen syntymäpäivä ois ollut vasta 5.3 (1. astutus 1.1) taikka sitten 7.3 (2. astutus 3.1). Oona on aiemmin ollut tyhjä ultra tutkimusten mukaan, joten en nyt osannut ajatella että ei ois pitäny tutkimus paikkaansa. Oonan ekat pennut syntyi 2005 kesäkuussa. Narttu on tosi hankala saada edes kantavaksi.. Ikää Oonalla tänä vuonna 5.

Olen ihan ällikällä lyöty w00t.gif Tästä lähtien en enää luota tuohon ultratutkimukseen lainkaan..
Jasubulli
^Teillehän on mukava ylläri tullu!
Pidetään peukkuja, että kaksi pentua selviävät ja kasvavat hyvin!

Tahtoo kans pentuja...
sipa
Mansku ohmy.gif Kyllä varmaan olet ollut ihan pihalla.. Jestas sitä Oonaa, synnyttää ylläri pennut tuosta vaan.. Ja niin pikkuriikkisäkin ovat että ihan hirvittää.. blink.gif Nyt sulla onkin ohjelmaa siellä.. Kumma että ei ultrassa sitten näkynyt mitään.. unsure.gif
Jasubulli
^Itse asiassa, mitä nyt tässä on seuraillu, tuo ettei ultrassa näy pentuja ja niitä kuitenki syntyy, ei ole mitenkään hirveän harvinaista loppujen lopuksi. Myös se, että ultrassa näkyy kaksi ja pentuja tulee kymmenen on suht yleistä. Eli ei loppujne lopuksi mitenkään hirveän luotettava tiineyden mittari tuo ultra, riippuu tietysti myös paljon ultranneesta lääkäristä...

Pienetkin pennut voi selvitä hyvin. Kaverilla oli mopsipentueessa kaksi todella pientä pentua, toinen ei selvinnyt mutta toinen selvis ja porskuttelee hyvin. Jäi pienikokoiseksi, mutta muuten ok.
Lamppu
Olipas täällä mukavia uutisia wub.gif Toivottavasti pienet jaksavat!
Mansku
Olihan se shokki.. Soitin asiasta Oonan kasvattajalle ja hän sanoi että he ei luota ultraan. Missi sanoi samaa.. Klo 04.54 kuoli se pienempi tyttö, mutta se isompi syö hyvin ja liikkuu.. Hakeutuu jo itse nisiä kohti mutta veilä ei oikein ymmärrä ottaa siitä kunnollista otetta. paino tytöllä nyt 80 grammaa. Kutsumanimi tällä hetkellä Rosebud.. Jos tyttö selviää, jää se kotiin jatkamaan Oonan linjaa.
Lamppu
Tällainenkin on nykyään olemassa lookaround.gif

http://www.koirakylpyla.com/
Riikka
Hui miten pieniä pentuja! Mansku, paljonko chinin pennut normaalisti painavat syntyessään?
Tsemppiä jatkoon Rosebudille.
Mansku
Mitä omia kokemuksia on ollut, niin 110->170 gr. Keskimäärin taitaa olla joku 120-150 gr. Oonan edelliset pennut oli: 110 gr ja 115 gr. Eli Rosebudilla on veilä matkaa tuohon 110 gr:n..
maipei
LAINAUS(Mansku @ 1.3. 2007, 08:42) *
Mitä omia kokemuksia on ollut, niin 110->170 gr. Keskimäärin taitaa olla joku 120-150 gr. Oonan edelliset pennut oli: 110 gr ja 115 gr. Eli Rosebudilla on veilä matkaa tuohon 110 gr:n..

voi, pidän sydämmestäni peukkuja, että pentu selviää. sinulla on rankka jakso edessä, että voit seurata syömistä.
Kehäkettu
Oho Mansku, mikä yllätys. Hirveet peukut nyt pikkuselle Ruusunnupulle. Aika paljon liian aikaseen nuo pennut syntyivät, toivottavasti ei ole liian keskonen vielä selvitäkseen. Onneksi kuitenkin antaa itse viitteitä sitkeydestään jne.

(Mun mielestä kyllä vähän aliarvioit tota tapahtumaa, kun laitoit sen Anti-Asiaa-otsikon alle, kyllä tollanen on jo ihan tapahtuma sinällään! biggrin.gif)
Mansku
No, kun mä en löytänyt otsikkoa väsyneillä silmillä joka ois passannut. Siksi se nyt on tällä osiolla..

Mä seuraan pienen Ruusunnupun vointia viiden minuutin välein ja Oona pitää kans huolta ainokaisestaan. Pieni on ihan vaaleanpunaisen ruusunnupun värinen, tuhisija ja mönkijä. Nyt näyttää pysyvän paremmin nisällä. Annoin Nutrisalia hieman, lämpölamppu pitää pennun lämpimänä kun Oona välillä pois pentulaatikosta. Nälkä kun pennulle tulee, huutaa ja saa Oonan säntäämään oitis katsomaan. Nyt kun pentuja on vaan 1, pitää vaihtaa nisältä toiselle, ettei tuu jotain nisätulehdusta.

Oisin ottanut kuvia, mutta kun ei oo kamerakännykkää ja toi digikamera ottaa huonoja ja epätarkkoja kuvia. Tytön pituus pepusta kuonoon on n. 10 cm (hieman alle). Emältään perinyt päälaelle sen "peukalonjäljen" eli ns. Buddhan merkin. Muutoin väritys isältään eli enemmän valkoista. Äitinsä on todella tumma. Nyt suurinpiirtein 1 vrk:n ikäinen. Edelleen syödään 15 minuutin välein. Aika rankkaa mutta mitäpä sitä ei tekisi pienen hyväksi. Pääasia että hän syö happy.gif

Touhua riittää kyllä meillä. Astutusreissulla vieras narttu ja sitä nyt Poju on kahtena päivänä saanut astua. Meidän talon koirat ei käsitä mikseivät pääse katsomaan pientä vikisijää, eli pentua. Leonberg on ihan tohkeissaan ja koittaa haistella oven alta hajuja.. Vinkuu tuolla oven takana.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.