Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia Noutajista
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2, 3
Delibes's
Eli tänne kuvia noutajista wink.gif
Delibes's

Alpo wub.gif

ja vauhdin hurmaa biggrin.gif
SanniM
poist.
SanniM
poist.
SanniM
oho... blink.gif
mityen siitä noin iso tuli? wacko.gif
>tinja<
ihunia kuvia wub.gif
Korhoska
www.schatzaves.com
Delibes's
LAINAUS(Korhoska @ 13.8. 2003, 11:20)

ihana flatti wink.gif onks se sun, mistä kennusta?
Korhoska
Se on ruotsista Toffedreams ja isännän koira oikeestaan...mutta samaa perhettä=)
#Jossu#
Ihania kuvia! smile.gif Tuo pommihofin kaverin labbis (tunmma versio) on uskomattoman lutunen!! wub.gif Labbikset on mun toisiks paras rotu.. biggrin.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 13.8. 2003, 17:27)
Labbikset on mun toisiks paras rotu.. biggrin.gif

mä en tiennykkää et tykkäät labbiksista biggrin.gif
abc
Tännepäs oli piristävää tulla katseleen tongue.gif , kivoja kuvia kaikki smile.gif .
Delibes's
LAINAUS(abc @ 14.8. 2003, 09:17)
Tännepäs oli piristävää tulla katseleen tongue.gif , kivoja kuvia kaikki smile.gif .

kiva että meidän kuvamme piristi wink.gif kiitos wink.gif
Hilla
tosi hieno tuo alpon hyppykuva biggrin.gif
Sharon87
www.batzis.com
Delibes's
LAINAUS(Hilla @ 15.8. 2003, 17:11)
tosi hieno tuo alpon hyppykuva biggrin.gif

kiitus kiitus kiva jos tykkäät biggrin.gif
Jennina
Ihania kuvia noi kaikki! wub.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 14.8. 2003, 08:57)
LAINAUS(#Jossu# @ 13.8. 2003, 17:27)
Labbikset on mun toisiks paras rotu.. biggrin.gif

mä en tiennykkää et tykkäät labbiksista biggrin.gif

Joo labut on lähellä sydäntä, mustat nimittäin.. wub.gif Mulle tosi tärkee labbis on kuollut viime syksynä.. sad.gif Mun tulevilla kotareilla on sille omistettu sivu.. smile.gif
Tuo Alpo sitten seisoo kuin mikäkin söpöliini.. wub.gif
Anzku
Ihania kuvia, mullakin oli kuvia mun serkun tollerista, mutta joku idiootti (lue: mun veli tongue.gif) meni poistamaan kansiosta, joten mulla ei ole niitä enää. confused.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 18.8. 2003, 18:54)

kiitoksia, onhan se aika söpö mut jos satuit joensuus huomaa niin ei ollu siellä niin hyvän näkönen kun on puottanu turkin blink.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 19.8. 2003, 11:47)

kiitoksia, onhan se aika söpö mut jos satuit joensuus huomaa niin ei ollu siellä niin hyvän näkönen kun on puottanu turkin blink.gif

Oli se sielläkin lutunen! wub.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 20.8. 2003, 17:17)

mut vetäspä kakkosen huh.gif
shanni

Tässä muutama kuva Roopesta....jos nyt onnistun.... rolleyes.gif
Delibes's
Shanni ihania kuvia wub.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 20.8. 2003, 19:24)
LAINAUS(#Jossu# @ 20.8. 2003, 17:17)

mut vetäspä kakkosen huh.gif

Häh?? Saiko se H:n?? huh.gif blink.gif

Shanni: ihuna koiruus.. wub.gif
Delibes's
sai confused.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 21.8. 2003, 19:20)
sai confused.gif

No huh, huh! confused.gif

Täsää on iki-ihana Manta . wub.gif

Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 22.8. 2003, 15:26)
LAINAUS(Delibes's @ 21.8. 2003, 19:20)
sai  confused.gif

No huh, huh! confused.gif

no on se saanut ennenkin kakkosia laugh.gif mut ei ne ikinä kivoi ole.
heini
Veetin & Wilsonin kotisivut

Tuolta näkee meidän kultaisten kuvia... smile.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 22.8. 2003, 15:31)
no on se saanut ennenkin kakkosia laugh.gif mut ei ne ikinä kivoi ole.

Tuttu tunne.. laugh.gif
~Anna~
Noh, tässä on sitten yhdistetty 2 noutajaa, eli siis labbis+kultsu wink.gif

Roope täälläkin.. tongue.gif
#Jossu#
Anna: ihana tuo Roope.. wub.gif
-Iida-
Hienoja kuvia! On ne noutajat kyllä ihkuja,etenkin kultsut ja flatit! wub.gif
CoToN
Onko kellään kuvia tollereista? smile.gif
#Jossu#
LAINAUS(Korhoska @ 13.8. 2003, 12:20)

Lutunen flatti.. wub.gif
Delibes's
LAINAUS(Iida- @ 23.8. 2003, 20:52)
etenkin kultsut ja flatit! wub.gif

puhut asiaa tongue.gif
#Jossu#
Miks tämä aihe on spanieli foorumilla? huh.gif rolleyes.gif
SanniM
LAINAUS(#Jossu# @ 30.8. 2003, 11:02)
Miks tämä aihe on spanieli foorumilla? huh.gif  rolleyes.gif

koska tää on noutajat ja vesikoirat foorumi...
SanniM
LAINAUS(heini @ 22.8. 2003, 12:52)
Veetin & Wilsonin kotisivut

