Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vakoiletteko koskaan...
Puskaradio > Puskis > K-18
Noel
tuli mieleen tosta cee suosituin jutusta..
siis käyttekö kattoo käyttäjätunnuksen takaa mitä joku tyyppi on viimeaikoina kirjoitellu?? tai et kuka siel on viimeks käyny tai et minkä ikäinen joku on tms?

Mä käyn aina silloin jos tulee joku uus naama ja varsinkin jos tulee se olo et olipa outoa tai tyhmää juttua et minkäköhän ikänen se on tai mistäköhän se keksi tollasta jne..

eli siis jos mut bongaa käyneenä omalla tunnuksellanne, mä joko lähetin yksärin, ihmettelin et minkälainen dorka siel oikeen kirjottelee tai sitte vaan vakoilin viestejä tai tietyissä keisseissä voi olla joku muukin syy mut ne on higly private salaisuuksia eikä voi tässä paljastaa.. ja yleensä asianomainen saa sitte puskaradiossa kuulla ns. oman mokauksensa jotenki biggrin.gif
Lamppu
Oikeastaan vasta nyt kun Puskan ulkonäkö muuttui, olen alkanut katsastelemaan ihmisten "taustoja". Kiinnostaa lähinnä ikä ja löytyykö minkänäköiset kotisivut. Ja omalla kohdalla kiinnostaa lähinnä se, että ketä niitä mun taustoja on kattellu. Hm... sinäkin Noel shifty.gif
KatiT
En mä ehdi täällä enää vakoilla, kun pitää seurata naapureita, työkavereita ja muita kyläläisiä. biggrin.gif
Mutta vakavasti puhuen, en ole vielä sisäistänyt uuden puskan monia mahdollisuuksia.. harjoittelen vasta vakoilua täällä smile.gif
sipa
LAINAUS(KatiT @ 23.1. 2007, 16:41) *
En mä ehdi täällä enää vakoilla, kun pitää seurata naapureita, työkavereita ja muita kyläläisiä. biggrin.gif
Mutta vakavasti puhuen, en ole vielä sisäistänyt uuden puskan monia mahdollisuuksia.. harjoittelen vasta vakoilua täällä smile.gif

Sama täällä.. laugh.gif En ole kerkinyt tutustumaan näihin uudistuksiin viellä.. Jokus on tullut katsottua profiliin, harvoin muistan kenenkään kotisivuja katsella jos ei erikseen siitä mainosteta.
Annelinne
Mulla ei kyl o aikaa vakoilla biggrin.gif Mä vaan käyn ja kohkaan enkä osaa edes käyttää koko Puskaa mutta hyvin pärjään thumbup.gif
Hugis
Ja mä aina vahingossa joudun jonkun profiilisivulle, kun tää kosketushiiri on niin herkkä oops.gif Eli Kati, en mä nyt noin usein tarkotuksella sun sivulla käy biggrin.gif
sarakuliremi
Viime aikoina on kyllä tullut vakoiltua rolleyes.gif Ihan vaan uteliaisuuttani mää teitä tutkin
peikkovuorelainen
Juu en hirveesti, joskus ku on joku sellanen nimimerkki joka on mielestäni kiinnostava rolleyes.gif shifty.gif
virpi
Totta kai vakoilen rolleyes.gif
Terhi
Kyllä mä aika paljon katson käyttäjien kotisivuja ym. smile.gif
Nirppu
Tuleehan noita kurkittua, mutta en minä tietenkään vakoile ketään ph34r.gif (paitsi naapuria)
Lydia
Kyllä mä silloin tällöin ihmisten profiileja vilkaisen, mutta voiko sitä vakoiluksi sanoa shifty.gif

mutta mua kuulemma on Puskassa "vakoiltu"... laugh.gif
Seij@
Eihän tässä ehdi vakoilee, kun täytyy lukea teitin kirjoituksia ... niin, ja ehkä noita töitäkin pitäisi tehdä wink.gif
Noel
no tirkistelya se ainakin on.. pitäskö otsikko muuttaa vai??
LaRa & Olli
LAINAUS(Noel @ 24.1. 2007, 12:10) *
no tirkistelya se ainakin on.. pitäskö otsikko muuttaa vai??

Mitäs sitä vaihtelemaan, eikö puska ole sitä varten, että sen suojista voi vakoilla/kurkkia/tirkistellä rauhassa kenenkään muka tietämättä... Kyllähän noita tulee toisinaan kurkittua, tosin tätä uutta juttua en ole oikein vielkään sisäistänyt, että pääseekö siellä siis oikein pisteyttämään kanssakeskustelijat ja viimeiset kävijätkin ilmeisesti selviävät, että ei kovin salaista kuitenkaan! rolleyes.gif
Lotta
Useimmin tulee katseltua ihmisten kotisivuja. Ennen ei tullu paljon kenenkään profiilia katseltua, kun kotisivuille pääsi helpommin! happy.gif

Olen kyllä sen verran utelias ihminen, että niin naapureita kuin myös puskalaisia on mukava vakoilla. ph34r.gif
Lovskars
Joittenkin tiettyjen ihmisten kirjoittelua olen vakoillut, joskus ph34r.gif
Wanssu
Mä en ole vakoillut toisten kirjoituksia, mutta nyt olen alkanut tuijottaan noita profiileja. Huomasin, että siellä on joku kaverit ja pisteytysjuttukin, wau biggrin.gif
Suzy
En vakoile, enemmäkin seuraan kirjoituksia ja jos tulee jotain sanottavaa tai mielen, niin osallistun keskusteluun, muuten luen kaikki viestit.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.