Tuolta näkee meidän kultaisten kuvia... smile.gif

Pommihoffi noipa oli kauniin näköisiä klassisen olosia kultaisianoutajia, oikein ihania!  blush.gif

Niin on. Harmi vain että Miko on jo lähtenyt koirien taivaaseen. Esitän Kikrun Jyväskylän KV-koiranäyttelyssä. eli saa tulla moikkaan! Nykyään Kikrulla on kaverina kaksi kultaista. Sani(2v.) joka myös tulee jyväskylään ja Napero(3kk).
Havahava
Delibes's: Hieno kuva Alposta.. Aivan ihana.. wub.gif
#Jossu#
LAINAUS(pommihoffi @ 30.8. 2003, 16:19)
koska tää on noutajat ja vesikoirat foorumi...

Tuolla spanieli-foorumilla oli tällänen! blink.gif
Delibes's
LAINAUS(#Jossu# @ 31.8. 2003, 18:29)
Tuolla spanieli-foorumilla oli tällänen! blink.gif

mut sehän oli suljettu wink.gif tai siis siirretty rolleyes.gif
heini
[quote=pommihoffi,30.8. 2003, 13:21] Pommihoffi noipa oli kauniin näköisiä klassisen olosia kultaisianoutajia, oikein ihania!  blush.gif [/QUOTE]
Niin on. Harmi vain että Miko on jo lähtenyt koirien taivaaseen. Esitän Kikrun Jyväskylän KV-koiranäyttelyssä. eli saa tulla moikkaan! Nykyään Kikrulla on kaverina kaksi kultaista. Sani(2v.) joka myös tulee jyväskylään ja Napero(3kk). [/quote]
Todella mukava, tuletko rotukehään vai junnuihin esittämään häntä? blush.gif
#Jossu#
LAINAUS(Delibes's @ 31.8. 2003, 19:44)
mut sehän oli suljettu wink.gif tai siis siirretty rolleyes.gif

Mä vastasin kyllä ton viestin "miks tää aihe on spanieli-foorumilla" spanieli palstalla, eli ei se ainakaa sillo ollu suljettu.. blink.gif lookaround.gif
SanniM
[quote=heini,1.9. 2003, 09:26] Niin on. Harmi vain että Miko on jo lähtenyt koirien taivaaseen. Esitän Kikrun Jyväskylän KV-koiranäyttelyssä. eli saa tulla moikkaan! Nykyään Kikrulla on kaverina kaksi kultaista. Sani(2v.) joka myös tulee jyväskylään ja Napero(3kk). [/QUOTE]
Todella mukava, tuletko rotukehään vai junnuihin esittämään häntä? blush.gif [/quote]
Rotukehään. Jos koira niin sanotusti hyväksyy minut handleriksi. Mutta se nähdään ensiviikolla.
Delibes's
[quote=pommihoffi,2.9. 2003, 07:30] Todella mukava, tuletko rotukehään vai junnuihin esittämään häntä? blush.gif [/QUOTE]
Rotukehään. Jos koira niin sanotusti hyväksyy minut handleriksi. Mutta se nähdään ensiviikolla. [/quote]
anteeksi kun kysyn mutta jäi vaivaamaan että onko noita kahtaa kultsua edes olemassa vai keksitkö jutun, kun koirien kuvatkin ovat kadonneet...?
SanniM
[quote=Delibes's,2.9. 2003, 07:28] Rotukehään. Jos koira niin sanotusti hyväksyy minut handleriksi. Mutta se nähdään ensiviikolla. [/QUOTE]
anteeksi kun kysyn mutta jäi vaivaamaan että onko noita kahtaa kultsua edes olemassa vai keksitkö jutun, kun koirien kuvatkin ovat kadonneet...? [/quote]
koirat ovat totta. Sen voin vannoa ja laittaa pääni pantiksi. Tosin en kyllä ihmettelisi vaikka ette uskoisi.
Delibes's
[quote=pommihoffi,2.9. 2003, 17:28] anteeksi kun kysyn mutta jäi vaivaamaan että onko noita kahtaa kultsua edes olemassa vai keksitkö jutun, kun koirien kuvatkin ovat kadonneet...? [/QUOTE]
koirat ovat totta. Sen voin vannoa ja laittaa pääni pantiksi. Tosin en kyllä ihmettelisi vaikka ette uskoisi. [/quote]
no jos koirat oli totta niin hyvä, mutta ne sun tutut koirathan ei olleet ne kuvassa olleet.. vai? kun se kultsu kuvahan oli laiton!
SanniM
[quote=Delibes's,3.9. 2003, 04:58] koirat ovat totta. Sen voin vannoa ja laittaa pääni pantiksi. Tosin en kyllä ihmettelisi vaikka ette uskoisi. [/QUOTE]
no jos koirat oli totta niin hyvä, mutta ne sun tutut koirathan ei olleet ne kuvassa olleet.. vai? kun se kultsu kuvahan oli laiton! [/quote]
Kyllä kuva oli laiton*häpeää*. Mutta koirat ovat todellakin totta. Siis nämä kultsut.
Ja Kikrun esitän jos yhteistyö sujuu(koira on kuulemma aika nirso).
BlackGSD
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.